Franczyza YASUMI - pewny biznes na niepewne czasy

właściciel franczyzy Yasumi Zofia Bydałek

Pewny biznes to biznes sprawdzony przez innych. Taki, w którym z góry wiadomo, ile trzeba w niego włożyć i jakie będą miesięczne zyski. Biznes z gotową receptą na sukces. Takie możliwości daje franczyza.

Masz dość pracy w korporacji, szukasz stabilizacji w niepewnych czasach lub po prostu nowych wyzwań i ścieżek rozwoju? Warto przyjrzeć się możliwościom, jakie daje franczyza i zainwestować w rozwiązania sprawdzone przez innych.

Jaką franczyzę wybrać? Dobrze jest rozważyć własne zainteresowania, predyspozycje i możliwości finansowe, ale przede wszystkim zbadać rynek, przyjrzeć się poszczególnym branżom i sprawdzić konkurencję. Na przykład intensywnie rozwijający się sektor beauty stwarza szereg możliwości biznesowych. Przykładem może być prężnie działająca od kilkunastu już lat sieć salonów urody YASUMI.

Kiedy w 2003 roku Zofia Bydałek otworzyła pierwszy salon w Kaliszu, nie przypuszczała, że za 18 lat w Polsce będzie istniała cała sieć salonów funkcjonujących na jej starannie wypracowanych zasadach. Dlaczego akurat YASUMI tak przypadło Polkom do gustu? Zaoferowało usługi na bardzo wysokim poziomie, oparte na osiągnięciach technolgii. I to był strzał w dziesiątkę, bo właśnie tego szukały Polki.  

W ciągu lat biznes ewoluował. – Dziś poszukujemy szybkich rozwiązań terapeutycznych, ale pragniemy również relaksu. Stres i brak czasu dla siebie budzi potrzebę odpoczynku. Klienci korzystają z rytuałów japońskich oraz masaży SPA. Oferujemy więc efekt wakacji bez konieczności jechania na wakacje. W końcu Yasumi po japońsku znaczy relaksmówi z uśmiechem założycielka marki YASUMI i wiceprezes zarządu Zofia Bydałek.

Dlaczego franczyza jest tak bezpieczna?

Ponieważ opiera się na wypracowanym przez lata bezpiecznym modelu. Inwestor nie musi zastanawiać się, czy ten biznes się przyjmie, bo to jest wiadome. Wchodzi w markę, która jest już znana, lubiana i bezpieczna, a to bezcenne. Ponadto franczyzobiorca nie jest zostawiony sam sobie. Wręcz przeciwnie. Jest „prowadzony za rękę” od momentu podpisania umowy przez cały czas prowadzenia działalności. A właściwie tak długo, jak tego potrzebuje.

- Zapewniamy pomoc przy rekrutacji, szkolenia, opiekę marketingową, edukacyjną, graficzną i doradczą na każdym etapie tego biznesu – kontynuuje założycielka marki YASUMI Zofia Bydałek. - Nasza wiedza o tym biznesie jest na wagę złota, ponieważ pomaga inwestorowi uniknąć błędów, pomaga skupić się na rzeczach ważnych, które są gwarancją sukcesu.

Jednym słowem franczyzobiorca dostaje całe know-how do udanego biznesu. Pakiet szkoleń, pomoc w rekrutacji pracowników, a nawet pomoc w aranżacji gabinetu. Może swobodnie czerpać z doświadczeń innych. I wcale nie trzeba być wytrawnym kosmetologiem, by otworzyć salon YASUMI.

Inwestorzy w naszej sieci to w 97 % ludzie spoza branży. Oni zarządzają biznesem i pracownikami, którzy są kierunkowo wykształceni i wykonują zabiegi – tłumaczy założycielka marki YASUMI Zofia Bydałek.

Możliwości, które daje YASUMI

Interesującą ofertę znajdą dla siebie inwestorzy z małych, jak i dużych miejscowości. Dla miejscowości do 40 tys. mieszkańców proponowany jest koncept Yasumi Beauty Point. Wiążą się on z mniejszą inwestycją finansową i nieco okrojoną ofertą zabiegową. Instytut Zdrowia i Urody to koncept YASUMI dla większych miejscowości, przy czym w mieście do 100 tys. mieszkańców inwestor otrzymuje wyłączność. Na ten koncept trzeba wprawdzie większych nakładów finansowych, jednak daje on możliwość wprowadzenia najszerszej oferty zabiegowej, włącznie z zabiegami typu MEDESTETIC z zakresu medycyny estetycznej.

Dlaczego jeszcze warto wybrać tę franczyzę? To największa sieć gabinetów kosmetycznych w Polsce. Z ugruntowaną od kilkunastu lat pozycją, własnymi liniami kosmetyków i prężnie działającym marketingiem. YASUMI zależy na sukcesie partnerów tak samo mocno jak samym partnerom. Ich sukces to przecież sukces całej sieci, dlatego YASUMI całym sercem wspiera swoich franczyzobiorców. Dzieli się wiedzą i doświadczeniem, by razem oferować usługi na najwyższym poziomie.

Franczyza YASUMI

Chcesz otworzyć własny salon pod marką YASUMI? Dowiedz się więcej na temat możliwości współpracy w ramach 👉 franczyzy YASUMI

  • Wiadomości

Gotowe pomysły na biznes

Artykuły o terminalach płatniczych, które mogą Cię zainteresować:

Więcej
  • Własny terminal płatniczy bez abonamentu czy najem urządzenia od operatora?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Niejeden przedsiębiorca zastanawia się, czy kupić terminal płatniczy na własność, aby nie płacić miesięcznego abonamentu lub kompleksowo skorzystać z usług operatora płatności bezgotówkowych i postawić na dzierżawę. Firmy sprzedające urządzenia będą zachwalać opcję z własnym terminalem, zaś przedstawiciele operatora płatności bezgotówkowych będą wskazywać na najem.  Kogo zatem słuchać? Na szczęście nie musimy wsłuchiwać się w głosy perswazji i argumenty sprzedażowe, tylko można policzyć, które rozwiązanie będzie najlepsze. 

  • Nie przepłacaj za terminal płatniczy! Porównaj i wybierz najlepszą ofertę

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Prowadzisz firmę i nieustannie próbujesz nadążyć z realizacją bieżących zadań oraz gasisz pożary… Znajoma rzeczywistość? To zatrzymaj się na chwilę i przeanalizuj koszty, które ponosisz, bo może się okazać, że dzięki obniżeniu opłat nie będziesz musiał brać kolejnego zlecenia, aby zarobić „na koszty”.   Powyższa sytuacja, tj. pośpiech, brak czasu, wszystko „na wczoraj”, przysłowiowa bieżączka… sprzyja wybieraniu niekorzystnych ofert. Nie zamierzam w tym wpisie skupiać się na organizacji czasu pracy, lecz moim celem jest zachęcenie przedsiębiorców do otwartości na zmianę i znalezienie w swoich grafikach miejsca na rozmowę z konkurencyjnymi dostawcami usług, z których korzystają, m.in. terminali płatniczych. 

  • Terminal płatniczy i „ukryte” koszty, na które należy zwrócić uwagę

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Na rynku terminali płatniczych jest wielu operatorów, którzy oferują indywidualne warunki handlowe, zaś ich przedstawiciele handlowi mogą stosować różne sztuczki i techniki, aby zaprezentować swoją ofertę w jak najlepszym świetle, zaś niewygodne kwestie przemilczeć.   Zdaję sobie sprawę, że dla osoby spoza branży porównanie poszczególnych ofert to nie lada wyzwanie, ale pomogę Ci w tym i wskażę obszary, na które należy zwrócić uwagę, aby nie popełnić kosztownych błędów.  Uważaj przede wszystkim na... ⛔️ Czas na jaki jest podpisywana umowa. Stara zasada: nie wiesz co będzie za rok, zwłaszcza w tak dynamicznie zmieniającym się środowisku biznesowym, więc nie podpisuj długoterminowych kontraktów, bo zapłacisz kary finansowe za wcześniejsze zerwanie umowy ⛔️ jeśli będziesz potrzebował nagle zakończyć współpracę. 

  • Czy przedsiębiorcy boją się zmieniać operatorów terminali płatniczych?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Odpowiadając jednym słowem na tytułowe pytanie (bazując na moim dotychczasowym doświadczeniu biznesowym) mogę stwierdzić, że: tak! Przedsiębiorcy raczej niechętnie zmieniają partnerów biznesowych, w tym dostawców terminali płatniczych.  Obawa przed zmianą nie dotyczy tylko właścicieli firm, to powszechnie występujące uczucie, które może obejmować różne sfery życia, takie jak biznes, praca, relacje czy sytuacje osobiste. Ludzie często odczuwają niepokój lub strach wobec nieznanych sytuacji, ponieważ zmiana może być trudna do przewidzenia i wymagać dostosowania się do nowych warunków. Jednakże zmiana może być również postrzegana jako szansa na rozwój i nowe możliwości. Te podejście jest bliższe przedsiębiorcom, którzy na co dzień muszą zmagać się z niepewnym jutrem a mimo to poszukują innowacji; aczkolwiek nie brak konserwatystów, którzy próbują utrzymać status quo i pozostać w sferze komfortu. 

  • Otworzyłeś firmę i potrzebujesz nowy terminal płatniczy?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Na wstępie gratuluję Ci rozpoczęcia działalność gospodarczej i życzę powodzenia w rozwoju własnego biznesu. Przed Tobą wiele wyzwań, natomiast w tym wpisie skupię się na kwestii związanej z wyborem terminala płatniczego i podzielę się kilkoma wskazówkami, które uchronią Cię przed popełnieniem kosztownych błędów. Jeśli nie lubisz czytać to zadzwoń na numer 534 001 002 i omówimy dostępne możliwości. Szczegółowe informacje o mnie oraz dane kontaktowe znajdziesz na stronie dot. oferty na terminal płatniczy. Zanim wybierzesz terminal i dostawcę to odpowiedz na kilka pytań Jaki obrót na terminalu przewidujesz w pierwszym roku prowadzenia działalności? Trudne pytanie, natomiast musisz założyć ile będziesz przyjmować płatności kartą od klientów a ile gotówką. Późnej wyjaśnię dlaczego to ważne.

  • Ile kosztuje terminal płatniczy? Opłaty za dzierżawę terminala, prowizje…

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Koszty zawsze wywołują emocje i różnie na nie reagujemy. Wśród przedsiębiorców znajdą się świadomi przedstawiciele, którzy wiedzą, że za jakość trzeba zapłacić i nie ma nic za darmo; jak i tacy, którzy uważają, że terminale płatnicze powinny być bezpłatne przez cały okres współpracy.  Tego typu oczekiwania miałyby racje bytu, gdyby urządzenia, serwis gwarancyjny, systemy rozliczeniowe, serwery, pracownicy i dziesiątki niezbędnych zasobów nic nie kosztowały.  Niestety rzeczywistość jest zgoła odmienna. Zatem, czy reklamy z hasłami „terminal płatniczy za 0 zł” wprowadzają w błąd? Przecież nie ma nic za darmo! Za chwilę odpowiem na to pytanie, napiszę również kilka słów o programie PWOB i na końcu przedstawię koszty związane z użytkowaniem terminala płatniczego, na które składają się zasadniczo 3 kategorie: koszty dzierżawy terminala, prowizje od transakcji, dodatkowe opłaty stosowane przez poszczególnych operatorów.