Dlaczego klienci kochają salony YASUMI?

salony Yasumi uwielbiane przez klientów

Kiedy w 2003 roku Zofia Bydałek otworzyła pierwszy salon YASUMI w Kaliszu, nie sądziła, że już za rok powstanie drugi, a w kolejnych latach następne. Sukces przerósł jej najśmielsze oczekiwania. Obecnie YASUMI jest jedną z największych sieci w branży beauty&SPA. Dlaczego klienci tak bardzo polubili tę markę?

YASUMI oferuje coś, czego współcześnie bardzo potrzebujemy. Nie tylko japońskie rytuały piękna, nowoczesne zabiegi poprawiające urodę i wysokiej jakości kosmetyki, ale także relaks. - Połączyliśmy szybkie rozwiązania terapeutyczne z gwarancją odprężenia - mówi założycielka marki i wiceprezes zarządu Zofia Bydałek.

Żyjemy zbyt szybko, zbyt intensywnie, co rodzi nadmiar stresu. Gdzieś musimy go rozładować, inaczej to napięcie odbije się na naszym zdrowiu. Wakacje raz w roku nie wystarczą - komentuje Zofia Bydałek.

- Nasze salony oferują rytuały pielęgnacyjne, które są jak odprężające wakacje. Taka idea towarzyszyła nam od początku i opanowaliśmy ją do perfekcji. W końcu YASUMI znaczy relaks - mówi z uśmiechem Zofia Bydałek.

Jednak to nie wszystko. Eksperci YASUMI ogromną wagę przykładają do wysokiej jakości usług. Starają się, by wszystko było na jak najwyższym poziomie. Nawet to, czego klient nie widzi. Marka została laureatem konkursu Businesswoman&life, w którym przyznano jej tytuł Lidera Systemów Franczyzowych. To ogromne wyróżnienie, świadczące o tym, że YASUMI otacza wyjątkową troską swoich franczyzobiorców.

– Franczyzobiorcy są dla nas jak rodzina, dlatego o nich dbamy i wspieramy ich na każdym kroku. Przekazujemy im całe know-how, chroniąc przed popełnianiem błędów biznesowych. Wspieramy przy wyborze lokalu, pomagamy w doborze sprzętu i kosmetyków, zapewniamy wsparcie w rekrutacji personelu, szkolimy go, a nawet dzielimy się narzędziami marketingowymi. Jednym słowem nasz franczyzobiorca dostaje wszystko, co jest niezbędne do prowadzenia udanego biznesu i może skupić się na jakości usług, które oferuje - podsumowuje Zofia Bydałek.

Udany koncept

Największą popularnością zarówno wśród franczyzobiorców, jak i klientów, cieszy się program najbogatszy, a mianowicie YASUMI INSTYTUT ZDROWIA I URODY. Oferuje wiele zabiegów na twarz i ciało, łącznie z zabiegami medycyny estetycznej. A te, jak wiemy, są coraz bardziej popularne. Korzystają z nich i kobiety i mężczyźni, w mniejszych i większych miejscowościach. Ale przed wszystkim klienci znajdują w YASUMI możliwość odprężenia, ukojenia przy jednoczesnym zadbaniu o ciało najnowocześniejszymi metodami.

OTWÓRZ WŁASNY INSTYTUT YASUMI!

franczyza yasumi

  • Wiadomości

Gotowe pomysły na biznes

Artykuły o terminalach płatniczych, które mogą Cię zainteresować:

Więcej
  • Co to jest terminal płatniczy i jak działa? Rodzaje terminali

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Według najnowszych danych zawartych w raportach branżowych, liczba transakcji bezgotówkowych w Polsce rośnie z roku na rok. W 2022 roku odnotowano wzrost o 28% w porównaniu do poprzedniego roku, zaś ich liczba przekroczyła 641 mln (źródło: Fundacja Polska Bezgotówkowa).  To pokazuje, jak ważne stało się dla przedsiębiorców posiadanie terminali płatniczych. Zatem pozyskanie niezbędnej wiedzy na temat tego urządzenia, jego funkcji i metod łączenia jest koniecznością a nie przywilejem.  Czym jest terminal płatniczy oraz jak działa?  Najprościej rzecz ujmując, terminal płatniczy to urządzenie elektroniczne, które umożliwia przeprowadzanie transakcji bezgotówkowych za pomocą kart płatniczych, debetowych czy kredytowych. Służy do autoryzacji, rejestracji i przesyłania danych transakcji do instytucji finansowych.

  • Ranking terminali płatniczych. Najlepszy terminal w 2024

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Szukasz rankingu terminali płatniczych? Tylko po co, ponieważ oferty na terminale płatnicze są indywidualne i zależą między innymi od obrotów firmy, wysokości transakcji, struktury kart, ilości urządzeń, rodzajów terminali. Z uwagi na powyższe zmienne nie można stworzyć obiektywnego porównania poszczególnych operatorów płatniczych, dlatego warto stworzyć własne zestawienie w oparciu o niezbędne kryteria i informacje, które omawiam w niniejszym wpisie.  Użyteczność rankingów terminali płatniczych Rankingi dostępne w Internecie są pewnym uproszczeniem, przedstawiającym subiektywne zestawienia oparte na doświadczeniu autorów lub wybranych kryteriach, które zniekształcają rzeczywistość. 

  • Czy przedsiębiorcy boją się zmieniać operatorów terminali płatniczych?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Odpowiadając jednym słowem na tytułowe pytanie (bazując na moim dotychczasowym doświadczeniu biznesowym) mogę stwierdzić, że: tak! Przedsiębiorcy raczej niechętnie zmieniają partnerów biznesowych, w tym dostawców terminali płatniczych.  Obawa przed zmianą nie dotyczy tylko właścicieli firm, to powszechnie występujące uczucie, które może obejmować różne sfery życia, takie jak biznes, praca, relacje czy sytuacje osobiste. Ludzie często odczuwają niepokój lub strach wobec nieznanych sytuacji, ponieważ zmiana może być trudna do przewidzenia i wymagać dostosowania się do nowych warunków. Jednakże zmiana może być również postrzegana jako szansa na rozwój i nowe możliwości. Te podejście jest bliższe przedsiębiorcom, którzy na co dzień muszą zmagać się z niepewnym jutrem a mimo to poszukują innowacji; aczkolwiek nie brak konserwatystów, którzy próbują utrzymać status quo i pozostać w sferze komfortu. 

  • Co jest ważne we współpracy z operatorem terminali płatniczych?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Czy Twoi klienci również cenią sobie wygodę i wolą płacić kartą płatniczą zamiast gotówką? Ten trend jest nieodwracalny i koszty związane z obsługą terminali płatniczych wpisały się na stałe w księgi rachunkowe firm. Na rynku działa wielu operatorów, którzy oferują usługi płatności bezgotówkowych oraz terminale płatnicze. Każdy operator tzw. acquire posiada indywidualne oferty handlowe, których porównanie stanowi niemałe wyzwanie dla przedsiębiorcy. Opłaty za terminal płatniczy i stawki prowizyjne za transakcje kartą Pierwszy obszar to warunki handlowe. Prowizje za transakcje kartą mogą być stałe lub zmienne; co więcej mogą zawierać dodatkowe opłaty uzależnione od rodzaju kart płatniczych czy typu transakcji (krajowe, zagraniczne, biznes, Visa, MasterCard, Maestro). Warto pamiętać, że na koszt prowizji składa się marża operatora, opłaty interchange oraz opłaty systemowe, które są zróżnicowane.

  • Terminal płatniczy i „ukryte” koszty, na które należy zwrócić uwagę

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Na rynku terminali płatniczych jest wielu operatorów, którzy oferują indywidualne warunki handlowe, zaś ich przedstawiciele handlowi mogą stosować różne sztuczki i techniki, aby zaprezentować swoją ofertę w jak najlepszym świetle, zaś niewygodne kwestie przemilczeć.   Zdaję sobie sprawę, że dla osoby spoza branży porównanie poszczególnych ofert to nie lada wyzwanie, ale pomogę Ci w tym i wskażę obszary, na które należy zwrócić uwagę, aby nie popełnić kosztownych błędów.  Uważaj przede wszystkim na... ⛔️ Czas na jaki jest podpisywana umowa. Stara zasada: nie wiesz co będzie za rok, zwłaszcza w tak dynamicznie zmieniającym się środowisku biznesowym, więc nie podpisuj długoterminowych kontraktów, bo zapłacisz kary finansowe za wcześniejsze zerwanie umowy ⛔️ jeśli będziesz potrzebował nagle zakończyć współpracę. 

  • Gdzie Polacy chcą płacić bezgotówkowo?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Polacy coraz częściej korzystają z płatności bezgotówkowych, ale wciąż są miejsca, gdzie konsumenci nie mają możliwości wyboru metody płatności. Według najnowszych wyników badania Maison & Partners dla Fundacji Polska Bezgotówkowa, respondentom najbardziej brakuje możliwości płacenia kartą lub telefonem na pobliskich bazarkach (46%). Jako punkty, gdzie nie można zapłacić bezgotówkowo respondenci wskazują także na usługi krawieckie (30%), usługi szewskie (28%), kościół (28%) oraz warsztaty samochodowe (26%). Wiele osób ma również poczucie, że często nie mają możliwości dokonania płatności na stoiskach podczas imprez plenerowych (39%) oraz podczas akcji organizowanych przez organizacje charytatywne (31%).