WŁASNA FIRMA: narzędzia, programy i usługi dla firm

własna firma

Prowadzenie własnej firmy to permanentny rozwój oraz realizacja zadań i celów, których nie da się osiągnąć w pojedynkę. Potrzebni są do tego dodatkowi ludzie oraz specjalne narzędzia i usługi. 

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom przedsiębiorców została stworzona na portalu WlasnyBiznes.pl kategoria WŁASNA FIRMA, w której znajdują się rozwiązania dla nowych i rozwijających się firm. Rozmaite programy, narzędzia i usługi dla firm oraz praktyczne wskazówki ułatwiające rozwój biznesu (poniżej znajduje się lista 👇).

Rozwiązania dla nowych oraz rozwijających się firm

  • ROZWÓJ SIECI SPRZEDAŻY (franczyza / współpraca B2B)
    Firmy, które rozwijają sieć sprzedaży w zależności od modelu biznesowego mogą opublikować oficjalny profil firmy z ofertą współpracy w 👉 katalogu franczyz, aby nawiązać współpracę z nowymi franczyzobiorcami lub opublikować ofertę w 👉 katalogu B2B, tudzież 👉 ogłoszenie biznesowe, aby nawiązać współpracę B2B z nowymi partnerami handlowymi (dystrybutorami, resellerami, przedstawicielami, pośrednikami, agentami) 
  • USŁUGI DLA FIRM z obszaru: księgowość i kadry, doradztwo podatkowe oraz obsługa prawna.
    Sprawdź 👉 usługi dla firm
  • USŁUGI I NARZĘDZIA E-COMMERCE (dla sklepów internetowych i stron www)
    Sprawdź oferty w 👉 katalogu e-commerce
  • NIERUCHOMOŚCI (biura na wynajem, lokale użytkowe, hale i magazyny)
    Sprawdź 👉 ogłoszenia nieruchomości
  • SZKOLENIA DLA FIRM, w tym kursy i webinary biznesowe 
    Sprawdź 👉 oferty szkoleniowe

Gotowe pomysły na biznes

Artykuły o własnym biznesie, które mogą Cię zainteresować:

Więcej
  • Kim jest Twój klient? Wybór grupy docelowej

    • Własny biznes

    Jeśli wpadłeś na pomysł i nie wiesz, kto mógłby z niego skorzystać, to nie jest to dobry znak. Im dłużej zastanawiasz się nad potencjalnym klientem, tym większe ryzyko, że będziesz dorabiać filozofię do swojego produktu. W momencie pojawienia się pomysłu na biznes równolegle powinien pojawić się obraz klienta. Im jest wyraźniejszy, tym łatwiej zweryfikować i wdrożyć pomysł oraz rozwinąć cały biznes. Klient to Twój cel!🎯 Stworzenie produktu, a następnie dopasowywanie go do klienta to odwrócenie prawidłowej kolejności. Tego typu działanie przypomina mi "styl włoski", czyli rzucanie makaronu o ścianę i liczenie, że coś się przyklei. 😉

  • Kalendarz przedsiębiorcy zazwyczaj wypełniony jest po brzegi, ale warto zarezerwować kilka dni w roku na ważne wydarzenia biznesowe w Polsce. Ponadto należy pamiętać o terminowym regulowaniu podatków, aby uniknąć przykrych konsekwencji. Zatem, co i kiedy trzeba płacić oraz w jakich kongresach, konferencjach i targach branżowych warto uczestniczyć?  Terminy zobowiązań podatkowych i ZUS - Jednoosobowa działalność gospodarcza (JDG) Terminy zobowiązań podatkowych - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (Sp. z o.o.) Ważne wydarzenia biznesowe w Polsce: konferencje, kongresy, targi branżowe, programy i certyfikacje 

  • Partner handlowy (dystrybutor, reseller, przedstawiciel, agent) to popularny pomysł na biznes, który polega na prowadzeniu punktu sprzedaży (online/offline) i sprzedaży produktów lub usług swojego dostawcy (producenta, importera, hurtownika, integratora, dealera). Można również zostać przedstawicielem mobilnym danej firmy i nie prowadzić punktu stacjonarnego ani sklepu internetowego.

  • Czy pasja jest potrzebna w biznesie?

    • Własny biznes

    W poprzednim artykule pt.  "Dlaczego chcesz otworzyć firmę?" pisałem o roli motywacji w biznesie oraz o znaczeniu pozytywnych motywów, które wynikają z potrzeby zostania przedsiębiorcą a nie z przymusu. Jednym z nich jest próba przekucia pasji w biznes, co wydaje się być sytuacją idealną. A jak jest naprawdę? Czy skrywa się za tym jakieś niebezpieczeństwo? O tym w niniejszym wpisie.

  • Dobry pomysł to za mało, żeby stworzyć dochodową firmę. Na sukces w biznesie składa się wiele czynników. Ważne, aby wiedzieć jakie to elementy, a z tą wiedzą bywa różnie. Nierzadko brakuje kompetencji, kiedy trzeba opracować procesy i standardy, zrekrutować pracowników, stworzyć system identyfikacji wizualnej czy zaplanować skuteczną kampanię marketingową. Wiele rzeczy robimy wówczas intuicyjnie i nie zawsze skutecznie.

  • Bill Gates wypowiedział brzemienne słowa, że biznes każdej firmy zaczyna się i kończy na dogłębnej analizie liczb. Niezależnie od tego, czym dana firma się zajmuje, jeżeli nie potrafi wyciągnąć wniosków z faktów dotyczących własnej działalności i podejmuje decyzje oparte na powierzchownych informacjach lub intuicji, w ostatecznym rozrachunku zapłaci za to wysoką cenę.