Szkoła Pamięci SPW jako pomysł na biznes. Wywiad z Ewą Mak

szkoła pamięci SPW jako pomysł na biznes

Wywiadu udzieliła Pani Ewa Mak, Autoryzowany Trener Szkoły Pamięci SPW - największej i najstarszej w Polsce sieci placówek edukacyjnych, specjalizujących się w prowadzeniu zajęć z zakresu: treningu pamięci, koncentracji uwagi oraz nowoczesnych metod uczenia się.

Pani Ewo, rynek edukacyjny w Polsce to temat rzeka, dlatego proszę w kilku zdaniach przybliżyć specyfikę branży edukacyjnej w kontekście Państwa działalności.

Rynek edukacyjny jest bardzo różnorodny pod względem prowadzonych zajęć. Każda specjalizacja w branży, czy to nauka języków, zajęcia sportowe, czy zajęcia z efektywnego nauczania dają dzieciom (i nie tylko, bo dorosłym również) narzędzia i zdolności, których nie zagwarantuje lub nie zagwarantowała im szkoła.

To rodzice poszukując pomocy dla swoich dzieci zgłaszają się do Nas – do edukacji, bo mają związane ręce, nie wiedzą jak pomóc swojemu dziecku a bardzo często po prostu nie mają na to czasu. Nie od dziś wiadomo, że edukacja młodego pokolenia to Nasza przyszłość, my dajemy im możliwości na lepsze życie.

Jakie są przyszłe trendy i wyzwania w branży edukacyjnej?

Technologia nieustannie się rozwija, dlatego konieczne jest ciągłe podnoszenie kwalifikacji w edukacji - wszystko w życiu wymaga aktualizacji, zarówno oprogramowanie, aplikacja, jak i każda branża.

Wraz z rozwojem nowych technologii i powszechnym dostępem do Internetu, na rynku edukacyjnym zaczęły pojawiać się usługi online, e-learningu – niektóre placówki nie powróciły do zajęć stacjonarnych, prowadzą je online lub hybrydowo. Zajęcia online pozwalają zaoszczędzić pieniądze na lokalu, sprzęcie, itd. Optymalizuje też czas. Można z jednego miejsca prowadzić zajęcia dla osób z całego świata.

Branża jest nasycona, ale nadal się rozwija. Spoglądając na tendencje społeczne i wpływ Internetu na codzienne życie, wiemy, że edukacja to jedyna przyszłość naszego młodego pokolenia.

A jak wygląda kwestia konkurencji?

My działamy na rynku od 1991 roku, a z roku na rok przybywa najróżniejszych szkółek – języki, zajęcia sportowe, robotyki i inne cuda. Zajęcia w „językowniach” są dla siebie bezpośrednią konkurencją, karate do piłki nożnej również – dla Nas wspomniane rodzaje zajęć mogą zostać odnotowane jako pośrednia konkurencja. Mimo nasycenia rynku, placówki zajęć pozalekcyjnych na brak klientów nie narzekają.

Jakie usługi oferuje Szkoła Pamięci SPW?

Nasze placówki oferują szeroki wachlarz kursów edukacyjnych Treningu Pamięci i Koncentracji Uwagi dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych.

Kim jest Państwa klient?

Zajęcia kierujemy do dzieci od 6 roku życia, jak również do osób dorosłych.

Jakie korzyści oferują Państwo swoim klientom?

Trening Pamięci i Koncentracji Uwagi to kurs, dzięki któremu wypracowujemy u naszych kursantów metody efektywnej nauki. Poprawia się m.in. ich pamięć, koncentracja, umiejętność selektywnego zapominania, wyćwiczenie spostrzegawczości czy podzielności uwagi.

otwórz własną szkołę pamięci SPW

franczyza SPW szkoła pamięci

Proszę pokrótce opisać Szkołę Pamięci SPW oraz plany rozwoju.

Szkoła Pamięci SPW posiada ponad 30 lat doświadczenia w szczegółowym dopracowywaniu technik, mających na celu nie tylko poprawę pamięci, ale też zwiększanie koncentracji i funkcji umysłowych. Dziś jesteśmy bezkonkurencyjni – oferujemy metody, które mają 100% skuteczności, dzięki czemu pozwalają na błyskawiczną poprawę funkcji intelektualnych.

Jakie kryteria należy spełnić, aby nawiązać z Państwem współpracę?

Ofertę kierujemy do osób, które rozumieją zasady funkcjonowania firmy w warunkach wolnorynkowych, osób otwartych, kreatywnych, zainteresowanych poszerzaniem możliwości intelektualnych. Osoby działające już na rynku edukacyjnym są mile widziane, natomiast warunkiem koniecznym jest wykształcenie wyższe.

Dlaczego warto otworzyć własną Szkołę Pamięci SPW?

Jesteśmy jedyną taką firmą na rynku edukacyjnym. Nasi franczyzobiorcy otrzymują:

  • Know – how prowadzenia szkoły, know – how metodyki
  • Profesjonalne materiały dla trenerów oraz dla uczniów
  • Wzory dokumentów firmowych i reklamowych
  • Wsparcie metodyczne i menadżerskie
  • Szkolenie dokształcające
  • Bezpłatny dostęp do platformy on-line.

Poandto oferujemy wiele korzyści:

  • W zależności od skali i intensywności działania franczyzobiorcy koszt inwestycji zwraca się już po około 3 miesiącach.
  • Gwarantujemy sprawdzony sposób na biznes oraz wsparcie.
  • Zapewniamy szkolenia doszkalające.
  • Mamy ponad 30-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoły.
  • Nasz opiekun franczyzobiorców jest zawsze do dyspozycji.
  • Udostępniamy autorski program do prowadzenia zajęć.
  • Opłata licencyjna to tylko 15-20%.
  • Opłata administracyjna 30 zł/ miesięcznie.

Więcej informacji na temat współpracy można uzyskać na naszym profilu 👉 Szkoła Pamięci SPW - oferta franczyzy.

 

Dziękuję bardzo za rozmowę!
Rozmawiał Maciej Makowski, twórca portalu WlasnyBiznes.pl

Gotowe pomysły na biznes

Wywiady z cyklu własny biznes...

Więcej
  • Wywiadu udzielił Pan Michał Mołdrzyk, Sales Manager Bike Café - największej w Polsce sieci rowerowych kawiarni obecnej na rynku od 9 lat. Panie Michale, proszę przybliżyć specyfikę Państwa branży. Działamy w branży mobilnej gastronomii opartej na kawiarniach rowerowych. Jesteśmy wszędzie tam, gdzie potrzeba dobrej kawy. Mobilność naszych punktów pozwala nam na docieranie do miejsc, które są nieosiągalne dla lokali stacjonarnych, zaś autonomiczność sprzętu (nie wymaga stałego dostępu do mediów) daje nam przewagę operacyjną – jesteśmy w stanie działać wszędzie, niezależnie od dostępnej infrastruktury. Branża ta zyskuje na popularności. Wpisując się w trend eco & healthy lifestyle cieszymy się dużym zainteresowaniem w miastach oraz podczas eventów. Udowodniliśmy też wysoką odporność na lockdown – działając w modelu coffee-to-go, zdecydowana większość naszych punktów nie odczuła negatywnych skutków pandemii.

  • Wywiadu udzielił Pan Bartłomiej Stanek, Dyrektor ds. Rozwoju Sieci Franczyzowej Studio Synergy - sieci butikowych studiów EMS z najdłuższym doświadczeniem w Polsce. Panie Bartłomieju, proszę przybliżyć specyfikę treningu EMS w kontekście Państwa działalności. Trening EMS to innowacyjna metoda treningowa w branży fitness. Ta forma aktywności wywodzi się z fizjoterapii, a została spopularyzowana w Niemczech. Dzięki elektrostymulacji, podczas treningu pracuje 90% mięśni. Ta usługa ma bardziej kameralny charakter niż tradycyjny trening na siłowni. Podczas sesji EMS obecne są maksymalnie dwie osoby trenujące.

  • Agencja ubezpieczeniowa jako pomysł na biznes

    • Wywiady biznesowe

    Wywiadu udzielił Pan Mariusz Długołęcki, Koordynator ds. Rozwoju Sieci Sprzedaży Domu Ubezpieczeniowego Spectrum - ogólnopolskiej multiagencji sieciowej funkcjonującej od 2006 roku.  Panie Mariuszu, proszę pokrótce przybliżyć Państwa branżę? Działamy w ubezpieczeniach – to stabilna branża, którą napędzają przede wszystkim obowiązkowe ubezpieczenia OC, np. dla właścicieli pojazdów, rolników czy określonych zawodów. Nasze doświadczenie pokazuje, że rośnie też zainteresowanie ochroną zdrowia i majątku – potwierdzają to coroczne raporty Polskiej Izby Ubezpieczeń. Dom Ubezpieczeniowy Spectrum to multiagencja o ogólnopolskim zasięgu. Reprezentujemy ponad 30 towarzystw, a klienci przychodzą do nas, aby sprawdzić i porównać oferty ubezpieczeń. Mogą przy tym liczyć na obiektywną poradę eksperta i pomoc w dopasowaniu wariantu polisy do swoich potrzeb.

  • Wywiadu udzielił Pan Paweł Aksamit, Współzałożyciel i Prezes zarządu Stava - lidera profesjonalnych usług gastro-kurierskich w Polsce oraz pierwszej franczyzy w tej branży w Europie. Panie Pawle, proszę przybliżyć specyfikę branży gastronomicznej w kontekście Państwa działalności oraz nakreślić przyszłe trendy i wyzwania. Stava działa na rynku dowozów jedzenia z restauracji i zakupów ze sklepów.  Cała gastronomia zdecydowanie coraz bardziej rozwija się w kierunku delivery. Jak pokazuje raport Stava o rynku dowozów jedzenia, w 2020 roku ten rynek urósł aż o 42% i jest w tej chwili wart prawie 9,5 mld złotych. Restauratorzy coraz bardziej świadomie podchodzą do dowozów. Coraz więcej spośród nich wie, ile tak naprawdę kosztują ich dostawy, jakie wyzwania się z tym wiążą i jak powinna wyglądać optymalna logistyka w kanale delivery.

  • Wywiadu udzieliła Pani Ewa Mak, Autoryzowany Trener Szkoły Pamięci SPW - największej i najstarszej w Polsce sieci placówek edukacyjnych, specjalizujących się w prowadzeniu zajęć z zakresu: treningu pamięci, koncentracji uwagi oraz nowoczesnych metod uczenia się. Pani Ewo, rynek edukacyjny w Polsce to temat rzeka, dlatego proszę w kilku zdaniach przybliżyć specyfikę branży edukacyjnej w kontekście Państwa działalności. Rynek edukacyjny jest bardzo różnorodny pod względem prowadzonych zajęć. Każda specjalizacja w branży, czy to nauka języków, zajęcia sportowe, czy zajęcia z efektywnego nauczania dają dzieciom (i nie tylko, bo dorosłym również) narzędzia i zdolności, których nie zagwarantuje lub nie zagwarantowała im szkoła.

  • Wywiadu udzielił Pan Sebastian Oliszewski, Menedżer Rozwoju Sieci Wyłącznej w PZU SA - największej firmy ubezpieczeniowej w Polsce Panie Sebastianie, większości Polakom ubezpieczenia kojarzą się z firmą PZU, proszę zatem przybliżyć branżę ubezpieczeniową w kontekście Państwa działalności. PZU jest największą firmą ubezpieczeniową w Polsce. Wychodząc naprzeciw wymaganiom zmieniającego się rynku ubezpieczeniowego, postanowiliśmy jeszcze skuteczniej docierać do klientów w całym kraju i tak powstało 1500 profesjonalnych biur agentów ubezpieczeniowych. Dzięki nim nasi klienci doświadczają najwyższych standardów obsługi, a agenci mogą z naszym wsparciem rozwijać swój biznes.

.