YASUMI - franczyza inna niż wszystkie

franczyza Yasumi inne niż wszystkie

YASUMI to jedna z największych sieci w branży beauty&SPA. Klientów przyciąga wysoką jakością usług, franczyzobiorców opieką, jaką ich otacza. Tworzy przyjazną społeczność, a każdy jej członek pracuje na wspólny sukces. O wyjątkową atmosferę dba sama założycielka marki i wiceprezes zarządu, Zofia Bydałek.

Każdy franczyzobiorca jest członkiem naszej społeczności, dlatego dbamy o niego i wspieramy go tak długo, jak tego potrzebuje – mówi Zofia Bydałek.

– To istotne, by franczyzobiorca dobrze i bezpiecznie się z nami czuł. Dlatego zawsze może się do nas zwrócić o radę i pomoc. Po co ma tracić czas i energię na problemy, które są nam dobrze znane i mamy je już rozpracowane. Partnerom przekazujemy całe know-how naszego biznesu, ale też chronimy przed popełnianiem błędów. Pomagamy wybrać lokal, dobrać sprzęt i kosmetyki, szkolimy personel. Dzielimy się też naszymi sprawdzonymi narzędziami marketingowymi - kontynuuje Zofia Bydałek.
 

OTWÓRZ WŁASNY INSTYTUT YASUMI!

franczyza yasumi

Przyjazna atmosfera i wsparcie są istotne dla franczyzobiorców. Jednak dla klientów gabinetów YASUMI liczy się coś innego.

Po pierwsze - chcą usług na wysokim poziomie. Nie bez powodu marka została laureatem konkursu Businesswoman&Life, w którym przyznano jej tytuł Lidera Systemów Franczyzowych.

– Wysoka jakość usług to podstawa. W tak licznej społeczności jak YASUMI szczególnie musimy o nią dbać. Jedno słabe ogniwo osłabia całą sieć. Każdy członek to wie. To powoduje, że tym bardziej dbamy o siebie nawzajem i w tym tkwi nasza siła – dodaje z uśmiechem Zofia Bydałek.

Po drugie - klienci mają ściśle określone oczekiwania. Sieć YASUMI oferuje coś, czego współcześnie bardzo potrzebujemy. Nie tylko specjalistyczne kosmetyki, japońskie rytuały piękna, nowoczesne zabiegi poprawiające urodę, ale przede wszystkim relaks.

– Nadmiar stresu, który nam towarzyszy niemal każdego dnia, trzeba gdzieś rozładować, inaczej ucierpi nasze zdrowie, nasi bliscy – kontynuuje Zofia Bydałek.

– Dlatego skupiamy się na łączeniu pielęgnacji urody z głębokim odpoczynkiem, co daje wspaniałe efekty. Nasze salony oferują rytuały pielęgnacyjne, które są jak odprężające wakacje. Idea relaksu towarzyszyła nam od początku istnienia YASUMI i dziś mogę powiedzieć, że opanowaliśmy ją do perfekcji. Rytuały "Japoński spacer po lesie", czyli masaż ciała stemplami ryżowo-leśnymi, czy liftingujący masaż twarzy ceramicznymi łyżeczkami „Osaji” przynoszą korzyści urodzie, a jednocześnie odprężają ciało i umysł. Zmniejszają poziom kortyzolu - hormonu stresu, podnoszą poziom endorfin - hormonów szczęścia. A dodatkowo po każdym z nich klient dostaje pominek – naturalny, leśny termofor oraz ceramiczne łyżeczki do domowego masażu twarzy – kończy Zofia Bydałek. 

Więcej informacji na temat współpracy można uzyskać na naszym profilu 👉 YASUMI - oferta franczyzowa

  • Wiadomości

Gotowe pomysły na biznes

Artykuły o terminalach płatniczych, które mogą Cię zainteresować:

Więcej
  • Co to jest terminal płatniczy i jak działa? Rodzaje terminali

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Według najnowszych danych zawartych w raportach branżowych, liczba transakcji bezgotówkowych w Polsce rośnie z roku na rok. W 2022 roku odnotowano wzrost o 28% w porównaniu do poprzedniego roku, zaś ich liczba przekroczyła 641 mln (źródło: Fundacja Polska Bezgotówkowa).  To pokazuje, jak ważne stało się dla przedsiębiorców posiadanie terminali płatniczych. Zatem pozyskanie niezbędnej wiedzy na temat tego urządzenia, jego funkcji i metod łączenia jest koniecznością a nie przywilejem.  Czym jest terminal płatniczy oraz jak działa?  Najprościej rzecz ujmując, terminal płatniczy to urządzenie elektroniczne, które umożliwia przeprowadzanie transakcji bezgotówkowych za pomocą kart płatniczych, debetowych czy kredytowych. Służy do autoryzacji, rejestracji i przesyłania danych transakcji do instytucji finansowych.

  • Obowiązkowy terminal płatniczy. Od kiedy i dla kogo?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Wprowadzenie „obowiązku” posiadania terminala płatniczego wzbudza niemałe emocje i przyczynia się do burzliwych dyskusji w mediach społecznościowych. W komentarzach można spotkać się z obrońcami walczącymi o demokrację i prawa wolności, wygłaszającymi hasła „tylko gotówka”. A jak to jest naprawdę, czy każda firma w Polsce musi posiadać terminal płatniczy? Otóż, nie! Najpierw należy zweryfikować obowiązek posiadania kasa fiskalnej ze swoim księgowym. Jeżeli firma ma obowiązek prowadzenia ewidencji sprzedaży przy zastosowaniu kas rejestrujących to dopiero wtedy musi zadecydować, w jaki sposób spełni obowiązek udostępniania płatności bezgotówkowych, co nie jest jednoznaczne z wymogiem posiadania nowego terminala płatniczego. Przedsiębiorca ma obowiązek zapewnienia zapłaty przy użyciu instrumentu płatniczego Zerknijmy do dokumentów prawnych, mianowicie do Ustawy z dnia 6 marca 2018 r. - Prawo przedsiębiorców a konkretnie do artykułu 19a, który to ten obowiązek reguluje.

  • Otworzyłeś firmę i potrzebujesz nowy terminal płatniczy?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Na wstępie gratuluję Ci rozpoczęcia działalność gospodarczej i życzę powodzenia w rozwoju własnego biznesu. Przed Tobą wiele wyzwań, natomiast w tym wpisie skupię się na kwestii związanej z wyborem terminala płatniczego i podzielę się kilkoma wskazówkami, które uchronią Cię przed popełnieniem kosztownych błędów. Jeśli nie lubisz czytać to zadzwoń na numer 534 001 002 i omówimy dostępne możliwości. Szczegółowe informacje o mnie oraz dane kontaktowe znajdziesz na stronie dot. oferty na terminal płatniczy. Zanim wybierzesz terminal i dostawcę to odpowiedz na kilka pytań Jaki obrót na terminalu przewidujesz w pierwszym roku prowadzenia działalności? Trudne pytanie, natomiast musisz założyć ile będziesz przyjmować płatności kartą od klientów a ile gotówką. Późnej wyjaśnię dlaczego to ważne.

  • Gdzie Polacy chcą płacić bezgotówkowo?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Polacy coraz częściej korzystają z płatności bezgotówkowych, ale wciąż są miejsca, gdzie konsumenci nie mają możliwości wyboru metody płatności. Według najnowszych wyników badania Maison & Partners dla Fundacji Polska Bezgotówkowa, respondentom najbardziej brakuje możliwości płacenia kartą lub telefonem na pobliskich bazarkach (46%). Jako punkty, gdzie nie można zapłacić bezgotówkowo respondenci wskazują także na usługi krawieckie (30%), usługi szewskie (28%), kościół (28%) oraz warsztaty samochodowe (26%). Wiele osób ma również poczucie, że często nie mają możliwości dokonania płatności na stoiskach podczas imprez plenerowych (39%) oraz podczas akcji organizowanych przez organizacje charytatywne (31%). 

  • Aktywność terminali w programie Polska Bezgotówkowa wzrasta

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Fundacja Polska Bezgotówkowa kończy kolejny rok działalności z dalszym wzrostem aktywności terminali płatniczych w ramach prowadzonego Programu Polska Bezgotówkowa. Na przestrzeni minionego roku Fundacja odnotowała znaczący wzrost w liczbie zrealizowanych transakcji, których tylko w 2023 r. było blisko pół miliarda. Do końca grudnia 2023 r. do Programu Polska Bezgotówkowa dołączyło blisko 460 tys. podmiotów, w których łącznie zainstalowano ponad 610 tys. urządzeń do przyjmowania płatności cyfrowych. Za pomocą terminali tradycyjnych i tych w telefonie, zrealizowano od początku trwania Programu blisko 1,8 mld transakcji płatniczych na łączną kwotę przekraczającą 110 mld zł. Wśród mikroprzedsiębiorców największy przyrost liczbowy i procentowy urządzeń odnotowano w branży kosmetycznej (+13,3%), a najwyższy wzrost transakcyjny rok do roku (+31,9%) osiągnęły branże związane z ochroną zdrowia. Pod względem wzrostu liczby transakcji w ostatnim roku wyróżniły się: branża edukacyjna (+28,3%) oraz usługowa (+25,4%).

  • Czy przedsiębiorcy boją się zmieniać operatorów terminali płatniczych?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Odpowiadając jednym słowem na tytułowe pytanie (bazując na moim dotychczasowym doświadczeniu biznesowym) mogę stwierdzić, że: tak! Przedsiębiorcy raczej niechętnie zmieniają partnerów biznesowych, w tym dostawców terminali płatniczych.  Obawa przed zmianą nie dotyczy tylko właścicieli firm, to powszechnie występujące uczucie, które może obejmować różne sfery życia, takie jak biznes, praca, relacje czy sytuacje osobiste. Ludzie często odczuwają niepokój lub strach wobec nieznanych sytuacji, ponieważ zmiana może być trudna do przewidzenia i wymagać dostosowania się do nowych warunków. Jednakże zmiana może być również postrzegana jako szansa na rozwój i nowe możliwości. Te podejście jest bliższe przedsiębiorcom, którzy na co dzień muszą zmagać się z niepewnym jutrem a mimo to poszukują innowacji; aczkolwiek nie brak konserwatystów, którzy próbują utrzymać status quo i pozostać w sferze komfortu.