Co oferuje jedna z największych sieci beauty&SPA?

oferta sieci franczyzowej yasumi

Zaczęło się w 2003 roku. Wtedy powstał pierwszy gabinet YASUMI, a obecnie to jedna z największych sieci beauty&SPA w Polsce. Dlaczego odniosła taki sukces? Oferuje więcej niż się na pierwszy rzut oka wydaje.

YASUMI jest znane z japońskich rytuałów i zabiegów, które łączą skuteczną pielęgnację ciała z głębokim relaksem. Doceniane są również ich specjalistyczne kosmetyki i akcesoria do domowego SPA. Ale przede wszystkim stworzyła atrakcyjny model biznesowy dla swoich franczyzobiorców. Dzięki niemu chroni ich przed błędami i umożliwia ich stabilny rozwój.

Pewny biznes

Jako franczyzobiorca YASUMI od pierwszych dni jesteś otoczony opieką ekspertów. To daje duże poczucie bezpieczeństwa i chroni cię przed podejmowaniem błędnych decyzji - mówi założycielka marki, Zofia Bydałek.

Eksperci marki przekazują ci know-how. Doradzają w kwestii lokalu, pomagają ułożyć ofertę zabiegów dla klientów, wybrać odpowiedni sprzęt i kosmetyki. Szkolą twój personel. Brzmi jak bajka, a jednak to prawda. Dlaczego? Błędy jednostki są błędami całej sieci - podkreśla Zofia Bydałek.

- Odpowiedzialność za sukces spoczywa na wszystkich partnerach. Dlatego ogromną wagę przykładamy do tego, by nasi franczyzobiorcy mieli komfort pracy i mogli świadczyć usługi na najwyższym poziomie.

OTWÓRZ WŁASNY INSTYTUT YASUMI!

franczyza yasumi

Rytuały na najwyższym poziomie

W ofercie sieci znaleźć można wyróżniające się na rynku japońskie rytuały pielęgnacyjne, które są jak odprężające wakacje. Cieszą się popularnością, gdyż w zabieganym świecie głęboki relaks stał się niezbędny. Oczywiście nie zdobyłyby uznania klientów, gdyby nie były na najwyższym poziomie. I chodzi tu zarówno o skuteczność zabiegów, jak i kulturę personelu.

Ponadto Yasumi dba o to, by klienci mogli skorzystać z oferty zabiegów technologicznych – od laseroterapii i światłoterapię, poprzez modelowanie sylwetki i usuwanie owłosienia, aż po mikronakłucia skóry z falą radiową.

- Uważnie obserwujemy rynek, trendy, technologiczne zdobycze. Muszę przyznać, że zmieniają się coraz szybciej, a naszym zadaniem jest natychmiast na nie reagować i je wykorzystywać w naszej pracy - dodaje Zofia Bydałek. 

Wysokiej klasy kosmetyki i akcesoria

Oprócz zabiegów i rytuałów, YASUMI ma swoje linie kosmetyczne, które zdobywają uznanie wśród klientów i dziennikarzy. Do najbardziej znanych i cenionych należą: linia Bakuchiol opracowana z myślą o cerze dojrzałej i wrażliwej, linia Melano - na przebarwienia i chroniąca przed fotostarzeniem, meRose, której formuła koncentruje się na nawilżaniu i kojeniu podrażnień czy linia Mamushi ARG - wykorzystuje argirelinę, która prasuje zmarszczki jak żelazko.

Warto też  wspomnieć o domowych akcesoriach: urządzeniach do liftingu, peelingu czy oczyszczania, oraz profesjonalnych urządzeniach do gabinetów.

Bony podarunkowe 

Ciekawą ofertę w YASUMI stanowią bony podarunkowe na profesjonalne zabiegi pielęgnacyjne i kosmetyki. Pięknie zapakowane są jak wyrafinowany prezent. Warto je spersonalizować, wybierając design kartonika i wpisując godność osoby obdarowanej. Ich realizacja jest bardzo prosta i wygodna. Można je wykorzystać w każdym salonie YASUMI w Polsce lub w internetowym sklepie przez 12 miesięcy od czasu zakupu. 

Więcej informacji na temat współpracy można uzyskać na naszym profilu 👉 YASUMI - oferta franczyzowa

  • Wiadomości

Gotowe pomysły na biznes

Artykuły o terminalach płatniczych, które mogą Cię zainteresować:

Więcej
  • Aktywność terminali w programie Polska Bezgotówkowa wzrasta

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Fundacja Polska Bezgotówkowa kończy kolejny rok działalności z dalszym wzrostem aktywności terminali płatniczych w ramach prowadzonego Programu Polska Bezgotówkowa. Na przestrzeni minionego roku Fundacja odnotowała znaczący wzrost w liczbie zrealizowanych transakcji, których tylko w 2023 r. było blisko pół miliarda. Do końca grudnia 2023 r. do Programu Polska Bezgotówkowa dołączyło blisko 460 tys. podmiotów, w których łącznie zainstalowano ponad 610 tys. urządzeń do przyjmowania płatności cyfrowych. Za pomocą terminali tradycyjnych i tych w telefonie, zrealizowano od początku trwania Programu blisko 1,8 mld transakcji płatniczych na łączną kwotę przekraczającą 110 mld zł. Wśród mikroprzedsiębiorców największy przyrost liczbowy i procentowy urządzeń odnotowano w branży kosmetycznej (+13,3%), a najwyższy wzrost transakcyjny rok do roku (+31,9%) osiągnęły branże związane z ochroną zdrowia. Pod względem wzrostu liczby transakcji w ostatnim roku wyróżniły się: branża edukacyjna (+28,3%) oraz usługowa (+25,4%).

  • Otworzyłeś firmę i potrzebujesz nowy terminal płatniczy?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Na wstępie gratuluję Ci rozpoczęcia działalność gospodarczej i życzę powodzenia w rozwoju własnego biznesu. Przed Tobą wiele wyzwań, natomiast w tym wpisie skupię się na kwestii związanej z wyborem terminala płatniczego i podzielę się kilkoma wskazówkami, które uchronią Cię przed popełnieniem kosztownych błędów. Jeśli nie lubisz czytać to zadzwoń na numer 534 001 002 i omówimy dostępne możliwości. Szczegółowe informacje o mnie oraz dane kontaktowe znajdziesz na stronie dot. oferty na terminal płatniczy. Zanim wybierzesz terminal i dostawcę to odpowiedz na kilka pytań Jaki obrót na terminalu przewidujesz w pierwszym roku prowadzenia działalności? Trudne pytanie, natomiast musisz założyć ile będziesz przyjmować płatności kartą od klientów a ile gotówką. Późnej wyjaśnię dlaczego to ważne.

  • Czy przedsiębiorcy boją się zmieniać operatorów terminali płatniczych?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Odpowiadając jednym słowem na tytułowe pytanie (bazując na moim dotychczasowym doświadczeniu biznesowym) mogę stwierdzić, że: tak! Przedsiębiorcy raczej niechętnie zmieniają partnerów biznesowych, w tym dostawców terminali płatniczych.  Obawa przed zmianą nie dotyczy tylko właścicieli firm, to powszechnie występujące uczucie, które może obejmować różne sfery życia, takie jak biznes, praca, relacje czy sytuacje osobiste. Ludzie często odczuwają niepokój lub strach wobec nieznanych sytuacji, ponieważ zmiana może być trudna do przewidzenia i wymagać dostosowania się do nowych warunków. Jednakże zmiana może być również postrzegana jako szansa na rozwój i nowe możliwości. Te podejście jest bliższe przedsiębiorcom, którzy na co dzień muszą zmagać się z niepewnym jutrem a mimo to poszukują innowacji; aczkolwiek nie brak konserwatystów, którzy próbują utrzymać status quo i pozostać w sferze komfortu. 

  • Co jest ważne we współpracy z operatorem terminali płatniczych?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Czy Twoi klienci również cenią sobie wygodę i wolą płacić kartą płatniczą zamiast gotówką? Ten trend jest nieodwracalny i koszty związane z obsługą terminali płatniczych wpisały się na stałe w księgi rachunkowe firm. Na rynku działa wielu operatorów, którzy oferują usługi płatności bezgotówkowych oraz terminale płatnicze. Każdy operator tzw. acquire posiada indywidualne oferty handlowe, których porównanie stanowi niemałe wyzwanie dla przedsiębiorcy. Opłaty za terminal płatniczy i stawki prowizyjne za transakcje kartą Pierwszy obszar to warunki handlowe. Prowizje za transakcje kartą mogą być stałe lub zmienne; co więcej mogą zawierać dodatkowe opłaty uzależnione od rodzaju kart płatniczych czy typu transakcji (krajowe, zagraniczne, biznes, Visa, MasterCard, Maestro). Warto pamiętać, że na koszt prowizji składa się marża operatora, opłaty interchange oraz opłaty systemowe, które są zróżnicowane.

  • Własny terminal płatniczy bez abonamentu czy najem urządzenia od operatora?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Niejeden przedsiębiorca zastanawia się, czy kupić terminal płatniczy na własność, aby nie płacić miesięcznego abonamentu lub kompleksowo skorzystać z usług operatora płatności bezgotówkowych i postawić na dzierżawę. Firmy sprzedające urządzenia będą zachwalać opcję z własnym terminalem, zaś przedstawiciele operatora płatności bezgotówkowych będą wskazywać na najem.  Kogo zatem słuchać? Na szczęście nie musimy wsłuchiwać się w głosy perswazji i argumenty sprzedażowe, tylko można policzyć, które rozwiązanie będzie najlepsze. 

  • Ile kosztuje terminal płatniczy? Opłaty za dzierżawę terminala, prowizje…

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Koszty zawsze wywołują emocje i różnie na nie reagujemy. Wśród przedsiębiorców znajdą się świadomi przedstawiciele, którzy wiedzą, że za jakość trzeba zapłacić i nie ma nic za darmo; jak i tacy, którzy uważają, że terminale płatnicze powinny być bezpłatne przez cały okres współpracy.  Tego typu oczekiwania miałyby racje bytu, gdyby urządzenia, serwis gwarancyjny, systemy rozliczeniowe, serwery, pracownicy i dziesiątki niezbędnych zasobów nic nie kosztowały.  Niestety rzeczywistość jest zgoła odmienna. Zatem, czy reklamy z hasłami „terminal płatniczy za 0 zł” wprowadzają w błąd? Przecież nie ma nic za darmo! Za chwilę odpowiem na to pytanie, napiszę również kilka słów o programie PWOB i na końcu przedstawię koszty związane z użytkowaniem terminala płatniczego, na które składają się zasadniczo 3 kategorie: koszty dzierżawy terminala, prowizje od transakcji, dodatkowe opłaty stosowane przez poszczególnych operatorów.