O franczyzie Kurcze Pieczone i planach rozwoju sieci opowiada Walentyna Oksiukowska

rozwój sieci franczyzowej Kurcze Pieczone

Wywiadu udzieliła Pani Walentyna Oksiukowska, dyrektor ds. rozwoju sieci franczyzowej Kurcze Pieczone - opartej na przyczepach gastronomicznych lub kontenerach, w których serwowana jest świeża, zdrowa żywność pochodzącą z polskich rynków.

Pani Walentyno, zanim przejdziemy do planów rozwoju sieci franczyzowej Kurcze Pieczone, proszę opowiedzieć o tym, jak poradziły sobie Państwa placówki gastronomiczne w okresie zawirowań, które miały miejsce na rynku?

Aktualna sytuacja na świecie zmusza wiele firm do wprowadzenia poważnych zmian. Nasze rozsądne podejście do prowadzenia działalności sprawiło, że pozycja Kurcze Pieczone nie została zachwiana w znaczący sposób. Nie stoimy w miejscu.

Dbając o bezpieczeństwo zarówno naszych współpracowników, jak i klientów poczyniliśmy dodatkowe kroki. Wszystkie obiekty zostały wyposażane w elementy ochronne. W wybranych miastach wprowadziliśmy opcję dostawy jedzenia do domu oraz możliwości zamawiania on-line przez stronę internetową. Opcja została przyjęta bardzo pozytywnie, tym bardziej, że nasi klienci są przyzwyczajeni do serwowania przez nas dań na wynos.

Okres ostatnich miesięcy nie był łatwy, zwłaszcza w gastronomii. Uważamy jednak, że sieć Kurcze Pieczone wykonała dotychczasowe zadania bardzo dobrze i potrafiła odnaleźć się idealnie w tych trudnych czasach.

Ile obecnie lokali własnych i franczyzowych należy do sieci Kurcze Pieczone i jakie są przewidywania co do dalszego rozwoju?

Jak już wcześniej zostało wspomniane, nie stoimy w miejscu. Dotyczy to także rozwoju sieci Kurcze Pieczone. Obecnie posiadamy 48 lokalizacji - 29 własnych oraz 19 franczyzowych. W czasie, gdy inni zamykają, my otwieramy.

W 2020 roku, czyli okresie wybuchu pandemii i niepewności jaka towarzyszyła ludziom, nam udało się otworzyć 4 nowe lokalizacje - w tym dwie to franczyza. 2021 rok to także nowe otwarcia. Pojawił się między innymi, długo wyczekiwany przez mieszkańców Wrocławia obiekt przy ul. Długosza.

Wieloletnie doświadczenie pozwala nam dostosować się do aktualnej sytuacji na rynku. Uważamy, że otwarcie jednej nowej lokalizacji co dwa miesiące jest optymalne. Składa się na to wiele czynników, a najważniejszym jest zadowolenie naszych franczyzobiorców. Chcemy im poświęcić odpowiednią ilość czasu na szczegółowe i rzetelne przygotowanie się do prowadzenia własnej działalności spod szyldu Kurcze Pieczone.

DOŁĄCZ DO SIECI kurcze pieczone i OTWÓRZ własny lokal GASTRONOMICZNY!

franczyza kurcze pieczone gastronomia

Na jakie wsparcie w obliczu pandemii mogli liczyć franczyzobiorcy sieci Kurcze Pieczone?

Partnerzy są dla nas bardzo ważni, dlatego staramy się ich wspierać na każdej płaszczyźnie. W tym trudnym dla wszystkich okresie postanowiliśmy obniżyć o 50% kwotę czynszu, mimo, że my takiej pomocy od nikogo nie otrzymaliśmy. Postanowiliśmy, co dla wielu innych firm może stanowić ogromne zaskoczenie - znieść opłatę franczyzową. To oczywiście nie koniec. Stworzyliśmy dla całej sieci kilka ciekawych akcji promocyjnych na produkty, które bardzo fajnie zadziałały.

Doskonale rozumiemy panującą sytuację, ponieważ sami też prowadzimy kilkanaście obiektów. Wiemy z jakimi problemami borykają się nasi franczyzobiorcy i chociaż w taki sposób mogliśmy udzielić wsparcia.

Czy w ostatnim czasie (bądź w najbliższej przyszłości) wydarzyło/wydarzy się w sieci Kurcze Pieczone coś, o czym warto poinformować naszych Użytkowników, np. nowe otwarcia, nowe warunki współpracy etc.?

Oczywiście. Ucieszy to zapewne wiele osób, ponieważ otwieramy 3 nowe lokalizacje, w miejscach, w których jeszcze nas nie było. To część naszego planu, który systematycznie realizujemy.

Staramy się rozwijać sieć Kurcze Pieczone na obszarze całego kraju, aby dotrzeć do jak największej liczny osób. Chcemy, aby każdy mieszkaniec Polski, miał szansę posmakowania naszych dań. To dla nas ważne zadanie .

Co jakieś czas wprowadzamy zmiany w menu. Ostatnie modyfikacje miały miejsce wiosną. Burger z udźcem oraz sałatka cezar z kurczakiem przyrządzanym metodą sous-vide to nowości w Kurcze Pieczone. Przyjęły się doskonale, każdy powinien ich spróbować. Gwarantujemy, satysfakcję kulinarną!

Najważniejsze wydarzenie jest jednak wciąż przed nami. Coraz większa popularność wołowiny sprawia, że ruszamy z nowym projektem. Będzie to doskonałą alternatywa dla drobiowego Kurcze Pieczone. Już niebawem pojawi się koncept burgerowy - 100% świeżej, zdrowej oraz czerwonej wołowiny z najsmaczniejszymi dodatkami. Koncept, przygotowany z dbałością o każdy szczegół, podobnie jak Kurcze Pieczone zamknięty będzie w kontenerach typu imbiss, ale nie tylko . Nie zdradzamy jeszcze dokładnej daty i miejsca otwarcia pierwszego obiektu, ale już nie możemy się doczekać, kiedy pierwsi klienci będą mogli przetestować nasze autorskie burgerowe menu.

Jakie kryteria należy spełnić, by dołączyć do sieci Kurcze Pieczone?

To bardzo ważny aspekt. Jeśli chodzi o warunki finansowe, dajemy naszym partnerom opcję wyboru. Pierwsza, tańsza możliwość to najem obiektu i sprzętu. Druga to wykup na własność kontenera wraz z wyposażeniem. Nie chcemy podawać konkretnych kwot, ponieważ ceny sprzętu oraz przygotowania obiektu zmieniają się bardzo dynamicznie, w ostatnim czasie. Wszystkie zainteresowane osoby, otrzymuj aktualne oferty współpracy kontaktując się z nami bezpośrednio.

Niezależnie, która opcję finansowania się wybierze należy pamiętać o doliczeniu opłaty za licencję w sieci, która wynosi 10 000 złotych. Jak każdy program franczyzowy, także i u nas występuje stała opłata w wysokości 3 % od obrotu miesięcznego. W zamian nasi partnerzy otrzymują gotowy przepis na biznes pod znaną marką.

Finansowe aspekty jednak to nie wszystko. W naszej sieci, zwracamy uwagę także na warunki pozafinansowe. Do współpracy szukamy ludzi przedsiębiorczych, zaangażowanych w pracę i nastawionych na sukces. Stawiamy nacisk na dokładność i sumienność, ponieważ każdy pracuje na dobre imię i wizerunek sieci.

Mocno pilnujemy standardów świadczonych usług. Dotychczasowe zatrudnienie, czy umiejętności nie są najważniejsze przy wyborze franczyzobiorcy. Wszystkiego bowiem można się nauczyć. Zapewniamy profesjonalne szkolenia i przekazujemy ogrom wiedzy. Doświadczenie w gastronomii jest mile widziane, ale nie stanowi koniecznego wymogu. Ważne jest dla nas to, aby partnerzy osobiście uczestniczyli w prowadzeniu własnego obiektu. Tylko takie podejście w połączeniu z marką Kurcze Pieczone jest gwarantem sukcesu.

Więcej informacji na temat współpracy można uzyskać na naszym profilu 👉 Kurcze Pieczone - oferta franczyzowa

 

Dziękuję bardzo za rozmowę!
Rozmawiał Maciej Makowski, twórca portalu WlasnyBiznes.pl

  • Wiadomości

Gotowe pomysły na biznes

Artykuły o terminalach płatniczych, które mogą Cię zainteresować:

Więcej
  • Czy przedsiębiorcy boją się zmieniać operatorów terminali płatniczych?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Odpowiadając jednym słowem na tytułowe pytanie (bazując na moim dotychczasowym doświadczeniu biznesowym) mogę stwierdzić, że: tak! Przedsiębiorcy raczej niechętnie zmieniają partnerów biznesowych, w tym dostawców terminali płatniczych.  Obawa przed zmianą nie dotyczy tylko właścicieli firm, to powszechnie występujące uczucie, które może obejmować różne sfery życia, takie jak biznes, praca, relacje czy sytuacje osobiste. Ludzie często odczuwają niepokój lub strach wobec nieznanych sytuacji, ponieważ zmiana może być trudna do przewidzenia i wymagać dostosowania się do nowych warunków. Jednakże zmiana może być również postrzegana jako szansa na rozwój i nowe możliwości. Te podejście jest bliższe przedsiębiorcom, którzy na co dzień muszą zmagać się z niepewnym jutrem a mimo to poszukują innowacji; aczkolwiek nie brak konserwatystów, którzy próbują utrzymać status quo i pozostać w sferze komfortu. 

  • Ile kosztuje terminal płatniczy? Opłaty za dzierżawę terminala, prowizje…

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Koszty zawsze wywołują emocje i różnie na nie reagujemy. Wśród przedsiębiorców znajdą się świadomi przedstawiciele, którzy wiedzą, że za jakość trzeba zapłacić i nie ma nic za darmo; jak i tacy, którzy uważają, że terminale płatnicze powinny być bezpłatne przez cały okres współpracy.  Tego typu oczekiwania miałyby racje bytu, gdyby urządzenia, serwis gwarancyjny, systemy rozliczeniowe, serwery, pracownicy i dziesiątki niezbędnych zasobów nic nie kosztowały.  Niestety rzeczywistość jest zgoła odmienna. Zatem, czy reklamy z hasłami „terminal płatniczy za 0 zł” wprowadzają w błąd? Przecież nie ma nic za darmo! Za chwilę odpowiem na to pytanie, napiszę również kilka słów o programie PWOB i na końcu przedstawię koszty związane z użytkowaniem terminala płatniczego, na które składają się zasadniczo 3 kategorie: koszty dzierżawy terminala, prowizje od transakcji, dodatkowe opłaty stosowane przez poszczególnych operatorów.

  • Terminal płatniczy i „ukryte” koszty, na które należy zwrócić uwagę

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Na rynku terminali płatniczych jest wielu operatorów, którzy oferują indywidualne warunki handlowe, zaś ich przedstawiciele handlowi mogą stosować różne sztuczki i techniki, aby zaprezentować swoją ofertę w jak najlepszym świetle, zaś niewygodne kwestie przemilczeć.   Zdaję sobie sprawę, że dla osoby spoza branży porównanie poszczególnych ofert to nie lada wyzwanie, ale pomogę Ci w tym i wskażę obszary, na które należy zwrócić uwagę, aby nie popełnić kosztownych błędów.  Uważaj przede wszystkim na... ⛔️ Czas na jaki jest podpisywana umowa. Stara zasada: nie wiesz co będzie za rok, zwłaszcza w tak dynamicznie zmieniającym się środowisku biznesowym, więc nie podpisuj długoterminowych kontraktów, bo zapłacisz kary finansowe za wcześniejsze zerwanie umowy ⛔️ jeśli będziesz potrzebował nagle zakończyć współpracę. 

  • Otworzyłeś firmę i potrzebujesz nowy terminal płatniczy?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Na wstępie gratuluję Ci rozpoczęcia działalność gospodarczej i życzę powodzenia w rozwoju własnego biznesu. Przed Tobą wiele wyzwań, natomiast w tym wpisie skupię się na kwestii związanej z wyborem terminala płatniczego i podzielę się kilkoma wskazówkami, które uchronią Cię przed popełnieniem kosztownych błędów. Jeśli nie lubisz czytać to zadzwoń na numer 534 001 002 i omówimy dostępne możliwości. Szczegółowe informacje o mnie oraz dane kontaktowe znajdziesz na stronie dot. oferty na terminal płatniczy. Zanim wybierzesz terminal i dostawcę to odpowiedz na kilka pytań Jaki obrót na terminalu przewidujesz w pierwszym roku prowadzenia działalności? Trudne pytanie, natomiast musisz założyć ile będziesz przyjmować płatności kartą od klientów a ile gotówką. Późnej wyjaśnię dlaczego to ważne.

  • Nie przepłacaj za terminal płatniczy! Porównaj i wybierz najlepszą ofertę

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Prowadzisz firmę i nieustannie próbujesz nadążyć z realizacją bieżących zadań oraz gasisz pożary… Znajoma rzeczywistość? To zatrzymaj się na chwilę i przeanalizuj koszty, które ponosisz, bo może się okazać, że dzięki obniżeniu opłat nie będziesz musiał brać kolejnego zlecenia, aby zarobić „na koszty”.   Powyższa sytuacja, tj. pośpiech, brak czasu, wszystko „na wczoraj”, przysłowiowa bieżączka… sprzyja wybieraniu niekorzystnych ofert. Nie zamierzam w tym wpisie skupiać się na organizacji czasu pracy, lecz moim celem jest zachęcenie przedsiębiorców do otwartości na zmianę i znalezienie w swoich grafikach miejsca na rozmowę z konkurencyjnymi dostawcami usług, z których korzystają, m.in. terminali płatniczych. 

  • Gdzie Polacy chcą płacić bezgotówkowo?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Polacy coraz częściej korzystają z płatności bezgotówkowych, ale wciąż są miejsca, gdzie konsumenci nie mają możliwości wyboru metody płatności. Według najnowszych wyników badania Maison & Partners dla Fundacji Polska Bezgotówkowa, respondentom najbardziej brakuje możliwości płacenia kartą lub telefonem na pobliskich bazarkach (46%). Jako punkty, gdzie nie można zapłacić bezgotówkowo respondenci wskazują także na usługi krawieckie (30%), usługi szewskie (28%), kościół (28%) oraz warsztaty samochodowe (26%). Wiele osób ma również poczucie, że często nie mają możliwości dokonania płatności na stoiskach podczas imprez plenerowych (39%) oraz podczas akcji organizowanych przez organizacje charytatywne (31%).