travel shops franczyza

Dane firmy
Travel Shops Sp. z o.o.
Ul. Andrzeja Struga 5
90-420 Łódź
www.travelshops.pl

  • Kontakt ws. współpracy
  • Krzysztof Czech
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

O firmie

Travel Shops to Ogólnopolska Sieć Biur Podróży. Działamy jako multiagent i mamy kompletną na rynku polskim ofertę imprez turystycznych i usług około-turystycznych. Dzięki dobrej sprzedaży i wysokim standardom rekomendują nas najwięksi w Polsce organizatorzy turystyki: Itaka, Rainbow Tours, TUI, Sun & Fun. Z sukcesem zrealizowaliśmy innowacyjny projekt unijny „Partnerka Sieć Biur Podróży”. Wyróżnia nas to, że wprowadzamy do naszych biur najnowszą technologię oraz wyposażamy naszych Partnerów w nowoczesne strony www wraz z e-narzędziami obsługi klienta.

Ofertę franczyzy kierujemy zarówno do nowych podmiotów na rynku, jak i funkcjonujących agentów, dopasowując indywidualne warunki współpracy. Dziś jesteśmy w wielu miastach Polski. Połączenie kilku kanałów sprzedaży ofert przekłada się na szybki wzrost przychodów naszych Biur Podróży, a wyposażenie dodatkowo w spersonifikowane nowoczesne portale turystyczne pozwala naszym Partnerom obsługiwać klientów nie tylko na rynku lokalnym, ale i z całej Polski.

Sieć sprzedaży:

  • Jednostki własne: 7
  • Jednostki franczyzowe: 50

Dostępne modele współpracy

  • Office Partner: sprzedaż wycieczek w lokalu usługowym, wsparta sprzedażą internetową poprzez nowoczesny portal internetowy, i uzupełniona opcjonalnie usługą mobilnego doradcy
  • Mobile Partner: obsługa bezpośrednio u klienta i/lub na spotkaniach z klientem, wsparta nowoczesnym portalem www. Mobilny doradca to propozycja dla osób bez lokalu usługowego, z mniejszym budżetem lub z ograniczonym czasem pracy.

Oferowane wsparcie

Przystąpienie do sieci gwarantuje przede wszystkim pełne wsparcie na każdym etapie współpracy. Oprócz szkoleń (wstępnych oraz okresowych), przez cały okres współpracy, sprawujemy nad Partnerem codzienną opiekę biznesową i merytoryczną. W procesie obsługi klienta i sprzedaży Partner ma do dyspozycji 7 dni w tygodniu dedykowany Help Desk. Nasza bieżąca opieka nie tylko pozwala Partnerowi skutecznie prowadzić biuro i sprzedawać wycieczki, ale także minimalizuje popełnianie przez Franczyzobiorców (kosztowynych) błędów. Procedury, które przez lata wypracowaliśmy, zastosowana nowoczesna technologia, bezpośredni szybki kontakt z każdym naszym działem, a wszystko to uzupełnione o 20 letnie know-how, są gwarancją stabilnego prowadzenia i rozwoju biznesu przez cały okres współpracy.

Korzyści ze współpracy

W pakiecie franczyzowym nasze biura otrzymują kompleksową wiedzę, wsparcie i narzędzia do szybkiego uruchomienia biura podróży i skutecznej sprzedaży imprez turystycznych i usług okołoturystycznych, między innymi:

  • dostęp do szerokiej oferty turystycznej ponad 100 touroperatorów,
  • sprzedaż usług dodatkowych (ubezpieczenia, parkingi, bilety, hotele),
  • bezpłatne szkolenia systemowe, sprzedażowe i produktowe,
  • zagraniczne szkolenia z oferty połączone z wypoczynkiem,
  • zindywidualizowany nowoczesny portal ze ścieżką rezerwacji,
  • spójny system identyfikacji wizualnej oraz materiałów reklamowych,
  • wsparcie logistyczne w zakresie wspólnych akcji marketingowych,
  • nowoczesne e-narzędzia do obsługi klienta przez internet,
  • system CRM zarządzania sprzedażą i relacjami z klientem,
  • podręcznik operacyjny,
  • uproszczony system rozliczeń i fakturowania,
  • stała opieka Help Desk i wsparcie sprzedaży,
  • wyłączność terytorialną w lokalizacji Partnera.

Wymagania

  • Posiadanie środków finansowych na prowadzenie biura w pierwszym okresie
  • Przestrzeganie standardów i procedur przyjętych w Travel Shops
  • Znajomość zagadnień związanych z turystyką
  • Chęć rozwoju i gotowość udziału w szkoleniach
  • Kreatywność, determinacja i ukierunkowanie na sukces
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta

Office Partner

  • Lokal na parterze w ciągu handlowym, w centrum handlowym lub na osiedlu mieszkalnym
  • Minimalna powierzchnia 15 m2, witryna okienna, wejście z ulicy/ciągu handlowego
  • Komputer, internet, telefon/fax, drukarka
  • Wizualizacja biura zgodna z wytycznymi Travel Shops

Mobile Partner

  • Laptop, internet, telefon, dostęp do drukarki i faksu

Koszt inwestycji

Całkowity minimalny koszt inwestycji dla stacjonarnego biura podróży mieści się w kwocie ok. 10 tys. zł, z tym, że zależy to od wielkości lokalu, standardu, w jakim go urządzamy, i kilku innych elementów (wówczas należy założyć kwotę 10 – 20 tys. zł). Z kolei dla mobilnego doradcy koszt wynosi poniżej 5 tys. zł.

Koszty remontu, adaptacji i wyposażenia biura podróży pozostawiamy po stronie Partnera i nie narzucamy Partnerowi producentów ani rodzaju mebli i wyposażenia. Obowiązkowe dla biura to komputer, urządzenie wielofunkcyjne, telefon.

Opłaty wstępne są zminimalizowane, aby Partner mógł większą kwotę przeznaczyć na ewentualny remont i wyposażenie lokalu. Miesięczny koszt franczyzy ustaliśmy na takim poziomie, aby razem z usługami zewnętrznymi nie przekroczył przychodu z tytułu jednej rezerwacji. Opłata franczyzowa od przychodów wynosi 10 %.

Z wieloletniego doświadczenia wiemy, że inwestycja, niezależnie od poniesionych nakładów, przy świadomym i rzetelnym prowadzeniu biznesu zwraca się po około pierwszym roku. Po tym okresie dobry agent powinien osiągać coraz większą dynamikę rozwoju, co trwa ok. 3/4 lata, i potem utrzymuje się na stałym poziomie już z mniej dynamicznym wzrostem.

Proces nawiązania współpracy

Wdrożenie biura w zakresie pozwalającym na otwarcie biura, obsługę klienta oraz sprzedaż wycieczek realizujemy w ciągu ok. 30 dni od daty dopełnienia formalności związanych z przystąpieniem do Sieci, lub w terminie uzgodnionym z Franczyzobiorca. Procedury wdrożeniowe nie obciążają czasowo Franczyzobiorcę, wszystko wykonuje Centrala Travel Shops. Pierwszy etap wdrożenia obejmuje m.in. branding biura zgodnie z Umową, 3-dniowe szkolenie Franczyzobiorcy i pracowników, zbudowanie strony www, generowanie dostępów do systemów, konta e-mail, itd. Pełne wdrożenie biura trwa dość długo, nawet kilka miesięcy, na co wpływ ma zarówno obszerny i wielowątkowy zakres wdrożenia, jak i m.in. procedury u kontrahentów.

Galeria

.