Dane firmy
GoPOS Sp. z o.o.
ul. Rakowicka 43a
31-510 Kraków
www.gopos.pl
- Kontakt ws. współpracy
- (+48) 790 295 124
- Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
System sprzedażowy GoPOS
GoPOS to szybki i intuicyjny system sprzedażowy, automatyzujący wiele procesów zachodzących w lokalach: od sprzedaży i obsługi klientów, przez komunikację, po kompleksowe zarządzanie biznesem.
Dla kogo?
System przeznaczony jest dla branży gastronomicznej, detalicznej i usługowej.
Oferowane korzyści
- System pozwalający na szybką sprzedaż w zaledwie 3 kliknięciach
- Łatwy dostęp do danych w chmurze, z każdego miejsca i urządzenia osobistego
- Intuicyjne oprogramowanie, z którym poradzi sobie każdy pracownik, bez konieczności długtrwałych wdrożeń
- Integracja z terminalami płatniczymi i błyskawiczne procesowanie płatności
- Kompatybilność z większością dostępnych na rynku urządzeń
- Stały dostęp do bieżących aktualizacji systemu
- Liczne integracje z zewnętrznymi systemami płatnościowymi, hotelarskimi czy programami księgowymi oraz moduły dodatkowe, pozwalające stworzyć kompleksowe wyposażenie dla każdego biznesu
- Łatwość instalacji oraz dostęp do supportu technicznego
Funkcjonalności systemu sprzedażowego GoPOS
Jednym z atutów oprogramowania jest możliwość rozszerzenia go o kolejne, przydatne moduły. Wśród oferowanych narzędzi znajdują się aplikacje usprawniające obsługę klienta oraz komunikację w lokalu:
- Mobilny Kelner, pozwalający na kompleksową obsługę gości All in One, bezpośrednio przy stolikach
- System GoKDS usprawniający komunikację między salą a kuchnią
- Aplikacje stworzone z myślą o bezkontaktowej obsłudze w restauracji - innowacyjne E-Menu oraz GoKiosk
- System Numerkowy, eliminujący kolejki i przyspieszający obsługę klientów.
Firma oferuje także szereg aplikacji stworzonych z myślą o pracy managerów i właścicieli lokali gastronomicznych. Są to:
- GoManager pozwalający zarządzać biznesem z dowolnego urządzenia i miejsca na świecie
- System magazynowy GoStock, pozwalający precyzyjnie zarządzać stanami towarowymi
- Aplikacja do inwentaryzacji usprawniająca i eliminująca 100% błędów w całym procesie
- System GastroSupplier automatyzujący procesy zakupowe w lokalu
- Rozwiązania dla pracowników pozwalające na pełną kontrolę i szybsze rozliczenia personelu.
Na szczególną uwagę zasługują także rozwiązania dedykowane sprzedaży online, a wśród nich:
- GoOrder - własny i bezprowizyjny sklep internetowy
- GoHub - integracje z zewnętrznymi platformami delivery, jak Uber Eats, Glovo, Pyszne.pl, Bolt Food czy Wolt
- Centralka telefoniczna identyfikująca numer klienta i pozwalająca odbierać składane zamówienia bezpośrednio na POS
- Aplikacja dla kierowców umożliwiająca szybsze rozdzielanie zamówień pomiędzy dostawców.
Spośród innych rozwiązań dostępny jest także program lojalnościowy GoClient, umożliwiający tworzenie dowolnych zniżek i promocji oraz generowanie kart stałego klienta.
Cennik
- Basic: 79/na rok (przy płatności rocznej), 89/na miesiąc (przy płatności miesięcznej)
- Pro: 129/na rok (przy płatności rocznej), 159/na miesiąc (przy płatności miesięcznej)