piwiarnia

Dane firmy
Sfinks Polska S.A.
Ul. Świętojańska 5a
05-500 Piaseczno
www.franczyza.sfinks.pl

  • Kontakt ws. współpracy
  • Hubert Łątka
  • (+48) 665 855 284
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

O firmie

Sfinks Polska S.A. to największa firma restauracyjna z sektora casual dining w Polsce i jedna z największych w Europie. Spółka zarządza sieciami Sphinx, Piwiarnia, Chłopskie Jadło Fabryka Pizzy i WOOK, a także kultowym warszawskim pubem Bolek i lokalami Meta Seta Galareta, Meta Disco oraz Lepione & Pieczone by Chłopskie Jadło. Najbardziej znaną marką jest Sphinx – sieć istniejąca na rynku od blisko 25 lat. Piwiarnia to największa sieć pubów w Polsce. Chłopskie Jadło specjalizuje się w kuchni polskiej, która cieszy się niesłabnącą popularnością wśród Polaków i której zawsze chętnie próbują zagraniczni turyści. Z kolei WOOK to sieciowa restauracja oferująca dania kuchni azjatyckiej.

Lokale zarządzane przez Sfinksa działają w modelu operatorskim i franczyzowym. Spółka rozwija także działalność w segmencie delivery, udostępniając ofertę swoich restauracji poprzez własną platformę internetową smacznieiszybko.pl oraz inne serwisy online. Od 2006 r. Sfinks Polska S.A. jest notowana na GPW.

Sieć lokali pod szyldem Piwiarnia Warki:

  • Jednostki franczyzowe: 64

Franczyza Piwiarni Warki

Piwiarnia Warki to największa sieć pubów w Polsce i jedna z najpopularniejszych polskich marek gastronomicznych. Pierwszy lokal powstał w 2006 roku, dziś pod tym szyldem działa ponad 60 pubów w całym kraju.

Piwiarnia Warki to nie tylko zadowoleni klienci, ale i doświadczeni, działający z sukcesem franczyzobiorcy – wszystkie lokale sieci prowadzone są właśnie w oparciu o franczyzę.

Oferta Piwiarni to bogaty wybór piw, a także dopasowana karta dań, które podkreślą smak tego napoju. Na klientów Piwiarni czekają m.in. żeberka, steki, golonka i burgery, a także zakąski jak tatar, skrzydełka czy galareta. Szeroki wachlarz przekąsek i atrakcyjne zestawy dla kilku osób sprawiają, że Piwiarnia świetnie sprawdza się na spotkania w gronie znajomych.

Piwiarnia Warki to również miejsce stworzone dla kibiców. Dzięki telewizyjnym transmisjom w lokalach sieci każdego dnia można na bieżąco śledzić wydarzenia sportowe z różnych dyscyplin. A to wszystko w klimatycznych wnętrzach inspirowanych wystrojem tradycyjnych pubów z Wysp Brytyjskich.

Korzyści ze współpracy

Piwiarnia Warki to sieć franczyzowa, która na polskim rynku z sukcesem działa od wielu lat. Franczyzobiorcy współpracujący w ramach tego konceptu mogą więc korzystać z szerokiego doświadczenia i wypracowanego przez lata know-how, by rozwijać swój biznes.

Decydując się na prowadzenie Piwiarni partnerzy mogą też liczyć na korzyści wynikające z przynależności do dużej sieci. Otrzymują gotowe receptury dań, mogą korzystać z zaawansowanych narzędzi wspierających rozwój biznesu, jak dedykowany system informatyczny, który wspomaga zarządzanie lokalem. Zdecydowanym atutem jest też możliwość współpracy ze sprawdzonymi dostawcami na atrakcyjnych warunkach wynegocjowanych dzięki efektowi skali.

Oferowane wsparcie dla franczyzobiorcy

Franczyzodawca oferuje franczyzobiorcy Piwiarni wsparcie na każdym etapie prowadzonej działalności, także na poziomie inwestycyjnym. Spółka doradza przy przygotowaniu planu biznesu i pomaga w jego realizacji. Po stronie franczyzodawcy jest też zapewnienie partnerowi, a także pracownikom Piwiarni niezbędnych szkoleń zarówno przed uruchomieniem lokalu, jak i w trakcie jego działania.

Podstawowe wymagania i koszt inwestycji

Aby zostać franczyzobiorcą Piwiarni trzeba posiadać środki na inwestycję w lokal. Bardzo ważna jest gotowość do osobistego zaangażowania w prowadzoną działalność i otwartość na współpracę we franczyzie. Doświadczenie w gastronomii nie jest wymagane. Atutem natomiast jest doświadczenie w prowadzeniu własnego biznesu. Kandydat powinien być osobą ambitną, pracowitą, przedsiębiorczą i interesować się gastronomią.

Koszt inwestycji

Oprócz kosztów związanych z koniecznością dostosowania lokalu do działalności gastronomicznej oraz standardów sieci, a także miesięcznych opłat franczyzowych, franczyzobiorca Piwiarni ponosi jednorazową opłatę wstępną za dostęp do wieloletniego know-how w wysokości 15 tys. zł netto.

Proces otwarcia Piwiarni Warki

Pierwszy krok do nawiązania współpracy to kontakt ze spółką. W tym celu franczyzobiorca może wypełnić formularz na stronie www. Następnie organizowane jest spotkanie z przedstawicielem Piwiarni. Ważnym elementem jest ocena potencjału rynku, na którym ma działać pub i wybór odpowiedniej lokalizacji. W kolejnym etapie podpisywana jest umowa franczyzowa i opracowywany jest plan biznesu. Później nadchodzi czas prac przygotowawczych do uruchomienia lokalu i szkoleń dla właściciela i pracowników. Ostatni etap to uruchomienie Piwiarni i okres pilotażowy.

Galeria

Najpopularniejsze franczyzy

.