bezpłatny terminal płatniczy porównanie ofert

Potrzebujesz nowy, bezpłatny terminal płatniczy lub już używasz urządzeń płatniczych w firmie i chcesz porównać prowizje? 

Skorzystaj z oferty nie do odrzucenia!

Dla firm, które posiadają terminal płatniczy i chcą zmienić operatora:

  • Przebijamy stawki, dlatego porównaj warunki handlowe i sprawdź, ile możesz zaoszczędzić, bo po co przepłacać skoro można płacić mniej za tą samą usługę 📉
  • Bezpłatna analiza rozliczeń kart VISA i MasterCard oraz dobór optymalnej oferty na terminale płatnicze
  • Indywidualne, konkurencyjne stawki uzależnione między innymi od obrotów, struktury kart oraz średniej transakcji
  • Umowa od razu na czas nieokreślony z miesięcznym okresem wypowiedzenia. Nie wiążemy się umową na terminale płatnicze na kilka lat obwarowaną karami za wcześniejsze zerwanie 
  • Serwis i bezpośrednia obsługa. Serwisant osobiście instaluje terminal oraz szkoli personel. W przypadku awarii urządzenia lub rezygnacji z terminala również przyjeżdża pracownik techniczny do Twojej firmy - nie musisz zamawiać kuriera i tracić czasu na wysyłkę!
  • Gwarancja wypłacalności i stabilności finansowej - reprezentujemy lidera płatności bezgotówkowych na polskim rynku, którego udziałowcem jest bank PKO BP
  • Pełny zakres funkcjonalności: doładowania (prepaid), karty podarunkowe, płatność walutą karty (DCC), wypłata pieniędzy (cashback), preautoryzacja, MO/TO i MDE
  • Integracja z systemami sprzedażowymi (POS) i kasami fiskalnymi
  • Obsługiwane płatności:

obsługiwane płatności bezgotówkowe

Dla firm, które nie posiadają terminali płatniczych i chcą skorzystać z dofinansowania - Polska Bezgotówkowa:

  • 0 zł za dzierżawę urządzenia przez 12 miesięcy (refundowany terminal płatniczy: stacjonarny, przenośny, w telefonie)
  • Brak opłat prowizyjnych do 100 tyś. obrotu na terminal
  • Po 12 miesiącach korzystania z terminala za darmo, możliwość rezygnacji lub negocjacja warunków na podstawie uzyskanych obrotów w pierwszym roku działalności
  • Nowoczesne urządzenia do procesowania transakcji płatniczych
  • Możliwość podpisania umowy bez spotkania osobistego (zdalnie, z użyciem podpisu elektronicznego)
  • Montaż i podłączenie terminali przez profesjonalnego serwisanta wraz z przeszkoleniem pracowników
  • Gwarantowany serwis i opieka techniczna przez 24 godziny na dobę

Co mnie wyróżnia i dlaczego warto ze mną współpracować?

Wybór operatora płatności bezgotówkowych to jedna strona medalu, druga - równie ważna - to osoba, z którą będziesz współpracował

maciej makowski ekspert terminale płatnicze

Nazywam się Maciej Makowski i rozumiem Twoje potrzeby jako przedsiębiorcy, bo sam prowadzę firmę. Dostarczę Ci bezpłatny terminal na start w ramach programu Polska bezgotówkowa (PWOB) lub przeanalizuję Twoje dotychczasowe prowizje od transakcji, opłaty za dzierżawę terminala i przedstawię kontrofertę z konkurencyjnymi stawkami. Następnie zadecydujesz o wyborze operatora płatniczego.

W przypadku zdecydowania się na współpracę ze mną, służę wsparciem w bieżących sprawach. Już nie będziesz musiał czekać na infolinii na połączenie z anonimowym konsultantem, aby uzyskać pomoc.

Jestem ekspertem ds. terminali płatniczych – zapraszam do moich materiałów poradnikowych, w których bezpłatnie dziele się wiedzą i przestrzegam przedsiębiorców przed popełnieniem kosztownych błędów. 💰💰💰

👉 Wszystko co powinieneś wiedzieć o terminalach płatniczych 📚

 

terminale płatnicze

Maciej Makowski
Ekspert ds. terminali płatniczych

  • (+48) 534 001 002
  •   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

Pierwszy terminal płatniczy w firmie? Odbierz bezpłatny terminal w ramach programu Polska Bezgotówkowa (PWOB)

Jeśli zaczynasz dopiero przygodę z płatnościami bezgotówkowymi w swojej firmie to możesz otrzymać bezpłatny terminal płatniczy w ramach programu Polska bezgotówkowa (PWOB)

Prowadzisz biznes i korzystasz już z terminali płatniczych? 

Sprawdź, o ile możesz płacić mniej? Porównaj stawki, ponieważ niczym nie ryzykujesz a wyłącznie zyskujesz. W wyniku porównania warunków handlowych możesz otrzymać lepsze prowizje i zaoszczędzisz! Wystarczy 5 minut Twojego zaangażowania, aby wygenerować oszczędności w firmie. 

porównanie ofert oszczędności z terminali płatniczych

Czy wiesz, że... ⛔️

  • Operatorzy terminali płatniczych pobierają prowizje w ramach kompensaty, co powoduje, że często nie jesteś świadomy ile tak naprawdę płacisz za poszczególne transakcje
  • Agenci oferują różne modele rozliczeniowe (stała stawka, marża + koszty, opłaty płaskie lub autoryzacyjne, dopłaty do niektórych kart)
  • Zgodnie z zapisami w umowie operatorzy mogą w trakcie trwania współpracy podnieść stawki   

Dlatego warto ze specjalistą przeanalizować rozliczenia, porównać stawki i wybrać najlepszą ofertę na terminale płatnicze! 

Proces zmiany operatora terminali płatniczych

Zobacz jak wygląda proces, który wymaga zaledwie kilku minut Twojego zaangażowania:

  1. Skontaktuj się w celu ustalenia podstawowych informacji niezbędnych do analizy 
  2. Następnie otrzymasz kalkulacje korzyści oraz kwotę oszczędności 
  3. W przypadku zdecydowania się na współpracę otrzymasz niezbędne dokumenty do podpisu 
  4. W międzyczasie zostanie wysłane wypowiedzenie do obecnego operatora
  5. Po zatwierdzeniu umowy, serwisant przyjedzie do Twojej firmy, aby zainstalować terminal i przeszkolić personel

Terminale płatnicze - Katowice, Tychy, Sosnowiec, Gliwice oraz cała Polska

Gdzie możesz skorzystać z moich usług? Tak naprawdę to w całej Polsce! Siedziba firmy znajduje się w Katowicach, dlatego zaczynałem od bezpośredniej obsługi klientów na terenie województwa śląskiego (Katowice, Chorzów, Bytom, Świętochłowice, Siemianowice Śląskie, Zabrze, Gliwice, Tarnowskie Góry, Sosnowiec, Będzin, Czeladź, Dąbrowa Górnicza, Jaworzno, Tychy, Pszczyna, Bielsko-Biała, Częstochowa), natomiast aktualnie obsługuję klientów w całej Polsce.

Narzędzia online: wideokonferencje, rozmowy telefoniczne oraz zdalny proces umożliwiają podpisanie umowy współpracy bez spotkania osobistego (zdalnie, z użyciem podpisu elektronicznego lub korespondencyjnie), zaś serwisant przyjedzie do Twojej firmy, aby zainstalować terminal płatniczy oraz przeszkolić pracowników, którzy będą obsługiwać urządzenie.

Zapraszamy do współpracy

Rozwijaj z nami płatności bezgotówkowe w Polsce, bo jak wynika z badania „Płatności bezgotówkowe oczami Polaków 2021", blisko 65% klientów jako najczęstszą formę płatności wybiera kartę płatniczą. Na trendy nie masz wpływu, ale możesz zdecydować z jakim operatorem będziesz współpracować i na jakich warunkach!

autoryzowany partner eservice

Dane firmy
ul. Górniczego Stanu 18D
40-469 Katowice

  • Kontakt ws. współpracy
  • Maciej Makowski
  • (+48) 534 001 002
  •   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

Najczęściej zadawane pytania (FAQ) związane z terminalami płatniczymi 

terminale płatnicze współpraca operator

Co to jest terminal płatniczy? 

Terminal płatniczy to urządzenie elektroniczne, które umożliwia przeprowadzanie transakcji bezgotówkowych za pomocą kart płatniczych. Służy do autoryzacji, rejestracji i przesyłania danych transakcji do instytucji finansowych. Wyróżniamy terminale stacjonarne, PIN Pad’y, terminale przenośne (mobilne), tzw. softPOS (aplikacje do płatności na telefonie) oraz czytniki w urządzeniach samoobsługowych.

Czy można otrzymać terminal płatniczy za darmo?

Odpowiedź brzmi: tak! W ramach programu rozwoju płatności bezgotówkowych (PWOB - Program Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego), który powstał z inicjatywy wydawców kart, organizacji płatniczych, agentów rozliczeniowych, Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii oraz Związku Banków Polskich. Program skierowany jest do nowych firm oraz przedsiębiorców, którzy w ciągu ostatnich 12 miesięcy nie korzystali z terminala płatniczego, z wyłączeniem m.in. franczyzobiorców.

Co to jest DCC i do czego służy?

DCC (skrót z ang. Dynamic Currency Conversion) to transakcja, dzięki której użytkownik karty płatniczej z zagranicy może dokonać płatności w walucie swojej karty. W wyniku przewalutowania DCC obcokrajowiec zna kurs wymiany waluty w momencie dokonywania transakcji i wie jaką dokładnie kwotą zostanie obciążony.

Na czym polega BLIK?

BLIK to mobilna metoda płatności, która jest wygodna i bezpieczna. Pozwala przeprowadzać transakcje zarówno w sklepach tradycyjnych i internetowych, jak i umożliwia klientom realizowanie przelewów pieniędzy na numery telefonów oraz wypłacanie gotówki z bankomatów.

Do czego służy CASHBACK?

Cash Back to transakcja na terminalu płatniczym, która umożliwia właścicielowi karty płatniczej wypłatę gotówki w kasie podczas dokonywania zakupów w sklepie.

Co to jest CONTACTLESS?

Contactless to technologia płatności, która umożliwia przeprowadzenie transakcji zbliżeniowych, płatności bezdotykowych.

Na czym polega MDE, MO/TO? 

MDE (Manual Data Entry),  MO/TO (Mail Order / Telephone Order) to usługa polegająca na autoryzacji transakcji bez fizycznej obecności karty płatniczej, poprzez wprowadzenie danych karty do terminala płatniczego za pomocą jego klawiatury. 

Do czego służy preautoryzacja?  

Preautoryzacja to czasowe zablokowanie środków na koncie klienta na poczet przyszłych rozliczeń. Usługa najczęściej stosowana w branży hotelarskiej, która zabezpiecza hotelarzy na wypadek rezygnacji gości z dokonanej rezerwacji. Służy to zabezpieczenia środków na koncie klienta. 

Artykuły o terminalach płatniczych, które mogą Cię zainteresować:

Więcej
  • Obowiązkowy terminal płatniczy. Od kiedy i dla kogo?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Wprowadzenie „obowiązku” posiadania terminala płatniczego wzbudza niemałe emocje i przyczynia się do burzliwych dyskusji w mediach społecznościowych. W komentarzach można spotkać się z obrońcami walczącymi o demokrację i prawa wolności, wygłaszającymi hasła „tylko gotówka”. A jak to jest naprawdę, czy każda firma w Polsce musi posiadać terminal płatniczy? Otóż, nie! Najpierw należy zweryfikować obowiązek posiadania kasa fiskalnej ze swoim księgowym. Jeżeli firma ma obowiązek prowadzenia ewidencji sprzedaży przy zastosowaniu kas rejestrujących to dopiero wtedy musi zadecydować, w jaki sposób spełni obowiązek udostępniania płatności bezgotówkowych, co nie jest jednoznaczne z wymogiem posiadania nowego terminala płatniczego. Przedsiębiorca ma obowiązek zapewnienia zapłaty przy użyciu instrumentu płatniczego Zerknijmy do dokumentów prawnych, mianowicie do Ustawy z dnia 6 marca 2018 r. - Prawo przedsiębiorców a konkretnie do artykułu 19a, który to ten obowiązek reguluje.

  • Własny terminal płatniczy bez abonamentu czy najem urządzenia od operatora?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Niejeden przedsiębiorca zastanawia się, czy kupić terminal płatniczy na własność, aby nie płacić miesięcznego abonamentu lub kompleksowo skorzystać z usług operatora płatności bezgotówkowych i postawić na dzierżawę. Firmy sprzedające urządzenia będą zachwalać opcję z własnym terminalem, zaś przedstawiciele operatora płatności bezgotówkowych będą wskazywać na najem.  Kogo zatem słuchać? Na szczęście nie musimy wsłuchiwać się w głosy perswazji i argumenty sprzedażowe, tylko można policzyć, które rozwiązanie będzie najlepsze. 

  • Otworzyłeś firmę i potrzebujesz nowy terminal płatniczy?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Na wstępie gratuluję Ci rozpoczęcia działalność gospodarczej i życzę powodzenia w rozwoju własnego biznesu. Przed Tobą wiele wyzwań, natomiast w tym wpisie skupię się na kwestii związanej z wyborem terminala płatniczego i podzielę się kilkoma wskazówkami, które uchronią Cię przed popełnieniem kosztownych błędów. Jeśli nie lubisz czytać to zadzwoń na numer 534 001 002 i omówimy dostępne możliwości. Szczegółowe informacje o mnie oraz dane kontaktowe znajdziesz na stronie dot. oferty na terminal płatniczy. Zanim wybierzesz terminal i dostawcę to odpowiedz na kilka pytań Jaki obrót na terminalu przewidujesz w pierwszym roku prowadzenia działalności? Trudne pytanie, natomiast musisz założyć ile będziesz przyjmować płatności kartą od klientów a ile gotówką. Późnej wyjaśnię dlaczego to ważne.

  • Co to jest terminal płatniczy i jak działa? Rodzaje terminali

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Według najnowszych danych zawartych w raportach branżowych, liczba transakcji bezgotówkowych w Polsce rośnie z roku na rok. W 2022 roku odnotowano wzrost o 28% w porównaniu do poprzedniego roku, zaś ich liczba przekroczyła 641 mln (źródło: Fundacja Polska Bezgotówkowa).  To pokazuje, jak ważne stało się dla przedsiębiorców posiadanie terminali płatniczych. Zatem pozyskanie niezbędnej wiedzy na temat tego urządzenia, jego funkcji i metod łączenia jest koniecznością a nie przywilejem.  Czym jest terminal płatniczy oraz jak działa?  Najprościej rzecz ujmując, terminal płatniczy to urządzenie elektroniczne, które umożliwia przeprowadzanie transakcji bezgotówkowych za pomocą kart płatniczych, debetowych czy kredytowych. Służy do autoryzacji, rejestracji i przesyłania danych transakcji do instytucji finansowych.

  • Gdzie Polacy chcą płacić bezgotówkowo?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Polacy coraz częściej korzystają z płatności bezgotówkowych, ale wciąż są miejsca, gdzie konsumenci nie mają możliwości wyboru metody płatności. Według najnowszych wyników badania Maison & Partners dla Fundacji Polska Bezgotówkowa, respondentom najbardziej brakuje możliwości płacenia kartą lub telefonem na pobliskich bazarkach (46%). Jako punkty, gdzie nie można zapłacić bezgotówkowo respondenci wskazują także na usługi krawieckie (30%), usługi szewskie (28%), kościół (28%) oraz warsztaty samochodowe (26%). Wiele osób ma również poczucie, że często nie mają możliwości dokonania płatności na stoiskach podczas imprez plenerowych (39%) oraz podczas akcji organizowanych przez organizacje charytatywne (31%). 

  • Czy przedsiębiorcy boją się zmieniać operatorów terminali płatniczych?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Odpowiadając jednym słowem na tytułowe pytanie (bazując na moim dotychczasowym doświadczeniu biznesowym) mogę stwierdzić, że: tak! Przedsiębiorcy raczej niechętnie zmieniają partnerów biznesowych, w tym dostawców terminali płatniczych.  Obawa przed zmianą nie dotyczy tylko właścicieli firm, to powszechnie występujące uczucie, które może obejmować różne sfery życia, takie jak biznes, praca, relacje czy sytuacje osobiste. Ludzie często odczuwają niepokój lub strach wobec nieznanych sytuacji, ponieważ zmiana może być trudna do przewidzenia i wymagać dostosowania się do nowych warunków. Jednakże zmiana może być również postrzegana jako szansa na rozwój i nowe możliwości. Te podejście jest bliższe przedsiębiorcom, którzy na co dzień muszą zmagać się z niepewnym jutrem a mimo to poszukują innowacji; aczkolwiek nie brak konserwatystów, którzy próbują utrzymać status quo i pozostać w sferze komfortu. 

Kontakt ws. terminali płatniczych:
  534 001 002    maciej.makowski@eservice.com.pl lub wypełnij formularz kontaktowy »