soup culture franczyza

Dane firmy
Soup Culture Sp. z o. o.
Al. Jana Pawła II 38/4
00-141 Warszawa
www.soupculture.pl

Dane kontaktowe
  • Kontakt ws. współpracy
  • Angelika Szkołuda / Eugeniusz Adintsov
  • (+48) 500203582 / 883559288
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

O firmie

Soup Culture to:

  • innowacja gastronomiczna;
  • producent jadalnych opakowań;
  • międzynarodowa sieć restauracji stacjonarnych.

Pojawiliśmy się w Polsce na długo przed narodzinami trendu proekologicznego. Jesteśmy wyjątkową siecią zupiarni, której celem jest promowanie zdrowej i odpowiedzialnej diety w zgodzie z naturą.

Naszą wizytówką jest unikalny w skali światowej sposób serwowania dań - jadalne, chlebowe kubki w wielu wersjach - m.in. pszennej, pełnoziarnistej, bezglutenowej. W Soup Culture serwujemy w nich roślinne i warzywne zupy kremy. Dzięki nowatorskiej formie jadalnego opakowania są one fast foodem idealnym - klient otrzymuje je w kilka chwil od zamówienia i spożywa na miejscu lub w drodze, nie pozostawiając po sobie plastikowych odpadów.

Nasze menu składa się z dań wegetariańskich i wegańskich, oferujemy poza zupami również grillowane kanapki wg własnej receptury, zdrowe desery i napoje. Dbamy o to, aby proponowana przez nas ekologiczna, a przy tym ekonomiczna dieta była zawsze atrakcyjna. W każdym tygodniu oferujemy zupełnie nową kartę zup w jadalnych kubkach.

W Warszawie - siedzibie firmy, powołujemy do życia autorskie piece do produkcji jadalnych opakowań, które aktualnie są już w 9 krajach. Bardzo praktycznie skupiamy się na idei zero waste i mówimy głośne NIE dla plastiku – poza jadalnymi pojemnikami na zupy używamy materiałów biodegradowalnych.

Sieć sprzedaży:

  • Jednostki własne: 1
  • Jednostki franczyzowe w Polsce: 4
  • Jednostki franczyzowe na świecie: 20

Franczyza Soup Culture

Soup Culture tworzy nowy, unikalny produkt na rynku street food - zupę w samodzielnie produkowanym jadalnym opakownaiu - chlebowym kubku. Jest to nieznany dotąd sposób na gastronomiczne zero waste. Wykorzystujemy tylko naturalne składniki: warzywa sezonowe, produkty lokalne, przyprawy. Nasze dania nie zawierają mięsa, jajek i wzmacniaczy smaku oraz innej chemii spożywczej.

Kubek chlebowy jest świetną alternatywą dla naczyń jednorazowego użytku. Nasz produkt nie zostawia odpadów szklanych oraz plastikowych, które zanieczyszczają środowisko. Technologia wypiekania chlebowego kubka została wymyślona i opatentowana przez firmę Soup Culture.

Utrzymujemy niezmiennie wysoką jakość, świeżość oraz doskonały smak dań. Jesteśmy doceniani - nasza marka ma tytuł "VEGE ROKU 2019". Jesteśmy jedynym tego typu fastfoodem, który serwuje potrawy w takiej formie, zarówno w Polsce jak i za granicą.

Profil klienta to m.in.: osoby nowoczesne i aktywne, w tym: seniorzy, wegetarianie, weganie, osoby z sektora biznesu, młodzież, studenci i uczniowie, osoby prowadzące zdrowy styl życia, pracownicy biurowi, rodziny z dziećmi.

Oferowane wsparcie dla franczyzobiorcy

Pakiet franczyzobiorcy:

  • Licencje od firmy Soup Culture i pozwolenie na korzystanie z patentów
  • Księga stylu firmowego i używania grafik
  • Piec do wypiekania jadalnych kubków PS2/300
  • Szkolenia personelu
  • System kasowy do prowadzenia lokalu
  • Marka towarowa Soup Culture
  • Projekt wystroju lokalu i witryny
  • Dołączenie nowej lokalizacji do sieci kanałów promocyjnych w mediach społecznościowych
  • Dostęp do bazy zdjęć, grafik, wideo
  • Przepisy na ciasto, na słono i słodko
  • Przepisy na zupy - menu stałe oraz sezonowe
  • Przepisy na wrapy z grilla

w tym wsparcie:

  • Konsultacje przy poszukiwaniu lokalu
  • Konsultacje przy przygotowaniu lokalu przed odbiorem sanepidu
  • Konsultacje przy otwarciu punktu
  • Instrukcja obsługi klienta
  • Wsparcie marketingowe
  • Bieżące konsultacje w prowadzeniu punktu

Korzyści ze współpracy

Franczyza Soup Culture to unikalna możliwość prowadzenia pierwszego, w takim stopniu odpowiedzialnego biznesu gastronomicznego, który gwarantuje wieloletnią innowacyjność i oferuje pierwsze w pełni jadalne opakowania do żywności.

Soup Culture jest odpowiedzią na poszukiwania współpracy satysfakcjonującej, odpowiedzialnej społecznie i generującej zysk. To również szansa na współtworzenie pierwszej takiej, międzynarodowej sieci zupiarni.

Wymagania

Profil franczyzobiorcy

Osoby zainteresowane osobistym zaangażowaniem w firmę, ceniące zdrowy styl życia i innowacje. Dotychczas model franczyzy Soup Culture sprawdza się w przypadku prowadzenia przez rodziny, partnerów, małżeństwa etc.

Koszt inwestycji

  • 60 000 zł brutto - szacowany koszt inwestycji - już z estymowanym remontem lokalu
  • 43 000 zł brutto - opłata wstępna zawierająca koszt pieca do wypiekania jadalnych kubków

Galeria

.