pijalnia wódki i piwa

Dane firmy
Mex Polska S.A.
ul. Piotrkowska 60
90-105 Łódź
www.pwip.com.pl

  • Kontakt ws. współpracy
  • Tomasz Klujew
  • Manager ds. rozwoju sieci PWiP
  • (+48) 693 034 110
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Franczyza Pijalni Wódki i Piwa

Jesteśmy znaną marką w segmencie barów bistro. W dużych miastach na terenie całej Polski otworzyliśmy z pełnym sukcesem pod szyldem Pijalni Wódki i Piwa już 34 lokale oraz 1 lokalizację w Berlinie.

Aktualnie rozszerzamy swoją ofertę i poszukujemy przedsiębiorców prowadzących już lokal gastronomiczny, którzy nie są zadowoleni z osiąganych obecnie wyników i chcieliby zwiększyć dochody otwierając Pijalnię Wódki i Piwa. Poszukujemy także osób, które dopiero chcą zacząć swoją przygodę z gastronomią i chcą rozpocząć dochodową działalność.

Szukamy lokalizacji w miastach liczących powyżej 50 tysięcy mieszkańców, ale przystajemy na wyjątki od tej reguły po analizie rynku w danej lokalizacji. Proszę wskazać nam lokalizacje i razem ocenimy czy to będzie rentowna lokalizacja.

Oferowane wsparcie i korzyści dla franczyzobiorcy

  • Ciągłe wsparcie Franczyzobiorcy przez Franczyzodawcę
  • Doradztwo „non stop” – dobre porady przez telefon lub osobiście
  • Krótki czas zwrotu z inwestycji – maksymalnie 2 lata
  • Opatentowana marka + wypracowane przez 17 lat „know how” sieci
  • Pomoc i koordynacja przy projektach technicznych i technologicznych
  • Koordynacja projektu aranżacji wnętrza lokalu oraz rozwiązania minimalizujące koszty wystroju
  • Sprawdzone i wyspecjalizowane w segmencie gastronomicznym firmy budowlane
  • W razie potrzeby wsparcie sprawdzonej firmy leasingowej w celu pozyskania budżetu na budowę lokalu , zakup wyposażenia
  • Grafik sieci, który wykona dla Państwa wszystkie niezbędne projekty graficzne przed otwarciem lokalu
  • Pomoc w zaplanowaniu dostaw towarów
  • Przekazanie receptur naszych dań oraz drinków
  • Szkolenie z zakresu przygotowania dań, drinków, cytrynówki oraz obsługi lokalu
  • Zniżki dla sieci u dostawców na cały asortyment alkoholi oraz napoi bezalkoholowych

Podstawowe wymagania i koszt inwestycji

  • Zaangażowanie i pracę własną zaczynając już od procesu budowy
  • Czas poświęcony na precyzyjne i sumienne zarządzanie lokalem – BEZ tego będzie trudno o sukces
  • Wybrany (do akceptacji) lokal o powierzchni około 60 – 120 m2 (do 150 m2 max) lub gotowość do znalezienia lokalu
  • Lokal na parterze, witryny, wejście od głównej ulicy
  • Lokal przy rynkach i placach, na rynkach, stare miasto, dochodzące ulice, modne ulice w danym mieście
  • Budżet na modernizacje lokalu o charakterze gastronomicznym
  • Jednorazowa opłata za wejście do sieci w całości pokrywająca „zwrot kosztów pracy” naszej ekipy pracującej na Twoją rzecz w tym szkolenie oraz elementy „know how” sieci. Opłata po uruchomieniu lokalu – jednorazowo 5 000 zł netto
  • Opłaty Franczyzowe za stałe wsparcie i znany w całej Polsce znak towarowy w wysokości 2% comiesięcznego obrotu, ale nie mniej niż 1000 zł miesięcznie
  • Utrzymanie standardów sieci: serwowanie jedzenia i drinków, shotów, obsługa barmańska
  • Dostosowanie się do zaleceń sieci odnośnie zakupu produktów typu coca-cola, napoje alkoholowe, piwo
  • Dbanie o wizerunek firmy
  • Utrzymanie lokalu w klimacie jak lokale, które już powstały
  • Odtwarzanie w lokalu muzyki z lat 70, 80, 90
  • Dostępność lokalu dla klientów przez cały tydzień od godzin rannych lub popołudniowych
  • Wyrażenie zgody na kontrole jakościowe przeprowadzane przez pracownika sieci
  • Uczestnictwo w promocji stałej sieci HALO poniedziałek
  • Uczestniczenie w promocjach tygodniowych dla klientów
  • Terminowe wpłaty miesięcznej opłaty franczyzowej

Przewidywana suma inwestycji:

Koszty uruchomienia zależą od wielkości lokalu gastronomicznego , jego przystosowania i lokalizacji. Z naszego doświadczenia estymujemy następujący poziom inwestycji:

  • Od 60 tys. zł - ORIENTACYJNA cena modernizacji lokalu o powierzchni ok. 60-90 m2 i charakterze gastronomicznym.
  • Od 100-120 tys. zł - ORIENTACYJNA cena modernizacji lokalu o powierzchni ok. 120 m2 i charakterze gastronomicznym.

Zapraszamy do współpracy

pwip lokal

.