Redakcja magazynu Businesswoman & life przygotowała inspirującą książkę o przedsiębiorczych kobietach „50 Wpływowych Kobiet Sukcesu”. W książce zostały zamieszczone wywiady z właścicielkami firm, prezeskami oraz osobami znanymi z pierwszych stron gazet: dr Ireną Eris, Teresą Rosati, Ewą Minge, Mariolą Bojarską-Ferenc, Kasią Sokołowską, Kasią Grocholą, Urszulą Radwańską, Małgosią Leitner i innymi uznanymi osobowościami.
Cały dochód ze sprzedaży książki zostanie przekazany na Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce. Misją Wiosek Dziecięcych jest sprawienie, aby każde dziecko dorastało w rodzinnym środowisku, otoczone miłością, szacunkiem i poczuciem bezpieczeństwa. Obecnie w Polsce znajdują się 4 Wioski Dziecięce: w Biłgoraju, Kraśniku, Siedlcach i Karlinie, które pomagają opuszczonym, osieroconym oraz zagrożonym utratą opieki rodziców dzieciom.
Zwieńczeniem opisywanego projektu będzie uroczysta gala, która odbędzie się 14.06.2019 roku, w Hotelu Bellotto w Warszawie. Podczas gali wysłuchamy inspirujących opowieści kobiet biznesu i show biznesu, które odnoszą sukces prowadząc swoją przedsiębiorczą działalność.
Starałyśmy się pokazać Bohaterki książki przez pryzmat ich zainteresowań i zaangażowania zawodowego, dlatego wywiady są mocno skoncentrowane na ich pracy, ścieżkach kariery, historii rozwoju firm, które stworzyły lub którymi zarządzają, ich przedsiębiorczości i wyzwaniach dnia codziennego. – mówi Elżbieta Jeznach, redaktor naczelna Businesswoman & life.
- Ta książka to nie tylko zbiór wywiadów z kobietami sukcesu. Jest to także publikacja pokazująca, jak fascynujące jest komunikowanie się: poprzez rozmowę, gesty, działania, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem. – dodaje Elżbieta Jeznach.
W świecie, którym dziś rządzą telefony komórkowe, media społecznościowe, SMS-y, maile oraz przeróżne komunikatory, ciągle jesteśmy ciekawi drugiego człowieka. Ciągle nam za mało historii, za którymi stoi z pasją przeżywane życie. Codzienna praca Bohaterek książki była i jest inspiracją nie tylko dla osób z ich najbliższego otoczenia. Pokazuje ona także innym, a w szczególności tym, którzy dopiero wkraczają na swoją zawodową ścieżkę, że warto rozwijać swoje pasje i podejmować wyzwania. W książce zawarte jest jeszcze jedno przesłanie. Odwołujemy się tu do zasłyszanego kiedyś zdania, że najlepszą komunikacją jest dawanie. Dawanie to gest, który może wywołać lawinę wartościowych działań.
Polecamy i zapraszamy,
Portal WlasnyBiznes.pl, Patron Medialny