Fines Operator Bankowy świętuje otwarcie 300 placówki franczyzowej

Dedykowany system informatyczny, 5 eksperckich infolinii wspierających proces sprzedażowy, ogólnopolska marka, kilkunastoletnie doświadczenie w branży finansowej – to tylko kilka cech opisujących Fines Operator Bankowy. To podstawa biznesowa, dzięki której firma w kwietniu 2018 świętowała otwarcie 300 placówki dołączonej do sieci biur franczyzowych.

Baza 300 placówek franczyzowych to cel, który Fines stawiał sobie od momentu otwarcia tego programu. W swojej koncepcji zakłada wszechstronne wsparcie procesów biznesowych, które ma zaowocować sukcesem w prowadzeniu własnego biura Fines.

- Obecnie większość franczyzobiorców to nasi Agenci kredytowi, z którymi współpracujemy od dłuższego czasu. Rośnie też grupa osób zainteresowana współpracą z Fines, które prowadziły lub prowadzą franczyzy bankowe, ale chcą zwiększyć swoją ofertę o nowe kredyty bankowe, a także pożyczki pozabankowe. Model biznesowy, jaki oferuje Fines Operator Bankowy, gwarantuje wachlarz produktowy, który odpowiada potrzebom większości grup klientów, co ma bezpośredni wpływ na liczbę pozytywnych decyzji kredytowych. – mówi Piotr Przedlacki, założyciel oraz Prezes Zarządu Fines S.A.

300 placowek franczyzowych finesJako jeden z pierwszych w kraju stworzył ogólnopolską sieć biur kredytowych w oparciu o wszechstronną platformę informatyczną, co spowodowało przeistoczenie Fines w czołowego pośrednika kredytowego na rynku polskim w kanale agencyjnym.

Fines Operator Bankowy dysponuje szeroką ofertą kredytów bankowych obsługiwanych w procesie automatycznym: 7 banków oraz 15 firm pożyczkowych. Ostatnio wprowadzone zostały także ubezpieczenia majątkowe. Sumarycznie oferta obejmuje dostęp do 34 instytucji finansowych. Multioferta bankowa i pozabankowa, którą firma zapewnia w swojej platformie internetowej, daje dostęp do wielu propozycji kredytowych i pożyczkowych,dzięki czemuistnieje możliwość wykonania indywidualnej ekspertyzy, dostosowanej do potrzeb klienta.

Marka Fines to franczyza, ale też sieć, od której zwykle rozpoczyna się współpraca skutkująca otwarciem biura kredytowego pod szyldem Fines Operator Bankowy. Firma Fines nie pobiera opłat licencyjnych. Jedyną opłatą ponoszoną przez franczyzobiorcę jest koszt remontu lokalu oraz umeblowania i oznakowania pomieszczenia. Fines stawia na wspieranie przedsiębiorczości Agentów, dlatego zdecydowanie rekomenduje zaplanowanie stałego budżetu na działania marketingowe, zamiast pobierać opłaty franczyzowe. Fines stworzył dla Agentów dodatkowo program nagród za sprzedane kredyty i pożyczki oraz stara się każdego dnia ulepszać warunki współpracy z franczyzobiorcami.

- Średnia prowizja wynosi 10% wartości sprzedawanych kredytów i pożyczek netto. Zatem minimalny poziom wolumenów kredytowych 150-200 tys. zł miesięcznie powinien wygenerować przychody niezbędne do pokrycia kosztów najmu i wynagrodzenia pracownika, a także podstawowych kosztów marketingowych. – zapewnia Prezes Zarządu Piotr Przedlacki.

Fines stworzył dla Agentów dodatkowo program nagród za sprzedane kredyty i pożyczki oraz stara się każdego dnia ulepszać warunki współpracy z franczyzobiorcami. Więcej informacji o franczyzie Fines >>

Placówka franczyzowa Fines

  • Wiadomości

Gotowe pomysły na biznes

Artykuły o terminalach płatniczych, które mogą Cię zainteresować:

Więcej
  • Aktywność terminali w programie Polska Bezgotówkowa wzrasta

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Fundacja Polska Bezgotówkowa kończy kolejny rok działalności z dalszym wzrostem aktywności terminali płatniczych w ramach prowadzonego Programu Polska Bezgotówkowa. Na przestrzeni minionego roku Fundacja odnotowała znaczący wzrost w liczbie zrealizowanych transakcji, których tylko w 2023 r. było blisko pół miliarda. Do końca grudnia 2023 r. do Programu Polska Bezgotówkowa dołączyło blisko 460 tys. podmiotów, w których łącznie zainstalowano ponad 610 tys. urządzeń do przyjmowania płatności cyfrowych. Za pomocą terminali tradycyjnych i tych w telefonie, zrealizowano od początku trwania Programu blisko 1,8 mld transakcji płatniczych na łączną kwotę przekraczającą 110 mld zł. Wśród mikroprzedsiębiorców największy przyrost liczbowy i procentowy urządzeń odnotowano w branży kosmetycznej (+13,3%), a najwyższy wzrost transakcyjny rok do roku (+31,9%) osiągnęły branże związane z ochroną zdrowia. Pod względem wzrostu liczby transakcji w ostatnim roku wyróżniły się: branża edukacyjna (+28,3%) oraz usługowa (+25,4%).

  • Otworzyłeś firmę i potrzebujesz nowy terminal płatniczy?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Na wstępie gratuluję Ci rozpoczęcia działalność gospodarczej i życzę powodzenia w rozwoju własnego biznesu. Przed Tobą wiele wyzwań, natomiast w tym wpisie skupię się na kwestii związanej z wyborem terminala płatniczego i podzielę się kilkoma wskazówkami, które uchronią Cię przed popełnieniem kosztownych błędów. Jeśli nie lubisz czytać to zadzwoń na numer 534 001 002 i omówimy dostępne możliwości. Szczegółowe informacje o mnie oraz dane kontaktowe znajdziesz na stronie dot. oferty na terminal płatniczy. Zanim wybierzesz terminal i dostawcę to odpowiedz na kilka pytań Jaki obrót na terminalu przewidujesz w pierwszym roku prowadzenia działalności? Trudne pytanie, natomiast musisz założyć ile będziesz przyjmować płatności kartą od klientów a ile gotówką. Późnej wyjaśnię dlaczego to ważne.

  • Obowiązkowy terminal płatniczy. Od kiedy i dla kogo?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Wprowadzenie „obowiązku” posiadania terminala płatniczego wzbudza niemałe emocje i przyczynia się do burzliwych dyskusji w mediach społecznościowych. W komentarzach można spotkać się z obrońcami walczącymi o demokrację i prawa wolności, wygłaszającymi hasła „tylko gotówka”. A jak to jest naprawdę, czy każda firma w Polsce musi posiadać terminal płatniczy? Otóż, nie! Najpierw należy zweryfikować obowiązek posiadania kasa fiskalnej ze swoim księgowym. Jeżeli firma ma obowiązek prowadzenia ewidencji sprzedaży przy zastosowaniu kas rejestrujących to dopiero wtedy musi zadecydować, w jaki sposób spełni obowiązek udostępniania płatności bezgotówkowych, co nie jest jednoznaczne z wymogiem posiadania nowego terminala płatniczego. Przedsiębiorca ma obowiązek zapewnienia zapłaty przy użyciu instrumentu płatniczego Zerknijmy do dokumentów prawnych, mianowicie do Ustawy z dnia 6 marca 2018 r. - Prawo przedsiębiorców a konkretnie do artykułu 19a, który to ten obowiązek reguluje.

  • Ile kosztuje terminal płatniczy? Opłaty za dzierżawę terminala, prowizje…

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Koszty zawsze wywołują emocje i różnie na nie reagujemy. Wśród przedsiębiorców znajdą się świadomi przedstawiciele, którzy wiedzą, że za jakość trzeba zapłacić i nie ma nic za darmo; jak i tacy, którzy uważają, że terminale płatnicze powinny być bezpłatne przez cały okres współpracy.  Tego typu oczekiwania miałyby racje bytu, gdyby urządzenia, serwis gwarancyjny, systemy rozliczeniowe, serwery, pracownicy i dziesiątki niezbędnych zasobów nic nie kosztowały.  Niestety rzeczywistość jest zgoła odmienna. Nawet prowadzenie charytatywnej fundacji kosztuje i musi być finansowane, bo nie utrzyma się samoistnie. To truizmy, ale podczas rozmów biznesowych z niektórymi przedsiębiorcami (merchantami) takie postulaty są podnoszone.

  • Ranking terminali płatniczych. Najlepszy terminal w 2024

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Szukasz rankingu terminali płatniczych? Tylko po co, ponieważ oferty na terminale płatnicze są indywidualne i zależą między innymi od obrotów firmy, wysokości transakcji, struktury kart, ilości urządzeń, rodzajów terminali. Z uwagi na powyższe zmienne nie można stworzyć obiektywnego porównania poszczególnych operatorów płatniczych, dlatego warto stworzyć własne zestawienie w oparciu o niezbędne kryteria i informacje, które omawiam w niniejszym wpisie.  Użyteczność rankingów terminali płatniczych Rankingi dostępne w Internecie są pewnym uproszczeniem, przedstawiającym subiektywne zestawienia oparte na doświadczeniu autorów lub wybranych kryteriach, które zniekształcają rzeczywistość. 

  • Czy przedsiębiorcy boją się zmieniać operatorów terminali płatniczych?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Odpowiadając jednym słowem na tytułowe pytanie (bazując na moim dotychczasowym doświadczeniu biznesowym) mogę stwierdzić, że: tak! Przedsiębiorcy raczej niechętnie zmieniają partnerów biznesowych, w tym dostawców terminali płatniczych.  Obawa przed zmianą nie dotyczy tylko właścicieli firm, to powszechnie występujące uczucie, które może obejmować różne sfery życia, takie jak biznes, praca, relacje czy sytuacje osobiste. Ludzie często odczuwają niepokój lub strach wobec nieznanych sytuacji, ponieważ zmiana może być trudna do przewidzenia i wymagać dostosowania się do nowych warunków. Jednakże zmiana może być również postrzegana jako szansa na rozwój i nowe możliwości. Te podejście jest bliższe przedsiębiorcom, którzy na co dzień muszą zmagać się z niepewnym jutrem a mimo to poszukują innowacji; aczkolwiek nie brak konserwatystów, którzy próbują utrzymać status quo i pozostać w sferze komfortu.