Specjalistyczny sklep z alkoholem jako pomysł na biznes. Wywiad z Martyną Cieśluk z C2

specjalistyczny sklep z alkoholem C2 jako pomysł na biznes

Wywiadu udzieliła Pani Martyna Cieśluk, Dyrektor Operacyjny C2 Galerie Alkoholi Świata - sieci specjalistycznych sklepów z alkoholami oraz profesjonalnym doradztwem.

Pani Martyno, na początek proszę przybliżyć specyfikę Państwa branży.

Branża alkoholowa charakteryzuje się ciągłym ruchem, zmianami. Ciągle powstają nowe trunki, rodzaje, smaki, limitowane edycje. Nasi konsumenci są coraz bardziej świadomi, wiedzą czego chcą i szukają konkretnych produktów, często bardzo unikatowych, a my staramy się podążać za trendami, nowościami i sprostać ich oczekiwaniom. Jako sklepy profesjonalne musimy ciągle rozszerzać swoją wiedzę, dlatego stawiamy na szkolenia i stały rozwój.

Jak ocenia Pani potencjał branży alkoholowej?

Potencjał jest bardzo duży, ponieważ konsumenci wymagają dobrych trunków i obsługi na wysokim poziomie. Dziś nie wystarczy już być tylko zwykłym „monopolowym” i sprzedawać koncernowe alkohole. Konsumenci dziś często poszukują czegoś lepszej jakości, rzemieślniczych trunków z różnych stron świata. W C2 jesteśmy w stanie im to zapewnić.

A jak wygląda kwestia konkurencji?

Na terenie północno-wschodniej Polski, a konkretnie w miastach : Suwałki, Sejny, Augustów i Białystok, gdzie rozwijamy swoją sieć konkurencja jest, ale nie jest ona zbyt duża.

Jakiego rodzaju alhokole oferujecie Państwo w sklepach C2? 

Wszelkiego rodzaju alkohole, zarówno premium jak i koncernowe. Oferujemy także produkty tytoniowe, zestawy prezentowe, kawę, słodycze, napoje i słone przekąski.

OTWÓRZ własny SPECJALISTYCZNY SKLEP Z ALKOHOLEM C2

franczyza C2 sklep z alkoholem

Kim jest Państwa klient?

Swoją ofertę kierujemy do osób pełnoletnich, spożywających alkohol i szukających oryginalnych trunków, niedostępnych w dyskontach.

Jakie korzyści oferujecie swoim klientom?

Nasi klienci znajdą w naszych sklepach szeroki asortyment trunków alkoholowych, w cenach porównywalnych do dyskontowych oraz częste promocje, a przede wszystkim profesjonalne doradztwo.

Proszę pokrótce opisać firmę C2 oraz Państwa plany rozwoju.

C2 jest to prężnie rozwijająca się sieć profesjonalnych sklepów z alkoholem z dużymi ambicjami rozwojowymi. Do tego rozwoju potrzebujemy ludzi, którzy podzielą naszą pasję do dobrych alkoholi i prowadzenia intratnego biznesu. Planujemy w najbliższym czasie otworzyć sklep internetowy oraz zwiększać ilość jednostek franczyzowych.

Jakie kryteria należy spełnić, aby nawiązać z Państwem współpracę?

Aby nawiązać z nami współpracę wystarczy być gotowym do prowadzenia własnej działalności gospodarczej oraz posiadać cechy i umiejętności niezbędne do kierowania sklepem i zespołem ludzi. Znajomość branży alkoholowej i chęć poszerzania swojej wiedzy będzie dodatkowym atutem.

Dlaczego warto otworzyć specjalistyczny sklep alkoholowy C2?

Niewątpliwie warto podjąć współpracę z C2, ponieważ proponujemy pewny i bezpieczny biznes. Ludzie nie przestaną korzystać z alkoholu, to się nie zmienia od lat. Zmieniają się tylko styl i trendy.

Naszym partnerom oferujemy wsparcie na każdym etapie współpracy, szkolenia, wsparcie w rekrutacji personelu, sieciowe działania marketingowe, darmowe dostawy, umeblowany i zatowarowany sklep. Nasi partnerzy mają także realny wpływ na kształtowanie swojego sklepu, m.in. na zamawiany towar, ponieważ dostosowujemy asortyment pod klientów.

Więcej informacji na temat współpracy można uzyskać na naszym profilu 👉 C2 Galeria Alkoholi Świata - oferta franczyzowa

 

Dziękuję bardzo za rozmowę!
Rozmawiał Maciej Makowski, twórca portalu WlasnyBiznes.pl

Gotowe pomysły na biznes

Wywiady z cyklu własny biznes...

Więcej
  • Wywiadu udzieliła Pani Anna Urbańska, Master Trener STRUCTOGRAM® - systemu treningowego, który wykorzystuje wiedzę oraz najnowsze badania nad mózgiem ludzkim, opartego o genetykę i biologię. Pani Anno, na początek proszę przybliżyć specyfikę Państwa branży. Od 1998 roku działamy w branży szkoleniowej, a obecnie spora część naszych aktywności z powodzeniem odbywa się w przestrzeni online. Specjalizujemy się w szkoleniach opartych na wiedzy o mózgu, która przekłada się na wszystkie aspekty naszego codziennego funkcjonowania, od relacji z innymi po sukcesy zawodowe.  Zaznajamiamy naszych klientów z niezwykle skutecznym systemem treningowym STRUCTOGRAM®, który sprowadziliśmy do Polski ze Szwajcarii w 2011 roku. Kierując się tą intuicyjną, a zarazem udowodnioną naukowo wiedzą, wyjaśniamy uczestnikom naszych szkoleń, czym są 3 kolory mózgu, pracujemy z nimi nad ich biznesem, produktami czy usługami oraz budujemy ich zespoły.

  • Wywiadu udzieliła Pani Katarzyna Santos, Manager ds. Rozwoju Sieci Franczyzowej epaka.pl - lidera na rynku kurierskim pod względem stacjonarnych punktów nadań i odbioru przesyłek.  Pani Katarzyno, proszę przybliżyć specyfikę i potencjał branży kurierskiej w kontekście Państwa działalności. Firma epaka.pl działa w branży kurierskiej i zajmuje się odsprzedażą usług takich firm jak m.in. InPost, DHL, DPD. Branża opiera się na handlu w internecie, co w dobie pandemii ma szczególne znaczenie, ponieważ nasz serwis epaka.pl funkcjonuje non stop i każdego dnia obsługuje tysiące zamówień Klientów. Branża kurierska posiada ogromny potencjał oraz wiele możliwości na rozwój. Firmy kurierskie ułatwiają zarówno nadania, jak i odbiory dla swoich Klientów poprzez chociażby wprowadzanie automatów paczkowych czy aplikacji mobilnych. Nasze punkty nadań i odbioru przesyłek są kompleksowe, ponieważ dają możliwość przygotowania, zapakowania przesyłki do transportu, a także doboru firmy kurierskiej do konkretnej paczki. W roku 2021 rozpoczęliśmy współprace między innymi z Allegro, UPS, Orlen Paczka, GLS Szybka Paczka, FedEx. Pokazuje to jaki trend wykształcił się przez ostatnie lata. Zakupy internetowe stają się coraz bardziej popularne, a co za tym idzie – branża kurierska stara się sprostać wymaganiom Klientów. Wyzwanie w naszej branży to na pewno czas dostawy, każdy dąży do jak najszybszego doręczenia paczki do rąk Klienta.

  • Wywiadu udzielił Pan Robert Kuc, CEO & Founder Zdrowa Krowa - franczyzowej sieci restauracji, która tworzy jedzenie w duchu “slow food fast”. Panie Robercie, proszę przybliżyć specyfikę oraz potencjał branży, w której Państwo działacie. Zdrowa Krowa to sieć restauracji działająca w modelu franczyzowym w dobrze każdemu znanej branży gastronomicznej.  W mojej opinii potencjał branży gastronomicznej jest ogromny i wciąż niewykorzystany. Co chwile powstają nowe koncepty i miejsca, a to oznacza, że rynek wciąż nie jest nasycony. Trendem, który obserwuje jest z całą pewnością rozszerzenie menu o pozycje stworzone w oparciu o dietę roślinną. Coraz więcej miejsc proponuje swoim gościom wegańskie i wegetariańskie odpowiedniki dań.

  • Wywiadu udzielił Pan Bartłomiej Kołodziejek, Chief Operating Officer (COO) ogólnopolskiej sieci franczyzowej klubów treningowych 36 MINUT. Panie Bartłomieju, na początek proszę przybliżyć specyfikę Państwa branży. 36 MINUT działa na pograniczu branży sportowej i medycznej. Butikowe kluby treningowe 36 MINUT oferują trening siłowo-wytrzymałościowy, wykorzystujący 12 maszyn firmy Milon. Cechą charakterystyczną jest personalna opieka fizjoterapeuty, który towarzyszy klubowiczowi przez całą podróż związaną z treningami, obejmująca stały monitoring postępów oraz holistyczne wsparcie w zakresie zdrowego stylu życia.

  • Wywiadu udzielił Pan Michał Mołdrzyk, Sales Manager Bike Café - największej w Polsce sieci rowerowych kawiarni obecnej na rynku od 9 lat. Panie Michale, proszę przybliżyć specyfikę Państwa branży. Działamy w branży mobilnej gastronomii opartej na kawiarniach rowerowych. Jesteśmy wszędzie tam, gdzie potrzeba dobrej kawy. Mobilność naszych punktów pozwala nam na docieranie do miejsc, które są nieosiągalne dla lokali stacjonarnych, zaś autonomiczność sprzętu (nie wymaga stałego dostępu do mediów) daje nam przewagę operacyjną – jesteśmy w stanie działać wszędzie, niezależnie od dostępnej infrastruktury. Branża ta zyskuje na popularności. Wpisując się w trend eco & healthy lifestyle cieszymy się dużym zainteresowaniem w miastach oraz podczas eventów. Udowodniliśmy też wysoką odporność na lockdown – działając w modelu coffee-to-go, zdecydowana większość naszych punktów nie odczuła negatywnych skutków pandemii.

  • Wywiadu udzielił Pan Bartłomiej Stanek, Dyrektor ds. Rozwoju Sieci Franczyzowej Studio Synergy - sieci butikowych studiów EMS z najdłuższym doświadczeniem w Polsce. Panie Bartłomieju, proszę przybliżyć specyfikę treningu EMS w kontekście Państwa działalności. Trening EMS to innowacyjna metoda treningowa w branży fitness. Ta forma aktywności wywodzi się z fizjoterapii, a została spopularyzowana w Niemczech. Dzięki elektrostymulacji, podczas treningu pracuje 90% mięśni. Ta usługa ma bardziej kameralny charakter niż tradycyjny trening na siłowni. Podczas sesji EMS obecne są maksymalnie dwie osoby trenujące.