Czy poradzisz sobie z zarządzaniem salonem YASUMI?

zarządzanie salonem Yasumi

YASUMI to jedna z najbardziej cenionych marek w branży beauty & SPA. To ponad 140 dobrze prosperujących gabinetów urody. Prowadzenie jednego z nich to świetny pomysł na biznes. Ale jakie cechy musisz posiadać, by poradzić sobie z jego zarządzaniem?

Wiele osób się dziwi, gdy mówię, że w tym biznesie najważniejsze jest lubić ludzi, lubić z nimi pracować - mówi Zofia Bydałek, założycielka i wiceprezes marki YASUMI.

Inwestorzy w naszej sieci to w 97 % ludzie spoza branży beauty. Aby prowadzić salon, nie musisz znać się na kosmetykach, kosmetologii, marketingu, reklamie. Kosmetyki dostaniesz od nas, zabiegami zajmą się kosmetyczki, które my wyszkolimy. Mamy też sprawdzone narzędzia  marketingowe i reklamowe, z których korzystają wszyscy nasi franczyzobiorcy - kontynuuje Zofia Bydałek.

Ty, jako inwestor, musisz mieć biznesową świadomość, ale całe know-how dostaniesz od nas. Doradzimy Ci nawet w kwestii lokalu, doborze sprzętu i kosmetyków oraz pomożemy zrekrutować kadrę. Przekażemy wiedzę, jak najlepiej prowadzić salon YASUMI i nie popełniać błędów biznesowych.

Twoja rola będzie polegać na umiejętnym zarządzaniu ludźmi. Budowaniu udanego, rozumiejącego się zespołu. Na wyczuwaniu napięć pomiędzy personelem i rozładowywaniu ich. Dobra atmosfera to podstawa w prowadzeniu tego typu usług. Dlatego, zanim się zdecydujesz na franczyzę YASUMI, odpowiedz sobie na jedno istotne pytanie. Czy lubisz pracować z ludźmi? Jeśli tak, zapraszamy do naszego grona - kontynuuje z uśmiechem Zofia Bydałek.

OTWÓRZ WŁASNY INSTYTUT YASUMI!

franczyza yasumi

A gdy odpowiedź brzmi tak

Franczyzobiorca musi wybrać finansowy model wejścia. Można wybrać YASUMI Instytut Zdrowia i Urody od 250 tys. zł netto, gdzie oferujemy szeroki zakres zabiegów, włącznie z masażami, pielęgnacją czy modelowaniem sylwetki. Kolejny, MEDESTETIC to ok. 350 tys. zł netto. Tu można wykonywać również zabiegi medycyny estetycznej. 

Nie zapomnij o idei 

Nie ma wątpliwości, że przystąpić do sieci warto. Proponuje ona innowacyjne zabiegi, a większość z nich koncentruje się na relaksie ciała i duszy. Klienci je bardzo cenią i chętnie z nich korzystają.

Stres towarzyszy nam już niemal każdego dnia. Martwimy się o bliskich, zdrowie, pieniądze - dodaje Zofia Bydałek. - Przeszliśmy przez pandemię, a jak przygasła, to wybuchła wojna na Ukrainie. Układ nerwowy nie wytrzymuje takich przeciążeń. Coraz częściej potrzebujemy głębokiego relaksu. Wakacje raz w roku nie wystarczają. Dlatego nasza branża przeżywa rozkwit.

Mamy w ofercie mnóstwo terapii, które poprawiają urodę, a jednocześnie relaksują jak udane wakacje. Pamiętaj jednak, aby klient dobrze się u ciebie czuł, musi go otaczać przyjazna atmosfera. A tę stworzysz wtedy, gdy szczerze lubisz ludzi i umiesz nimi zarządzać - kończy wiceprezes marki YASUMI.

Więcej informacji na temat współpracy można uzyskać na naszym profilu 👉 YASUMI - oferta franczyzowa

  • Wiadomości

Gotowe pomysły na biznes

Artykuły o terminalach płatniczych, które mogą Cię zainteresować:

Więcej
  • Jaką umowę na terminal płatniczy warto podpisać? 

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Jeśli zainteresował Cię ten artykuł to oznacza, że potrzebujesz terminal płatniczy do firmy. Prawdopodobnie jesteś na etapie rozmów z poszczególnymi operatorami płatności bezgotówkowych i analizujesz stawki prowizyjne, czego zwieńczeniem będzie podpisanie umowy współpracy.  Pamiętaj, że podczas wyboru dostawcy terminali płatniczych znaczenie mają nie tylko warunki handlowe i serwis, ale również okres trwania umowy, czas wypowiedzenia i ewentualne kary finansowe za wcześniejsze rozwiązanie umowy.

  • Obowiązkowy terminal płatniczy. Od kiedy i dla kogo?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Wprowadzenie „obowiązku” posiadania terminala płatniczego wzbudza niemałe emocje i przyczynia się do burzliwych dyskusji w mediach społecznościowych. W komentarzach można spotkać się z obrońcami walczącymi o demokrację i prawa wolności, wygłaszającymi hasła „tylko gotówka”. A jak to jest naprawdę, czy każda firma w Polsce musi posiadać terminal płatniczy? Otóż, nie! Najpierw należy zweryfikować obowiązek posiadania kasa fiskalnej ze swoim księgowym. Jeżeli firma ma obowiązek prowadzenia ewidencji sprzedaży przy zastosowaniu kas rejestrujących to dopiero wtedy musi zadecydować, w jaki sposób spełni obowiązek udostępniania płatności bezgotówkowych, co nie jest jednoznaczne z wymogiem posiadania nowego terminala płatniczego. Przedsiębiorca ma obowiązek zapewnienia zapłaty przy użyciu instrumentu płatniczego Zerknijmy do dokumentów prawnych, mianowicie do Ustawy z dnia 6 marca 2018 r. - Prawo przedsiębiorców a konkretnie do artykułu 19a, który to ten obowiązek reguluje.

  • Ile kosztuje terminal płatniczy? Opłaty za dzierżawę terminala, prowizje…

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Koszty zawsze wywołują emocje i różnie na nie reagujemy. Wśród przedsiębiorców znajdą się świadomi przedstawiciele, którzy wiedzą, że za jakość trzeba zapłacić i nie ma nic za darmo; jak i tacy, którzy uważają, że terminale płatnicze powinny być bezpłatne przez cały okres współpracy.  Tego typu oczekiwania miałyby racje bytu, gdyby urządzenia, serwis gwarancyjny, systemy rozliczeniowe, serwery, pracownicy i dziesiątki niezbędnych zasobów nic nie kosztowały.  Niestety rzeczywistość jest zgoła odmienna. Zatem, czy reklamy z hasłami „terminal płatniczy za 0 zł” wprowadzają w błąd? Przecież nie ma nic za darmo! Za chwilę odpowiem na to pytanie, napiszę również kilka słów o programie PWOB i na końcu przedstawię koszty związane z użytkowaniem terminala płatniczego, na które składają się zasadniczo 3 kategorie: koszty dzierżawy terminala, prowizje od transakcji, dodatkowe opłaty stosowane przez poszczególnych operatorów.

  • Nie przepłacaj za terminal płatniczy! Porównaj i wybierz najlepszą ofertę

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Prowadzisz firmę i nieustannie próbujesz nadążyć z realizacją bieżących zadań oraz gasisz pożary… Znajoma rzeczywistość? To zatrzymaj się na chwilę i przeanalizuj koszty, które ponosisz, bo może się okazać, że dzięki obniżeniu opłat nie będziesz musiał brać kolejnego zlecenia, aby zarobić „na koszty”.   Powyższa sytuacja, tj. pośpiech, brak czasu, wszystko „na wczoraj”, przysłowiowa bieżączka… sprzyja wybieraniu niekorzystnych ofert. Nie zamierzam w tym wpisie skupiać się na organizacji czasu pracy, lecz moim celem jest zachęcenie przedsiębiorców do otwartości na zmianę i znalezienie w swoich grafikach miejsca na rozmowę z konkurencyjnymi dostawcami usług, z których korzystają, m.in. terminali płatniczych. 

  • Czy przedsiębiorcy boją się zmieniać operatorów terminali płatniczych?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Odpowiadając jednym słowem na tytułowe pytanie (bazując na moim dotychczasowym doświadczeniu biznesowym) mogę stwierdzić, że: tak! Przedsiębiorcy raczej niechętnie zmieniają partnerów biznesowych, w tym dostawców terminali płatniczych.  Obawa przed zmianą nie dotyczy tylko właścicieli firm, to powszechnie występujące uczucie, które może obejmować różne sfery życia, takie jak biznes, praca, relacje czy sytuacje osobiste. Ludzie często odczuwają niepokój lub strach wobec nieznanych sytuacji, ponieważ zmiana może być trudna do przewidzenia i wymagać dostosowania się do nowych warunków. Jednakże zmiana może być również postrzegana jako szansa na rozwój i nowe możliwości. Te podejście jest bliższe przedsiębiorcom, którzy na co dzień muszą zmagać się z niepewnym jutrem a mimo to poszukują innowacji; aczkolwiek nie brak konserwatystów, którzy próbują utrzymać status quo i pozostać w sferze komfortu. 

  • Terminal płatniczy i „ukryte” koszty, na które należy zwrócić uwagę

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Na rynku terminali płatniczych jest wielu operatorów, którzy oferują indywidualne warunki handlowe, zaś ich przedstawiciele handlowi mogą stosować różne sztuczki i techniki, aby zaprezentować swoją ofertę w jak najlepszym świetle, zaś niewygodne kwestie przemilczeć.   Zdaję sobie sprawę, że dla osoby spoza branży porównanie poszczególnych ofert to nie lada wyzwanie, ale pomogę Ci w tym i wskażę obszary, na które należy zwrócić uwagę, aby nie popełnić kosztownych błędów.  Uważaj przede wszystkim na... ⛔️ Czas na jaki jest podpisywana umowa. Stara zasada: nie wiesz co będzie za rok, zwłaszcza w tak dynamicznie zmieniającym się środowisku biznesowym, więc nie podpisuj długoterminowych kontraktów, bo zapłacisz kary finansowe za wcześniejsze zerwanie umowy ⛔️ jeśli będziesz potrzebował nagle zakończyć współpracę.