wakacje.pl logo franczyza

Dane firmy
Wakacje.pl S.A.
al. Grunwaldzka 413
80-309 Gdańsk
www.wakacje.pl

  • Kontakt ws. współpracy
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

O firmie

Wakacje.pl to największy w Polsce multiagent w branży zorganizowanej turystyki wyjazdowej i lider w tym segmencie. Misją działającej od 23 lat marki jest profesjonalne doradzanie Polakom w wyborze wakacji i ułatwienie ich zakupu z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie.

Wakacje.pl dedykują klientom trzy kanały sprzedaży - portal turystyczny, będący platformą sprzedażową ofert ponad 100 biur podróży, największą w Polsce i dynamicznie rozwijającą się sieć salonów stacjonarnych na terenie całego kraju oraz infolinię.

Doświadczenie, szeroki wachlarz ofert turystycznych i elastyczne kanały sprzedaży od wielu lat doceniają klienci w plebiscytach konsumenckich. Marka Wakacje.pl cieszy się zaufaniem Klientów, czego dowodem jest zdobycie Złotego Medalu w plebiscytach konsumenckich, m.in. Dobra Marka, Superbrands Polska i wielokrotnie Laur Konsumenta w latach 2014-2021. Spółka jest częścią Grupy Wirtualna Polska.

Sieć sprzedaży:

  • Jednostki własne: 3
  • Jednostki franczyzowe: 213

Franczyza Wakacje.pl

Wakacje.pl to multiagent działający na rynku turystyki zorganizowanej. W naszym portfolio znajdują się oferty wycieczek zagranicznych i krajowych ponad 100 biur podróży, w tym unikalne oferty dostępne jedynie w kanałach sprzedaży marki, bilety lotnicze, ubezpieczenia podróżne, miejsca parkingowe przy lotniskach oraz bony wakacyjne.

Adresujemy potrzeby turystyczne Polaków poprzez dostarczenie im szerokiego wachlarza produktów i usług, będąc jednocześnie wsparciem w procesie podejmowania decyzji o wyborze usługi turystycznej - porównujemy oferty rynkowe i doradzamy w wyborze najlepszej.

Z naszych usług korzystają zarówno użytkownicy internetu, jak i kupujący w tradycyjnym kanale sprzedaży. Pomogliśmy w wyborze wakacji już ponad 1 500 000 Polaków – całym rodzinom, parom czy grupom znajomych. Jesteśmy po to, żeby ułatwić wyszukanie i wybór idealnego miejsca na wakacje bez względu na potrzeby i budżet, a także miejsce i czas zakupu.

Oferowane wsparcie dla franczyzobiorcy

Zasadą franczyzy Wakacje.pl jest działanie w oparciu o partnerstwo biznesowe. Dostarczamy niezbędnego wsparcia i dzielimy się wiedzą przez cały okres współpracy. W zamian oczekujemy silnej motywacji sprzedażowej i ukierunkowania na osiąganie sukcesów.

SPRZEDAŻ

  • Know-how poparte wieloletnim doświadczeniem i systemem szkoleń
  • Nowoczesny system CRM do zarządzania sprzedażą i relacjami z Klientem
  • Wypracowane standardy sprzedaży zapewniające skuteczność
  • Ponad stu touroperatorów w ofercie i preferencyjne warunki sprzedaży usług dodatkowych
  • Dostęp do sprzedaży bonów wakacyjnych i unikalnych produktów (Promesa Pewne Wakacje, oferty dedykowane)
  • Kierowanie klientów z portalu Wakacje.pl do salonów sprzedaży
  • Zagraniczne wyjazdy szkoleniowe gratis dla najlepszych salonów

MARKETING

  • Działanie pod znaną, rozpoznawalną, budzącą zaufanie marką
  • System dofinansowań lokalnych akcji promocyjnych
  • Prezentacja salonu na stronie najpopularniejszego portalu turystycznego
  • Udział w akcjach promocyjnych Wakacje.pl i touroperatorów
  • Spójny system identyfikacji wizualnej salonów i kompleksowa aranżacja lokalu
  • Kampanie wizerunkowe marki Wakacje.pl w mediach

LOGISTYKA I ADMINISTRACJA

  • Pomoc w wyborze optymalnej lokalizacji
  • Szybkie uruchomienie salonu sprzedaży
  • Załatwienie formalności z udostępnieniem ofert touroperatorów 
  • Zbiorcze rozliczanie prowizji w cyklach tygodniowych
  • Stała opieka nad salonami i pomoc dla sprzedawców i właścicieli
  • Możliwość korzystania z umów podpisanych przez Wakacje.pl z różnymi podmiotami (Sodexo, platformy benefitowe, systemy płatnicze).

Podstawowe wymagania i koszt inwestycji

  • Posiadanie odpowiednich środków finansowych na uruchomienie biura
  • Chęć rozwoju marki na lokalnym rynku
  • Lokal w galerii handlowej  lub przy ulicy handlowej, na parterze z wejściem od ulicy, z dużą witryną, zlokalizowany w centrum miasta, w pobliżu miejsc parkingowych. Powierzchnia sali sprzedaży powyżej 17 mkw.
  • Wyspy w pasażach centrów handlowych 10-20 mkw.
  • Podłączenie do linii telefonicznej oraz stałe łącze internetowe
  • Doświadczenie w obsłudze klienta mile widziane
  • Determinacja, otwartość na zmiany, aktywność, ukierunkowanie na osiąganie sukcesów
  • Gotowość do udziału w szkoleniach

Koszt inwestycji

W naszym biznesie cenimy rzetelność i uczciwość, dlatego stawiamy na proste i klarowne zasady. Łączny koszt inwestycji to ok. 30 tys. zł netto – obejmuje całkowite wyposażanie lokalu oraz materiały marketingowe.

  • Żadnych dodatkowych opłat miesięcznych
  • Brak opłat za współpracę z touroperatorami
  • Bezpłatny dostęp do systemu CRM
  • Darmowe szkolenia wewnętrzne
  • Brak opłat za obsługę helpdesk
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej Lux Med
  • Dopłaty do kart Multisport

Proces otwarcia salonu Wakacje.pl

Proces i czas otwarcia salonu zależy od indywidualnych warunków lokalizacji.

  1. Pierwszy etap to kontakt telefoniczny lub mailowy oraz spotkanie z potencjalnym franczyzobiorcą i przedstawienie oferty.
  2. Kolejne kroki to wybór i potwierdzenie lokalizacji, formalności związane z pozyskaniem oferty touroperatorów, włączenie salonu do spójnego systemu wizualizacji (kolorystyka, meble, identyfikacja zewnętrzna) oraz podłączenia systemowe.
  3. Ostatni etap to kompleksowe szkolenia produktowe oraz sprzedażowe. 

Zapraszamy do współpracy

franczyza wakacje.pl biuro podróży salon sprzedaży

Najpopularniejsze franczyzy