Co oferuje jedna z największych sieci beauty&SPA?

oferta sieci franczyzowej yasumi

Zaczęło się w 2003 roku. Wtedy powstał pierwszy gabinet YASUMI, a obecnie to jedna z największych sieci beauty&SPA w Polsce. Dlaczego odniosła taki sukces? Oferuje więcej niż się na pierwszy rzut oka wydaje.

YASUMI jest znane z japońskich rytuałów i zabiegów, które łączą skuteczną pielęgnację ciała z głębokim relaksem. Doceniane są również ich specjalistyczne kosmetyki i akcesoria do domowego SPA. Ale przede wszystkim stworzyła atrakcyjny model biznesowy dla swoich franczyzobiorców. Dzięki niemu chroni ich przed błędami i umożliwia ich stabilny rozwój.

Pewny biznes

Jako franczyzobiorca YASUMI od pierwszych dni jesteś otoczony opieką ekspertów. To daje duże poczucie bezpieczeństwa i chroni cię przed podejmowaniem błędnych decyzji - mówi założycielka marki, Zofia Bydałek.

Eksperci marki przekazują ci know-how. Doradzają w kwestii lokalu, pomagają ułożyć ofertę zabiegów dla klientów, wybrać odpowiedni sprzęt i kosmetyki. Szkolą twój personel. Brzmi jak bajka, a jednak to prawda. Dlaczego? Błędy jednostki są błędami całej sieci - podkreśla Zofia Bydałek.

- Odpowiedzialność za sukces spoczywa na wszystkich partnerach. Dlatego ogromną wagę przykładamy do tego, by nasi franczyzobiorcy mieli komfort pracy i mogli świadczyć usługi na najwyższym poziomie.

OTWÓRZ WŁASNY INSTYTUT YASUMI!

franczyza yasumi

Rytuały na najwyższym poziomie

W ofercie sieci znaleźć można wyróżniające się na rynku japońskie rytuały pielęgnacyjne, które są jak odprężające wakacje. Cieszą się popularnością, gdyż w zabieganym świecie głęboki relaks stał się niezbędny. Oczywiście nie zdobyłyby uznania klientów, gdyby nie były na najwyższym poziomie. I chodzi tu zarówno o skuteczność zabiegów, jak i kulturę personelu.

Ponadto Yasumi dba o to, by klienci mogli skorzystać z oferty zabiegów technologicznych – od laseroterapii i światłoterapię, poprzez modelowanie sylwetki i usuwanie owłosienia, aż po mikronakłucia skóry z falą radiową.

- Uważnie obserwujemy rynek, trendy, technologiczne zdobycze. Muszę przyznać, że zmieniają się coraz szybciej, a naszym zadaniem jest natychmiast na nie reagować i je wykorzystywać w naszej pracy - dodaje Zofia Bydałek. 

Wysokiej klasy kosmetyki i akcesoria

Oprócz zabiegów i rytuałów, YASUMI ma swoje linie kosmetyczne, które zdobywają uznanie wśród klientów i dziennikarzy. Do najbardziej znanych i cenionych należą: linia Bakuchiol opracowana z myślą o cerze dojrzałej i wrażliwej, linia Melano - na przebarwienia i chroniąca przed fotostarzeniem, meRose, której formuła koncentruje się na nawilżaniu i kojeniu podrażnień czy linia Mamushi ARG - wykorzystuje argirelinę, która prasuje zmarszczki jak żelazko.

Warto też  wspomnieć o domowych akcesoriach: urządzeniach do liftingu, peelingu czy oczyszczania, oraz profesjonalnych urządzeniach do gabinetów.

Bony podarunkowe 

Ciekawą ofertę w YASUMI stanowią bony podarunkowe na profesjonalne zabiegi pielęgnacyjne i kosmetyki. Pięknie zapakowane są jak wyrafinowany prezent. Warto je spersonalizować, wybierając design kartonika i wpisując godność osoby obdarowanej. Ich realizacja jest bardzo prosta i wygodna. Można je wykorzystać w każdym salonie YASUMI w Polsce lub w internetowym sklepie przez 12 miesięcy od czasu zakupu. 

Więcej informacji na temat współpracy można uzyskać na naszym profilu 👉 YASUMI - oferta franczyzowa

  • Wiadomości

Gotowe pomysły na biznes

Artykuły o terminalach płatniczych, które mogą Cię zainteresować:

Więcej
  • Co to jest terminal płatniczy i jak działa? Rodzaje terminali

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Według najnowszych danych zawartych w raportach branżowych, liczba transakcji bezgotówkowych w Polsce rośnie z roku na rok. W 2022 roku odnotowano wzrost o 28% w porównaniu do poprzedniego roku, zaś ich liczba przekroczyła 641 mln (źródło: Fundacja Polska Bezgotówkowa).  To pokazuje, jak ważne stało się dla przedsiębiorców posiadanie terminali płatniczych. Zatem pozyskanie niezbędnej wiedzy na temat tego urządzenia, jego funkcji i metod łączenia jest koniecznością a nie przywilejem.  Czym jest terminal płatniczy oraz jak działa?  Najprościej rzecz ujmując, terminal płatniczy to urządzenie elektroniczne, które umożliwia przeprowadzanie transakcji bezgotówkowych za pomocą kart płatniczych, debetowych czy kredytowych. Służy do autoryzacji, rejestracji i przesyłania danych transakcji do instytucji finansowych.

  • Obowiązkowy terminal płatniczy. Od kiedy i dla kogo?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Wprowadzenie „obowiązku” posiadania terminala płatniczego wzbudza niemałe emocje i przyczynia się do burzliwych dyskusji w mediach społecznościowych. W komentarzach można spotkać się z obrońcami walczącymi o demokrację i prawa wolności, wygłaszającymi hasła „tylko gotówka”. A jak to jest naprawdę, czy każda firma w Polsce musi posiadać terminal płatniczy? Otóż, nie! Najpierw należy zweryfikować obowiązek posiadania kasa fiskalnej ze swoim księgowym. Jeżeli firma ma obowiązek prowadzenia ewidencji sprzedaży przy zastosowaniu kas rejestrujących to dopiero wtedy musi zadecydować, w jaki sposób spełni obowiązek udostępniania płatności bezgotówkowych, co nie jest jednoznaczne z wymogiem posiadania nowego terminala płatniczego. Przedsiębiorca ma obowiązek zapewnienia zapłaty przy użyciu instrumentu płatniczego Zerknijmy do dokumentów prawnych, mianowicie do Ustawy z dnia 6 marca 2018 r. - Prawo przedsiębiorców a konkretnie do artykułu 19a, który to ten obowiązek reguluje.

  • Otworzyłeś firmę i potrzebujesz nowy terminal płatniczy?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Na wstępie gratuluję Ci rozpoczęcia działalność gospodarczej i życzę powodzenia w rozwoju własnego biznesu. Przed Tobą wiele wyzwań, natomiast w tym wpisie skupię się na kwestii związanej z wyborem terminala płatniczego i podzielę się kilkoma wskazówkami, które uchronią Cię przed popełnieniem kosztownych błędów. Jeśli nie lubisz czytać to zadzwoń na numer 534 001 002 i omówimy dostępne możliwości. Szczegółowe informacje o mnie oraz dane kontaktowe znajdziesz na stronie dot. oferty na terminal płatniczy. Zanim wybierzesz terminal i dostawcę to odpowiedz na kilka pytań Jaki obrót na terminalu przewidujesz w pierwszym roku prowadzenia działalności? Trudne pytanie, natomiast musisz założyć ile będziesz przyjmować płatności kartą od klientów a ile gotówką. Późnej wyjaśnię dlaczego to ważne.

  • Gdzie Polacy chcą płacić bezgotówkowo?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Polacy coraz częściej korzystają z płatności bezgotówkowych, ale wciąż są miejsca, gdzie konsumenci nie mają możliwości wyboru metody płatności. Według najnowszych wyników badania Maison & Partners dla Fundacji Polska Bezgotówkowa, respondentom najbardziej brakuje możliwości płacenia kartą lub telefonem na pobliskich bazarkach (46%). Jako punkty, gdzie nie można zapłacić bezgotówkowo respondenci wskazują także na usługi krawieckie (30%), usługi szewskie (28%), kościół (28%) oraz warsztaty samochodowe (26%). Wiele osób ma również poczucie, że często nie mają możliwości dokonania płatności na stoiskach podczas imprez plenerowych (39%) oraz podczas akcji organizowanych przez organizacje charytatywne (31%). 

  • Aktywność terminali w programie Polska Bezgotówkowa wzrasta

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Fundacja Polska Bezgotówkowa kończy kolejny rok działalności z dalszym wzrostem aktywności terminali płatniczych w ramach prowadzonego Programu Polska Bezgotówkowa. Na przestrzeni minionego roku Fundacja odnotowała znaczący wzrost w liczbie zrealizowanych transakcji, których tylko w 2023 r. było blisko pół miliarda. Do końca grudnia 2023 r. do Programu Polska Bezgotówkowa dołączyło blisko 460 tys. podmiotów, w których łącznie zainstalowano ponad 610 tys. urządzeń do przyjmowania płatności cyfrowych. Za pomocą terminali tradycyjnych i tych w telefonie, zrealizowano od początku trwania Programu blisko 1,8 mld transakcji płatniczych na łączną kwotę przekraczającą 110 mld zł. Wśród mikroprzedsiębiorców największy przyrost liczbowy i procentowy urządzeń odnotowano w branży kosmetycznej (+13,3%), a najwyższy wzrost transakcyjny rok do roku (+31,9%) osiągnęły branże związane z ochroną zdrowia. Pod względem wzrostu liczby transakcji w ostatnim roku wyróżniły się: branża edukacyjna (+28,3%) oraz usługowa (+25,4%).

  • Czy przedsiębiorcy boją się zmieniać operatorów terminali płatniczych?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Odpowiadając jednym słowem na tytułowe pytanie (bazując na moim dotychczasowym doświadczeniu biznesowym) mogę stwierdzić, że: tak! Przedsiębiorcy raczej niechętnie zmieniają partnerów biznesowych, w tym dostawców terminali płatniczych.  Obawa przed zmianą nie dotyczy tylko właścicieli firm, to powszechnie występujące uczucie, które może obejmować różne sfery życia, takie jak biznes, praca, relacje czy sytuacje osobiste. Ludzie często odczuwają niepokój lub strach wobec nieznanych sytuacji, ponieważ zmiana może być trudna do przewidzenia i wymagać dostosowania się do nowych warunków. Jednakże zmiana może być również postrzegana jako szansa na rozwój i nowe możliwości. Te podejście jest bliższe przedsiębiorcom, którzy na co dzień muszą zmagać się z niepewnym jutrem a mimo to poszukują innowacji; aczkolwiek nie brak konserwatystów, którzy próbują utrzymać status quo i pozostać w sferze komfortu.