Cennik "Oferty sprzedaży firm"

Dlaczego warto opublikować ogłoszenie na portalu WlasnyBiznes.PL?
- Publikacja ogłoszenia aż do uzyskania efektu, tj. pozyskania klienta i sprzedaży firmy
- Płacisz tylko raz za publikację! Nie musisz wznawiać ogłoszenia po 30 dniach
- Dane kontaktowe sprzedających są publiczne, co daje szeroki dostęp do potencjalnych klientów, ponieważ nie muszą oni zakładać konta ani opłacać abonamentu, aby się skontaktować
- Docierasz do precyzyjnie określonej grupy docelowej. Skupiamy zarówno aktywnych przedsiębiorców, jak i osoby, które dopiero planują otworzyć firmę
Cennik ogłoszeń
Ogłoszenie Podstawowe
- Czas emisji: aż do uzyskania efektu, tj. pozyskania klienta i sprzedaży firmy
- Cena: 19 PLN + VAT
Ogłoszenie Wyróżnione
- Czas emisji: aż do uzyskania efektu, tj. pozyskania klienta i sprzedaży firmy
- Publikacja ogłoszenia przed ogłoszeniami podstawowymi (60 dni)
- Wyróżnienie ogłoszenia (60 dni)
- Cena: 29 PLN + VAT
Ogłoszenie Premium
- Czas emisji: aż do uzyskania efektu, tj. pozyskania klienta i sprzedaży firmy
- Publikacja ogłoszenia przed ogłoszeniami podstawowymi i wyróżnionymi (90 dni)
- Wyróżnienie ogłoszenia (90 dni)
- Publikacja ogłoszenia na stronie głównej w sekcji „Sprzedam biznes / firmę" (60 dni)
- Publikacja ogłoszenia w newsletterze - nowość! 🔥
- Cena: 49 PLN + VAT
Ważne!
Ogłoszenia publikowane są na czas nieokreślony aż do uzyskania efektu, dlatego prosimy o stosowną informację, aby zakończyć publikację ogłoszenia. W ogłoszeniach nie ma możliwości dodawania aktywnych linków zewnętrznych.
Jak opublikować ogłoszenie?
Chcesz sprzedać firmę? Załóż bezpłatne konto na portalu WlasnyBiznes.pl lub zaloguj się przez Facebooka, Google, LinkedIn i w łatwy sposób opublikuj ogłoszenie 👇
Prosimy o niepublikowanie treści reklamowych! Ogłoszenia niezgodne z kategorią tematyczną i/lub zawierające treści reklamowe zostaną automatycznie usunięte przez moderatora. Zachęcamy również do odwiedzin kategorii z ogłoszeniami biznesowymi, która skupia ogłoszenia z różnych obszarów.
Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Czy w ogłoszeniu można zamieścić nazwę firmy?
W przypadku sprzedaży:
- własnej firmy - podanie nazwy jest opcjonalne i decyzja zależy od właściciela firmy, który dodaje ogłoszenie. Dane szczegółowe dot. sprzedaży mogą zostać przekazane podczas kontaktu telefonicznego lub mailowego.
- placówki franczyzowej (biznes na licencji) - obowiązuje zakaz podawania nazwy systemu franczyzowego. Przypominamy, że informację o sprzedaży należy najpierw zgłosić do franczyzodawcy i skonsultować możliwość wystawienia placówki franczyzowej na sprzedaż. Dane szczegółowe dot. sprzedaży przekazywane są podczas kontaktu telefonicznego lub mailowego.
Nie chcę podawać danych osobowych w ogłoszeniu
Nie ma wymogu podawania imienia, nazwiska oraz danych wrażliwych. Wystarczy w danych kontaktowych podać telefon i/lub adres e-mail. Aby zachować anonimowość należy unikać adresów spersonalizowanych
Dlaczego firmy są na sprzedaż?
Kategoria "Sprzedam biznes / firmę" zawiera oferty Właścicieli firm, którzy chcą sprzedać swój biznes z różnych powodów. Wojtarowicz i Partnerzy wśród przyczyn sprzedaży małych i średnich przedsiębiorstw wymieniają:
- względy osobiste (osiągnięcie wieku emerytalnego przez właściciela firmy, przy braku w rodzinie odpowiedniego kontynuatora działalności, chęć rozpoczęcia nowej działalności),
- zmiany ścieżki zawodowej; problemy zdrowotne, rozwód, nieporozumienia ze współwłaścicielem prowadzące do rozpadu firmy itp.,
- względy ekonomiczno-rynkowe (rosnąca konkurencja w branży; brak możliwości sprawowania kontroli, ze względu na coraz większe rozmiary prowadzonej działalności)
- względy finansowe (problemy płynnościowe prowadzonego przedsiębiorstwa, niemożność finansowania działalności z środków własnych i ograniczony dostęp do obcych źródeł finansowania),
- względy prawne (zmiana uregulowań prawnych uniemożliwiająca lub znacznie utrudniająca dalsze prowadzenie działalności),
- okazje rynkowe (otrzymanie doskonałej oferty, która znacznie przewyższa oczekiwania właścicieli odnoście wartości prowadzonego przedsiębiorstwa).
Dla małych i średnich przedsiębiorstw charakterystyczne są dwa pierwsze z wyżej wymienionych motywów sprzedaży przedsiębiorstwa, pozostałe są właściwie tożsame dla wszystkich działających na rynku podmiotów gospodarczych. Jak widać, powodów zmian jest wiele: począwszy od względów osobistych, do których należy zaliczyć braki w umiejętnościach menadżerskich, po restrukturyzację firmy. Utrata płynności nie musi być bezpośrednio skorelowana z brakiem rentowności danej firmy. Może wynikać ze złego zarządzania finansami oraz z nadmiernego konsumpcjonizmu Właściciela i życia ponad stan. Każdy biznes cechuje koniunktura, lata hossy i bessy. Należy pamiętać o oszczędzaniu i utworzeniu funduszu stabilizacyjnego na wypadek gorszych czasów. Gdy o tym zapomnimy, wcześniej czy później zderzymy się z brutalnymi realiami rynku, co spowoduje utratę płynności, która może być powodem sprzedaży firmy. Część graczy traci zapał oraz energię do pracy. Ten aspekt wiążę się z wypaleniem zawodowym, który dotyczy każdej branży.