GoPOS

Dane firmy
GoPOS Sp. z o.o.
ul. Rakowicka 43a
31-510 Kraków
www.gopos.pl

  • Kontakt ws. współpracy
  • (+48) 790 295 124
  •  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

System sprzedażowy GoPOS

GoPOS to szybki i intuicyjny system sprzedażowy, automatyzujący wiele procesów zachodzących w lokalach: od sprzedaży i obsługi klientów, przez komunikację, po kompleksowe zarządzanie biznesem.

Dla kogo?

System przeznaczony jest dla branży gastronomicznej, detalicznej i usługowej.

Oferowane korzyści

  • System pozwalający na szybką sprzedaż w zaledwie 3 kliknięciach 
  • Łatwy dostęp do danych w chmurze, z każdego miejsca i urządzenia osobistego
  • Intuicyjne oprogramowanie, z którym poradzi sobie każdy pracownik, bez konieczności długtrwałych wdrożeń
  • Integracja z terminalami płatniczymi i błyskawiczne procesowanie płatności
  • Kompatybilność z większością dostępnych na rynku urządzeń 
  • Stały dostęp do bieżących aktualizacji systemu 
  • Liczne integracje z zewnętrznymi systemami płatnościowymi, hotelarskimi czy programami księgowymi oraz moduły dodatkowe, pozwalające stworzyć kompleksowe wyposażenie dla każdego biznesu
  • Łatwość instalacji oraz dostęp do supportu technicznego

Funkcjonalności systemu sprzedażowego GoPOS

Jednym z atutów oprogramowania jest możliwość rozszerzenia go o kolejne, przydatne moduły. Wśród oferowanych narzędzi znajdują się aplikacje usprawniające obsługę klienta oraz komunikację w lokalu:

  • Mobilny Kelner, pozwalający na kompleksową obsługę gości All in One, bezpośrednio przy stolikach
  • System GoKDS usprawniający komunikację między salą a kuchnią 
  • Aplikacje stworzone z myślą o bezkontaktowej obsłudze w restauracji - innowacyjne E-Menu oraz GoKiosk
  • System Numerkowy, eliminujący kolejki i przyspieszający obsługę klientów. 

Firma oferuje także szereg aplikacji stworzonych z myślą o pracy managerów i właścicieli lokali gastronomicznych. Są to:

  • GoManager pozwalający zarządzać biznesem z dowolnego urządzenia i miejsca na świecie
  • System magazynowy GoStock, pozwalający precyzyjnie zarządzać stanami towarowymi  
  • Aplikacja do inwentaryzacji usprawniająca i eliminująca 100% błędów w całym procesie 
  • System GastroSupplier automatyzujący procesy zakupowe w lokalu 
  • Rozwiązania dla pracowników pozwalające na pełną kontrolę i szybsze rozliczenia personelu.

Na szczególną uwagę zasługują także rozwiązania dedykowane sprzedaży online, a wśród nich:

  • GoOrder - własny i bezprowizyjny sklep internetowy 
  • GoHub - integracje z zewnętrznymi platformami delivery, jak Uber Eats, Glovo, Pyszne.pl, Bolt Food czy Wolt
  • Centralka telefoniczna identyfikująca numer klienta i pozwalająca odbierać składane zamówienia bezpośrednio na POS
  • Aplikacja dla kierowców umożliwiająca szybsze rozdzielanie zamówień pomiędzy dostawców. 
     

Spośród innych rozwiązań dostępny jest także program lojalnościowy GoClient, umożliwiający tworzenie dowolnych zniżek i promocji oraz generowanie kart stałego klienta. 

Cennik

  • Basic: 79/na rok (przy płatności rocznej), 89/na miesiąc (przy płatności miesięcznej)
  • Pro: 129/na rok (przy płatności rocznej), 159/na miesiąc (przy płatności miesięcznej) 

Zapraszamy do współpracy!

systemy sprzedażowe GoPOS

Artykuły o terminalach płatniczych, które mogą Cię zainteresować:

Więcej
  • Ile kosztuje terminal płatniczy? Opłaty za dzierżawę terminala, prowizje…

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Koszty zawsze wywołują emocje i różnie na nie reagujemy. Wśród przedsiębiorców znajdą się świadomi przedstawiciele, którzy wiedzą, że za jakość trzeba zapłacić i nie ma nic za darmo; jak i tacy, którzy uważają, że terminale płatnicze powinny być bezpłatne przez cały okres współpracy.  Tego typu oczekiwania miałyby racje bytu, gdyby urządzenia, serwis gwarancyjny, systemy rozliczeniowe, serwery, pracownicy i dziesiątki niezbędnych zasobów nic nie kosztowały.  Niestety rzeczywistość jest zgoła odmienna. Zatem, czy reklamy z hasłami „terminal płatniczy za 0 zł” wprowadzają w błąd? Przecież nie ma nic za darmo! Za chwilę odpowiem na to pytanie, napiszę również kilka słów o programie PWOB i na końcu przedstawię koszty związane z użytkowaniem terminala płatniczego, na które składają się zasadniczo 3 kategorie: koszty dzierżawy terminala, prowizje od transakcji, dodatkowe opłaty stosowane przez poszczególnych operatorów.

  • Nie przepłacaj za terminal płatniczy! Porównaj i wybierz najlepszą ofertę

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Prowadzisz firmę i nieustannie próbujesz nadążyć z realizacją bieżących zadań oraz gasisz pożary… Znajoma rzeczywistość? To zatrzymaj się na chwilę i przeanalizuj koszty, które ponosisz, bo może się okazać, że dzięki obniżeniu opłat nie będziesz musiał brać kolejnego zlecenia, aby zarobić „na koszty”.   Powyższa sytuacja, tj. pośpiech, brak czasu, wszystko „na wczoraj”, przysłowiowa bieżączka… sprzyja wybieraniu niekorzystnych ofert. Nie zamierzam w tym wpisie skupiać się na organizacji czasu pracy, lecz moim celem jest zachęcenie przedsiębiorców do otwartości na zmianę i znalezienie w swoich grafikach miejsca na rozmowę z konkurencyjnymi dostawcami usług, z których korzystają, m.in. terminali płatniczych. 

  • Jaką umowę na terminal płatniczy warto podpisać? 

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Jeśli zainteresował Cię ten artykuł to oznacza, że potrzebujesz terminal płatniczy do firmy. Prawdopodobnie jesteś na etapie rozmów z poszczególnymi operatorami płatności bezgotówkowych i analizujesz stawki prowizyjne, czego zwieńczeniem będzie podpisanie umowy współpracy.  Pamiętaj, że podczas wyboru dostawcy terminali płatniczych znaczenie mają nie tylko warunki handlowe i serwis, ale również okres trwania umowy, czas wypowiedzenia i ewentualne kary finansowe za wcześniejsze rozwiązanie umowy.

  • Aktywność terminali w programie Polska Bezgotówkowa wzrasta

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Fundacja Polska Bezgotówkowa kończy kolejny rok działalności z dalszym wzrostem aktywności terminali płatniczych w ramach prowadzonego Programu Polska Bezgotówkowa. Na przestrzeni minionego roku Fundacja odnotowała znaczący wzrost w liczbie zrealizowanych transakcji, których tylko w 2023 r. było blisko pół miliarda. Do końca grudnia 2023 r. do Programu Polska Bezgotówkowa dołączyło blisko 460 tys. podmiotów, w których łącznie zainstalowano ponad 610 tys. urządzeń do przyjmowania płatności cyfrowych. Za pomocą terminali tradycyjnych i tych w telefonie, zrealizowano od początku trwania Programu blisko 1,8 mld transakcji płatniczych na łączną kwotę przekraczającą 110 mld zł. Wśród mikroprzedsiębiorców największy przyrost liczbowy i procentowy urządzeń odnotowano w branży kosmetycznej (+13,3%), a najwyższy wzrost transakcyjny rok do roku (+31,9%) osiągnęły branże związane z ochroną zdrowia. Pod względem wzrostu liczby transakcji w ostatnim roku wyróżniły się: branża edukacyjna (+28,3%) oraz usługowa (+25,4%).

  • Co jest ważne we współpracy z operatorem terminali płatniczych?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Czy Twoi klienci również cenią sobie wygodę i wolą płacić kartą płatniczą zamiast gotówką? Ten trend jest nieodwracalny i koszty związane z obsługą terminali płatniczych wpisały się na stałe w księgi rachunkowe firm. Na rynku działa wielu operatorów, którzy oferują usługi płatności bezgotówkowych oraz terminale płatnicze. Każdy operator tzw. acquire posiada indywidualne oferty handlowe, których porównanie stanowi niemałe wyzwanie dla przedsiębiorcy. Opłaty za terminal płatniczy i stawki prowizyjne za transakcje kartą Pierwszy obszar to warunki handlowe. Prowizje za transakcje kartą mogą być stałe lub zmienne; co więcej mogą zawierać dodatkowe opłaty uzależnione od rodzaju kart płatniczych czy typu transakcji (krajowe, zagraniczne, biznes, Visa, MasterCard, Maestro). Warto pamiętać, że na koszt prowizji składa się marża operatora, opłaty interchange oraz opłaty systemowe, które są zróżnicowane.

  • Obowiązkowy terminal płatniczy. Od kiedy i dla kogo?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Wprowadzenie „obowiązku” posiadania terminala płatniczego wzbudza niemałe emocje i przyczynia się do burzliwych dyskusji w mediach społecznościowych. W komentarzach można spotkać się z obrońcami walczącymi o demokrację i prawa wolności, wygłaszającymi hasła „tylko gotówka”. A jak to jest naprawdę, czy każda firma w Polsce musi posiadać terminal płatniczy? Otóż, nie! Najpierw należy zweryfikować obowiązek posiadania kasa fiskalnej ze swoim księgowym. Jeżeli firma ma obowiązek prowadzenia ewidencji sprzedaży przy zastosowaniu kas rejestrujących to dopiero wtedy musi zadecydować, w jaki sposób spełni obowiązek udostępniania płatności bezgotówkowych, co nie jest jednoznaczne z wymogiem posiadania nowego terminala płatniczego. Przedsiębiorca ma obowiązek zapewnienia zapłaty przy użyciu instrumentu płatniczego Zerknijmy do dokumentów prawnych, mianowicie do Ustawy z dnia 6 marca 2018 r. - Prawo przedsiębiorców a konkretnie do artykułu 19a, który to ten obowiązek reguluje.