cennik oferty sprzedaży firm

Dlaczego warto opublikować ogłoszenie na portalu WlasnyBiznes.PL?

  • Publikacja ogłoszenia aż do uzyskania efektu, tj. pozyskania klienta i sprzedaży firmy
  • Płacisz tylko raz za publikację! Nie musisz wznawiać ogłoszenia po 30 dniach
  • Dane kontaktowe sprzedających są publiczne, co daje szeroki dostęp do potencjalnych klientów, ponieważ nie muszą oni zakładać konta ani opłacać abonamentu, aby się skontaktować
  • Docierasz do precyzyjnie określonej grupy docelowej. Skupiamy zarówno aktywnych przedsiębiorców, jak i osoby, które dopiero planują otworzyć firmę

Cennik ogłoszeń

Ogłoszenie Podstawowe

  • Czas emisji: aż do uzyskania efektu, tj. pozyskania klienta i sprzedaży firmy
  • Cena:  9 PLN + VAT

Ogłoszenie Wyróżnione

  • Czas emisji: aż do uzyskania efektu, tj. pozyskania klienta i sprzedaży firmy
  • Publikacja ogłoszenia przed ogłoszeniami podstawowymi (60 dni)
  • Wyróżnienie ogłoszenia (60 dni)
  • Cena: 19 PLN + VAT

Ogłoszenie Premium

  • Czas emisji: aż do uzyskania efektu, tj. pozyskania klienta i sprzedaży firmy
  • Publikacja ogłoszenia przed ogłoszeniami podstawowymi i wyróżnionymi (90 dni)
  • Wyróżnienie ogłoszenia (90 dni)
  • Publikacja ogłoszenia na stronie głównej w sekcji „Sprzedam biznes / firmę" (60 dni)
  • Cena: 49 PLN + VAT

Ogłoszenia publikowane są na czas nieokreślony aż do uzyskania efektu, dlatego prosimy o stosowną informację, aby zakończyć publikację ogłoszenia.

Jak opublikować ogłoszenie?

Chcesz sprzedać firmę? Załóż bezpłatne konto na portalu WlasnyBiznes.pl lub zaloguj się przez Facebooka, Google, LinkedIn i w łatwy sposób opublikuj ogłoszenie 👇

DODAJ »

Prosimy o niepublikowanie treści reklamowych! Ogłoszenia niezgodne z kategorią tematyczną i/lub zawierające treści reklamowe zostaną automatycznie usunięte przez moderatora. Zachęcamy również do odwiedzin kategorii z ogłoszeniami biznesowymi, która skupia ogłoszenia z różnych obszarów.

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Czy w ogłoszeniu można zamieścić nazwę firmy?

W przypadku sprzedaży:

  • własnej firmy - podanie nazwy jest opcjonalne i decyzja zależy od właściciela firmy, który dodaje ogłoszenie. Dane szczegółowe dot. sprzedaży mogą zostać przekazane podczas kontaktu telefonicznego lub mailowego.
  • placówki franczyzowej (biznes na licencji) - obowiązuje zakaz podawania nazwy systemu franczyzowego. Przypominamy, że informację o sprzedaży należy najpierw zgłosić do franczyzodawcy i skonsultować możliwość wystawienia placówki franczyzowej na sprzedaż. Dane szczegółowe dot. sprzedaży przekazywane są podczas kontaktu telefonicznego lub mailowego.

Nie chcę podawać danych osobowych w ogłoszeniu

Nie ma wymogu podawania imienia, nazwiska oraz danych wrażliwych. Wystarczy w danych kontaktowych podać telefon i/lub adres e-mail. Aby zachować anonimowość należy unikać adresów spersonalizowanych

Dlaczego firmy są na sprzedaż?

Kategoria "Sprzedam biznes / firmę" zawiera oferty Właścicieli firm, którzy chcą sprzedać swój biznes z różnych powodów. Wojtarowicz i Partnerzy wśród przyczyn sprzedaży małych i średnich przedsiębiorstw wymieniają:

  • względy osobiste (osiągnięcie wieku emerytalnego przez właściciela firmy, przy braku w rodzinie odpowiedniego kontynuatora działalności, chęć rozpoczęcia nowej działalności),
  • zmiany ścieżki zawodowej; problemy zdrowotne, rozwód, nieporozumienia ze współwłaścicielem prowadzące do rozpadu firmy itp.,
  • względy ekonomiczno-rynkowe (rosnąca konkurencja w branży; brak możliwości sprawowania kontroli, ze względu na coraz większe rozmiary prowadzonej działalności)
  • względy finansowe (problemy płynnościowe prowadzonego przedsiębiorstwa, niemożność finansowania działalności z środków własnych i ograniczony dostęp do obcych źródeł finansowania),
  • względy prawne (zmiana uregulowań prawnych uniemożliwiająca lub znacznie utrudniająca dalsze prowadzenie działalności),
  • okazje rynkowe (otrzymanie doskonałej oferty, która znacznie przewyższa oczekiwania właścicieli odnoście wartości prowadzonego przedsiębiorstwa).

Dla małych i średnich przedsiębiorstw charakterystyczne są dwa pierwsze z wyżej wymienionych motywów sprzedaży przedsiębiorstwa, pozostałe są właściwie tożsame dla wszystkich działających na rynku podmiotów gospodarczych. Jak widać, powodów zmian jest wiele: począwszy od względów osobistych, do których należy zaliczyć braki w umiejętnościach menadżerskich, po restrukturyzację firmy. Utrata płynności nie musi być bezpośrednio skorelowana z brakiem rentowności danej firmy. Może wynikać ze złego zarządzania finansami oraz z nadmiernego konsumpcjonizmu Właściciela i życia ponad stan. Każdy biznes cechuje koniunktura, lata hossy i bessy. Należy pamiętać o oszczędzaniu i utworzeniu funduszu stabilizacyjnego na wypadek gorszych czasów. Gdy o tym zapomnimy, wcześniej czy później zderzymy się z brutalnymi realiami rynku, co spowoduje utratę płynności, która może być powodem sprzedaży firmy. Część graczy traci zapał oraz energię do pracy. Ten aspekt wiążę się z wypaleniem zawodowym, który dotyczy każdej branży.

.