WŁASNA FIRMA: narzędzia, programy i usługi dla firm

własna firma

Prowadzenie własnej firmy to permanentny rozwój oraz realizacja zadań i celów, których nie da się osiągnąć w pojedynkę. Potrzebni są do tego dodatkowi ludzie oraz specjalne narzędzia i usługi. 

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom przedsiębiorców została stworzona na portalu WlasnyBiznes.pl kategoria WŁASNA FIRMA, w której znajdują się rozwiązania dla nowych i rozwijających się firm. Rozmaite programy, narzędzia i usługi dla firm oraz praktyczne wskazówki ułatwiające rozwój biznesu (poniżej znajduje się lista 👇).

Rozwiązania dla nowych oraz rozwijających się firm

  • ROZWÓJ SIECI SPRZEDAŻY (franczyza / współpraca B2B)
    Firmy, które rozwijają sieć sprzedaży w zależności od modelu biznesowego mogą opublikować oficjalny profil firmy z ofertą współpracy w 👉 katalogu franczyz, aby nawiązać współpracę z nowymi franczyzobiorcami lub opublikować ofertę w 👉 katalogu B2B, tudzież 👉 ogłoszenie biznesowe, aby nawiązać współpracę B2B z nowymi partnerami handlowymi (dystrybutorami, resellerami, przedstawicielami, pośrednikami, agentami) 
  • USŁUGI DLA FIRM z obszaru: księgowość i kadry, doradztwo podatkowe oraz obsługa prawna.
    Sprawdź 👉 usługi dla firm
  • USŁUGI I NARZĘDZIA E-COMMERCE (dla sklepów internetowych i stron www)
    Sprawdź oferty w 👉 katalogu e-commerce
  • NIERUCHOMOŚCI (biura na wynajem, lokale użytkowe, hale i magazyny)
    Sprawdź 👉 ogłoszenia nieruchomości
  • SZKOLENIA DLA FIRM, w tym kursy i webinary biznesowe 
    Sprawdź 👉 oferty szkoleniowe

Gotowe pomysły na biznes

Artykuły o własnym biznesie, które mogą Cię zainteresować:

Więcej
  • Prowadzenie własnej firmy to permanentny rozwój oraz realizacja zadań i celów, których nie da się osiągnąć w pojedynkę. Potrzebni są do tego dodatkowi ludzie oraz specjalne narzędzia i usługi. 

  • Bardzo ważnym etapem weryfikacji pomysłu jest przeanalizowanie, czy biznes ma rację bytu. Dlatego należy policzyć planowane koszty, a następnie zestawić je z planowanymi przychodami.

  • Zakładam, że masz już zweryfikowany pomysł na biznes, przemyślany model biznesowy oraz opracowany 👉 biznesplan, skoro postanowiłeś uruchomić własny biznes i szukasz informacji na temat zakładania firmy. Przede wszystkim gratuluję podjęcia decyzji o uruchomieniu firmy i cieszę się, że odwiedziłeś portal WlasnyBiznes.pl. Z myślą o osobach, które zaczynają przygodę z przedsiębiorczością stworzyłem praktyczne materiały, w których wyjaśniam jak założyć firmę i na co zwrócić uwagę jeszcze przed rejestracją działalności gospodarczej. Przed Tobą wiele ważnych decyzji do podjęcia oraz formalności do załatwienia, m.in. musisz wybrać formę prawną prowadzenia działalności, formę opodatkowania, PKD. Zdecydować: być, czy nie być VAT’owcem? Kiedy rozpocząć działalność gospodarczą? Każdy przedsiębiorca musiał przez to przejść i zapewniam Cię, że nie jest to tak trudne jak powszechnie się o tym mówi. Poniżej znajdziesz listę zadań, które musisz wykonać zanim założysz firmę.

  • W tym artykule wyjaśniam krok po kroku formalne aspekty rejestracji firmy, czyli jak zarejestrować jednoosobową działalność gospodarczą w CEIDG. Natomiast kwestie, które powinieneś przeanalizować przed rejestracją działalności gospodarczej, poruszam w poradniku jak założyć firmę? Omawiam w nim m.in.: formy prawne i rodzaje opodatkowania, zalety niebycia VAT’owcem, kody PKD oraz wskazuje optymalny termin rozpoczęcia działalności gospodarczej, aby zyskać dodatkowy miesiąc ulgi na start i preferencyjne składki ZUS.

  • Chcesz bezpłatnie pozyskiwać klientów w Internecie? Słyszałeś o pozycjonowaniu stron, wynikach organicznych, ale nie wiesz od czego zacząć? Być możesz szukasz specjalisty od SEO i zastanawiasz się, czym się kierować przy wyborze agencji marketingowej? Zacznij od zdobycia podstawowych informacji i dowiedz się, czym tak naprawdę jest pozycjonowanie stron WWW i na czym polega proces SEO, co ułatwi Ci wybór odpowiedniego specjalisty!

  • Czy wiesz, dlaczego większość firm upada w pierwszym roku działalności? Ponieważ nie mają klientów! Najważniejszym zadaniem każdej firmy jest sprzedaż. Z dwóch prostych powodów należy nieustannie poszukiwać klientów: Po pierwsze, aby zwiększyć sprzedaż, Po drugie, aby pozyskiwać nowych klientów w miejsce dotychczasowych, których traci się z upływem czasu. Prowadzenie firmy dla przyjemności, która nie generuje przychodów to hobby, a działalność mająca na celu bezpłatne pomaganie ludziom to wolontariat. Bez klientów i ich pieniędzy nie może funkcjonować żadna firma, dlatego dział sprzedaży to serce każdego przedsięwzięcia.