Zdrowa Krowa otwiera restaurację w Złotych Tarasach

Zdrowa Krowa restauracja Złote Tarasy

Sieć Zdrowa Krowa już wkrótce powiększy się o nowy lokal. Tym razem będzie to punkt usytuowany na pierwszym piętrze warszawskich Złotych Tarasów. Jego właścicielem jest franczyzobiorca sieci, który prowadzi obecnie dwie restauracje – Zdrowa Krowa Warszawa Wola oraz Smile&Wine Port Praski.

– Złote Tarasy to jedna z najlepszych lokalizacji, jeśli chodzi o centra handlowe w Polsce. Usytuowanie w absolutnym centrum Warszawy jest podwójnie atrakcyjne dla gastronomii, ze względu bliskość dworca PKP i obecność podróżnych oraz osób przychodzących do galerii na zakupy czy jedzenie. Nie bez znaczenia jest tu również bliskość biur – zwraca uwagę Michał Kuczyński, franczyzobiorca Zdrowej Krowy.

–Kiedy Złote Tarasy zgłosiły się do nas z propozycją wynajęcia lokalu, od razu się tym zainteresowałem. Dzisiaj, kiedy gastronomia boryka się ze zmniejszonymi obrotami i wysokimi kosztami, liczba klientów w dobrych galeriach handlowych nadal utrzymuje się na wysokim poziomie. Dobór najemców w Złotych Tarasach jest bardzo dobry, co wpływa na wysoki ruch. Dzięki temu, że jesteśmy siecią, rozpoczęliśmy rozmowy ze Złotymi Tarasami, które były zainteresowane wprowadzeniem dokładnie takiego konceptu, jaki oferujemy - dodaje Michał Kuczyński.

POSTAW NA SWÓJ BIZNES I OTWÓRZ RESTAURACJĘ ZDROWA KROWA 

franczyza restauracja zdrowa krowa

Nowa restauracja specjalizować się będzie w kuchni amerykańskiej, opartej na burgerach ze starannie wyselekcjonowanej wołowiny. Oprócz klasycznych dań mięsnych będzie oferować, podobnie jak w istniejących restauracjach, także dania vege, keto, paleo, steki i sałatki. Punkt serwować będzie ponadto menu śniadaniowe oraz dania dla dzieci. Otwarcie planowane jest już na przełom marca i kwietnia.

– Podstawą naszej kuchni jest wysokiej jakości wołowina, ale systematycznie rozszerzamy ofertę o dania vege. Obserwujemy też trendy flexitarian, nurt keto czy paleo. Chcemy w ten sposób docierać do świadomych konsumentów, dla których liczy się zdrowa dieta i troska o środowisko naturalne – przekonuje Robert Kuc, CEO sieci.

– Restauracja w Złotych Tarasach z pewnością wpłynie na rozpoznawalność marki. Dodatkowo wpisuje się w nasz plan rozwoju i cele, jakie stawiamy sobie na 2023 rok. Planujemy utworzenie co najmniej kilku nowych punktów, w tym food trucków, startujemy ponadto z markami wirtualnymi. Pracujemy też nad centralizacją dostaw oraz employer brandingiem - komentuje Robert Kuc.

restauracja zdrowa krowa franczyza

Sieć Zdrowa Krowa liczy 13 restauracji w Polsce. Franczyzobiorcy mają do wyboru trzy modele współpracy: Zdrowa Krowa, Zdrowa Krowa Slow Street Food oraz restauracja premium Smile&Wine. Obecnie sieć poszukuje partnerów, którzy chcą otworzyć swój lokal m.in. w Fuzji Łódź.

Więcej informacji na temat współpracy można uzyskać na naszym profilu 👉 Zdrowa Krowa - oferta franczyzowa

  • Wiadomości

Gotowe pomysły na biznes

Artykuły o terminalach płatniczych, które mogą Cię zainteresować:

Więcej
  • Ile kosztuje terminal płatniczy? Opłaty za dzierżawę terminala, prowizje…

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Koszty zawsze wywołują emocje i różnie na nie reagujemy. Wśród przedsiębiorców znajdą się świadomi przedstawiciele, którzy wiedzą, że za jakość trzeba zapłacić i nie ma nic za darmo; jak i tacy, którzy uważają, że terminale płatnicze powinny być bezpłatne przez cały okres współpracy.  Tego typu oczekiwania miałyby racje bytu, gdyby urządzenia, serwis gwarancyjny, systemy rozliczeniowe, serwery, pracownicy i dziesiątki niezbędnych zasobów nic nie kosztowały.  Niestety rzeczywistość jest zgoła odmienna. Zatem, czy reklamy z hasłami „terminal płatniczy za 0 zł” wprowadzają w błąd? Przecież nie ma nic za darmo! Za chwilę odpowiem na to pytanie, napiszę również kilka słów o programie PWOB i na końcu przedstawię koszty związane z użytkowaniem terminala płatniczego, na które składają się zasadniczo 3 kategorie: koszty dzierżawy terminala, prowizje od transakcji, dodatkowe opłaty stosowane przez poszczególnych operatorów.

  • Obowiązkowy terminal płatniczy. Od kiedy i dla kogo?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Wprowadzenie „obowiązku” posiadania terminala płatniczego wzbudza niemałe emocje i przyczynia się do burzliwych dyskusji w mediach społecznościowych. W komentarzach można spotkać się z obrońcami walczącymi o demokrację i prawa wolności, wygłaszającymi hasła „tylko gotówka”. A jak to jest naprawdę, czy każda firma w Polsce musi posiadać terminal płatniczy? Otóż, nie! Najpierw należy zweryfikować obowiązek posiadania kasa fiskalnej ze swoim księgowym. Jeżeli firma ma obowiązek prowadzenia ewidencji sprzedaży przy zastosowaniu kas rejestrujących to dopiero wtedy musi zadecydować, w jaki sposób spełni obowiązek udostępniania płatności bezgotówkowych, co nie jest jednoznaczne z wymogiem posiadania nowego terminala płatniczego. Przedsiębiorca ma obowiązek zapewnienia zapłaty przy użyciu instrumentu płatniczego Zerknijmy do dokumentów prawnych, mianowicie do Ustawy z dnia 6 marca 2018 r. - Prawo przedsiębiorców a konkretnie do artykułu 19a, który to ten obowiązek reguluje.

  • Własny terminal płatniczy bez abonamentu czy najem urządzenia od operatora?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Niejeden przedsiębiorca zastanawia się, czy kupić terminal płatniczy na własność, aby nie płacić miesięcznego abonamentu lub kompleksowo skorzystać z usług operatora płatności bezgotówkowych i postawić na dzierżawę. Firmy sprzedające urządzenia będą zachwalać opcję z własnym terminalem, zaś przedstawiciele operatora płatności bezgotówkowych będą wskazywać na najem.  Kogo zatem słuchać? Na szczęście nie musimy wsłuchiwać się w głosy perswazji i argumenty sprzedażowe, tylko można policzyć, które rozwiązanie będzie najlepsze. 

  • Co to jest terminal płatniczy i jak działa? Rodzaje terminali

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Według najnowszych danych zawartych w raportach branżowych, liczba transakcji bezgotówkowych w Polsce rośnie z roku na rok. W 2022 roku odnotowano wzrost o 28% w porównaniu do poprzedniego roku, zaś ich liczba przekroczyła 641 mln (źródło: Fundacja Polska Bezgotówkowa).  To pokazuje, jak ważne stało się dla przedsiębiorców posiadanie terminali płatniczych. Zatem pozyskanie niezbędnej wiedzy na temat tego urządzenia, jego funkcji i metod łączenia jest koniecznością a nie przywilejem.  Czym jest terminal płatniczy oraz jak działa?  Najprościej rzecz ujmując, terminal płatniczy to urządzenie elektroniczne, które umożliwia przeprowadzanie transakcji bezgotówkowych za pomocą kart płatniczych, debetowych czy kredytowych. Służy do autoryzacji, rejestracji i przesyłania danych transakcji do instytucji finansowych.

  • Aktywność terminali w programie Polska Bezgotówkowa wzrasta

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Fundacja Polska Bezgotówkowa kończy kolejny rok działalności z dalszym wzrostem aktywności terminali płatniczych w ramach prowadzonego Programu Polska Bezgotówkowa. Na przestrzeni minionego roku Fundacja odnotowała znaczący wzrost w liczbie zrealizowanych transakcji, których tylko w 2023 r. było blisko pół miliarda. Do końca grudnia 2023 r. do Programu Polska Bezgotówkowa dołączyło blisko 460 tys. podmiotów, w których łącznie zainstalowano ponad 610 tys. urządzeń do przyjmowania płatności cyfrowych. Za pomocą terminali tradycyjnych i tych w telefonie, zrealizowano od początku trwania Programu blisko 1,8 mld transakcji płatniczych na łączną kwotę przekraczającą 110 mld zł. Wśród mikroprzedsiębiorców największy przyrost liczbowy i procentowy urządzeń odnotowano w branży kosmetycznej (+13,3%), a najwyższy wzrost transakcyjny rok do roku (+31,9%) osiągnęły branże związane z ochroną zdrowia. Pod względem wzrostu liczby transakcji w ostatnim roku wyróżniły się: branża edukacyjna (+28,3%) oraz usługowa (+25,4%).

  • Czy przedsiębiorcy boją się zmieniać operatorów terminali płatniczych?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Odpowiadając jednym słowem na tytułowe pytanie (bazując na moim dotychczasowym doświadczeniu biznesowym) mogę stwierdzić, że: tak! Przedsiębiorcy raczej niechętnie zmieniają partnerów biznesowych, w tym dostawców terminali płatniczych.  Obawa przed zmianą nie dotyczy tylko właścicieli firm, to powszechnie występujące uczucie, które może obejmować różne sfery życia, takie jak biznes, praca, relacje czy sytuacje osobiste. Ludzie często odczuwają niepokój lub strach wobec nieznanych sytuacji, ponieważ zmiana może być trudna do przewidzenia i wymagać dostosowania się do nowych warunków. Jednakże zmiana może być również postrzegana jako szansa na rozwój i nowe możliwości. Te podejście jest bliższe przedsiębiorcom, którzy na co dzień muszą zmagać się z niepewnym jutrem a mimo to poszukują innowacji; aczkolwiek nie brak konserwatystów, którzy próbują utrzymać status quo i pozostać w sferze komfortu.