
Jeżeli jesteś właścicielem sklepu internetowego, strony firmowej, bloga lub pracujesz w branży e-commerce, to wcześniej czy później musisz spotkać się z tematem SEO (Search Engine Optimization), czyli procesem, którego celem jest bezpłatne wyświetlanie strony internetowej na jak najwyższej pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania Google.
Zatem pytanie nie brzmi, czy warto pozycjonować, tylko komu powierzyć proces SEO?
Bez względu na to, czy zdecydujesz się na współpracę z agencją marketingową, czy będziesz zajmować się pozycjonowaniem w ramach własnych zasobów - ważne, abyś skorzystał z odpowiedniej wiedzy przed uruchomieniem procesu SEO i zainwestowaniem konkretnych środków finansowych. Później o wiele trudniej korygować błędy powstałe w wyniku złych decyzji, począwszy od projektowania struktury strony!
Jaka jest Twoja wiedza na temat SEO?
Sprawdź swoje kompetencje i odpowiedz na poniższe pytania:
- Czy wiesz na czym polega proces SEO, jakie czynniki wpływają na pozycjonowanie i co trzeba zrobić, żeby wyświetlać się w TOP3?
- Czy znasz potencjał swoje witryny w odniesieniu do możliwości SEO?
- Czy wiesz jaki jest koszt i zwrot z inwestycji związanej z pozycjonowaniem?
- Czy potrafisz zdiagnozować ewentualne błędy na swojej stronie internetowej?
- Czy posiadasz szczegółowy plan działań SEO i listę konkretnych zadań?
- Czy potrafisz ocenić, że wykonywane zadania mają uzasadnienie biznesowe i są zgodne z polityką Google?
- Czy wiesz jak skontrolować pracę agencji marketingowej / swojego zespołu oraz ocenić ich efektywność?
Jeżeli odpowiedziałeś na jakiekolwiek pytanie NIE to zapraszamy Cię na szkolenie.
Szkolenie SEO dla Firm (e-Sklepów, stron WWW, blogów)
Szkolenie skierowane jest do właścicieli i pracowników firm, którzy chcą zdobyć konkretną wiedzę na temat SEO oraz wypozycjonować domenę internetową.
Ponadto zachęcamy do skorzystania z oferty osoby, które zastanawiają się, czy zlecić pozycjonowanie strony agencji, czy robić samodzielnie...
- Jeśli zlecić agencji w ramach outsourcingu lub już to zrobiono, to jak wybrać dobrą i skuteczną agencję SEO oraz jak rozliczać jej efekty?
- Jeśli robić samodzielnie, to jakich potrzebuję zasobów oraz kompetencji w ramach własnej firmy?
Co wyróżnia te szkolenie na tle innych kursów dot. pozycjonowania?
Na szkoleniu poruszane są zagadnienia zarówno merytoryczne stricte związane z procesem SEO i strategią Content Marketingu, jak i biznesowe (potencjał wzrostu, opłacalność, zakres odpowiedzialności, obszary ryzyka, kontrola pracy, analiza wyników).
Niniejsze wydarzenie to nie tylko sposób na pozyskanie wartościowej wiedzy, ale również niewątpliwa okazja do spotkania i porozmawiania o biznesie. Ponadto na szkoleniu można poznać innych uczestników i wymienić się cennym doświadczeniem oraz spostrzeżeniami.
Zapewniamy Cię, że po szkoleniu zmieni się Twoje podejście, zmienisz optykę i myślenie o pozycjonowaniu oraz zmodyfikujesz pierwotne założenia w swojej koncepcji.
Spotkajmy się i porozmawiajmy o biznesie, SEO i Content Marketingu. Do zobaczenia :)
Program szkolenia
Pozycjonowanie a biznes
- Potencjał Twojego biznesu i strony internetowej versus potencjał SEO i Content Marketingu
- Opłacalność inwestycji w SEO i Content Marketing
- Wymagane zasoby ludzkie, finansowe i czasowe oraz niezbędne kompetencje i narzędzia SEO
- Współpraca z agencją marketingową - wady i zalety
- Modele rozliczeń z agencją SEO/SEM i narzędzia kontroli pracy / efektów
- Zlecić pozycjonowanie agencji SEO, czy robić samodzielnie? Analiza kluczowych ryzyk i zasobów
SEO
- Wyszukiwarka Google i jej rozwój. Trendy przyszłości
- Kluczowe obszary pozycjonowania. Proces SEO
- Strategie SEO w 2021 roku
- Czynniki wpływające na wyniki wyszukiwania. Wytyczne SEO
- Audyt techniczny strony internetowej
- Optymalizacja treści i meta description
- Linkowane "z" i "do" witryny oraz "wewnątrz"
- Analiza wyników wyszukiwania
- Jak osiągać wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania?
- Narzędzia SEO
- Błędy w pozycjonowaniu
- Omówienie konkretnych przypadków
Content Marketing
- Strategia Inbound Marketing
- Planowanie struktury oraz harmonogramu treści
- Jak tworzyć wartościowy Content Marketing?
- Sposoby znajdowania pomysłów na wartościowe treści
- Lejek sprzedaży, świadomość klienta, intencje a słowa kluczowe
- Jak stworzyć artykuł, aby był w TOP3?
Kwestie organizacyjne
Cena 1500 zł netto zawiera:
- Kompleksowe szkolenie z SEO i Content Marketingu
- Dodatkowo w cenie szkolenia: lunch, przerwa kawowa, materiały szkoleniowe, certyfikat.
- Czas trwania szkolenia: od godz. 9:00 do godz. 18:00 lub do ostatniego pytania...
- Miejsce szkolenia: Katowice lub siedziba firmy klienta w przypadku szkolenia grupowego (min. 5 osób)
- Termin szkolenia: z uwagi na sytuację pandemiczną i związane z tym ograniczenia, data szkolenia zostanie ustalona indywidualnie z Uczestnikami, którzy zapiszą się na szkolenie 👉 Zapisz się na listę oczekujących!
Prowadzący - Maciej Makowski
Jestem specjalistą ds. SEO & Content Marketing, pasjonatem przedsiębiorczości i przede wszystkim praktykiem. Prowadzę własną firmę od 2009 roku i posiadam doświadczenie w tworzeniu oraz wdrażaniu różnych projektów biznesowych. Z tematyką SEO związany jestem od blisko dziesięciu lat. Co więcej, osobiście zajmuję się pozycjonowaniem portalu WlasnyBiznes.pl i tworzę Content Marketing.
Moje działania dają realne efekty, ponieważ według oficjalnych źródeł, m.in. SENUTO, roczny ekwiwalent Google Ads portalu WlasnyBiznes.pl wynosi 3 652 800 złotych, tj. roczny budżet jaki musiałbyś wydać na reklamy w Google, aby uzyskać taki sam ruch organiczny jak portal WlasnyBiznes.pl. Źródło: wyniki z dnia 28.06.2021 r.
Wieloletnie doświadczenie zawodowe zdobyłem na rynku finansowym, ubezpieczeniowym i telekomunikacyjnym. Pracowałem w takich instytucjach jak CitiBank Handlowy, Raiffeisen Bank Polska, Bank BPH, Dom Finansowy QS, Regionalne Centrum Ubezpieczeń, Telekomunikacja Polska. Współpracowałem z siecią Play oraz czołowymi Towarzystwami Ubezpieczeniowymi, m.in.: PZU, Hestia, Generali.
Ukończyłem wiele specjalistycznych szkoleń z digital marketingu, m.in. Search Engine Marketing, SEO – pozycjonowanie i link building, Google ADS, Google Analytics, Content Marketing, E-mail Marketing, Mobile Marketing, Display Advertising, Programmatic / RTB, Marketing Automation, Tworzenie strategii i planowanie kampanii online. Ponadto jestem absolwentem Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, Wyższej Szkoły Bankowości i Finansów w Katowicach oraz Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, WZ w Chorzowie.
Organizator - Portal WlasnyBiznes.PL
Jako portal WlasnyBiznes.pl koncentrujemy naszą działalność na edukacji przedsiębiorców. Misją portalu WlasnyBiznes.pl jest: promowanie przedsiębiorczości w Polsce, stworzenie społeczności ludzi przedsiębiorczych, dzielenie się wiedzą biznesową i doświadczeniem, ułatwienie startu w biznesie oraz wsparcie przedsiębiorców.
Razem możemy więcej, dołącz do Nas!
Dane kontaktowe:
- E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.