Co zyskujesz z franczyzą YASUMI?

korzyści franczyzy Yasumi

Franczyza YASUMI istnieje od 2003 roku. Obecnie to jedna z największych sieci w branży beauty&SPA. Oferuje przemyślany model biznesowy, który pozwala prowadzić gabinet przynoszący zyski.

Łatwo otworzyć gabinet kosmetyczny, trudniej sprawić, by zyskał uznanie i zaufanie klientów. Dołączając do YASUMI, ten problem masz z głowy. Sieć jest już znana i lubiana.

Oferuje własną markę specjalistycznych kosmetyków, japońskie rytuały piękna, nowoczesne zabiegi poprawiające urodę połączone z głębokim relaksem. Opracowała bezpieczny model biznesowy, by chronić cię przed błędami, oszczędzić twój czas i pieniądze. Ponieważ YASUMI zależy na sukcesie swoich partnerów, oferuje pomoc na każdym etapie rozwoju.

OTWÓRZ WŁASNY INSTYTUT YASUMI!

franczyza yasumi

Poczucie bezpieczeństwa

Jeśli zdecydujesz się dołączyć do YASUMI, eksperci marki wytłumaczą ci, jak najlepiej i najbezpieczniej prowadzić ten biznes. Przekażą ci całe know-how. Otrzymasz wsparcie przy wyborze odpowiedniego lokalu: jego lokalizacji, wielkości, aranżacji i wyposażeniu.

Pomogą ci także wybrać odpowiedni do zabiegów sprzęt oraz kosmetyki. Przeszkolą ciebie i twój personel. Otrzymasz komplet materiałów marketingowych oraz dostęp do wiedzy, jak prowadzić gabinet na najwyższym poziomie. Dołożą starań, by ochronić cię przez błędami. Dodatkowo YASUMI będzie cię wspierać tak długo, jak długo będziesz tego potrzebować.

Ważne, by franczyzobiorca dobrze i bezpiecznie się z nami czuł. Dlatego zawsze może się do nas zwrócić o radę i pomoc - wyjaśnia założycielka marki i wiceprezes zarządu, Zofia Bydałek. 

Wysokiej jakości usługi

Sieć YASUMI skupia się na łączeniu pielęgnacji urody z głębokim relaksem, co daje wspaniałe efekty. W ich ofercie przeważają rytuały pielęgnacyjne, które są jak odprężające wakacje. Tego typu usługi to strzał w dziesiątkę. W dzisiejszym świecie relaks stał się niezbędny. Jest podstawowym elementem zdrowego stylu życia, dlatego YASUMI wciąż zyskuje nowych klientów. Oczywiście nie byłoby to możliwe bez utrzymania najwyższej jakości oferowanych kosmetyków i zabiegów.

Mimo wielu lat działalności, ogromnego zaangażowania i zdobytego doświadczenia, uważnie obserwujemy rynek i wciąż się udoskonalamy. Nie stoimy w miejscu - dodaje Zofia Bydałek.

Sprawdzony program

Największą popularnością, zarówno wśród franczyzobiorców, jak i klientów, cieszy się program YASUMI INSTYTUT ZDROWIA I URODY dedykowany miastom średnim i dużym. Oferuje wiele relaksująco-upiększających zabiegów na twarz i ciało oraz zabiegi z zakresu medycyny estetycznej. Wymaga większej inwestycji niż oferowany wcześniej Yasumi Epil, ale z czasem przynosi większe zyski. Konsultant handlowy pomoże dobrać najlepszą formę współpracy.

Więcej informacji na temat współpracy można uzyskać na naszym profilu 👉 YASUMI - oferta franczyzowa

  • Wiadomości

Gotowe pomysły na biznes

Artykuły o terminalach płatniczych, które mogą Cię zainteresować:

Więcej
  • Gdzie Polacy chcą płacić bezgotówkowo?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Polacy coraz częściej korzystają z płatności bezgotówkowych, ale wciąż są miejsca, gdzie konsumenci nie mają możliwości wyboru metody płatności. Według najnowszych wyników badania Maison & Partners dla Fundacji Polska Bezgotówkowa, respondentom najbardziej brakuje możliwości płacenia kartą lub telefonem na pobliskich bazarkach (46%). Jako punkty, gdzie nie można zapłacić bezgotówkowo respondenci wskazują także na usługi krawieckie (30%), usługi szewskie (28%), kościół (28%) oraz warsztaty samochodowe (26%). Wiele osób ma również poczucie, że często nie mają możliwości dokonania płatności na stoiskach podczas imprez plenerowych (39%) oraz podczas akcji organizowanych przez organizacje charytatywne (31%). 

  • Czy przedsiębiorcy boją się zmieniać operatorów terminali płatniczych?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Odpowiadając jednym słowem na tytułowe pytanie (bazując na moim dotychczasowym doświadczeniu biznesowym) mogę stwierdzić, że: tak! Przedsiębiorcy raczej niechętnie zmieniają partnerów biznesowych, w tym dostawców terminali płatniczych.  Obawa przed zmianą nie dotyczy tylko właścicieli firm, to powszechnie występujące uczucie, które może obejmować różne sfery życia, takie jak biznes, praca, relacje czy sytuacje osobiste. Ludzie często odczuwają niepokój lub strach wobec nieznanych sytuacji, ponieważ zmiana może być trudna do przewidzenia i wymagać dostosowania się do nowych warunków. Jednakże zmiana może być również postrzegana jako szansa na rozwój i nowe możliwości. Te podejście jest bliższe przedsiębiorcom, którzy na co dzień muszą zmagać się z niepewnym jutrem a mimo to poszukują innowacji; aczkolwiek nie brak konserwatystów, którzy próbują utrzymać status quo i pozostać w sferze komfortu. 

  • Własny terminal płatniczy bez abonamentu czy najem urządzenia od operatora?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Niejeden przedsiębiorca zastanawia się, czy kupić terminal płatniczy na własność, aby nie płacić miesięcznego abonamentu lub kompleksowo skorzystać z usług operatora płatności bezgotówkowych i postawić na dzierżawę. Firmy sprzedające urządzenia będą zachwalać opcję z własnym terminalem, zaś przedstawiciele operatora płatności bezgotówkowych będą wskazywać na najem.  Kogo zatem słuchać? Na szczęście nie musimy wsłuchiwać się w głosy perswazji i argumenty sprzedażowe, tylko można policzyć, które rozwiązanie będzie najlepsze. 

  • Co to jest terminal płatniczy i jak działa? Rodzaje terminali

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Według najnowszych danych zawartych w raportach branżowych, liczba transakcji bezgotówkowych w Polsce rośnie z roku na rok. W 2022 roku odnotowano wzrost o 28% w porównaniu do poprzedniego roku, zaś ich liczba przekroczyła 641 mln (źródło: Fundacja Polska Bezgotówkowa).  To pokazuje, jak ważne stało się dla przedsiębiorców posiadanie terminali płatniczych. Zatem pozyskanie niezbędnej wiedzy na temat tego urządzenia, jego funkcji i metod łączenia jest koniecznością a nie przywilejem.  Czym jest terminal płatniczy oraz jak działa?  Najprościej rzecz ujmując, terminal płatniczy to urządzenie elektroniczne, które umożliwia przeprowadzanie transakcji bezgotówkowych za pomocą kart płatniczych, debetowych czy kredytowych. Służy do autoryzacji, rejestracji i przesyłania danych transakcji do instytucji finansowych.

  • Co jest ważne we współpracy z operatorem terminali płatniczych?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Czy Twoi klienci również cenią sobie wygodę i wolą płacić kartą płatniczą zamiast gotówką? Ten trend jest nieodwracalny i koszty związane z obsługą terminali płatniczych wpisały się na stałe w księgi rachunkowe firm. Na rynku działa wielu operatorów, którzy oferują usługi płatności bezgotówkowych oraz terminale płatnicze. Każdy operator tzw. acquire posiada indywidualne oferty handlowe, których porównanie stanowi niemałe wyzwanie dla przedsiębiorcy. Opłaty za terminal płatniczy i stawki prowizyjne za transakcje kartą Pierwszy obszar to warunki handlowe. Prowizje za transakcje kartą mogą być stałe lub zmienne; co więcej mogą zawierać dodatkowe opłaty uzależnione od rodzaju kart płatniczych czy typu transakcji (krajowe, zagraniczne, biznes, Visa, MasterCard, Maestro). Warto pamiętać, że na koszt prowizji składa się marża operatora, opłaty interchange oraz opłaty systemowe, które są zróżnicowane.

  • Nie przepłacaj za terminal płatniczy! Porównaj i wybierz najlepszą ofertę

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Prowadzisz firmę i nieustannie próbujesz nadążyć z realizacją bieżących zadań oraz gasisz pożary… Znajoma rzeczywistość? To zatrzymaj się na chwilę i przeanalizuj koszty, które ponosisz, bo może się okazać, że dzięki obniżeniu opłat nie będziesz musiał brać kolejnego zlecenia, aby zarobić „na koszty”.   Powyższa sytuacja, tj. pośpiech, brak czasu, wszystko „na wczoraj”, przysłowiowa bieżączka… sprzyja wybieraniu niekorzystnych ofert. Nie zamierzam w tym wpisie skupiać się na organizacji czasu pracy, lecz moim celem jest zachęcenie przedsiębiorców do otwartości na zmianę i znalezienie w swoich grafikach miejsca na rozmowę z konkurencyjnymi dostawcami usług, z których korzystają, m.in. terminali płatniczych.