bezpłatny terminal płatniczy porównanie ofert

Potrzebujesz nowy, bezpłatny terminal płatniczy lub już używasz urządzeń płatniczych w firmie i chcesz porównać prowizje? 

Dla firm, które nie posiadają terminali płatniczych i chcą skorzystać z dofinansowania - Polska Bezgotówkowa:

  • 0 zł za dzierżawę urządzenia przez 12 miesięcy (refundowany terminal płatniczy: stacjonarny, przenośny, w telefonie)
  • Brak opłat prowizyjnych do 100 tyś. obrotu na terminal
  • Nowoczesne urządzenia do procesowania transakcji płatniczych
  • Gwarantowany serwis i opieka techniczna przez 24 godziny na dobę

Dla firm, które posiadają terminal płatniczy i chcą zmienić operatora:

  • Porównaj warunki handlowe i sprawdź, ile możesz zaoszczędzić, bo po co przepłacać skoro można płacić mniej za tą samą usługę 📉
  • Bezpłatna analiza rozliczeń kart VISA i MasterCard oraz dobór optymalnej oferty na terminale płatnicze
  • Indywidualne, konkurencyjne stawki uzależnione między innymi od obrotów, struktury kart oraz średniej transakcji
  • Pełny zakres funkcjonalności: doładowania (prepaid), karty podarunkowe, płatność walutą karty (DCC), wypłata pieniędzy (cashback), preautoryzacja, MO/TO i MDE
  • Integracja z systemami sprzedażowymi (POS) i kasami fiskalnymi
  • Obsługiwane płatności:

obsługiwane płatności bezgotówkowe

 

👉 Wszystko co powinieneś wiedzieć o terminalach płatniczych 📚

Pierwszy terminal płatniczy w firmie? Odbierz bezpłatny terminal w ramach programu Polska Bezgotówkowa (PWOB)

Jeśli zaczynasz dopiero przygodę z płatnościami bezgotówkowymi w swojej firmie to możesz otrzymać bezpłatny terminal płatniczy w ramach programu Polska bezgotówkowa (PWOB)

Prowadzisz biznes i korzystasz już z terminali płatniczych? 

Sprawdź, o ile możesz płacić mniej? Porównaj stawki, ponieważ niczym nie ryzykujesz a wyłącznie zyskujesz. W wyniku porównania warunków handlowych możesz otrzymać lepsze prowizje i zaoszczędzisz! Wystarczy 5 minut Twojego zaangażowania, aby wygenerować oszczędności w firmie. 

porównanie ofert oszczędności z terminali płatniczych

Czy wiesz, że... ⛔️

  • Operatorzy terminali płatniczych pobierają prowizje w ramach kompensaty, co powoduje, że często nie jesteś świadomy ile tak naprawdę płacisz za poszczególne transakcje
  • Agenci oferują różne modele rozliczeniowe (stała stawka, marża + koszty, opłaty płaskie lub autoryzacyjne, dopłaty do niektórych kart)
  • Zgodnie z zapisami w umowie operatorzy mogą w trakcie trwania współpracy podnieść stawki   

Dlatego warto ze specjalistą przeanalizować rozliczenia, porównać stawki i wybrać najlepszą ofertę na terminale płatnicze! 

Proces zmiany operatora terminali płatniczych

Zobacz jak wygląda proces, który wymaga zaledwie kilku minut Twojego zaangażowania:

  1. Skontaktuj się w celu ustalenia podstawowych informacji niezbędnych do analizy 
  2. Następnie otrzymasz kalkulacje korzyści oraz kwotę oszczędności 
  3. W przypadku zdecydowania się na współpracę otrzymasz niezbędne dokumenty do podpisu 
  4. W międzyczasie zostanie wysłane wypowiedzenie do obecnego operatora
  5. Po zatwierdzeniu umowy, pozostaje już tylko kwestia zainstalowania urządzenia i przeszkolenia personelu

Zapraszamy do współpracy

Rozwijaj z nami płatności bezgotówkowe w Polsce, bo jak wynika z badania „Płatności bezgotówkowe oczami Polaków 2021", blisko 65% klientów jako najczęstszą formę płatności wybiera kartę płatniczą. Na trendy nie masz wpływu, ale możesz zdecydować z jakim operatorem będziesz współpracować i na jakich warunkach!

Najczęściej zadawane pytania (FAQ) związane z terminalami płatniczymi 

terminale płatnicze współpraca operator

Co to jest terminal płatniczy? 

Terminal płatniczy to urządzenie elektroniczne, które umożliwia przeprowadzanie transakcji bezgotówkowych za pomocą kart płatniczych. Służy do autoryzacji, rejestracji i przesyłania danych transakcji do instytucji finansowych. Wyróżniamy terminale stacjonarne, PIN Pad’y, terminale przenośne (mobilne), tzw. softPOS (aplikacje do płatności na telefonie) oraz czytniki w urządzeniach samoobsługowych.

Czy można otrzymać terminal płatniczy za darmo?

Odpowiedź brzmi: tak! W ramach programu rozwoju płatności bezgotówkowych (PWOB - Program Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego), który powstał z inicjatywy wydawców kart, organizacji płatniczych, agentów rozliczeniowych, Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii oraz Związku Banków Polskich. Program skierowany jest do nowych firm oraz przedsiębiorców, którzy w ciągu ostatnich 12 miesięcy nie korzystali z terminala płatniczego, z wyłączeniem m.in. franczyzobiorców.

Co to jest DCC i do czego służy?

DCC (skrót z ang. Dynamic Currency Conversion) to transakcja, dzięki której użytkownik karty płatniczej z zagranicy może dokonać płatności w walucie swojej karty. W wyniku przewalutowania DCC obcokrajowiec zna kurs wymiany waluty w momencie dokonywania transakcji i wie jaką dokładnie kwotą zostanie obciążony.

Na czym polega BLIK?

BLIK to mobilna metoda płatności, która jest wygodna i bezpieczna. Pozwala przeprowadzać transakcje zarówno w sklepach tradycyjnych i internetowych, jak i umożliwia klientom realizowanie przelewów pieniędzy na numery telefonów oraz wypłacanie gotówki z bankomatów.

Do czego służy CASHBACK?

Cash Back to transakcja na terminalu płatniczym, która umożliwia właścicielowi karty płatniczej wypłatę gotówki w kasie podczas dokonywania zakupów w sklepie.

Co to jest CONTACTLESS?

Contactless to technologia płatności, która umożliwia przeprowadzenie transakcji zbliżeniowych, płatności bezdotykowych.

Na czym polega MDE, MO/TO? 

MDE (Manual Data Entry),  MO/TO (Mail Order / Telephone Order) to usługa polegająca na autoryzacji transakcji bez fizycznej obecności karty płatniczej, poprzez wprowadzenie danych karty do terminala płatniczego za pomocą jego klawiatury. 

Do czego służy preautoryzacja?  

Preautoryzacja to czasowe zablokowanie środków na koncie klienta na poczet przyszłych rozliczeń. Usługa najczęściej stosowana w branży hotelarskiej, która zabezpiecza hotelarzy na wypadek rezygnacji gości z dokonanej rezerwacji. Służy to zabezpieczenia środków na koncie klienta. 

Artykuły o terminalach płatniczych, które mogą Cię zainteresować:

Więcej
  • Nie przepłacaj za terminal płatniczy! Porównaj i wybierz najlepszą ofertę

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Prowadzisz firmę i nieustannie próbujesz nadążyć z realizacją bieżących zadań oraz gasisz pożary… Znajoma rzeczywistość? To zatrzymaj się na chwilę i przeanalizuj koszty, które ponosisz, bo może się okazać, że dzięki obniżeniu opłat nie będziesz musiał brać kolejnego zlecenia, aby zarobić „na koszty”.   Powyższa sytuacja, tj. pośpiech, brak czasu, wszystko „na wczoraj”, przysłowiowa bieżączka… sprzyja wybieraniu niekorzystnych ofert. Nie zamierzam w tym wpisie skupiać się na organizacji czasu pracy, lecz moim celem jest zachęcenie przedsiębiorców do otwartości na zmianę i znalezienie w swoich grafikach miejsca na rozmowę z konkurencyjnymi dostawcami usług, z których korzystają, m.in. terminali płatniczych. 

  • Co to jest terminal płatniczy i jak działa? Rodzaje terminali

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Według najnowszych danych zawartych w raportach branżowych, liczba transakcji bezgotówkowych w Polsce rośnie z roku na rok. W 2022 roku odnotowano wzrost o 28% w porównaniu do poprzedniego roku, zaś ich liczba przekroczyła 641 mln (źródło: Fundacja Polska Bezgotówkowa).  To pokazuje, jak ważne stało się dla przedsiębiorców posiadanie terminali płatniczych. Zatem pozyskanie niezbędnej wiedzy na temat tego urządzenia, jego funkcji i metod łączenia jest koniecznością a nie przywilejem.  Czym jest terminal płatniczy oraz jak działa?  Najprościej rzecz ujmując, terminal płatniczy to urządzenie elektroniczne, które umożliwia przeprowadzanie transakcji bezgotówkowych za pomocą kart płatniczych, debetowych czy kredytowych. Służy do autoryzacji, rejestracji i przesyłania danych transakcji do instytucji finansowych.

  • Ranking terminali płatniczych. Najlepszy terminal w 2024

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Szukasz rankingu terminali płatniczych? Tylko po co, ponieważ oferty na terminale płatnicze są indywidualne i zależą między innymi od obrotów firmy, wysokości transakcji, struktury kart, ilości urządzeń, rodzajów terminali. Z uwagi na powyższe zmienne nie można stworzyć obiektywnego porównania poszczególnych operatorów płatniczych, dlatego warto stworzyć własne zestawienie w oparciu o niezbędne kryteria i informacje, które omawiam w niniejszym wpisie.  Użyteczność rankingów terminali płatniczych Rankingi dostępne w Internecie są pewnym uproszczeniem, przedstawiającym subiektywne zestawienia oparte na doświadczeniu autorów lub wybranych kryteriach, które zniekształcają rzeczywistość. 

  • Aktywność terminali w programie Polska Bezgotówkowa wzrasta

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Fundacja Polska Bezgotówkowa kończy kolejny rok działalności z dalszym wzrostem aktywności terminali płatniczych w ramach prowadzonego Programu Polska Bezgotówkowa. Na przestrzeni minionego roku Fundacja odnotowała znaczący wzrost w liczbie zrealizowanych transakcji, których tylko w 2023 r. było blisko pół miliarda. Do końca grudnia 2023 r. do Programu Polska Bezgotówkowa dołączyło blisko 460 tys. podmiotów, w których łącznie zainstalowano ponad 610 tys. urządzeń do przyjmowania płatności cyfrowych. Za pomocą terminali tradycyjnych i tych w telefonie, zrealizowano od początku trwania Programu blisko 1,8 mld transakcji płatniczych na łączną kwotę przekraczającą 110 mld zł. Wśród mikroprzedsiębiorców największy przyrost liczbowy i procentowy urządzeń odnotowano w branży kosmetycznej (+13,3%), a najwyższy wzrost transakcyjny rok do roku (+31,9%) osiągnęły branże związane z ochroną zdrowia. Pod względem wzrostu liczby transakcji w ostatnim roku wyróżniły się: branża edukacyjna (+28,3%) oraz usługowa (+25,4%).

  • Gdzie Polacy chcą płacić bezgotówkowo?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Polacy coraz częściej korzystają z płatności bezgotówkowych, ale wciąż są miejsca, gdzie konsumenci nie mają możliwości wyboru metody płatności. Według najnowszych wyników badania Maison & Partners dla Fundacji Polska Bezgotówkowa, respondentom najbardziej brakuje możliwości płacenia kartą lub telefonem na pobliskich bazarkach (46%). Jako punkty, gdzie nie można zapłacić bezgotówkowo respondenci wskazują także na usługi krawieckie (30%), usługi szewskie (28%), kościół (28%) oraz warsztaty samochodowe (26%). Wiele osób ma również poczucie, że często nie mają możliwości dokonania płatności na stoiskach podczas imprez plenerowych (39%) oraz podczas akcji organizowanych przez organizacje charytatywne (31%). 

  • Czy przedsiębiorcy boją się zmieniać operatorów terminali płatniczych?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Odpowiadając jednym słowem na tytułowe pytanie (bazując na moim dotychczasowym doświadczeniu biznesowym) mogę stwierdzić, że: tak! Przedsiębiorcy raczej niechętnie zmieniają partnerów biznesowych, w tym dostawców terminali płatniczych.  Obawa przed zmianą nie dotyczy tylko właścicieli firm, to powszechnie występujące uczucie, które może obejmować różne sfery życia, takie jak biznes, praca, relacje czy sytuacje osobiste. Ludzie często odczuwają niepokój lub strach wobec nieznanych sytuacji, ponieważ zmiana może być trudna do przewidzenia i wymagać dostosowania się do nowych warunków. Jednakże zmiana może być również postrzegana jako szansa na rozwój i nowe możliwości. Te podejście jest bliższe przedsiębiorcom, którzy na co dzień muszą zmagać się z niepewnym jutrem a mimo to poszukują innowacji; aczkolwiek nie brak konserwatystów, którzy próbują utrzymać status quo i pozostać w sferze komfortu.