Dlaczego marka YASUMI odniosła sukces? 

sukces marki franczyzowej Yasumi

Pierwszy salon powstał w 2003 roku w Kaliszu. Rok poźniej powstał drugi. W kolejnych latach salony YASUMI wyrastały jak grzyby po deszczu. Dziś są znane w całej Polsce i zagranicą. Dlaczego odniosły tak spektakularny sukces?

Obecnie na terenie Polski działa 115 salonów YASUMI. Sieć chętnie odwiedzają zarówno kobiety, jak i mężczyźni. Co ich przyciąga?

YASUMI oferuje japońskie rytuały piękna, innowacyjne zabiegi poprawiające urodę, wysokiej jakości kosmetyki. Ogromną wagę przykładamy do wysokiej jakości usług – mówi założycielka marki i wiceprezes zarządu Zofia Bydałek.

– Jednak to nie wszystko. YASUMI podąża za trendami. Dziś klient poszukuje szybkich rozwiązań terapeutycznych, ale pragnie również relaksu. Stres i brak czasu budzi potrzebę odpoczynku. Dlatego klienci chętnie korzystają z japońskich rytuałów oraz masaży SPA. Są jak wakacje bez konieczności wyjeżdżania. Taka filozofia do nas pasuje. Yasumi po japońsku znaczy relaks – dodaje z uśmiechem Zofia Bydałek. 

Franczyzobiorca jest jak rodzina

Bogata oferta, zaspokajanie potrzeb klientów i wysoka jakość usług to podstawa powodzenia w branży beauty. Jednak marka YASUMI poszła o krok dalej i dba o to, czego klient nie widzi. Dużą troską otacza swoich franczyzobiorców, za co została laureatem konkursu Businesswoman&life, w którym przyznano jej tytuł Lidera Systemów Franczyzowych. – Franczyzobiorcy są dla nas bardzo istotni. Są jak rodzina, dlatego dbamy o nich i wspieramy ich na każdym kroku – kontynuuje Zofia Bydałek. 

YASUMI przekazuje całe know-how, jak prowadzić salon i nie popełniać błędów biznesowych. Gwarantuje pomoc w doborze odpowiedniej lokalizacji lokalu i w jego ocenie technicznej. Pomaga w doborze sprzętu i kosmetyków do zabiegów. Zapewnia wsparcie w rekrutacji personelu. Bezpłatnie go szkoli. Udostępnia nawet skuteczne narzędzia marketingowe. Franczyzobiorca dostaje wszystko, co jest niezbędne do prowadzenia udanego biznesu, a eksperci YASUMI wspierają go na każdym etapie inwestycji. 

OTWÓRZ WŁASNY INSTYTUT YASUMI!

franczyza yasumi

Przemyślane programy

Aby dać franczyzobiorcy wybór, YASUMI oferuje aż trzy programy biznesowe. Różnią się one ofertą zabiegową i ceną inwestycji. Są dopasowane do wielkości miast i portfela franczyzobiorcy.

Program YASUMI BEAUTY POINT jest przeznaczony dla miast liczących nie więcej niż 40 tys. mieszkańców. Ma najmniejszą ofertę zabiegową i sprawdza się w mniejszych miejscowościach.

Program YASUMI EPIL jest opracowany z myślą o miastach, w których funkcjonuje mała liczba gabinetów depilacji. Depilacja to punkt główny tego programu, gdyż zabieg ten wszędzie cieszy się ogromną popularnością. Jednak są w nim również usługi pielęgnacji twarzy i ciała, tyle że w bardzo okrojonym zakresie.

Najbogatszy program to YASUMI INSTYTUT ZDROWIA I URODY. Sprawdza się w miejscowościach mniejszych i większych. Oferuje bogactwo zabiegów na twarz i ciało, łącznie z zabiegami medycyny estetycznej. Cieszy się największą popularnością wśród franczyzobiorców, ponieważ przynosi największe zyski. 

Sukces przyciąga sukces

Założenie salonu YASUMI to dobra inwestycja, dlatego powstaje ich coraz więcej. To największa sieć gabinetów kosmetycznych w Polsce z prężnie działającym marketingiem. Nic dziwnego więc, że chętnych franczyzobiorców jest coraz więcej. Marka dba jednak o to, by salony sobie wzajemnie nie przeszkadzały i nie znajdowały się zbyt blisko siebie. – Ich sukces to sukces całej sieci – podsumowuje Zofia Bydałek. 

Więcej informacji na temat współpracy można uzyskać na naszym profilu 👉 YASUMI - oferta franczyzowa

  • Wiadomości

Gotowe pomysły na biznes

Artykuły o terminalach płatniczych, które mogą Cię zainteresować:

Więcej
  • Co to jest terminal płatniczy i jak działa? Rodzaje terminali

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Według najnowszych danych zawartych w raportach branżowych, liczba transakcji bezgotówkowych w Polsce rośnie z roku na rok. W 2022 roku odnotowano wzrost o 28% w porównaniu do poprzedniego roku, zaś ich liczba przekroczyła 641 mln (źródło: Fundacja Polska Bezgotówkowa).  To pokazuje, jak ważne stało się dla przedsiębiorców posiadanie terminali płatniczych. Zatem pozyskanie niezbędnej wiedzy na temat tego urządzenia, jego funkcji i metod łączenia jest koniecznością a nie przywilejem.  Czym jest terminal płatniczy oraz jak działa?  Najprościej rzecz ujmując, terminal płatniczy to urządzenie elektroniczne, które umożliwia przeprowadzanie transakcji bezgotówkowych za pomocą kart płatniczych, debetowych czy kredytowych. Służy do autoryzacji, rejestracji i przesyłania danych transakcji do instytucji finansowych.

  • Co jest ważne we współpracy z operatorem terminali płatniczych?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Czy Twoi klienci również cenią sobie wygodę i wolą płacić kartą płatniczą zamiast gotówką? Ten trend jest nieodwracalny i koszty związane z obsługą terminali płatniczych wpisały się na stałe w księgi rachunkowe firm. Na rynku działa wielu operatorów, którzy oferują usługi płatności bezgotówkowych oraz terminale płatnicze. Każdy operator tzw. acquire posiada indywidualne oferty handlowe, których porównanie stanowi niemałe wyzwanie dla przedsiębiorcy. Opłaty za terminal płatniczy i stawki prowizyjne za transakcje kartą Pierwszy obszar to warunki handlowe. Prowizje za transakcje kartą mogą być stałe lub zmienne; co więcej mogą zawierać dodatkowe opłaty uzależnione od rodzaju kart płatniczych czy typu transakcji (krajowe, zagraniczne, biznes, Visa, MasterCard, Maestro). Warto pamiętać, że na koszt prowizji składa się marża operatora, opłaty interchange oraz opłaty systemowe, które są zróżnicowane.

  • Ile kosztuje terminal płatniczy? Opłaty za dzierżawę terminala, prowizje…

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Koszty zawsze wywołują emocje i różnie na nie reagujemy. Wśród przedsiębiorców znajdą się świadomi przedstawiciele, którzy wiedzą, że za jakość trzeba zapłacić i nie ma nic za darmo; jak i tacy, którzy uważają, że terminale płatnicze powinny być bezpłatne przez cały okres współpracy.  Tego typu oczekiwania miałyby racje bytu, gdyby urządzenia, serwis gwarancyjny, systemy rozliczeniowe, serwery, pracownicy i dziesiątki niezbędnych zasobów nic nie kosztowały.  Niestety rzeczywistość jest zgoła odmienna. Zatem, czy reklamy z hasłami „terminal płatniczy za 0 zł” wprowadzają w błąd? Przecież nie ma nic za darmo! Za chwilę odpowiem na to pytanie, napiszę również kilka słów o programie PWOB i na końcu przedstawię koszty związane z użytkowaniem terminala płatniczego, na które składają się zasadniczo 3 kategorie: koszty dzierżawy terminala, prowizje od transakcji, dodatkowe opłaty stosowane przez poszczególnych operatorów.

  • Własny terminal płatniczy bez abonamentu czy najem urządzenia od operatora?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Niejeden przedsiębiorca zastanawia się, czy kupić terminal płatniczy na własność, aby nie płacić miesięcznego abonamentu lub kompleksowo skorzystać z usług operatora płatności bezgotówkowych i postawić na dzierżawę. Firmy sprzedające urządzenia będą zachwalać opcję z własnym terminalem, zaś przedstawiciele operatora płatności bezgotówkowych będą wskazywać na najem.  Kogo zatem słuchać? Na szczęście nie musimy wsłuchiwać się w głosy perswazji i argumenty sprzedażowe, tylko można policzyć, które rozwiązanie będzie najlepsze. 

  • Obowiązkowy terminal płatniczy. Od kiedy i dla kogo?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Wprowadzenie „obowiązku” posiadania terminala płatniczego wzbudza niemałe emocje i przyczynia się do burzliwych dyskusji w mediach społecznościowych. W komentarzach można spotkać się z obrońcami walczącymi o demokrację i prawa wolności, wygłaszającymi hasła „tylko gotówka”. A jak to jest naprawdę, czy każda firma w Polsce musi posiadać terminal płatniczy? Otóż, nie! Najpierw należy zweryfikować obowiązek posiadania kasa fiskalnej ze swoim księgowym. Jeżeli firma ma obowiązek prowadzenia ewidencji sprzedaży przy zastosowaniu kas rejestrujących to dopiero wtedy musi zadecydować, w jaki sposób spełni obowiązek udostępniania płatności bezgotówkowych, co nie jest jednoznaczne z wymogiem posiadania nowego terminala płatniczego. Przedsiębiorca ma obowiązek zapewnienia zapłaty przy użyciu instrumentu płatniczego Zerknijmy do dokumentów prawnych, mianowicie do Ustawy z dnia 6 marca 2018 r. - Prawo przedsiębiorców a konkretnie do artykułu 19a, który to ten obowiązek reguluje.

  • Terminal płatniczy i „ukryte” koszty, na które należy zwrócić uwagę

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Na rynku terminali płatniczych jest wielu operatorów, którzy oferują indywidualne warunki handlowe, zaś ich przedstawiciele handlowi mogą stosować różne sztuczki i techniki, aby zaprezentować swoją ofertę w jak najlepszym świetle, zaś niewygodne kwestie przemilczeć.   Zdaję sobie sprawę, że dla osoby spoza branży porównanie poszczególnych ofert to nie lada wyzwanie, ale pomogę Ci w tym i wskażę obszary, na które należy zwrócić uwagę, aby nie popełnić kosztownych błędów.  Uważaj przede wszystkim na... ⛔️ Czas na jaki jest podpisywana umowa. Stara zasada: nie wiesz co będzie za rok, zwłaszcza w tak dynamicznie zmieniającym się środowisku biznesowym, więc nie podpisuj długoterminowych kontraktów, bo zapłacisz kary finansowe za wcześniejsze zerwanie umowy ⛔️ jeśli będziesz potrzebował nagle zakończyć współpracę.