Carrefour Polska otworzył w Gostyniu (woj. wielkopolskie) trzeci w Polsce sklep pod marką Supeco. Ten nowy na polskim rynku format, to połączenie dyskontu i hurtowni, który skierowany jest do klientów indywidualnych jak również do szeroko rozumianego małego biznesu – właścicieli sklepów oraz firm z segmentu HORECA, którzy poszukują szerokiej oferty produktów wysokiej jakości w atrakcyjnych cenach, z możliwości zakupów hurtowych.
Supeco to znana międzynarodowa marka sklepów o charakterze hurtowo-dyskontowym należąca do Grupy Carrefour, która odniosła sukces w Europie Zachodniej. Format ten skierowany jest zarówno do klientów indywidualnych, jak również do klientów biznesowych: firm i osób prowadzących działalność gospodarczą w handlu oraz branży HORECA.
Carrefour jako sieć omnikanałowa chce oferować swoim klientom w Polsce najbardziej różnorodne możliwości zrobienia zakupów. Tym samym do naszej oferty hiper- i supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego, dołącza na stałe nowy format – marka Supeco o charakterze hurtowo-dyskontowym z szeroką i różnorodną ofertą skierowaną także do klientów biznesowych – mówi Christophe Rabatel, Prezes Carrefour Polska.
Supeco to znana międzynarodowa marka sklepów, która ze względu na swój specyficzny profil i ofertę, posiada unikalny wizerunek zewnętrzny i wewnętrzny. Jesteśmy przekonani, że Supeco wraz ze wszystkimi swoimi zaletami, doskonale sprawdzi się na polskim rynku, gdzie klienci, w tym także mali przedsiębiorcy i właściciele firm z segmentu HORECA, poszukują przede wszystkich wysokiej jakości produktów w atrakcyjnych cenach. Dzięki naszej skali, Carrefour może im to wszystko zagwarantować – dodaje Christophe Rabatel.
Nowy sklep pod marką Supeco został otwarty 29 listopada br. i ma powierzchnię 1200 metrów kwadratowych i oferuje około 4500 produktów. Znajdują się wśród nich zarówno produkty świeże, jak również asortyment produktów paczkowanych (tzw. suchych), w tym kosmetyki, alkohol oraz chemia domowa. Wizerunek Supeco, zarówno ten wewnętrzny jak również i zewnętrzny, współgra z dyskontowo-hurtowym profilem sklepu. Większość towarów wyeksponowanych jest na paletach i regałach wysokiego składowania znanych z formatu cash&carry, ale klienci mogą również kupić produkty świeże z lad tradycyjnych czy warzywa i owoce eksponowane na wyspach produktowych.
Supeco kładzie bardzo duży nacisk na atrakcyjność cenową, którą zawdzięcza m.in. prostocie swoich aktywów. Główne założenie nowego formatu to oferowaniu produktów w najbardziej atrakcyjnych cenach na lokalnym rynku, a także organizacja regularnych promocji typu multisaver (kup więcej za mniej). To właśnie uniwersalności swojego formatu Supeco zawdzięcza sukces w Europie Zachodniej - jest bowiem w stanie zapewnić satysfakcjonujące zakupy zarówno klientom biznesowym, jak również indywidualnym, którzy chcą kupić więcej produktów taniej.
Sklep Supeco w Gostyniu powstał w wyniku przebudowy i remodelingu istniejącego supermarketu Carrefour. Przeprowadzone analizy profilu lokalnych klientów, jak również zapotrzebowanie lokalnych przedsiębiorców na podobną markę, przekonały sieć do wyboru tej konkretnej lokalizacji. W nowym sklepie Supeco w Gostyniu pracę znalazło około 15 osób - głównie mieszkańców tego miasta i okolic.
Dwa pierwsze testowe sklepy Supeco powstały w Piekarach Śląskich i Tarnobrzegu, gdzie w krótkim czasie zdobyły duże grono lojalnych klientów biznesowych i indywidualnych. Sklepy Supeco są obecne na całym świecie, a dobrym przykładem ich funkcjonowania jest np. Rumunia.