Atuty i zalety franczyzy na przykładzie marki YASUMI

atuty i zalety franczyzy yasumi zofia bydałek

Aby stworzyć znaną i lubianą markę, trzeba wielu lat ciężkiej pracy i mnóstwo nakładów finansowych. Franczyza dla inwestora to oszczędność czasu i pieniędzy. Wchodzisz w rozpoznawalną markę i minimalizujesz ryzyko inwestycji. Zalet franczyzy jest jednak o wiele więcej. 

Franczyza daje poczucie bezpieczeństwa. Kupujesz sprawdzony pomysł, który już odniósł sukces i wiadomo, że przyciągnie klientów. Budujesz swoją firmę, korzystając z doświadczenia i wsparcia innych. Musisz jedynie wybrać, do której sieci chciałbyś dołączyć. Oferta franczyzodawców jest różna. Przed podjęciem decyzji warto wiedzieć, czego od Ciebie wymagają, a co dostajesz w zamian.

Jedna z bardziej znanych sieci Beauty&SPA, YASUMI, oferuje aż trzy programy biznesowe.

Program YASUMI BEAUTY POINT, polecamy w miastach do 40 tys. mieszkańców. Ma wprawdzie najmniejszą ofertę zabiegową, ale sprawdza się w mniejszych miejscowościach – mówi prezes i założycielka marki, Zofia Bydałek. 

Program YASUMI EPIL dedykujemy miastom, w których funkcjonuje mała liczba gabinetów depilacji, gdyż wiodącą usługą jest tu właśnie depilacja, na którą jest popyt w każdym mieście – kontynuuje Zofia Bydałek. Gabinet YASUMI EPIL świadczy też usługi pielęgnacji twarzy i ciała, ale w bardzo okrojonym zakresie.

I w końcu program YASUMI INSTYTUT ZDROWIA I URODY, który jest wybierany najczęściej ze względu na swoją bogatą ofertę zabiegową. Równie dobrze sprawdza się w dużych i mnie jszych miastach. Umożliwia wprowadzenie pełnej i zarazem najszerszej oferty zabiegowej. YASUMI INSTYTUT ZDROWIA I URODY można połączyć z marką MEDESTTETIC i dodatkowo oferować zabiegi medycyny estetycznej. Takie połączenie cieszy się największą popularnością, gdyż podwaja wysokość obrotu. 

Marka YASUMI istnieje na rynku już 18 lat. Jej popularność wciąż rośnie, a zawdzięcza to zaufaniu, jakim darzą ją klienci. Obecnie sieć tworzy 116 gabinetów z ugruntowaną pozycją. YASUMI ma też własne linie wysokiej jakości kosmetyków i prężnie działający marketing. Franczyzobiorca tej sieci może być pewien pełnego wsparcia.

Co dostaje franczyzobiorca YASUMI?

YASUMI zależy na sukcesie swoich partnerów. Stawia na rozwój marki, wie jak ważna jest współpraca i pomoc dla franczyzobiorcy, dlatego też może on liczyć na wsparcie. Franczyzobiorca YASUMI dostaje wszystko, czego na danym etapie potrzebuje, m.in:.

  • pomoc przy wyborze odpowiedniego lokalu
  • pomoc przy rekrutacji personelu,
  • szkolenia dla personelu oraz franczyzobiorców,
  • komplet materiałów marketingowych,
  • opiekę edukacyjną, graficzną i doradczą,
  • pomoc przy aranżacji salonu,
  • pomoc przy wyborze sprzętu, kosmetyków,
  • wiedzę i doświadczenie, by oferować usługi na najwyższym poziomie.

Franczyzobiorca dostaje całe know-how do udanego biznesu. Dzięki temu inwestor wie, jak unikać błędów i skupić się na rzeczach ważnych, które gwarantują sukces. Co więcej, YASUMI wspiera franczyzobiorcę tak długo, jak długo tego potrzebuje.

I wcale nie trzeba być kosmetologiem, by otworzyć salon YASUMI – dodaje założycielka marki YASUMI Zofia Bydałek. - Wystarczy lubić pracę z ludźmi i potrafić nimi zarządzać. No i może jeszcze lubić świat Beauty i SPA. To ułatwia i uprzyjemnia pracę.

  • Wiadomości

Gotowe pomysły na biznes

Artykuły o terminalach płatniczych, które mogą Cię zainteresować:

Więcej
  • Czy przedsiębiorcy boją się zmieniać operatorów terminali płatniczych?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Odpowiadając jednym słowem na tytułowe pytanie (bazując na moim dotychczasowym doświadczeniu biznesowym) mogę stwierdzić, że: tak! Przedsiębiorcy raczej niechętnie zmieniają partnerów biznesowych, w tym dostawców terminali płatniczych.  Obawa przed zmianą nie dotyczy tylko właścicieli firm, to powszechnie występujące uczucie, które może obejmować różne sfery życia, takie jak biznes, praca, relacje czy sytuacje osobiste. Ludzie często odczuwają niepokój lub strach wobec nieznanych sytuacji, ponieważ zmiana może być trudna do przewidzenia i wymagać dostosowania się do nowych warunków. Jednakże zmiana może być również postrzegana jako szansa na rozwój i nowe możliwości. Te podejście jest bliższe przedsiębiorcom, którzy na co dzień muszą zmagać się z niepewnym jutrem a mimo to poszukują innowacji; aczkolwiek nie brak konserwatystów, którzy próbują utrzymać status quo i pozostać w sferze komfortu. 

  • Obowiązkowy terminal płatniczy. Od kiedy i dla kogo?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Wprowadzenie „obowiązku” posiadania terminala płatniczego wzbudza niemałe emocje i przyczynia się do burzliwych dyskusji w mediach społecznościowych. W komentarzach można spotkać się z obrońcami walczącymi o demokrację i prawa wolności, wygłaszającymi hasła „tylko gotówka”. A jak to jest naprawdę, czy każda firma w Polsce musi posiadać terminal płatniczy? Otóż, nie! Najpierw należy zweryfikować obowiązek posiadania kasa fiskalnej ze swoim księgowym. Jeżeli firma ma obowiązek prowadzenia ewidencji sprzedaży przy zastosowaniu kas rejestrujących to dopiero wtedy musi zadecydować, w jaki sposób spełni obowiązek udostępniania płatności bezgotówkowych, co nie jest jednoznaczne z wymogiem posiadania nowego terminala płatniczego. Przedsiębiorca ma obowiązek zapewnienia zapłaty przy użyciu instrumentu płatniczego Zerknijmy do dokumentów prawnych, mianowicie do Ustawy z dnia 6 marca 2018 r. - Prawo przedsiębiorców a konkretnie do artykułu 19a, który to ten obowiązek reguluje.

  • Nie przepłacaj za terminal płatniczy! Porównaj i wybierz najlepszą ofertę

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Prowadzisz firmę i nieustannie próbujesz nadążyć z realizacją bieżących zadań oraz gasisz pożary… Znajoma rzeczywistość? To zatrzymaj się na chwilę i przeanalizuj koszty, które ponosisz, bo może się okazać, że dzięki obniżeniu opłat nie będziesz musiał brać kolejnego zlecenia, aby zarobić „na koszty”.   Powyższa sytuacja, tj. pośpiech, brak czasu, wszystko „na wczoraj”, przysłowiowa bieżączka… sprzyja wybieraniu niekorzystnych ofert. Nie zamierzam w tym wpisie skupiać się na organizacji czasu pracy, lecz moim celem jest zachęcenie przedsiębiorców do otwartości na zmianę i znalezienie w swoich grafikach miejsca na rozmowę z konkurencyjnymi dostawcami usług, z których korzystają, m.in. terminali płatniczych. 

  • Własny terminal płatniczy bez abonamentu czy najem urządzenia od operatora?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Niejeden przedsiębiorca zastanawia się, czy kupić terminal płatniczy na własność, aby nie płacić miesięcznego abonamentu lub kompleksowo skorzystać z usług operatora płatności bezgotówkowych i postawić na dzierżawę. Firmy sprzedające urządzenia będą zachwalać opcję z własnym terminalem, zaś przedstawiciele operatora płatności bezgotówkowych będą wskazywać na najem.  Kogo zatem słuchać? Na szczęście nie musimy wsłuchiwać się w głosy perswazji i argumenty sprzedażowe, tylko można policzyć, które rozwiązanie będzie najlepsze. 

  • Otworzyłeś firmę i potrzebujesz nowy terminal płatniczy?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Na wstępie gratuluję Ci rozpoczęcia działalność gospodarczej i życzę powodzenia w rozwoju własnego biznesu. Przed Tobą wiele wyzwań, natomiast w tym wpisie skupię się na kwestii związanej z wyborem terminala płatniczego i podzielę się kilkoma wskazówkami, które uchronią Cię przed popełnieniem kosztownych błędów. Jeśli nie lubisz czytać to zadzwoń na numer 534 001 002 i omówimy dostępne możliwości. Szczegółowe informacje o mnie oraz dane kontaktowe znajdziesz na stronie dot. oferty na terminal płatniczy. Zanim wybierzesz terminal i dostawcę to odpowiedz na kilka pytań Jaki obrót na terminalu przewidujesz w pierwszym roku prowadzenia działalności? Trudne pytanie, natomiast musisz założyć ile będziesz przyjmować płatności kartą od klientów a ile gotówką. Późnej wyjaśnię dlaczego to ważne.

  • Jaką umowę na terminal płatniczy warto podpisać? 

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Jeśli zainteresował Cię ten artykuł to oznacza, że potrzebujesz terminal płatniczy do firmy. Prawdopodobnie jesteś na etapie rozmów z poszczególnymi operatorami płatności bezgotówkowych i analizujesz stawki prowizyjne, czego zwieńczeniem będzie podpisanie umowy współpracy.  Pamiętaj, że podczas wyboru dostawcy terminali płatniczych znaczenie mają nie tylko warunki handlowe i serwis, ale również okres trwania umowy, czas wypowiedzenia i ewentualne kary finansowe za wcześniejsze rozwiązanie umowy.