Aby stworzyć znaną i lubianą markę, trzeba wielu lat ciężkiej pracy i mnóstwo nakładów finansowych. Franczyza dla inwestora to oszczędność czasu i pieniędzy. Wchodzisz w rozpoznawalną markę i minimalizujesz ryzyko inwestycji. Zalet franczyzy jest jednak o wiele więcej.
Franczyza daje poczucie bezpieczeństwa. Kupujesz sprawdzony pomysł, który już odniósł sukces i wiadomo, że przyciągnie klientów. Budujesz swoją firmę, korzystając z doświadczenia i wsparcia innych. Musisz jedynie wybrać, do której sieci chciałbyś dołączyć. Oferta franczyzodawców jest różna. Przed podjęciem decyzji warto wiedzieć, czego od Ciebie wymagają, a co dostajesz w zamian.
Jedna z bardziej znanych sieci Beauty&SPA, YASUMI, oferuje aż trzy programy biznesowe.
Program YASUMI BEAUTY POINT, polecamy w miastach do 40 tys. mieszkańców. Ma wprawdzie najmniejszą ofertę zabiegową, ale sprawdza się w mniejszych miejscowościach – mówi prezes i założycielka marki, Zofia Bydałek.
Program YASUMI EPIL dedykujemy miastom, w których funkcjonuje mała liczba gabinetów depilacji, gdyż wiodącą usługą jest tu właśnie depilacja, na którą jest popyt w każdym mieście – kontynuuje Zofia Bydałek. Gabinet YASUMI EPIL świadczy też usługi pielęgnacji twarzy i ciała, ale w bardzo okrojonym zakresie.
I w końcu program YASUMI INSTYTUT ZDROWIA I URODY, który jest wybierany najczęściej ze względu na swoją bogatą ofertę zabiegową. Równie dobrze sprawdza się w dużych i mnie jszych miastach. Umożliwia wprowadzenie pełnej i zarazem najszerszej oferty zabiegowej. YASUMI INSTYTUT ZDROWIA I URODY można połączyć z marką MEDESTTETIC i dodatkowo oferować zabiegi medycyny estetycznej. Takie połączenie cieszy się największą popularnością, gdyż podwaja wysokość obrotu.
Marka YASUMI istnieje na rynku już 18 lat. Jej popularność wciąż rośnie, a zawdzięcza to zaufaniu, jakim darzą ją klienci. Obecnie sieć tworzy 116 gabinetów z ugruntowaną pozycją. YASUMI ma też własne linie wysokiej jakości kosmetyków i prężnie działający marketing. Franczyzobiorca tej sieci może być pewien pełnego wsparcia.
Co dostaje franczyzobiorca YASUMI?
YASUMI zależy na sukcesie swoich partnerów. Stawia na rozwój marki, wie jak ważna jest współpraca i pomoc dla franczyzobiorcy, dlatego też może on liczyć na wsparcie. Franczyzobiorca YASUMI dostaje wszystko, czego na danym etapie potrzebuje, m.in:.
- pomoc przy wyborze odpowiedniego lokalu
- pomoc przy rekrutacji personelu,
- szkolenia dla personelu oraz franczyzobiorców,
- komplet materiałów marketingowych,
- opiekę edukacyjną, graficzną i doradczą,
- pomoc przy aranżacji salonu,
- pomoc przy wyborze sprzętu, kosmetyków,
- wiedzę i doświadczenie, by oferować usługi na najwyższym poziomie.
Franczyzobiorca dostaje całe know-how do udanego biznesu. Dzięki temu inwestor wie, jak unikać błędów i skupić się na rzeczach ważnych, które gwarantują sukces. Co więcej, YASUMI wspiera franczyzobiorcę tak długo, jak długo tego potrzebuje.
I wcale nie trzeba być kosmetologiem, by otworzyć salon YASUMI – dodaje założycielka marki YASUMI Zofia Bydałek. - Wystarczy lubić pracę z ludźmi i potrafić nimi zarządzać. No i może jeszcze lubić świat Beauty i SPA. To ułatwia i uprzyjemnia pracę.