Fines Operator Bankowy świętuje otwarcie 300 placówki franczyzowej

Dedykowany system informatyczny, 5 eksperckich infolinii wspierających proces sprzedażowy, ogólnopolska marka, kilkunastoletnie doświadczenie w branży finansowej – to tylko kilka cech opisujących Fines Operator Bankowy. To podstawa biznesowa, dzięki której firma w kwietniu 2018 świętowała otwarcie 300 placówki dołączonej do sieci biur franczyzowych.

Baza 300 placówek franczyzowych to cel, który Fines stawiał sobie od momentu otwarcia tego programu. W swojej koncepcji zakłada wszechstronne wsparcie procesów biznesowych, które ma zaowocować sukcesem w prowadzeniu własnego biura Fines.

- Obecnie większość franczyzobiorców to nasi Agenci kredytowi, z którymi współpracujemy od dłuższego czasu. Rośnie też grupa osób zainteresowana współpracą z Fines, które prowadziły lub prowadzą franczyzy bankowe, ale chcą zwiększyć swoją ofertę o nowe kredyty bankowe, a także pożyczki pozabankowe. Model biznesowy, jaki oferuje Fines Operator Bankowy, gwarantuje wachlarz produktowy, który odpowiada potrzebom większości grup klientów, co ma bezpośredni wpływ na liczbę pozytywnych decyzji kredytowych. – mówi Piotr Przedlacki, założyciel oraz Prezes Zarządu Fines S.A.

300 placowek franczyzowych finesJako jeden z pierwszych w kraju stworzył ogólnopolską sieć biur kredytowych w oparciu o wszechstronną platformę informatyczną, co spowodowało przeistoczenie Fines w czołowego pośrednika kredytowego na rynku polskim w kanale agencyjnym.

Fines Operator Bankowy dysponuje szeroką ofertą kredytów bankowych obsługiwanych w procesie automatycznym: 7 banków oraz 15 firm pożyczkowych. Ostatnio wprowadzone zostały także ubezpieczenia majątkowe. Sumarycznie oferta obejmuje dostęp do 34 instytucji finansowych. Multioferta bankowa i pozabankowa, którą firma zapewnia w swojej platformie internetowej, daje dostęp do wielu propozycji kredytowych i pożyczkowych,dzięki czemuistnieje możliwość wykonania indywidualnej ekspertyzy, dostosowanej do potrzeb klienta.

Marka Fines to franczyza, ale też sieć, od której zwykle rozpoczyna się współpraca skutkująca otwarciem biura kredytowego pod szyldem Fines Operator Bankowy. Firma Fines nie pobiera opłat licencyjnych. Jedyną opłatą ponoszoną przez franczyzobiorcę jest koszt remontu lokalu oraz umeblowania i oznakowania pomieszczenia. Fines stawia na wspieranie przedsiębiorczości Agentów, dlatego zdecydowanie rekomenduje zaplanowanie stałego budżetu na działania marketingowe, zamiast pobierać opłaty franczyzowe. Fines stworzył dla Agentów dodatkowo program nagród za sprzedane kredyty i pożyczki oraz stara się każdego dnia ulepszać warunki współpracy z franczyzobiorcami.

- Średnia prowizja wynosi 10% wartości sprzedawanych kredytów i pożyczek netto. Zatem minimalny poziom wolumenów kredytowych 150-200 tys. zł miesięcznie powinien wygenerować przychody niezbędne do pokrycia kosztów najmu i wynagrodzenia pracownika, a także podstawowych kosztów marketingowych. – zapewnia Prezes Zarządu Piotr Przedlacki.

Fines stworzył dla Agentów dodatkowo program nagród za sprzedane kredyty i pożyczki oraz stara się każdego dnia ulepszać warunki współpracy z franczyzobiorcami. Więcej informacji o franczyzie Fines >>

Placówka franczyzowa Fines

  • Wiadomości

Gotowe pomysły na biznes

Artykuły o terminalach płatniczych, które mogą Cię zainteresować:

Więcej
  • Co to jest terminal płatniczy i jak działa? Rodzaje terminali

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Według najnowszych danych zawartych w raportach branżowych, liczba transakcji bezgotówkowych w Polsce rośnie z roku na rok. W 2022 roku odnotowano wzrost o 28% w porównaniu do poprzedniego roku, zaś ich liczba przekroczyła 641 mln (źródło: Fundacja Polska Bezgotówkowa).  To pokazuje, jak ważne stało się dla przedsiębiorców posiadanie terminali płatniczych. Zatem pozyskanie niezbędnej wiedzy na temat tego urządzenia, jego funkcji i metod łączenia jest koniecznością a nie przywilejem.  Czym jest terminal płatniczy oraz jak działa?  Najprościej rzecz ujmując, terminal płatniczy to urządzenie elektroniczne, które umożliwia przeprowadzanie transakcji bezgotówkowych za pomocą kart płatniczych, debetowych czy kredytowych. Służy do autoryzacji, rejestracji i przesyłania danych transakcji do instytucji finansowych.

  • Własny terminal płatniczy bez abonamentu czy najem urządzenia od operatora?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Niejeden przedsiębiorca zastanawia się, czy kupić terminal płatniczy na własność, aby nie płacić miesięcznego abonamentu lub kompleksowo skorzystać z usług operatora płatności bezgotówkowych i postawić na dzierżawę. Firmy sprzedające urządzenia będą zachwalać opcję z własnym terminalem, zaś przedstawiciele operatora płatności bezgotówkowych będą wskazywać na najem.  Kogo zatem słuchać? Na szczęście nie musimy wsłuchiwać się w głosy perswazji i argumenty sprzedażowe, tylko można policzyć, które rozwiązanie będzie najlepsze. 

  • Aktywność terminali w programie Polska Bezgotówkowa wzrasta

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Fundacja Polska Bezgotówkowa kończy kolejny rok działalności z dalszym wzrostem aktywności terminali płatniczych w ramach prowadzonego Programu Polska Bezgotówkowa. Na przestrzeni minionego roku Fundacja odnotowała znaczący wzrost w liczbie zrealizowanych transakcji, których tylko w 2023 r. było blisko pół miliarda. Do końca grudnia 2023 r. do Programu Polska Bezgotówkowa dołączyło blisko 460 tys. podmiotów, w których łącznie zainstalowano ponad 610 tys. urządzeń do przyjmowania płatności cyfrowych. Za pomocą terminali tradycyjnych i tych w telefonie, zrealizowano od początku trwania Programu blisko 1,8 mld transakcji płatniczych na łączną kwotę przekraczającą 110 mld zł. Wśród mikroprzedsiębiorców największy przyrost liczbowy i procentowy urządzeń odnotowano w branży kosmetycznej (+13,3%), a najwyższy wzrost transakcyjny rok do roku (+31,9%) osiągnęły branże związane z ochroną zdrowia. Pod względem wzrostu liczby transakcji w ostatnim roku wyróżniły się: branża edukacyjna (+28,3%) oraz usługowa (+25,4%).

  • Jaką umowę na terminal płatniczy warto podpisać? 

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Jeśli zainteresował Cię ten artykuł to oznacza, że potrzebujesz terminal płatniczy do firmy. Prawdopodobnie jesteś na etapie rozmów z poszczególnymi operatorami płatności bezgotówkowych i analizujesz stawki prowizyjne, czego zwieńczeniem będzie podpisanie umowy współpracy.  Pamiętaj, że podczas wyboru dostawcy terminali płatniczych znaczenie mają nie tylko warunki handlowe i serwis, ale również okres trwania umowy, czas wypowiedzenia i ewentualne kary finansowe za wcześniejsze rozwiązanie umowy.

  • Gdzie Polacy chcą płacić bezgotówkowo?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Polacy coraz częściej korzystają z płatności bezgotówkowych, ale wciąż są miejsca, gdzie konsumenci nie mają możliwości wyboru metody płatności. Według najnowszych wyników badania Maison & Partners dla Fundacji Polska Bezgotówkowa, respondentom najbardziej brakuje możliwości płacenia kartą lub telefonem na pobliskich bazarkach (46%). Jako punkty, gdzie nie można zapłacić bezgotówkowo respondenci wskazują także na usługi krawieckie (30%), usługi szewskie (28%), kościół (28%) oraz warsztaty samochodowe (26%). Wiele osób ma również poczucie, że często nie mają możliwości dokonania płatności na stoiskach podczas imprez plenerowych (39%) oraz podczas akcji organizowanych przez organizacje charytatywne (31%). 

  • Nie przepłacaj za terminal płatniczy! Porównaj i wybierz najlepszą ofertę

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Prowadzisz firmę i nieustannie próbujesz nadążyć z realizacją bieżących zadań oraz gasisz pożary… Znajoma rzeczywistość? To zatrzymaj się na chwilę i przeanalizuj koszty, które ponosisz, bo może się okazać, że dzięki obniżeniu opłat nie będziesz musiał brać kolejnego zlecenia, aby zarobić „na koszty”.   Powyższa sytuacja, tj. pośpiech, brak czasu, wszystko „na wczoraj”, przysłowiowa bieżączka… sprzyja wybieraniu niekorzystnych ofert. Nie zamierzam w tym wpisie skupiać się na organizacji czasu pracy, lecz moim celem jest zachęcenie przedsiębiorców do otwartości na zmianę i znalezienie w swoich grafikach miejsca na rozmowę z konkurencyjnymi dostawcami usług, z których korzystają, m.in. terminali płatniczych.