Dlaczego marka YASUMI odniosła sukces? 

sukces marki franczyzowej Yasumi

Pierwszy salon powstał w 2003 roku w Kaliszu. Rok poźniej powstał drugi. W kolejnych latach salony YASUMI wyrastały jak grzyby po deszczu. Dziś są znane w całej Polsce i zagranicą. Dlaczego odniosły tak spektakularny sukces?

Obecnie na terenie Polski działa 115 salonów YASUMI. Sieć chętnie odwiedzają zarówno kobiety, jak i mężczyźni. Co ich przyciąga?

YASUMI oferuje japońskie rytuały piękna, innowacyjne zabiegi poprawiające urodę, wysokiej jakości kosmetyki. Ogromną wagę przykładamy do wysokiej jakości usług – mówi założycielka marki i wiceprezes zarządu Zofia Bydałek.

– Jednak to nie wszystko. YASUMI podąża za trendami. Dziś klient poszukuje szybkich rozwiązań terapeutycznych, ale pragnie również relaksu. Stres i brak czasu budzi potrzebę odpoczynku. Dlatego klienci chętnie korzystają z japońskich rytuałów oraz masaży SPA. Są jak wakacje bez konieczności wyjeżdżania. Taka filozofia do nas pasuje. Yasumi po japońsku znaczy relaks – dodaje z uśmiechem Zofia Bydałek. 

Franczyzobiorca jest jak rodzina

Bogata oferta, zaspokajanie potrzeb klientów i wysoka jakość usług to podstawa powodzenia w branży beauty. Jednak marka YASUMI poszła o krok dalej i dba o to, czego klient nie widzi. Dużą troską otacza swoich franczyzobiorców, za co została laureatem konkursu Businesswoman&life, w którym przyznano jej tytuł Lidera Systemów Franczyzowych. – Franczyzobiorcy są dla nas bardzo istotni. Są jak rodzina, dlatego dbamy o nich i wspieramy ich na każdym kroku – kontynuuje Zofia Bydałek. 

YASUMI przekazuje całe know-how, jak prowadzić salon i nie popełniać błędów biznesowych. Gwarantuje pomoc w doborze odpowiedniej lokalizacji lokalu i w jego ocenie technicznej. Pomaga w doborze sprzętu i kosmetyków do zabiegów. Zapewnia wsparcie w rekrutacji personelu. Bezpłatnie go szkoli. Udostępnia nawet skuteczne narzędzia marketingowe. Franczyzobiorca dostaje wszystko, co jest niezbędne do prowadzenia udanego biznesu, a eksperci YASUMI wspierają go na każdym etapie inwestycji. 

OTWÓRZ WŁASNY INSTYTUT YASUMI!

franczyza yasumi

Przemyślane programy

Aby dać franczyzobiorcy wybór, YASUMI oferuje aż trzy programy biznesowe. Różnią się one ofertą zabiegową i ceną inwestycji. Są dopasowane do wielkości miast i portfela franczyzobiorcy.

Program YASUMI BEAUTY POINT jest przeznaczony dla miast liczących nie więcej niż 40 tys. mieszkańców. Ma najmniejszą ofertę zabiegową i sprawdza się w mniejszych miejscowościach.

Program YASUMI EPIL jest opracowany z myślą o miastach, w których funkcjonuje mała liczba gabinetów depilacji. Depilacja to punkt główny tego programu, gdyż zabieg ten wszędzie cieszy się ogromną popularnością. Jednak są w nim również usługi pielęgnacji twarzy i ciała, tyle że w bardzo okrojonym zakresie.

Najbogatszy program to YASUMI INSTYTUT ZDROWIA I URODY. Sprawdza się w miejscowościach mniejszych i większych. Oferuje bogactwo zabiegów na twarz i ciało, łącznie z zabiegami medycyny estetycznej. Cieszy się największą popularnością wśród franczyzobiorców, ponieważ przynosi największe zyski. 

Sukces przyciąga sukces

Założenie salonu YASUMI to dobra inwestycja, dlatego powstaje ich coraz więcej. To największa sieć gabinetów kosmetycznych w Polsce z prężnie działającym marketingiem. Nic dziwnego więc, że chętnych franczyzobiorców jest coraz więcej. Marka dba jednak o to, by salony sobie wzajemnie nie przeszkadzały i nie znajdowały się zbyt blisko siebie. – Ich sukces to sukces całej sieci – podsumowuje Zofia Bydałek. 

Więcej informacji na temat współpracy można uzyskać na naszym profilu 👉 YASUMI - oferta franczyzowa

  • Wiadomości

Gotowe pomysły na biznes

Artykuły o terminalach płatniczych, które mogą Cię zainteresować:

Więcej
  • Aktywność terminali w programie Polska Bezgotówkowa wzrasta

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Fundacja Polska Bezgotówkowa kończy kolejny rok działalności z dalszym wzrostem aktywności terminali płatniczych w ramach prowadzonego Programu Polska Bezgotówkowa. Na przestrzeni minionego roku Fundacja odnotowała znaczący wzrost w liczbie zrealizowanych transakcji, których tylko w 2023 r. było blisko pół miliarda. Do końca grudnia 2023 r. do Programu Polska Bezgotówkowa dołączyło blisko 460 tys. podmiotów, w których łącznie zainstalowano ponad 610 tys. urządzeń do przyjmowania płatności cyfrowych. Za pomocą terminali tradycyjnych i tych w telefonie, zrealizowano od początku trwania Programu blisko 1,8 mld transakcji płatniczych na łączną kwotę przekraczającą 110 mld zł. Wśród mikroprzedsiębiorców największy przyrost liczbowy i procentowy urządzeń odnotowano w branży kosmetycznej (+13,3%), a najwyższy wzrost transakcyjny rok do roku (+31,9%) osiągnęły branże związane z ochroną zdrowia. Pod względem wzrostu liczby transakcji w ostatnim roku wyróżniły się: branża edukacyjna (+28,3%) oraz usługowa (+25,4%).

  • Otworzyłeś firmę i potrzebujesz nowy terminal płatniczy?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Na wstępie gratuluję Ci rozpoczęcia działalność gospodarczej i życzę powodzenia w rozwoju własnego biznesu. Przed Tobą wiele wyzwań, natomiast w tym wpisie skupię się na kwestii związanej z wyborem terminala płatniczego i podzielę się kilkoma wskazówkami, które uchronią Cię przed popełnieniem kosztownych błędów. Jeśli nie lubisz czytać to zadzwoń na numer 534 001 002 i omówimy dostępne możliwości. Szczegółowe informacje o mnie oraz dane kontaktowe znajdziesz na stronie dot. oferty na terminal płatniczy. Zanim wybierzesz terminal i dostawcę to odpowiedz na kilka pytań Jaki obrót na terminalu przewidujesz w pierwszym roku prowadzenia działalności? Trudne pytanie, natomiast musisz założyć ile będziesz przyjmować płatności kartą od klientów a ile gotówką. Późnej wyjaśnię dlaczego to ważne.

  • Obowiązkowy terminal płatniczy. Od kiedy i dla kogo?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Wprowadzenie „obowiązku” posiadania terminala płatniczego wzbudza niemałe emocje i przyczynia się do burzliwych dyskusji w mediach społecznościowych. W komentarzach można spotkać się z obrońcami walczącymi o demokrację i prawa wolności, wygłaszającymi hasła „tylko gotówka”. A jak to jest naprawdę, czy każda firma w Polsce musi posiadać terminal płatniczy? Otóż, nie! Najpierw należy zweryfikować obowiązek posiadania kasa fiskalnej ze swoim księgowym. Jeżeli firma ma obowiązek prowadzenia ewidencji sprzedaży przy zastosowaniu kas rejestrujących to dopiero wtedy musi zadecydować, w jaki sposób spełni obowiązek udostępniania płatności bezgotówkowych, co nie jest jednoznaczne z wymogiem posiadania nowego terminala płatniczego. Przedsiębiorca ma obowiązek zapewnienia zapłaty przy użyciu instrumentu płatniczego Zerknijmy do dokumentów prawnych, mianowicie do Ustawy z dnia 6 marca 2018 r. - Prawo przedsiębiorców a konkretnie do artykułu 19a, który to ten obowiązek reguluje.

  • Ile kosztuje terminal płatniczy? Opłaty za dzierżawę terminala, prowizje…

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Koszty zawsze wywołują emocje i różnie na nie reagujemy. Wśród przedsiębiorców znajdą się świadomi przedstawiciele, którzy wiedzą, że za jakość trzeba zapłacić i nie ma nic za darmo; jak i tacy, którzy uważają, że terminale płatnicze powinny być bezpłatne przez cały okres współpracy.  Tego typu oczekiwania miałyby racje bytu, gdyby urządzenia, serwis gwarancyjny, systemy rozliczeniowe, serwery, pracownicy i dziesiątki niezbędnych zasobów nic nie kosztowały.  Niestety rzeczywistość jest zgoła odmienna. Nawet prowadzenie charytatywnej fundacji kosztuje i musi być finansowane, bo nie utrzyma się samoistnie. To truizmy, ale podczas rozmów biznesowych z niektórymi przedsiębiorcami (merchantami) takie postulaty są podnoszone.

  • Ranking terminali płatniczych. Najlepszy terminal w 2024

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Szukasz rankingu terminali płatniczych? Tylko po co, ponieważ oferty na terminale płatnicze są indywidualne i zależą między innymi od obrotów firmy, wysokości transakcji, struktury kart, ilości urządzeń, rodzajów terminali. Z uwagi na powyższe zmienne nie można stworzyć obiektywnego porównania poszczególnych operatorów płatniczych, dlatego warto stworzyć własne zestawienie w oparciu o niezbędne kryteria i informacje, które omawiam w niniejszym wpisie.  Użyteczność rankingów terminali płatniczych Rankingi dostępne w Internecie są pewnym uproszczeniem, przedstawiającym subiektywne zestawienia oparte na doświadczeniu autorów lub wybranych kryteriach, które zniekształcają rzeczywistość. 

  • Czy przedsiębiorcy boją się zmieniać operatorów terminali płatniczych?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Odpowiadając jednym słowem na tytułowe pytanie (bazując na moim dotychczasowym doświadczeniu biznesowym) mogę stwierdzić, że: tak! Przedsiębiorcy raczej niechętnie zmieniają partnerów biznesowych, w tym dostawców terminali płatniczych.  Obawa przed zmianą nie dotyczy tylko właścicieli firm, to powszechnie występujące uczucie, które może obejmować różne sfery życia, takie jak biznes, praca, relacje czy sytuacje osobiste. Ludzie często odczuwają niepokój lub strach wobec nieznanych sytuacji, ponieważ zmiana może być trudna do przewidzenia i wymagać dostosowania się do nowych warunków. Jednakże zmiana może być również postrzegana jako szansa na rozwój i nowe możliwości. Te podejście jest bliższe przedsiębiorcom, którzy na co dzień muszą zmagać się z niepewnym jutrem a mimo to poszukują innowacji; aczkolwiek nie brak konserwatystów, którzy próbują utrzymać status quo i pozostać w sferze komfortu.