YASUMI - franczyza inna niż wszystkie

franczyza Yasumi inne niż wszystkie

YASUMI to jedna z największych sieci w branży beauty&SPA. Klientów przyciąga wysoką jakością usług, franczyzobiorców opieką, jaką ich otacza. Tworzy przyjazną społeczność, a każdy jej członek pracuje na wspólny sukces. O wyjątkową atmosferę dba sama założycielka marki i wiceprezes zarządu, Zofia Bydałek.

Każdy franczyzobiorca jest członkiem naszej społeczności, dlatego dbamy o niego i wspieramy go tak długo, jak tego potrzebuje – mówi Zofia Bydałek.

– To istotne, by franczyzobiorca dobrze i bezpiecznie się z nami czuł. Dlatego zawsze może się do nas zwrócić o radę i pomoc. Po co ma tracić czas i energię na problemy, które są nam dobrze znane i mamy je już rozpracowane. Partnerom przekazujemy całe know-how naszego biznesu, ale też chronimy przed popełnianiem błędów. Pomagamy wybrać lokal, dobrać sprzęt i kosmetyki, szkolimy personel. Dzielimy się też naszymi sprawdzonymi narzędziami marketingowymi - kontynuuje Zofia Bydałek.
 

OTWÓRZ WŁASNY INSTYTUT YASUMI!

franczyza yasumi

Przyjazna atmosfera i wsparcie są istotne dla franczyzobiorców. Jednak dla klientów gabinetów YASUMI liczy się coś innego.

Po pierwsze - chcą usług na wysokim poziomie. Nie bez powodu marka została laureatem konkursu Businesswoman&Life, w którym przyznano jej tytuł Lidera Systemów Franczyzowych.

– Wysoka jakość usług to podstawa. W tak licznej społeczności jak YASUMI szczególnie musimy o nią dbać. Jedno słabe ogniwo osłabia całą sieć. Każdy członek to wie. To powoduje, że tym bardziej dbamy o siebie nawzajem i w tym tkwi nasza siła – dodaje z uśmiechem Zofia Bydałek.

Po drugie - klienci mają ściśle określone oczekiwania. Sieć YASUMI oferuje coś, czego współcześnie bardzo potrzebujemy. Nie tylko specjalistyczne kosmetyki, japońskie rytuały piękna, nowoczesne zabiegi poprawiające urodę, ale przede wszystkim relaks.

– Nadmiar stresu, który nam towarzyszy niemal każdego dnia, trzeba gdzieś rozładować, inaczej ucierpi nasze zdrowie, nasi bliscy – kontynuuje Zofia Bydałek.

– Dlatego skupiamy się na łączeniu pielęgnacji urody z głębokim odpoczynkiem, co daje wspaniałe efekty. Nasze salony oferują rytuały pielęgnacyjne, które są jak odprężające wakacje. Idea relaksu towarzyszyła nam od początku istnienia YASUMI i dziś mogę powiedzieć, że opanowaliśmy ją do perfekcji. Rytuały "Japoński spacer po lesie", czyli masaż ciała stemplami ryżowo-leśnymi, czy liftingujący masaż twarzy ceramicznymi łyżeczkami „Osaji” przynoszą korzyści urodzie, a jednocześnie odprężają ciało i umysł. Zmniejszają poziom kortyzolu - hormonu stresu, podnoszą poziom endorfin - hormonów szczęścia. A dodatkowo po każdym z nich klient dostaje pominek – naturalny, leśny termofor oraz ceramiczne łyżeczki do domowego masażu twarzy – kończy Zofia Bydałek. 

Więcej informacji na temat współpracy można uzyskać na naszym profilu 👉 YASUMI - oferta franczyzowa

  • Wiadomości

Gotowe pomysły na biznes

Artykuły o terminalach płatniczych, które mogą Cię zainteresować:

Więcej
  • Własny terminal płatniczy bez abonamentu czy najem urządzenia od operatora?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Niejeden przedsiębiorca zastanawia się, czy kupić terminal płatniczy na własność, aby nie płacić miesięcznego abonamentu lub kompleksowo skorzystać z usług operatora płatności bezgotówkowych i postawić na dzierżawę. Firmy sprzedające urządzenia będą zachwalać opcję z własnym terminalem, zaś przedstawiciele operatora płatności bezgotówkowych będą wskazywać na najem.  Kogo zatem słuchać? Na szczęście nie musimy wsłuchiwać się w głosy perswazji i argumenty sprzedażowe, tylko można policzyć, które rozwiązanie będzie najlepsze. 

  • Czy przedsiębiorcy boją się zmieniać operatorów terminali płatniczych?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Odpowiadając jednym słowem na tytułowe pytanie (bazując na moim dotychczasowym doświadczeniu biznesowym) mogę stwierdzić, że: tak! Przedsiębiorcy raczej niechętnie zmieniają partnerów biznesowych, w tym dostawców terminali płatniczych.  Obawa przed zmianą nie dotyczy tylko właścicieli firm, to powszechnie występujące uczucie, które może obejmować różne sfery życia, takie jak biznes, praca, relacje czy sytuacje osobiste. Ludzie często odczuwają niepokój lub strach wobec nieznanych sytuacji, ponieważ zmiana może być trudna do przewidzenia i wymagać dostosowania się do nowych warunków. Jednakże zmiana może być również postrzegana jako szansa na rozwój i nowe możliwości. Te podejście jest bliższe przedsiębiorcom, którzy na co dzień muszą zmagać się z niepewnym jutrem a mimo to poszukują innowacji; aczkolwiek nie brak konserwatystów, którzy próbują utrzymać status quo i pozostać w sferze komfortu. 

  • Aktywność terminali w programie Polska Bezgotówkowa wzrasta

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Fundacja Polska Bezgotówkowa kończy kolejny rok działalności z dalszym wzrostem aktywności terminali płatniczych w ramach prowadzonego Programu Polska Bezgotówkowa. Na przestrzeni minionego roku Fundacja odnotowała znaczący wzrost w liczbie zrealizowanych transakcji, których tylko w 2023 r. było blisko pół miliarda. Do końca grudnia 2023 r. do Programu Polska Bezgotówkowa dołączyło blisko 460 tys. podmiotów, w których łącznie zainstalowano ponad 610 tys. urządzeń do przyjmowania płatności cyfrowych. Za pomocą terminali tradycyjnych i tych w telefonie, zrealizowano od początku trwania Programu blisko 1,8 mld transakcji płatniczych na łączną kwotę przekraczającą 110 mld zł. Wśród mikroprzedsiębiorców największy przyrost liczbowy i procentowy urządzeń odnotowano w branży kosmetycznej (+13,3%), a najwyższy wzrost transakcyjny rok do roku (+31,9%) osiągnęły branże związane z ochroną zdrowia. Pod względem wzrostu liczby transakcji w ostatnim roku wyróżniły się: branża edukacyjna (+28,3%) oraz usługowa (+25,4%).

  • Obowiązkowy terminal płatniczy. Od kiedy i dla kogo?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Wprowadzenie „obowiązku” posiadania terminala płatniczego wzbudza niemałe emocje i przyczynia się do burzliwych dyskusji w mediach społecznościowych. W komentarzach można spotkać się z obrońcami walczącymi o demokrację i prawa wolności, wygłaszającymi hasła „tylko gotówka”. A jak to jest naprawdę, czy każda firma w Polsce musi posiadać terminal płatniczy? Otóż, nie! Najpierw należy zweryfikować obowiązek posiadania kasa fiskalnej ze swoim księgowym. Jeżeli firma ma obowiązek prowadzenia ewidencji sprzedaży przy zastosowaniu kas rejestrujących to dopiero wtedy musi zadecydować, w jaki sposób spełni obowiązek udostępniania płatności bezgotówkowych, co nie jest jednoznaczne z wymogiem posiadania nowego terminala płatniczego. Przedsiębiorca ma obowiązek zapewnienia zapłaty przy użyciu instrumentu płatniczego Zerknijmy do dokumentów prawnych, mianowicie do Ustawy z dnia 6 marca 2018 r. - Prawo przedsiębiorców a konkretnie do artykułu 19a, który to ten obowiązek reguluje.

  • Ile kosztuje terminal płatniczy? Opłaty za dzierżawę terminala, prowizje…

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Koszty zawsze wywołują emocje i różnie na nie reagujemy. Wśród przedsiębiorców znajdą się świadomi przedstawiciele, którzy wiedzą, że za jakość trzeba zapłacić i nie ma nic za darmo; jak i tacy, którzy uważają, że terminale płatnicze powinny być bezpłatne przez cały okres współpracy.  Tego typu oczekiwania miałyby racje bytu, gdyby urządzenia, serwis gwarancyjny, systemy rozliczeniowe, serwery, pracownicy i dziesiątki niezbędnych zasobów nic nie kosztowały.  Niestety rzeczywistość jest zgoła odmienna. Zatem, czy reklamy z hasłami „terminal płatniczy za 0 zł” wprowadzają w błąd? Przecież nie ma nic za darmo! Za chwilę odpowiem na to pytanie, napiszę również kilka słów o programie PWOB i na końcu przedstawię koszty związane z użytkowaniem terminala płatniczego, na które składają się zasadniczo 3 kategorie: koszty dzierżawy terminala, prowizje od transakcji, dodatkowe opłaty stosowane przez poszczególnych operatorów.

  • Ranking terminali płatniczych. Najlepszy terminal w 2024

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Szukasz rankingu terminali płatniczych? Tylko po co, ponieważ oferty na terminale płatnicze są indywidualne i zależą między innymi od obrotów firmy, wysokości transakcji, struktury kart, ilości urządzeń, rodzajów terminali. Z uwagi na powyższe zmienne nie można stworzyć obiektywnego porównania poszczególnych operatorów płatniczych, dlatego warto stworzyć własne zestawienie w oparciu o niezbędne kryteria i informacje, które omawiam w niniejszym wpisie.  Użyteczność rankingów terminali płatniczych Rankingi dostępne w Internecie są pewnym uproszczeniem, przedstawiającym subiektywne zestawienia oparte na doświadczeniu autorów lub wybranych kryteriach, które zniekształcają rzeczywistość.