Red Bull - światowy lider napojów energetycznych - podpisał umowę z Ogólnopolską Siecią Restauracji Gruby Benek. Obejmuje ona współpracę w zakresie promocji marki Red Bull i sprzedaży napojów energetycznych w lokalach należących do sieci. Podpisana w kwietniu umowa jeszcze w tym samym miesiącu została wprowadzona w życie.
Przeprowadzona niemal od razu po podpisaniu umowy akcja marketingowa - sampling przy łódzkich „orlikach” - przyczyniła się do dużego zainteresowania produktem partnera w lokalach sieci. Przebojem wszedł weekendowy „zestaw imprezowy-” (2 pizze + czteropak Red Bulla).
Red Bull to duża, rozpoznawalna marka, ciesząca się zaufaniem i sympatią klientów, co przekłada się pozytywnie na średnią wartość koszyka - mówi Mateusz Szewczyk, prezes zarządu Sieci Restauracji Gruby Benek.
- Już teraz widać, że decyzja o podjęciu współpracy była dobrym posunięciem. Red Bull doskonale uzupełnia ofertę napojów naszych lokali, dołączając do takich marek jak Pepsi, Kompania Piwowarska i Tchibo. Wielu młodych i aktywnych ludzi stanowiących dużą część klientów Grubego Benka, utożsamia się chętnie z wartościami i produktem naszego nowego Partnera. Sieć planuje kolejne akcje crossowe, tym razem o charakterze viralowym, które kierowane będą do internautów - dodaje Mateusz Szewczyk.