GoPOS

Dane firmy
GoPOS Sp. z o.o.
ul. Rakowicka 43a
31-510 Kraków
www.gopos.pl

  • Kontakt ws. współpracy
  • (+48) 790 295 124
  •  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

System sprzedażowy GoPOS

GoPOS to szybki i intuicyjny system sprzedażowy, automatyzujący wiele procesów zachodzących w lokalach: od sprzedaży i obsługi klientów, przez komunikację, po kompleksowe zarządzanie biznesem.

Dla kogo?

System przeznaczony jest dla branży gastronomicznej, detalicznej i usługowej.

Oferowane korzyści

  • System pozwalający na szybką sprzedaż w zaledwie 3 kliknięciach 
  • Łatwy dostęp do danych w chmurze, z każdego miejsca i urządzenia osobistego
  • Intuicyjne oprogramowanie, z którym poradzi sobie każdy pracownik, bez konieczności długtrwałych wdrożeń
  • Integracja z terminalami płatniczymi i błyskawiczne procesowanie płatności
  • Kompatybilność z większością dostępnych na rynku urządzeń 
  • Stały dostęp do bieżących aktualizacji systemu 
  • Liczne integracje z zewnętrznymi systemami płatnościowymi, hotelarskimi czy programami księgowymi oraz moduły dodatkowe, pozwalające stworzyć kompleksowe wyposażenie dla każdego biznesu
  • Łatwość instalacji oraz dostęp do supportu technicznego

Funkcjonalności systemu sprzedażowego GoPOS

Jednym z atutów oprogramowania jest możliwość rozszerzenia go o kolejne, przydatne moduły. Wśród oferowanych narzędzi znajdują się aplikacje usprawniające obsługę klienta oraz komunikację w lokalu:

  • Mobilny Kelner, pozwalający na kompleksową obsługę gości All in One, bezpośrednio przy stolikach
  • System GoKDS usprawniający komunikację między salą a kuchnią 
  • Aplikacje stworzone z myślą o bezkontaktowej obsłudze w restauracji - innowacyjne E-Menu oraz GoKiosk
  • System Numerkowy, eliminujący kolejki i przyspieszający obsługę klientów. 

Firma oferuje także szereg aplikacji stworzonych z myślą o pracy managerów i właścicieli lokali gastronomicznych. Są to:

  • GoManager pozwalający zarządzać biznesem z dowolnego urządzenia i miejsca na świecie
  • System magazynowy GoStock, pozwalający precyzyjnie zarządzać stanami towarowymi  
  • Aplikacja do inwentaryzacji usprawniająca i eliminująca 100% błędów w całym procesie 
  • System GastroSupplier automatyzujący procesy zakupowe w lokalu 
  • Rozwiązania dla pracowników pozwalające na pełną kontrolę i szybsze rozliczenia personelu.

Na szczególną uwagę zasługują także rozwiązania dedykowane sprzedaży online, a wśród nich:

  • GoOrder - własny i bezprowizyjny sklep internetowy 
  • GoHub - integracje z zewnętrznymi platformami delivery, jak Uber Eats, Glovo, Pyszne.pl, Bolt Food czy Wolt
  • Centralka telefoniczna identyfikująca numer klienta i pozwalająca odbierać składane zamówienia bezpośrednio na POS
  • Aplikacja dla kierowców umożliwiająca szybsze rozdzielanie zamówień pomiędzy dostawców. 
     

Spośród innych rozwiązań dostępny jest także program lojalnościowy GoClient, umożliwiający tworzenie dowolnych zniżek i promocji oraz generowanie kart stałego klienta. 

Cennik

  • Basic: 79/na rok (przy płatności rocznej), 89/na miesiąc (przy płatności miesięcznej)
  • Pro: 129/na rok (przy płatności rocznej), 159/na miesiąc (przy płatności miesięcznej) 

Zapraszamy do współpracy!

systemy sprzedażowe GoPOS

Artykuły o terminalach płatniczych, które mogą Cię zainteresować:

Więcej
  • Jaką umowę na terminal płatniczy warto podpisać? 

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Jeśli zainteresował Cię ten artykuł to oznacza, że potrzebujesz terminal płatniczy do firmy. Prawdopodobnie jesteś na etapie rozmów z poszczególnymi operatorami płatności bezgotówkowych i analizujesz stawki prowizyjne, czego zwieńczeniem będzie podpisanie umowy współpracy.  Pamiętaj, że podczas wyboru dostawcy terminali płatniczych znaczenie mają nie tylko warunki handlowe i serwis, ale również okres trwania umowy, czas wypowiedzenia i ewentualne kary finansowe za wcześniejsze rozwiązanie umowy.

  • Co to jest terminal płatniczy i jak działa? Rodzaje terminali

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Według najnowszych danych zawartych w raportach branżowych, liczba transakcji bezgotówkowych w Polsce rośnie z roku na rok. W 2022 roku odnotowano wzrost o 28% w porównaniu do poprzedniego roku, zaś ich liczba przekroczyła 641 mln (źródło: Fundacja Polska Bezgotówkowa).  To pokazuje, jak ważne stało się dla przedsiębiorców posiadanie terminali płatniczych. Zatem pozyskanie niezbędnej wiedzy na temat tego urządzenia, jego funkcji i metod łączenia jest koniecznością a nie przywilejem.  Czym jest terminal płatniczy oraz jak działa?  Najprościej rzecz ujmując, terminal płatniczy to urządzenie elektroniczne, które umożliwia przeprowadzanie transakcji bezgotówkowych za pomocą kart płatniczych, debetowych czy kredytowych. Służy do autoryzacji, rejestracji i przesyłania danych transakcji do instytucji finansowych.

  • Terminal płatniczy i „ukryte” koszty, na które należy zwrócić uwagę

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Na rynku terminali płatniczych jest wielu operatorów, którzy oferują indywidualne warunki handlowe, zaś ich przedstawiciele handlowi mogą stosować różne sztuczki i techniki, aby zaprezentować swoją ofertę w jak najlepszym świetle, zaś niewygodne kwestie przemilczeć.   Zdaję sobie sprawę, że dla osoby spoza branży porównanie poszczególnych ofert to nie lada wyzwanie, ale pomogę Ci w tym i wskażę obszary, na które należy zwrócić uwagę, aby nie popełnić kosztownych błędów.  Uważaj przede wszystkim na... ⛔️ Czas na jaki jest podpisywana umowa. Stara zasada: nie wiesz co będzie za rok, zwłaszcza w tak dynamicznie zmieniającym się środowisku biznesowym, więc nie podpisuj długoterminowych kontraktów, bo zapłacisz kary finansowe za wcześniejsze zerwanie umowy ⛔️ jeśli będziesz potrzebował nagle zakończyć współpracę. 

  • Własny terminal płatniczy bez abonamentu czy najem urządzenia od operatora?

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Niejeden przedsiębiorca zastanawia się, czy kupić terminal płatniczy na własność, aby nie płacić miesięcznego abonamentu lub kompleksowo skorzystać z usług operatora płatności bezgotówkowych i postawić na dzierżawę. Firmy sprzedające urządzenia będą zachwalać opcję z własnym terminalem, zaś przedstawiciele operatora płatności bezgotówkowych będą wskazywać na najem.  Kogo zatem słuchać? Na szczęście nie musimy wsłuchiwać się w głosy perswazji i argumenty sprzedażowe, tylko można policzyć, które rozwiązanie będzie najlepsze. 

  • Nie przepłacaj za terminal płatniczy! Porównaj i wybierz najlepszą ofertę

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Prowadzisz firmę i nieustannie próbujesz nadążyć z realizacją bieżących zadań oraz gasisz pożary… Znajoma rzeczywistość? To zatrzymaj się na chwilę i przeanalizuj koszty, które ponosisz, bo może się okazać, że dzięki obniżeniu opłat nie będziesz musiał brać kolejnego zlecenia, aby zarobić „na koszty”.   Powyższa sytuacja, tj. pośpiech, brak czasu, wszystko „na wczoraj”, przysłowiowa bieżączka… sprzyja wybieraniu niekorzystnych ofert. Nie zamierzam w tym wpisie skupiać się na organizacji czasu pracy, lecz moim celem jest zachęcenie przedsiębiorców do otwartości na zmianę i znalezienie w swoich grafikach miejsca na rozmowę z konkurencyjnymi dostawcami usług, z których korzystają, m.in. terminali płatniczych. 

  • Aktywność terminali w programie Polska Bezgotówkowa wzrasta

    • Terminale płatnicze i płatności bezgotówkowe

    Fundacja Polska Bezgotówkowa kończy kolejny rok działalności z dalszym wzrostem aktywności terminali płatniczych w ramach prowadzonego Programu Polska Bezgotówkowa. Na przestrzeni minionego roku Fundacja odnotowała znaczący wzrost w liczbie zrealizowanych transakcji, których tylko w 2023 r. było blisko pół miliarda. Do końca grudnia 2023 r. do Programu Polska Bezgotówkowa dołączyło blisko 460 tys. podmiotów, w których łącznie zainstalowano ponad 610 tys. urządzeń do przyjmowania płatności cyfrowych. Za pomocą terminali tradycyjnych i tych w telefonie, zrealizowano od początku trwania Programu blisko 1,8 mld transakcji płatniczych na łączną kwotę przekraczającą 110 mld zł. Wśród mikroprzedsiębiorców największy przyrost liczbowy i procentowy urządzeń odnotowano w branży kosmetycznej (+13,3%), a najwyższy wzrost transakcyjny rok do roku (+31,9%) osiągnęły branże związane z ochroną zdrowia. Pod względem wzrostu liczby transakcji w ostatnim roku wyróżniły się: branża edukacyjna (+28,3%) oraz usługowa (+25,4%).

Zamów bezpłatny terminal płatniczy lub porównaj swoje dotychczasowe prowizje. SPRAWDŹ OFERTĘ »