Trwa ogólnopolska kampania letnia - Fines Cafe!

Fines Cafe! to już II edycja projektu, podczas którego mobilny rower w ciągu 3 wakacyjnych miesięcy odwiedzi 100 placówek Fines Operator Bankowy w ponad 90 miastach Polski. Rower wyposażony jest w kawę, herbatę oraz lemoniadę i soki ze świeżo wyciskanych owoców, które bezpłatnie rozdawane są wszystkim chętnym.

Pobudzamy do dobrych decyzji to hasło, którym Fines S.A. kieruje się każdego dnia. Chcemy dać mieszkańcom możliwość alternatywnej opcji spędzenia wolnego czasu na Finesowych leżakach i jednocześnie drobnym gestem urozmaicić codzienną drogę z pracy do domu, czy popołudniowy spacer. W sieci franczyzowej Fines Operator Bankowy stawiamy nie tylko na jakość i solidność, ale również na niezwykle istotne relacje z Klientami i kreatywne podejście do biznesu – wyjaśnia Przemysław Nazar z Fines S.A.

Z bezpłatnego poczęstunku skorzystali już mieszkańcy kilkudziesięciu miejscowości. Wyjątkowy rower Fines odwiedził Sochaczew, Tarnowo Podgórne, Koło, Zduńska Wola, Sieradz, Poddębice, Tłuszcz, Turek, Biała Podlaska, Chełm, Hrubieszów, Krasnystaw, Grójec, Biłgoraj, Końskie, Sandomierz, Piaseczno, Kraśnik, Staszów/Chmielnik, Opatów, Swarzędz, Krotoszyn, Ostrów Wielkopolski, Leszno, Jarocin oraz Gostyń.

To nie koniec, w lipcu i sierpniu akcja Fines Cafe dotrze do następujących miejscowości:

  • 3 lipca – Lipno
  • 3 lipca – Tomaszów Mazowiecki
  • 4 lipca – Inowrocław
  • 5 lipca – Koronowo
  • 6 lipca – Chełmża
  • 6 lipca – Olsztyn
  • 9 lipca – Tuchola
  • 9 lipca – Tarnowskie Góry
  • 10 lipca – Świecie
  • 10 lipca – Rybnik
  • 11 lipca – Wodzisław Śląski
  • 12 lipca – Rypin
  • 12 lipca – Rybnik 2
  • 13 lipca – Golub-Dobrzyń
  • 13 lipca – Jastrzębie Zdrój
  • 16 lipca – Ostrołęka
  • 16 lipca – Gliwice
  • 17 lipca – Mrągowo
  • 18 lipca – Biskupiec
  • 18 lipca – Ruda Śląska
  • 19 lipca – Bartoszyce
  • 19 lipca – Świętochłowice
  • 20 lipca – Grajewo
  • 20 lipca – Chorzów
  • 23 lipca – Gryfów Śląski
  • 23 lipca – Kozienice
  • 24 lipca – Wałbrzych
  • 24 lipca – Puławy
  • 25 lipca – Świdnica
  • 25 lipca – Pionki
  • 26 lipca – Oława
  • 27 lipca – Głogów
  • 30 lipca – Bystrzyca Kłodzka
  • 31 lipca – Paczków
  • 1 sierpnia – Nysa
  • 2 sierpnia – Ziębice
  • 3 sierpnia – Piotrków Trybunalski
  • 6 sierpnia – Tczew
  • 7 sierpnia – Malbork
  • 8 sierpnia – Lidzbark Warmiński
  • 9 sierpnia – Dobre Miasto
  • 10 sierpnia – Morąg
  • 13 sierpnia – Kościan
  • 14 sierpnia – Nowy Tomyśl
  • 15 sierpnia – Szamotuły
  • 16 sierpnia – Kornik
  • 17 sierpnia – Lubin
  • 20 sierpnia – Kostrzyn nad Odrą
  • 21 sierpnia – Wieleń
  • 22 sierpnia – Czarnków
  • 23 sierpnia – Chodzież
  • 24 sierpnia – Piła
  • 26 sierpnia – Grodzisk Mazowiecki
  • 27 sierpnia – Wałcz
  • 28 sierpnia – Jastrowie
  • 29 sierpnia – Szczecinek
  • 30 sierpnia – Wąbrzeźno
  • 31 sierpnia – Brodnica
  • Wiadomości

Gotowe pomysły na biznes

Artykuły o terminalach płatniczych, które mogą Cię zainteresować:

Więcej
  • Co to jest terminal płatniczy i jak działa? Rodzaje terminali

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Według najnowszych danych zawartych w raportach branżowych, liczba transakcji bezgotówkowych w Polsce rośnie z roku na rok. W 2022 roku odnotowano wzrost o 28% w porównaniu do poprzedniego roku, zaś ich liczba przekroczyła 641 mln (źródło: Fundacja Polska Bezgotówkowa).  To pokazuje, jak ważne stało się dla przedsiębiorców posiadanie terminali płatniczych. Zatem pozyskanie niezbędnej wiedzy na temat tego urządzenia, jego funkcji i metod łączenia jest koniecznością a nie przywilejem.  Czym jest terminal płatniczy oraz jak działa?  Najprościej rzecz ujmując, terminal płatniczy to urządzenie elektroniczne, które umożliwia przeprowadzanie transakcji bezgotówkowych za pomocą kart płatniczych, debetowych czy kredytowych. Służy do autoryzacji, rejestracji i przesyłania danych transakcji do instytucji finansowych.

  • Aktywność terminali w programie Polska Bezgotówkowa wzrasta

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Fundacja Polska Bezgotówkowa kończy kolejny rok działalności z dalszym wzrostem aktywności terminali płatniczych w ramach prowadzonego Programu Polska Bezgotówkowa. Na przestrzeni minionego roku Fundacja odnotowała znaczący wzrost w liczbie zrealizowanych transakcji, których tylko w 2023 r. było blisko pół miliarda. Do końca grudnia 2023 r. do Programu Polska Bezgotówkowa dołączyło blisko 460 tys. podmiotów, w których łącznie zainstalowano ponad 610 tys. urządzeń do przyjmowania płatności cyfrowych. Za pomocą terminali tradycyjnych i tych w telefonie, zrealizowano od początku trwania Programu blisko 1,8 mld transakcji płatniczych na łączną kwotę przekraczającą 110 mld zł. Wśród mikroprzedsiębiorców największy przyrost liczbowy i procentowy urządzeń odnotowano w branży kosmetycznej (+13,3%), a najwyższy wzrost transakcyjny rok do roku (+31,9%) osiągnęły branże związane z ochroną zdrowia. Pod względem wzrostu liczby transakcji w ostatnim roku wyróżniły się: branża edukacyjna (+28,3%) oraz usługowa (+25,4%).

  • Terminal płatniczy i „ukryte” koszty, na które należy zwrócić uwagę

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Na rynku terminali płatniczych jest wielu operatorów, którzy oferują indywidualne warunki handlowe, zaś ich przedstawiciele handlowi mogą stosować różne sztuczki i techniki, aby zaprezentować swoją ofertę w jak najlepszym świetle, zaś niewygodne kwestie przemilczeć.   Zdaję sobie sprawę, że dla osoby spoza branży porównanie poszczególnych ofert to nie lada wyzwanie, ale pomogę Ci w tym i wskażę obszary, na które należy zwrócić uwagę, aby nie popełnić kosztownych błędów.  Uważaj przede wszystkim na... ⛔️ Czas na jaki jest podpisywana umowa. Stara zasada: nie wiesz co będzie za rok, zwłaszcza w tak dynamicznie zmieniającym się środowisku biznesowym, więc nie podpisuj długoterminowych kontraktów, bo zapłacisz kary finansowe za wcześniejsze zerwanie umowy ⛔️ jeśli będziesz potrzebował nagle zakończyć współpracę. 

  • Nie przepłacaj za terminal płatniczy! Porównaj i wybierz najlepszą ofertę

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Prowadzisz firmę i nieustannie próbujesz nadążyć z realizacją bieżących zadań oraz gasisz pożary… Znajoma rzeczywistość? To zatrzymaj się na chwilę i przeanalizuj koszty, które ponosisz, bo może się okazać, że dzięki obniżeniu opłat nie będziesz musiał brać kolejnego zlecenia, aby zarobić „na koszty”.   Powyższa sytuacja, tj. pośpiech, brak czasu, wszystko „na wczoraj”, przysłowiowa bieżączka… sprzyja wybieraniu niekorzystnych ofert. Nie zamierzam w tym wpisie skupiać się na organizacji czasu pracy, lecz moim celem jest zachęcenie przedsiębiorców do otwartości na zmianę i znalezienie w swoich grafikach miejsca na rozmowę z konkurencyjnymi dostawcami usług, z których korzystają, m.in. terminali płatniczych. 

  • Obowiązkowy terminal płatniczy. Od kiedy i dla kogo?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Wprowadzenie „obowiązku” posiadania terminala płatniczego wzbudza niemałe emocje i przyczynia się do burzliwych dyskusji w mediach społecznościowych. W komentarzach można spotkać się z obrońcami walczącymi o demokrację i prawa wolności, wygłaszającymi hasła „tylko gotówka”. A jak to jest naprawdę, czy każda firma w Polsce musi posiadać terminal płatniczy? Otóż, nie! Najpierw należy zweryfikować obowiązek posiadania kasa fiskalnej ze swoim księgowym. Jeżeli firma ma obowiązek prowadzenia ewidencji sprzedaży przy zastosowaniu kas rejestrujących to dopiero wtedy musi zadecydować, w jaki sposób spełni obowiązek udostępniania płatności bezgotówkowych, co nie jest jednoznaczne z wymogiem posiadania nowego terminala płatniczego. Przedsiębiorca ma obowiązek zapewnienia zapłaty przy użyciu instrumentu płatniczego Zerknijmy do dokumentów prawnych, mianowicie do Ustawy z dnia 6 marca 2018 r. - Prawo przedsiębiorców a konkretnie do artykułu 19a, który to ten obowiązek reguluje.

  • Czy przedsiębiorcy boją się zmieniać operatorów terminali płatniczych?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Odpowiadając jednym słowem na tytułowe pytanie (bazując na moim dotychczasowym doświadczeniu biznesowym) mogę stwierdzić, że: tak! Przedsiębiorcy raczej niechętnie zmieniają partnerów biznesowych, w tym dostawców terminali płatniczych.  Obawa przed zmianą nie dotyczy tylko właścicieli firm, to powszechnie występujące uczucie, które może obejmować różne sfery życia, takie jak biznes, praca, relacje czy sytuacje osobiste. Ludzie często odczuwają niepokój lub strach wobec nieznanych sytuacji, ponieważ zmiana może być trudna do przewidzenia i wymagać dostosowania się do nowych warunków. Jednakże zmiana może być również postrzegana jako szansa na rozwój i nowe możliwości. Te podejście jest bliższe przedsiębiorcom, którzy na co dzień muszą zmagać się z niepewnym jutrem a mimo to poszukują innowacji; aczkolwiek nie brak konserwatystów, którzy próbują utrzymać status quo i pozostać w sferze komfortu.