KOMFORT otworzył nowy Magazyn Centralny

W sierpniu 2019 roku spółka Sklepy KOMFORT S.A. otworzyła nowy Magazyn Centralny w Strykowie pod Łodzią. Na powierzchni ponad 15 000 m2 składowane są towary z wszystkich kategorii produktowych: podłogi, panele, dywany, wykładziny, drzwi, łazienki, kuchnie i szafy. Nowa lokalizacja umożliwia jeszcze efektywniejsze zarządzanie procesami logistycznymi.

Wraz z rozwojem sieci sklepów marki KOMFORT, rośnie zapotrzebowanie na towary, a co za tym idzie, zwiększają się potrzeby logistyczne. Wychodząc naprzeciw wymaganiom rynkowym, firma przeniosła Magazyn Centralny do nowej lokalizacji w Strykowie pod Łodzią, powiększając znacznie jego powierzchnię.

Nowa jakość logistyki

Nowy Magazyn Centralny to nowoczesny obiekt, spełniający wszystkie najwyższe standardy, zarówno jeśli chodzi o funkcjonalność, jak i ochronę środowiska. Powierzchnia 15 000 m2, blisko 40 proc. większa niż dotychczas, umożliwia firmie większą efektywność procesów logistycznych, mieści nowe kategorie produktowe, jak również zwiększa możliwości magazynowania każdej kategorii już istniejących produktów. System wysokiego składowania umożliwia magazynowanie zarówno towarów paletowych, jak i produktów zrolowanych (wykładziny dywanowe i elastyczne) czy dywanów.

Nowy model biznesowy i rozwój sprzedażowy marki KOMFORT w naturalny sposób pociąga za sobą zmiany w procesach logistycznych. Klienci oczekują pełnej dostępności towarów i dostaw na czas - komentuje Robert Stachniak, Dyrektor ds. Rozwoju i Zarządzania Nieruchomościami, Sklepy KOMFORT S.A.

Coraz większa komplementarność naszej oferty i usług posprzedażowych, powoduje, że wykończenie lub remont domu czy mieszkania przestaje być udręką i przebiegają sprawnie. Od strony logistycznej robimy więc wszystko, co możemy, aby te oczekiwania spełnić, zapewnić bezpieczeństwo i komfort Klientom, jak również sobie, jako dostawcy - dodaje Robert Stachniak.

Współpraca i zaufanie

Projekt i budowa nowego obiektu magazynowego na terenie Segro Logistics Park Stryków, została powierzona firmie Segro, deweloperowi i właścicielowi parku, długoletniemu zaufanemu partnerowi biznesowemu Sklepów KOMFORT. Zaledwie 3,5 miesiąca trwała realizacja projektu, co było możliwe dzięki zastosowaniu w pełni prefabrykowanej konstrukcji, od fundamentów hali, przez słupy i dźwigary dachowe, aż po w pełni prefabrykowane zewnętrzne biuro, wykonane z prefabrykowanych ścian i stropów żelbetowych. Nowy magazyn spełnia wszelkie oczekiwania firmy Sklepy Komfort, co do wielkości i wyposażenia.

Galeria

  • Wiadomości

Gotowe pomysły na biznes

Artykuły o terminalach płatniczych, które mogą Cię zainteresować:

Więcej
  • Gdzie Polacy chcą płacić bezgotówkowo?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Polacy coraz częściej korzystają z płatności bezgotówkowych, ale wciąż są miejsca, gdzie konsumenci nie mają możliwości wyboru metody płatności. Według najnowszych wyników badania Maison & Partners dla Fundacji Polska Bezgotówkowa, respondentom najbardziej brakuje możliwości płacenia kartą lub telefonem na pobliskich bazarkach (46%). Jako punkty, gdzie nie można zapłacić bezgotówkowo respondenci wskazują także na usługi krawieckie (30%), usługi szewskie (28%), kościół (28%) oraz warsztaty samochodowe (26%). Wiele osób ma również poczucie, że często nie mają możliwości dokonania płatności na stoiskach podczas imprez plenerowych (39%) oraz podczas akcji organizowanych przez organizacje charytatywne (31%). 

  • Czy przedsiębiorcy boją się zmieniać operatorów terminali płatniczych?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Odpowiadając jednym słowem na tytułowe pytanie (bazując na moim dotychczasowym doświadczeniu biznesowym) mogę stwierdzić, że: tak! Przedsiębiorcy raczej niechętnie zmieniają partnerów biznesowych, w tym dostawców terminali płatniczych.  Obawa przed zmianą nie dotyczy tylko właścicieli firm, to powszechnie występujące uczucie, które może obejmować różne sfery życia, takie jak biznes, praca, relacje czy sytuacje osobiste. Ludzie często odczuwają niepokój lub strach wobec nieznanych sytuacji, ponieważ zmiana może być trudna do przewidzenia i wymagać dostosowania się do nowych warunków. Jednakże zmiana może być również postrzegana jako szansa na rozwój i nowe możliwości. Te podejście jest bliższe przedsiębiorcom, którzy na co dzień muszą zmagać się z niepewnym jutrem a mimo to poszukują innowacji; aczkolwiek nie brak konserwatystów, którzy próbują utrzymać status quo i pozostać w sferze komfortu. 

  • Co jest ważne we współpracy z operatorem terminali płatniczych?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Czy Twoi klienci również cenią sobie wygodę i wolą płacić kartą płatniczą zamiast gotówką? Ten trend jest nieodwracalny i koszty związane z obsługą terminali płatniczych wpisały się na stałe w księgi rachunkowe firm. Na rynku działa wielu operatorów, którzy oferują usługi płatności bezgotówkowych oraz terminale płatnicze. Każdy operator tzw. acquire posiada indywidualne oferty handlowe, których porównanie stanowi niemałe wyzwanie dla przedsiębiorcy. Opłaty za terminal płatniczy i stawki prowizyjne za transakcje kartą Pierwszy obszar to warunki handlowe. Prowizje za transakcje kartą mogą być stałe lub zmienne; co więcej mogą zawierać dodatkowe opłaty uzależnione od rodzaju kart płatniczych czy typu transakcji (krajowe, zagraniczne, biznes, Visa, MasterCard, Maestro). Warto pamiętać, że na koszt prowizji składa się marża operatora, opłaty interchange oraz opłaty systemowe, które są zróżnicowane.

  • Co to jest terminal płatniczy i jak działa? Rodzaje terminali

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Według najnowszych danych zawartych w raportach branżowych, liczba transakcji bezgotówkowych w Polsce rośnie z roku na rok. W 2022 roku odnotowano wzrost o 28% w porównaniu do poprzedniego roku, zaś ich liczba przekroczyła 641 mln (źródło: Fundacja Polska Bezgotówkowa).  To pokazuje, jak ważne stało się dla przedsiębiorców posiadanie terminali płatniczych. Zatem pozyskanie niezbędnej wiedzy na temat tego urządzenia, jego funkcji i metod łączenia jest koniecznością a nie przywilejem.  Czym jest terminal płatniczy oraz jak działa?  Najprościej rzecz ujmując, terminal płatniczy to urządzenie elektroniczne, które umożliwia przeprowadzanie transakcji bezgotówkowych za pomocą kart płatniczych, debetowych czy kredytowych. Służy do autoryzacji, rejestracji i przesyłania danych transakcji do instytucji finansowych.

  • Nie przepłacaj za terminal płatniczy! Porównaj i wybierz najlepszą ofertę

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Prowadzisz firmę i nieustannie próbujesz nadążyć z realizacją bieżących zadań oraz gasisz pożary… Znajoma rzeczywistość? To zatrzymaj się na chwilę i przeanalizuj koszty, które ponosisz, bo może się okazać, że dzięki obniżeniu opłat nie będziesz musiał brać kolejnego zlecenia, aby zarobić „na koszty”.   Powyższa sytuacja, tj. pośpiech, brak czasu, wszystko „na wczoraj”, przysłowiowa bieżączka… sprzyja wybieraniu niekorzystnych ofert. Nie zamierzam w tym wpisie skupiać się na organizacji czasu pracy, lecz moim celem jest zachęcenie przedsiębiorców do otwartości na zmianę i znalezienie w swoich grafikach miejsca na rozmowę z konkurencyjnymi dostawcami usług, z których korzystają, m.in. terminali płatniczych. 

  • Własny terminal płatniczy bez abonamentu czy najem urządzenia od operatora?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Niejeden przedsiębiorca zastanawia się, czy kupić terminal płatniczy na własność, aby nie płacić miesięcznego abonamentu lub kompleksowo skorzystać z usług operatora płatności bezgotówkowych i postawić na dzierżawę. Firmy sprzedające urządzenia będą zachwalać opcję z własnym terminalem, zaś przedstawiciele operatora płatności bezgotówkowych będą wskazywać na najem.  Kogo zatem słuchać? Na szczęście nie musimy wsłuchiwać się w głosy perswazji i argumenty sprzedażowe, tylko można policzyć, które rozwiązanie będzie najlepsze.