Dane firmy
Wakacje.pl S.A.
al. Grunwaldzka 413
80-309 Gdańsk
www.wakacje.pl
- Kontakt ws. współpracy
- Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
O firmie
Wakacje.pl to największy w Polsce multiagent w branży zorganizowanej turystyki wyjazdowej i lider w tym segmencie. Misją działającej od 23 lat marki jest profesjonalne doradzanie Polakom w wyborze wakacji i ułatwienie ich zakupu z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie.
Wakacje.pl dedykują klientom trzy kanały sprzedaży - portal turystyczny, będący platformą sprzedażową ofert ponad 100 biur podróży, największą w Polsce i dynamicznie rozwijającą się sieć salonów stacjonarnych na terenie całego kraju oraz infolinię.
Doświadczenie, szeroki wachlarz ofert turystycznych i elastyczne kanały sprzedaży od wielu lat doceniają klienci w plebiscytach konsumenckich. Marka Wakacje.pl cieszy się zaufaniem Klientów, czego dowodem jest zdobycie Złotego Medalu w plebiscytach konsumenckich, m.in. Dobra Marka, Superbrands Polska i wielokrotnie Laur Konsumenta w latach 2014-2021. Spółka jest częścią Grupy Wirtualna Polska.
Sieć sprzedaży:
- Jednostki własne: 3
- Jednostki franczyzowe: 213
Franczyza Wakacje.pl
Wakacje.pl to multiagent działający na rynku turystyki zorganizowanej. W naszym portfolio znajdują się oferty wycieczek zagranicznych i krajowych ponad 100 biur podróży, w tym unikalne oferty dostępne jedynie w kanałach sprzedaży marki, bilety lotnicze, ubezpieczenia podróżne, miejsca parkingowe przy lotniskach oraz bony wakacyjne.
Adresujemy potrzeby turystyczne Polaków poprzez dostarczenie im szerokiego wachlarza produktów i usług, będąc jednocześnie wsparciem w procesie podejmowania decyzji o wyborze usługi turystycznej - porównujemy oferty rynkowe i doradzamy w wyborze najlepszej.
Z naszych usług korzystają zarówno użytkownicy internetu, jak i kupujący w tradycyjnym kanale sprzedaży. Pomogliśmy w wyborze wakacji już ponad 1 500 000 Polaków – całym rodzinom, parom czy grupom znajomych. Jesteśmy po to, żeby ułatwić wyszukanie i wybór idealnego miejsca na wakacje bez względu na potrzeby i budżet, a także miejsce i czas zakupu.
Oferowane wsparcie dla franczyzobiorcy
Zasadą franczyzy Wakacje.pl jest działanie w oparciu o partnerstwo biznesowe. Dostarczamy niezbędnego wsparcia i dzielimy się wiedzą przez cały okres współpracy. W zamian oczekujemy silnej motywacji sprzedażowej i ukierunkowania na osiąganie sukcesów.
SPRZEDAŻ
- Know-how poparte wieloletnim doświadczeniem i systemem szkoleń
- Nowoczesny system CRM do zarządzania sprzedażą i relacjami z Klientem
- Wypracowane standardy sprzedaży zapewniające skuteczność
- Ponad stu touroperatorów w ofercie i preferencyjne warunki sprzedaży usług dodatkowych
- Dostęp do sprzedaży bonów wakacyjnych i unikalnych produktów (Promesa Pewne Wakacje, oferty dedykowane)
- Kierowanie klientów z portalu Wakacje.pl do salonów sprzedaży
- Zagraniczne wyjazdy szkoleniowe gratis dla najlepszych salonów
MARKETING
- Działanie pod znaną, rozpoznawalną, budzącą zaufanie marką
- System dofinansowań lokalnych akcji promocyjnych
- Prezentacja salonu na stronie najpopularniejszego portalu turystycznego
- Udział w akcjach promocyjnych Wakacje.pl i touroperatorów
- Spójny system identyfikacji wizualnej salonów i kompleksowa aranżacja lokalu
- Kampanie wizerunkowe marki Wakacje.pl w mediach
LOGISTYKA I ADMINISTRACJA
- Pomoc w wyborze optymalnej lokalizacji
- Szybkie uruchomienie salonu sprzedaży
- Załatwienie formalności z udostępnieniem ofert touroperatorów
- Zbiorcze rozliczanie prowizji w cyklach tygodniowych
- Stała opieka nad salonami i pomoc dla sprzedawców i właścicieli
- Możliwość korzystania z umów podpisanych przez Wakacje.pl z różnymi podmiotami (Sodexo, platformy benefitowe, systemy płatnicze).
Podstawowe wymagania i koszt inwestycji
- Posiadanie odpowiednich środków finansowych na uruchomienie biura
- Chęć rozwoju marki na lokalnym rynku
- Lokal w galerii handlowej lub przy ulicy handlowej, na parterze z wejściem od ulicy, z dużą witryną, zlokalizowany w centrum miasta, w pobliżu miejsc parkingowych. Powierzchnia sali sprzedaży powyżej 17 mkw.
- Wyspy w pasażach centrów handlowych 10-20 mkw.
- Podłączenie do linii telefonicznej oraz stałe łącze internetowe
- Doświadczenie w obsłudze klienta mile widziane
- Determinacja, otwartość na zmiany, aktywność, ukierunkowanie na osiąganie sukcesów
- Gotowość do udziału w szkoleniach
Koszt inwestycji
W naszym biznesie cenimy rzetelność i uczciwość, dlatego stawiamy na proste i klarowne zasady. Łączny koszt inwestycji to ok. 30 tys. zł netto – obejmuje całkowite wyposażanie lokalu oraz materiały marketingowe.
- Żadnych dodatkowych opłat miesięcznych
- Brak opłat za współpracę z touroperatorami
- Bezpłatny dostęp do systemu CRM
- Darmowe szkolenia wewnętrzne
- Brak opłat za obsługę helpdesk
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej Lux Med
- Dopłaty do kart Multisport
Proces otwarcia salonu Wakacje.pl
Proces i czas otwarcia salonu zależy od indywidualnych warunków lokalizacji.
- Pierwszy etap to kontakt telefoniczny lub mailowy oraz spotkanie z potencjalnym franczyzobiorcą i przedstawienie oferty.
- Kolejne kroki to wybór i potwierdzenie lokalizacji, formalności związane z pozyskaniem oferty touroperatorów, włączenie salonu do spójnego systemu wizualizacji (kolorystyka, meble, identyfikacja zewnętrzna) oraz podłączenia systemowe.
- Ostatni etap to kompleksowe szkolenia produktowe oraz sprzedażowe.