Franczyza YASUMI - pewny biznes na niepewne czasy

właściciel franczyzy Yasumi Zofia Bydałek

Pewny biznes to biznes sprawdzony przez innych. Taki, w którym z góry wiadomo, ile trzeba w niego włożyć i jakie będą miesięczne zyski. Biznes z gotową receptą na sukces. Takie możliwości daje franczyza.

Masz dość pracy w korporacji, szukasz stabilizacji w niepewnych czasach lub po prostu nowych wyzwań i ścieżek rozwoju? Warto przyjrzeć się możliwościom, jakie daje franczyza i zainwestować w rozwiązania sprawdzone przez innych.

Jaką franczyzę wybrać? Dobrze jest rozważyć własne zainteresowania, predyspozycje i możliwości finansowe, ale przede wszystkim zbadać rynek, przyjrzeć się poszczególnym branżom i sprawdzić konkurencję. Na przykład intensywnie rozwijający się sektor beauty stwarza szereg możliwości biznesowych. Przykładem może być prężnie działająca od kilkunastu już lat sieć salonów urody YASUMI.

Kiedy w 2003 roku Zofia Bydałek otworzyła pierwszy salon w Kaliszu, nie przypuszczała, że za 18 lat w Polsce będzie istniała cała sieć salonów funkcjonujących na jej starannie wypracowanych zasadach. Dlaczego akurat YASUMI tak przypadło Polkom do gustu? Zaoferowało usługi na bardzo wysokim poziomie, oparte na osiągnięciach technolgii. I to był strzał w dziesiątkę, bo właśnie tego szukały Polki.  

W ciągu lat biznes ewoluował. – Dziś poszukujemy szybkich rozwiązań terapeutycznych, ale pragniemy również relaksu. Stres i brak czasu dla siebie budzi potrzebę odpoczynku. Klienci korzystają z rytuałów japońskich oraz masaży SPA. Oferujemy więc efekt wakacji bez konieczności jechania na wakacje. W końcu Yasumi po japońsku znaczy relaksmówi z uśmiechem założycielka marki YASUMI i wiceprezes zarządu Zofia Bydałek.

Dlaczego franczyza jest tak bezpieczna?

Ponieważ opiera się na wypracowanym przez lata bezpiecznym modelu. Inwestor nie musi zastanawiać się, czy ten biznes się przyjmie, bo to jest wiadome. Wchodzi w markę, która jest już znana, lubiana i bezpieczna, a to bezcenne. Ponadto franczyzobiorca nie jest zostawiony sam sobie. Wręcz przeciwnie. Jest „prowadzony za rękę” od momentu podpisania umowy przez cały czas prowadzenia działalności. A właściwie tak długo, jak tego potrzebuje.

- Zapewniamy pomoc przy rekrutacji, szkolenia, opiekę marketingową, edukacyjną, graficzną i doradczą na każdym etapie tego biznesu – kontynuuje założycielka marki YASUMI Zofia Bydałek. - Nasza wiedza o tym biznesie jest na wagę złota, ponieważ pomaga inwestorowi uniknąć błędów, pomaga skupić się na rzeczach ważnych, które są gwarancją sukcesu.

Jednym słowem franczyzobiorca dostaje całe know-how do udanego biznesu. Pakiet szkoleń, pomoc w rekrutacji pracowników, a nawet pomoc w aranżacji gabinetu. Może swobodnie czerpać z doświadczeń innych. I wcale nie trzeba być wytrawnym kosmetologiem, by otworzyć salon YASUMI.

Inwestorzy w naszej sieci to w 97 % ludzie spoza branży. Oni zarządzają biznesem i pracownikami, którzy są kierunkowo wykształceni i wykonują zabiegi – tłumaczy założycielka marki YASUMI Zofia Bydałek.

Możliwości, które daje YASUMI

Interesującą ofertę znajdą dla siebie inwestorzy z małych, jak i dużych miejscowości. Dla miejscowości do 40 tys. mieszkańców proponowany jest koncept Yasumi Beauty Point. Wiążą się on z mniejszą inwestycją finansową i nieco okrojoną ofertą zabiegową. Instytut Zdrowia i Urody to koncept YASUMI dla większych miejscowości, przy czym w mieście do 100 tys. mieszkańców inwestor otrzymuje wyłączność. Na ten koncept trzeba wprawdzie większych nakładów finansowych, jednak daje on możliwość wprowadzenia najszerszej oferty zabiegowej, włącznie z zabiegami typu MEDESTETIC z zakresu medycyny estetycznej.

Dlaczego jeszcze warto wybrać tę franczyzę? To największa sieć gabinetów kosmetycznych w Polsce. Z ugruntowaną od kilkunastu lat pozycją, własnymi liniami kosmetyków i prężnie działającym marketingiem. YASUMI zależy na sukcesie partnerów tak samo mocno jak samym partnerom. Ich sukces to przecież sukces całej sieci, dlatego YASUMI całym sercem wspiera swoich franczyzobiorców. Dzieli się wiedzą i doświadczeniem, by razem oferować usługi na najwyższym poziomie.

Franczyza YASUMI

Chcesz otworzyć własny salon pod marką YASUMI? Dowiedz się więcej na temat możliwości współpracy w ramach 👉 franczyzy YASUMI

  • Wiadomości

Gotowe pomysły na biznes

Artykuły o terminalach płatniczych, które mogą Cię zainteresować:

Więcej
  • Co to jest terminal płatniczy i jak działa? Rodzaje terminali

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Według najnowszych danych zawartych w raportach branżowych, liczba transakcji bezgotówkowych w Polsce rośnie z roku na rok. W 2022 roku odnotowano wzrost o 28% w porównaniu do poprzedniego roku, zaś ich liczba przekroczyła 641 mln (źródło: Fundacja Polska Bezgotówkowa).  To pokazuje, jak ważne stało się dla przedsiębiorców posiadanie terminali płatniczych. Zatem pozyskanie niezbędnej wiedzy na temat tego urządzenia, jego funkcji i metod łączenia jest koniecznością a nie przywilejem.  Czym jest terminal płatniczy oraz jak działa?  Najprościej rzecz ujmując, terminal płatniczy to urządzenie elektroniczne, które umożliwia przeprowadzanie transakcji bezgotówkowych za pomocą kart płatniczych, debetowych czy kredytowych. Służy do autoryzacji, rejestracji i przesyłania danych transakcji do instytucji finansowych.

  • Co jest ważne we współpracy z operatorem terminali płatniczych?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Czy Twoi klienci również cenią sobie wygodę i wolą płacić kartą płatniczą zamiast gotówką? Ten trend jest nieodwracalny i koszty związane z obsługą terminali płatniczych wpisały się na stałe w księgi rachunkowe firm. Na rynku działa wielu operatorów, którzy oferują usługi płatności bezgotówkowych oraz terminale płatnicze. Każdy operator tzw. acquire posiada indywidualne oferty handlowe, których porównanie stanowi niemałe wyzwanie dla przedsiębiorcy. Opłaty za terminal płatniczy i stawki prowizyjne za transakcje kartą Pierwszy obszar to warunki handlowe. Prowizje za transakcje kartą mogą być stałe lub zmienne; co więcej mogą zawierać dodatkowe opłaty uzależnione od rodzaju kart płatniczych czy typu transakcji (krajowe, zagraniczne, biznes, Visa, MasterCard, Maestro). Warto pamiętać, że na koszt prowizji składa się marża operatora, opłaty interchange oraz opłaty systemowe, które są zróżnicowane.

  • Ile kosztuje terminal płatniczy? Opłaty za dzierżawę terminala, prowizje…

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Koszty zawsze wywołują emocje i różnie na nie reagujemy. Wśród przedsiębiorców znajdą się świadomi przedstawiciele, którzy wiedzą, że za jakość trzeba zapłacić i nie ma nic za darmo; jak i tacy, którzy uważają, że terminale płatnicze powinny być bezpłatne przez cały okres współpracy.  Tego typu oczekiwania miałyby racje bytu, gdyby urządzenia, serwis gwarancyjny, systemy rozliczeniowe, serwery, pracownicy i dziesiątki niezbędnych zasobów nic nie kosztowały.  Niestety rzeczywistość jest zgoła odmienna. Zatem, czy reklamy z hasłami „terminal płatniczy za 0 zł” wprowadzają w błąd? Przecież nie ma nic za darmo! Za chwilę odpowiem na to pytanie, napiszę również kilka słów o programie PWOB i na końcu przedstawię koszty związane z użytkowaniem terminala płatniczego, na które składają się zasadniczo 3 kategorie: koszty dzierżawy terminala, prowizje od transakcji, dodatkowe opłaty stosowane przez poszczególnych operatorów.

  • Własny terminal płatniczy bez abonamentu czy najem urządzenia od operatora?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Niejeden przedsiębiorca zastanawia się, czy kupić terminal płatniczy na własność, aby nie płacić miesięcznego abonamentu lub kompleksowo skorzystać z usług operatora płatności bezgotówkowych i postawić na dzierżawę. Firmy sprzedające urządzenia będą zachwalać opcję z własnym terminalem, zaś przedstawiciele operatora płatności bezgotówkowych będą wskazywać na najem.  Kogo zatem słuchać? Na szczęście nie musimy wsłuchiwać się w głosy perswazji i argumenty sprzedażowe, tylko można policzyć, które rozwiązanie będzie najlepsze. 

  • Obowiązkowy terminal płatniczy. Od kiedy i dla kogo?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Wprowadzenie „obowiązku” posiadania terminala płatniczego wzbudza niemałe emocje i przyczynia się do burzliwych dyskusji w mediach społecznościowych. W komentarzach można spotkać się z obrońcami walczącymi o demokrację i prawa wolności, wygłaszającymi hasła „tylko gotówka”. A jak to jest naprawdę, czy każda firma w Polsce musi posiadać terminal płatniczy? Otóż, nie! Najpierw należy zweryfikować obowiązek posiadania kasa fiskalnej ze swoim księgowym. Jeżeli firma ma obowiązek prowadzenia ewidencji sprzedaży przy zastosowaniu kas rejestrujących to dopiero wtedy musi zadecydować, w jaki sposób spełni obowiązek udostępniania płatności bezgotówkowych, co nie jest jednoznaczne z wymogiem posiadania nowego terminala płatniczego. Przedsiębiorca ma obowiązek zapewnienia zapłaty przy użyciu instrumentu płatniczego Zerknijmy do dokumentów prawnych, mianowicie do Ustawy z dnia 6 marca 2018 r. - Prawo przedsiębiorców a konkretnie do artykułu 19a, który to ten obowiązek reguluje.

  • Terminal płatniczy i „ukryte” koszty, na które należy zwrócić uwagę

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Na rynku terminali płatniczych jest wielu operatorów, którzy oferują indywidualne warunki handlowe, zaś ich przedstawiciele handlowi mogą stosować różne sztuczki i techniki, aby zaprezentować swoją ofertę w jak najlepszym świetle, zaś niewygodne kwestie przemilczeć.   Zdaję sobie sprawę, że dla osoby spoza branży porównanie poszczególnych ofert to nie lada wyzwanie, ale pomogę Ci w tym i wskażę obszary, na które należy zwrócić uwagę, aby nie popełnić kosztownych błędów.  Uważaj przede wszystkim na... ⛔️ Czas na jaki jest podpisywana umowa. Stara zasada: nie wiesz co będzie za rok, zwłaszcza w tak dynamicznie zmieniającym się środowisku biznesowym, więc nie podpisuj długoterminowych kontraktów, bo zapłacisz kary finansowe za wcześniejsze zerwanie umowy ⛔️ jeśli będziesz potrzebował nagle zakończyć współpracę.