Wygraj konkurs, w którym nagrodą jest franczyza Fit Cake

wygraj franczyzę Fit Cake w konkursie

Największa polska sieć nie-cukierni Fit Cake po raz kolejny stawia na kreatywność. Ogłasza konkurs na innowacyjny pomysł, który pozwoli rozwinąć system franczyzowy marki lub wprowadzi oryginalne pozycje do jej oferty. Wystartować w nim może każdy chętny. Nagroda to… franczyza Fit Cake, warta 19 tys. zł! Może to coś dla Ciebie?

- Nie po raz pierwszy zwracamy się do naszych klientów, by podpowiedzieli nam w jakim kierunku powinniśmy zdążać. Pracujemy dla nich, więc ich potrzeby są zwykle najtrafniejsze. Nikt przecież nie wie lepiej jakie są oczekiwania rynku. Mają też świeże spojrzenie na cały proces, bo stoją po drugiej stronie lady, widzą wszystkie niedociągnięcia, dlatego ich rady są niezwykle wartościowe – Rafał Kościuk, właściciel franczyzy Fit Cake zachęca do udziału w konkursie.

Firma poszukuje rozwiązań, które unowocześnią system sprzedaży i dystrybucji produktów marki, a także pomysłów na nowe pozycje w menu i kreatywne akcje marketingowe. Pozwoli jej to umocnić pozycję lidera w segmencie specjalistycznych, franczyzowych fit kawiarni.

Sieć przewidziała dla uczestnika, który zgłosi w konkursie najciekawszy koncept, wyjątkową nagrodę. Wygraną będzie licencja Fit Cake, warta ponad 19 tys. zł oraz całe now how marki.

Zwycięzca będzie więc mógł od razu przetestować swój pomysł w praktyce. Nic bardziej nie wiąże w biznesie niż poczucie, że twoje pomysły trafiają w dziesiątkę i przynoszą wymierne zyski – uważa Rafał Kościuk. – Jeśli ktoś marzy o własnej kawiarni, ma wiedzę, wyobraźnię i odwagę, ale brakuje mu kapitału, to lepsza okazja się może nie zdarzyć.

Jest to kolejna akcja, podczas której sieć Fit Cake otwiera się na pomysły z zewnątrz. W maju poinformowała, że chce zainwestować milion złotych w innowacje. Wkrótce ogłosi na co postanowiła go wydać i na pewno będzie o tym głośno, bo padły bardzo ciekawe propozycje.

Sieć Fit Cake należy do najszybciej rozwijających się franczyz w kraju. Wywodzi się z Białegostoku. Od 2016 roku uruchomiała ponad 50 punktów franczyzowych w całej Polsce. Specjalizuje się w fit deserach i wypieku ciast bez cukru. Swoje wyroby kieruje do osób prowadzących zdrowy styl życia i borykających się z różnymi problemami dietetycznymi.

Marka Fit Cake czeka na innowacyjne pomysły do końca lipca. Można je zgłaszać pisząc na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Uwierz we własne siły. Czas start!

Więcej informacji na temat współpracy można uzyskać na naszym profilu 👉 Fit Cake - oferta franczyzowa.

  • Wiadomości

Gotowe pomysły na biznes

Artykuły o terminalach płatniczych, które mogą Cię zainteresować:

Więcej
  • Co to jest terminal płatniczy i jak działa? Rodzaje terminali

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Według najnowszych danych zawartych w raportach branżowych, liczba transakcji bezgotówkowych w Polsce rośnie z roku na rok. W 2022 roku odnotowano wzrost o 28% w porównaniu do poprzedniego roku, zaś ich liczba przekroczyła 641 mln (źródło: Fundacja Polska Bezgotówkowa).  To pokazuje, jak ważne stało się dla przedsiębiorców posiadanie terminali płatniczych. Zatem pozyskanie niezbędnej wiedzy na temat tego urządzenia, jego funkcji i metod łączenia jest koniecznością a nie przywilejem.  Czym jest terminal płatniczy oraz jak działa?  Najprościej rzecz ujmując, terminal płatniczy to urządzenie elektroniczne, które umożliwia przeprowadzanie transakcji bezgotówkowych za pomocą kart płatniczych, debetowych czy kredytowych. Służy do autoryzacji, rejestracji i przesyłania danych transakcji do instytucji finansowych.

  • Co jest ważne we współpracy z operatorem terminali płatniczych?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Czy Twoi klienci również cenią sobie wygodę i wolą płacić kartą płatniczą zamiast gotówką? Ten trend jest nieodwracalny i koszty związane z obsługą terminali płatniczych wpisały się na stałe w księgi rachunkowe firm. Na rynku działa wielu operatorów, którzy oferują usługi płatności bezgotówkowych oraz terminale płatnicze. Każdy operator tzw. acquire posiada indywidualne oferty handlowe, których porównanie stanowi niemałe wyzwanie dla przedsiębiorcy. Opłaty za terminal płatniczy i stawki prowizyjne za transakcje kartą Pierwszy obszar to warunki handlowe. Prowizje za transakcje kartą mogą być stałe lub zmienne; co więcej mogą zawierać dodatkowe opłaty uzależnione od rodzaju kart płatniczych czy typu transakcji (krajowe, zagraniczne, biznes, Visa, MasterCard, Maestro). Warto pamiętać, że na koszt prowizji składa się marża operatora, opłaty interchange oraz opłaty systemowe, które są zróżnicowane.

  • Ile kosztuje terminal płatniczy? Opłaty za dzierżawę terminala, prowizje…

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Koszty zawsze wywołują emocje i różnie na nie reagujemy. Wśród przedsiębiorców znajdą się świadomi przedstawiciele, którzy wiedzą, że za jakość trzeba zapłacić i nie ma nic za darmo; jak i tacy, którzy uważają, że terminale płatnicze powinny być bezpłatne przez cały okres współpracy.  Tego typu oczekiwania miałyby racje bytu, gdyby urządzenia, serwis gwarancyjny, systemy rozliczeniowe, serwery, pracownicy i dziesiątki niezbędnych zasobów nic nie kosztowały.  Niestety rzeczywistość jest zgoła odmienna. Zatem, czy reklamy z hasłami „terminal płatniczy za 0 zł” wprowadzają w błąd? Przecież nie ma nic za darmo! Za chwilę odpowiem na to pytanie, napiszę również kilka słów o programie PWOB i na końcu przedstawię koszty związane z użytkowaniem terminala płatniczego, na które składają się zasadniczo 3 kategorie: koszty dzierżawy terminala, prowizje od transakcji, dodatkowe opłaty stosowane przez poszczególnych operatorów.

  • Własny terminal płatniczy bez abonamentu czy najem urządzenia od operatora?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Niejeden przedsiębiorca zastanawia się, czy kupić terminal płatniczy na własność, aby nie płacić miesięcznego abonamentu lub kompleksowo skorzystać z usług operatora płatności bezgotówkowych i postawić na dzierżawę. Firmy sprzedające urządzenia będą zachwalać opcję z własnym terminalem, zaś przedstawiciele operatora płatności bezgotówkowych będą wskazywać na najem.  Kogo zatem słuchać? Na szczęście nie musimy wsłuchiwać się w głosy perswazji i argumenty sprzedażowe, tylko można policzyć, które rozwiązanie będzie najlepsze. 

  • Obowiązkowy terminal płatniczy. Od kiedy i dla kogo?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Wprowadzenie „obowiązku” posiadania terminala płatniczego wzbudza niemałe emocje i przyczynia się do burzliwych dyskusji w mediach społecznościowych. W komentarzach można spotkać się z obrońcami walczącymi o demokrację i prawa wolności, wygłaszającymi hasła „tylko gotówka”. A jak to jest naprawdę, czy każda firma w Polsce musi posiadać terminal płatniczy? Otóż, nie! Najpierw należy zweryfikować obowiązek posiadania kasa fiskalnej ze swoim księgowym. Jeżeli firma ma obowiązek prowadzenia ewidencji sprzedaży przy zastosowaniu kas rejestrujących to dopiero wtedy musi zadecydować, w jaki sposób spełni obowiązek udostępniania płatności bezgotówkowych, co nie jest jednoznaczne z wymogiem posiadania nowego terminala płatniczego. Przedsiębiorca ma obowiązek zapewnienia zapłaty przy użyciu instrumentu płatniczego Zerknijmy do dokumentów prawnych, mianowicie do Ustawy z dnia 6 marca 2018 r. - Prawo przedsiębiorców a konkretnie do artykułu 19a, który to ten obowiązek reguluje.

  • Terminal płatniczy i „ukryte” koszty, na które należy zwrócić uwagę

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Na rynku terminali płatniczych jest wielu operatorów, którzy oferują indywidualne warunki handlowe, zaś ich przedstawiciele handlowi mogą stosować różne sztuczki i techniki, aby zaprezentować swoją ofertę w jak najlepszym świetle, zaś niewygodne kwestie przemilczeć.   Zdaję sobie sprawę, że dla osoby spoza branży porównanie poszczególnych ofert to nie lada wyzwanie, ale pomogę Ci w tym i wskażę obszary, na które należy zwrócić uwagę, aby nie popełnić kosztownych błędów.  Uważaj przede wszystkim na... ⛔️ Czas na jaki jest podpisywana umowa. Stara zasada: nie wiesz co będzie za rok, zwłaszcza w tak dynamicznie zmieniającym się środowisku biznesowym, więc nie podpisuj długoterminowych kontraktów, bo zapłacisz kary finansowe za wcześniejsze zerwanie umowy ⛔️ jeśli będziesz potrzebował nagle zakończyć współpracę.