Jeśli masz pytanie, na które nie ma tutaj odpowiedzi lub wystąpił problem techniczny, napisz do nas na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Jak dodać ogłoszenie?

Należy zalogować się na portalu, przejść do kategorii "Szkolenia, kursy, webinary biznesowe" i wybrać zakładkę „Dodaj ogłoszenie / Moje szkolenia”. Następnie, kliknąć w przycisk "Dodaj nowe ogłoszenie", uzupełnić wymagane dane i opłacić* ogłoszenie w dogodnej dla siebie formie za pośrednictwem płatności Przelewy24.

*nie dotyczy ogłoszeń podstawowych, są bezpłatne.

Kto może dodać ogłoszenie?

Organizatorzy webinarów, właściciele i pracownicy firm szkoleniowych, w tym trenerzy, którzy specjalizują się w obszarze zarządzania, biznesu, prowadzenia własnej działalności, sprzedaży i obsługi klienta, negocjacji, tj. oferują programy zgodne z profilem Użytkownika portalu WlasnyBiznes.pl.

Do kogo adresowane są szkolenia, kursy, webinary, czyli profil Użytkownika portalu WlasnyBiznes.pl

Portal WłasnyBiznes.pl skierowany jest zasadniczo do dwóch grup Użytkowników:

  • Potencjalnych Przedsiębiorców, czyli osób, które dopiero chcą otworzyć własną firmę i szukają inspiracji, pomysłów oraz praktycznej wiedzy,
  • Aktywnych Przedsiębiorców, którzy poszukują nowych możliwości oraz rozwiązań. Grupa docelowa: indywidualne działalności gospodarcze (solopreneur), mikroprzedsiębiorstwa, małe i średnie firmy.

Naszych Użytkowników interesują webinary, szkolenia prowadzone przez doświadczonych trenerów, którzy znają potrzeby przedsiębiorców, rozumieją specyfikę prowadzenia własnej działalności gospodarczej oraz oferują realną wartość w postaci sprawdzonego know-how.

.