YASUMI - franczyza inna niż wszystkie

franczyza Yasumi inne niż wszystkie

YASUMI to jedna z największych sieci w branży beauty&SPA. Klientów przyciąga wysoką jakością usług, franczyzobiorców opieką, jaką ich otacza. Tworzy przyjazną społeczność, a każdy jej członek pracuje na wspólny sukces. O wyjątkową atmosferę dba sama założycielka marki i wiceprezes zarządu, Zofia Bydałek.

Każdy franczyzobiorca jest członkiem naszej społeczności, dlatego dbamy o niego i wspieramy go tak długo, jak tego potrzebuje – mówi Zofia Bydałek.

– To istotne, by franczyzobiorca dobrze i bezpiecznie się z nami czuł. Dlatego zawsze może się do nas zwrócić o radę i pomoc. Po co ma tracić czas i energię na problemy, które są nam dobrze znane i mamy je już rozpracowane. Partnerom przekazujemy całe know-how naszego biznesu, ale też chronimy przed popełnianiem błędów. Pomagamy wybrać lokal, dobrać sprzęt i kosmetyki, szkolimy personel. Dzielimy się też naszymi sprawdzonymi narzędziami marketingowymi - kontynuuje Zofia Bydałek.
 

OTWÓRZ WŁASNY INSTYTUT YASUMI!

franczyza yasumi

Przyjazna atmosfera i wsparcie są istotne dla franczyzobiorców. Jednak dla klientów gabinetów YASUMI liczy się coś innego.

Po pierwsze - chcą usług na wysokim poziomie. Nie bez powodu marka została laureatem konkursu Businesswoman&Life, w którym przyznano jej tytuł Lidera Systemów Franczyzowych.

– Wysoka jakość usług to podstawa. W tak licznej społeczności jak YASUMI szczególnie musimy o nią dbać. Jedno słabe ogniwo osłabia całą sieć. Każdy członek to wie. To powoduje, że tym bardziej dbamy o siebie nawzajem i w tym tkwi nasza siła – dodaje z uśmiechem Zofia Bydałek.

Po drugie - klienci mają ściśle określone oczekiwania. Sieć YASUMI oferuje coś, czego współcześnie bardzo potrzebujemy. Nie tylko specjalistyczne kosmetyki, japońskie rytuały piękna, nowoczesne zabiegi poprawiające urodę, ale przede wszystkim relaks.

– Nadmiar stresu, który nam towarzyszy niemal każdego dnia, trzeba gdzieś rozładować, inaczej ucierpi nasze zdrowie, nasi bliscy – kontynuuje Zofia Bydałek.

– Dlatego skupiamy się na łączeniu pielęgnacji urody z głębokim odpoczynkiem, co daje wspaniałe efekty. Nasze salony oferują rytuały pielęgnacyjne, które są jak odprężające wakacje. Idea relaksu towarzyszyła nam od początku istnienia YASUMI i dziś mogę powiedzieć, że opanowaliśmy ją do perfekcji. Rytuały "Japoński spacer po lesie", czyli masaż ciała stemplami ryżowo-leśnymi, czy liftingujący masaż twarzy ceramicznymi łyżeczkami „Osaji” przynoszą korzyści urodzie, a jednocześnie odprężają ciało i umysł. Zmniejszają poziom kortyzolu - hormonu stresu, podnoszą poziom endorfin - hormonów szczęścia. A dodatkowo po każdym z nich klient dostaje pominek – naturalny, leśny termofor oraz ceramiczne łyżeczki do domowego masażu twarzy – kończy Zofia Bydałek. 

Więcej informacji na temat współpracy można uzyskać na naszym profilu 👉 YASUMI - oferta franczyzowa

  • Wiadomości

Gotowe pomysły na biznes

Artykuły o terminalach płatniczych, które mogą Cię zainteresować:

Więcej
  • Czy przedsiębiorcy boją się zmieniać operatorów terminali płatniczych?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Odpowiadając jednym słowem na tytułowe pytanie (bazując na moim dotychczasowym doświadczeniu biznesowym) mogę stwierdzić, że: tak! Przedsiębiorcy raczej niechętnie zmieniają partnerów biznesowych, w tym dostawców terminali płatniczych.  Obawa przed zmianą nie dotyczy tylko właścicieli firm, to powszechnie występujące uczucie, które może obejmować różne sfery życia, takie jak biznes, praca, relacje czy sytuacje osobiste. Ludzie często odczuwają niepokój lub strach wobec nieznanych sytuacji, ponieważ zmiana może być trudna do przewidzenia i wymagać dostosowania się do nowych warunków. Jednakże zmiana może być również postrzegana jako szansa na rozwój i nowe możliwości. Te podejście jest bliższe przedsiębiorcom, którzy na co dzień muszą zmagać się z niepewnym jutrem a mimo to poszukują innowacji; aczkolwiek nie brak konserwatystów, którzy próbują utrzymać status quo i pozostać w sferze komfortu. 

  • Nie przepłacaj za terminal płatniczy! Porównaj i wybierz najlepszą ofertę

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Prowadzisz firmę i nieustannie próbujesz nadążyć z realizacją bieżących zadań oraz gasisz pożary… Znajoma rzeczywistość? To zatrzymaj się na chwilę i przeanalizuj koszty, które ponosisz, bo może się okazać, że dzięki obniżeniu opłat nie będziesz musiał brać kolejnego zlecenia, aby zarobić „na koszty”.   Powyższa sytuacja, tj. pośpiech, brak czasu, wszystko „na wczoraj”, przysłowiowa bieżączka… sprzyja wybieraniu niekorzystnych ofert. Nie zamierzam w tym wpisie skupiać się na organizacji czasu pracy, lecz moim celem jest zachęcenie przedsiębiorców do otwartości na zmianę i znalezienie w swoich grafikach miejsca na rozmowę z konkurencyjnymi dostawcami usług, z których korzystają, m.in. terminali płatniczych. 

  • Gdzie Polacy chcą płacić bezgotówkowo?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Polacy coraz częściej korzystają z płatności bezgotówkowych, ale wciąż są miejsca, gdzie konsumenci nie mają możliwości wyboru metody płatności. Według najnowszych wyników badania Maison & Partners dla Fundacji Polska Bezgotówkowa, respondentom najbardziej brakuje możliwości płacenia kartą lub telefonem na pobliskich bazarkach (46%). Jako punkty, gdzie nie można zapłacić bezgotówkowo respondenci wskazują także na usługi krawieckie (30%), usługi szewskie (28%), kościół (28%) oraz warsztaty samochodowe (26%). Wiele osób ma również poczucie, że często nie mają możliwości dokonania płatności na stoiskach podczas imprez plenerowych (39%) oraz podczas akcji organizowanych przez organizacje charytatywne (31%). 

  • Ranking terminali płatniczych. Najlepszy terminal w 2024

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Szukasz rankingu terminali płatniczych? Tylko po co, ponieważ oferty na terminale płatnicze są indywidualne i zależą między innymi od obrotów firmy, wysokości transakcji, struktury kart, ilości urządzeń, rodzajów terminali. Z uwagi na powyższe zmienne nie można stworzyć obiektywnego porównania poszczególnych operatorów płatniczych, dlatego warto stworzyć własne zestawienie w oparciu o niezbędne kryteria i informacje, które omawiam w niniejszym wpisie.  Użyteczność rankingów terminali płatniczych Rankingi dostępne w Internecie są pewnym uproszczeniem, przedstawiającym subiektywne zestawienia oparte na doświadczeniu autorów lub wybranych kryteriach, które zniekształcają rzeczywistość. 

  • Ile kosztuje terminal płatniczy? Opłaty za dzierżawę terminala, prowizje…

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Koszty zawsze wywołują emocje i różnie na nie reagujemy. Wśród przedsiębiorców znajdą się świadomi przedstawiciele, którzy wiedzą, że za jakość trzeba zapłacić i nie ma nic za darmo; jak i tacy, którzy uważają, że terminale płatnicze powinny być bezpłatne przez cały okres współpracy.  Tego typu oczekiwania miałyby racje bytu, gdyby urządzenia, serwis gwarancyjny, systemy rozliczeniowe, serwery, pracownicy i dziesiątki niezbędnych zasobów nic nie kosztowały.  Niestety rzeczywistość jest zgoła odmienna. Zatem, czy reklamy z hasłami „terminal płatniczy za 0 zł” wprowadzają w błąd? Przecież nie ma nic za darmo! Za chwilę odpowiem na to pytanie, napiszę również kilka słów o programie PWOB i na końcu przedstawię koszty związane z użytkowaniem terminala płatniczego, na które składają się zasadniczo 3 kategorie: koszty dzierżawy terminala, prowizje od transakcji, dodatkowe opłaty stosowane przez poszczególnych operatorów.

  • Otworzyłeś firmę i potrzebujesz nowy terminal płatniczy?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Na wstępie gratuluję Ci rozpoczęcia działalność gospodarczej i życzę powodzenia w rozwoju własnego biznesu. Przed Tobą wiele wyzwań, natomiast w tym wpisie skupię się na kwestii związanej z wyborem terminala płatniczego i podzielę się kilkoma wskazówkami, które uchronią Cię przed popełnieniem kosztownych błędów. Jeśli nie lubisz czytać to zadzwoń na numer 534 001 002 i omówimy dostępne możliwości. Szczegółowe informacje o mnie oraz dane kontaktowe znajdziesz na stronie dot. oferty na terminal płatniczy. Zanim wybierzesz terminal i dostawcę to odpowiedz na kilka pytań Jaki obrót na terminalu przewidujesz w pierwszym roku prowadzenia działalności? Trudne pytanie, natomiast musisz założyć ile będziesz przyjmować płatności kartą od klientów a ile gotówką. Późnej wyjaśnię dlaczego to ważne.