Dlaczego franczyza Sushi Kushi to dobry sposób na biznes?

franczyza Sushi Kushi sposób na biznes

Założenie własnego biznesu to nie lada wyzwanie – od wybrania formy działalności po nazwę firmy. Można jednak wybrać złoty środek - otworzyć biznes franczyzowy.  Ta idea biznesowa chroni Cię przed wieloma niedogodnościami tworzenia wszystkiego na własną rękę. Franczyza w gastronomii daje gotową koncepcję biznesową oraz powtarzalność, a przede wszystkim – dochodowy biznes.

Co więcej, prowadzenie biznesu franczyzowego to opieranie nie tylko na sprawdzonych konceptach marketingowych, ale również smakowych. To duże udogodnienie dla przedsiębiorców otwierających lokal gastronomiczny. Bazowanie na standardach, recepturach i powtarzalności sprowadzają biznes na opłacalną drogę. 

Dlaczego franczyza sushi?

Japońska kuchnia w Polsce to intratny biznes. Konsumenci są coraz bardziej świadomi nie tylko dobroczynnego wpływu kuchni azjatyckiej na organizm, ale po prostu także jej smakoszami. Sposób na swój biznes znalazł brand Sushi Kushi, który funkcjonuje już w ponad 22 miastach w Polsce, mając łącznie 30 działających i kolejne wkrótce otwierające się lokale gastronomiczne działających na zasadzie franczyzy. Wszystkie elementy dla tych lokali są spójne. Marka zapewnia opiekę architekta oraz wszelkie materiały do tworzenia własnego lokalu.

Jak się okazuje - szczegóły naprawdę mają znaczenie - podkreśla Radosław Szwugier, szef rozwoju franczyzy marki Sushi Kushi i od niedawna także - Ramen Shop by Sushi Kushi. - To właśnie powodzenie marki i jakość sprzedawanych dan jest naszym najlepszym wyróżnikiem. Dzięki temu klient, który był naszym gościem, np. we Wrocławiu, wraca do nas także w innych miastach – dodaje.

Opieka biznesowa, którą otoczony jest nowy franczyzobiorca daje przede wszystkim poczucie bezpieczeństwa. Zachowanie standardów, które wpływają na powodzenie marki to podstawa.

O tym, że marce Sushi Kushi ten model biznesowy udaje się może świadczyć również fakt, że jeszcze w pierwszym kwartale roku pojawi się na rynku ich drugi koncept – Ramen Shop by Suski Kushi. Tu z kolei ograniczają kwestię zatrudnianych pracowników do minimum, co jest dodatkowym remedium na braki kadrowe spowodowane przebranżawianiem się ludzi dotychczas działających w gastronomii.  

OTWÓRZ FRANCZYZĘ SUSHI KUSHI!

franczyza sushi kushi

 

Opieka od A do Z

Nowy franczyzobiorca nie musi się o nic martwić. Dostaje na start pakiet partnerów, dostawców i rozwiązań marketingowych. Ważna jest w tym kontekście również opieka z zakresu public relations, czyli komunikacja otwarć nowych lokali przede wszystkim w prasie lokalnej. Wsparcie z zakresu: działań operacyjnych, całej koncepcji know-how i marki – od logo po opiekę mentorską to sprawdzony pakiet na start. Te wszystkie elementy mądrze i skrupulatnie opracowane i sprzedawane franczyzobiorcom w ramach miesięcznych stałych opłat za koncept to koszt 2 tysięcy zł netto.

- Dzięki rozpoznawalności brandu oraz pysznnym recepturom nowi franczyzobiorcy zarabiają na opłaty praktycznie w pierwszy weekend działania lokalu dni - podkreśla Szwugier. - Prowadzenie biznesu opartego na systemie partnerskim to także ochrona naszych lokali przed bankructwem, który często spotyka ludzi otwierających na własną rękę swoich susharni no name – dodaje.

Dlaczego to się opłaca?

Współpraca z marką Sushi Kushi i Ramen Shop by Sushi Kushi to wzajemna relacja biznesowa, która opiera się na zweryfikowanym pomyśle, powtarzalnym modelu biznesowym, zasobach zapewniających wsparcie i szybszy rozwój lokalu oraz marce, która jest rozpoznawalna wśród klientów.

Poznaj bliżej Sushi Kushi

Sushi Kushi to sieć franczyzowa sushi barów, oferująca dania kuchni japońskiej na miejscu oraz w dostawie. Pierwszy lokal powstał pod koniec 2012 roku, przy głównej ulicy Łodzi – Piotrkowskiej. Kolejne również otwierały się w Łodzi, ale wkrótce sieć wyszła poza jej granice. Dziś franczyza Sushi Kushi jest obecna w 22 polskich miastach i liczy ponad 30 punktów franczyzowych. Obecnie Sushi Kushi otwiera drugi brand franczyzowy Ramen Shop by Sushi Kushi. 

Więcej informacji na temat współpracy można uzyskać na naszym profilu 👉 Sushi Kushi - oferta franczyzowa

  • Wiadomości

Gotowe pomysły na biznes

Artykuły o terminalach płatniczych, które mogą Cię zainteresować:

Więcej
  • Własny terminal płatniczy bez abonamentu czy najem urządzenia od operatora?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Niejeden przedsiębiorca zastanawia się, czy kupić terminal płatniczy na własność, aby nie płacić miesięcznego abonamentu lub kompleksowo skorzystać z usług operatora płatności bezgotówkowych i postawić na dzierżawę. Firmy sprzedające urządzenia będą zachwalać opcję z własnym terminalem, zaś przedstawiciele operatora płatności bezgotówkowych będą wskazywać na najem.  Kogo zatem słuchać? Na szczęście nie musimy wsłuchiwać się w głosy perswazji i argumenty sprzedażowe, tylko można policzyć, które rozwiązanie będzie najlepsze. 

  • Nie przepłacaj za terminal płatniczy! Porównaj i wybierz najlepszą ofertę

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Prowadzisz firmę i nieustannie próbujesz nadążyć z realizacją bieżących zadań oraz gasisz pożary… Znajoma rzeczywistość? To zatrzymaj się na chwilę i przeanalizuj koszty, które ponosisz, bo może się okazać, że dzięki obniżeniu opłat nie będziesz musiał brać kolejnego zlecenia, aby zarobić „na koszty”.   Powyższa sytuacja, tj. pośpiech, brak czasu, wszystko „na wczoraj”, przysłowiowa bieżączka… sprzyja wybieraniu niekorzystnych ofert. Nie zamierzam w tym wpisie skupiać się na organizacji czasu pracy, lecz moim celem jest zachęcenie przedsiębiorców do otwartości na zmianę i znalezienie w swoich grafikach miejsca na rozmowę z konkurencyjnymi dostawcami usług, z których korzystają, m.in. terminali płatniczych. 

  • Gdzie Polacy chcą płacić bezgotówkowo?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Polacy coraz częściej korzystają z płatności bezgotówkowych, ale wciąż są miejsca, gdzie konsumenci nie mają możliwości wyboru metody płatności. Według najnowszych wyników badania Maison & Partners dla Fundacji Polska Bezgotówkowa, respondentom najbardziej brakuje możliwości płacenia kartą lub telefonem na pobliskich bazarkach (46%). Jako punkty, gdzie nie można zapłacić bezgotówkowo respondenci wskazują także na usługi krawieckie (30%), usługi szewskie (28%), kościół (28%) oraz warsztaty samochodowe (26%). Wiele osób ma również poczucie, że często nie mają możliwości dokonania płatności na stoiskach podczas imprez plenerowych (39%) oraz podczas akcji organizowanych przez organizacje charytatywne (31%). 

  • Aktywność terminali w programie Polska Bezgotówkowa wzrasta

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Fundacja Polska Bezgotówkowa kończy kolejny rok działalności z dalszym wzrostem aktywności terminali płatniczych w ramach prowadzonego Programu Polska Bezgotówkowa. Na przestrzeni minionego roku Fundacja odnotowała znaczący wzrost w liczbie zrealizowanych transakcji, których tylko w 2023 r. było blisko pół miliarda. Do końca grudnia 2023 r. do Programu Polska Bezgotówkowa dołączyło blisko 460 tys. podmiotów, w których łącznie zainstalowano ponad 610 tys. urządzeń do przyjmowania płatności cyfrowych. Za pomocą terminali tradycyjnych i tych w telefonie, zrealizowano od początku trwania Programu blisko 1,8 mld transakcji płatniczych na łączną kwotę przekraczającą 110 mld zł. Wśród mikroprzedsiębiorców największy przyrost liczbowy i procentowy urządzeń odnotowano w branży kosmetycznej (+13,3%), a najwyższy wzrost transakcyjny rok do roku (+31,9%) osiągnęły branże związane z ochroną zdrowia. Pod względem wzrostu liczby transakcji w ostatnim roku wyróżniły się: branża edukacyjna (+28,3%) oraz usługowa (+25,4%).

  • Terminal płatniczy i „ukryte” koszty, na które należy zwrócić uwagę

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Na rynku terminali płatniczych jest wielu operatorów, którzy oferują indywidualne warunki handlowe, zaś ich przedstawiciele handlowi mogą stosować różne sztuczki i techniki, aby zaprezentować swoją ofertę w jak najlepszym świetle, zaś niewygodne kwestie przemilczeć.   Zdaję sobie sprawę, że dla osoby spoza branży porównanie poszczególnych ofert to nie lada wyzwanie, ale pomogę Ci w tym i wskażę obszary, na które należy zwrócić uwagę, aby nie popełnić kosztownych błędów.  Uważaj przede wszystkim na... ⛔️ Czas na jaki jest podpisywana umowa. Stara zasada: nie wiesz co będzie za rok, zwłaszcza w tak dynamicznie zmieniającym się środowisku biznesowym, więc nie podpisuj długoterminowych kontraktów, bo zapłacisz kary finansowe za wcześniejsze zerwanie umowy ⛔️ jeśli będziesz potrzebował nagle zakończyć współpracę. 

  • Jaką umowę na terminal płatniczy warto podpisać? 

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Jeśli zainteresował Cię ten artykuł to oznacza, że potrzebujesz terminal płatniczy do firmy. Prawdopodobnie jesteś na etapie rozmów z poszczególnymi operatorami płatności bezgotówkowych i analizujesz stawki prowizyjne, czego zwieńczeniem będzie podpisanie umowy współpracy.  Pamiętaj, że podczas wyboru dostawcy terminali płatniczych znaczenie mają nie tylko warunki handlowe i serwis, ale również okres trwania umowy, czas wypowiedzenia i ewentualne kary finansowe za wcześniejsze rozwiązanie umowy.