pijalnia wódki i piwa franczyza logo

Dane firmy
Mex Polska S.A.
ul. P.O.W. 25
90-248 Łódź
www.pwip.com.pl

  • Kontakt ws. współpracy
  • Tomasz Klujew
  • Manager ds. rozwoju sieci PWiP
  • (+48) 693 034 110
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Franczyza Pijalni Wódki i Piwa

OBYWATELU, WEŹ SPRAWY W SWOJE RĘCE I OTWÓRZ KULTOWĄ PIJALNIĘ WÓDKI I PIWA W SWOIM MIEŚCIE

Pijalnia Wódki i Piwa to marka, która w Polsce działa od 2010 roku i obecnie posiada ponad 36 lokalizacji. Od początku pod szyldem Mex Polska S.A. spółki notowanej na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Pijania Wódki i Piwa jest najszybciej rozwijającym się konceptem drink bary w segmencie bistro w Polsce. Zostań franczyzobiorcą i stań się częścią dynamicznej organizacji z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży restauracyjnej.

Ideą tego pomysłu jest, aby w niecodziennej scenerii, przez 24 godziny na dobę oferować swoim gościom, po bardzo przystępnych cenach, typowe dla tamtych czasów, proste przekąski takie jak: zimne nóżki, śledzik czy tatar oraz wybrane rodzaje napojów alkoholowych i bezalkoholowych.

NAJBARDZIEJ IKONICZNA MARKA DRINK BAR W SEGMENCIE BISTRO NA RYNKU W POLSCE

  • Nasze lokale zna ponad 80% dorosłych Polaków
  • Jesteśmy obecni na Polskim rynku gastronomicznym ponad 15 lat
  • 95% Gości ocenia naszą cytrynówkę jako najlepszą.

NOWOCZESNA MARKA, KTÓRA UMIE ZNALEŻĆ POŁĄCZENIE Z HISTORIĄ

  • Wyjątkowy wystrój jak i specjalnie wyszkolony personel umożliwia konsumentom odbycie niezwykłej podróży w czasie i cofnięcie się do lat 60-tych XX w., tj. do Polski z okresu PRL.
  • Rozwijamy się najszybciej w rosnącym segmencie rynku barów bistro.
  • Budujemy sprzedaż dzięki centralnym i lokalnym kampaniom marketingowym. Wsparcie dla Twojej restauracji uszyjemy na miarę.

JESTEŚMY CZĘŚCIĄ GRUPY MEX POLSKA S. A.

  • Dostarczymy Ci standardy, szkolenia teoretyczne i praktyczne przygotowujące do samodzielnego prowadzenia Pijalni Wódki i Piwa.
  • Zapewniamy najlepsze produkty alkoholowe oraz piwo w najlepszych cenach, dzięki sprawnej sieci dystrybucyjnej i certyfikowanym partnerom.

DYNAMICZNY I BEZPIECZNY MODEL BIZNESOWY

  • W ciągu ostatnich trzech lat sieć naszych lokalizacji powiększyła się o ponad 90%! Pijalnia Wódki i Piwa w Polsce to obecnie 36 Pijalni.
  • Niezależnie od tego jaką dużą powierzchnią dysponujesz, dostosujemy się do Ciebie
  • Szukamy lokalizacji w miastach liczących powyżej 30 tysięcy mieszkańców na terenie całej Polski.

Aktualnie rozszerzamy swoją ofertę i poszukujemy osób, które dopiero chcą zacząć swoją przygodę z gastronomią, ale także przedsiębiorców prowadzących już lokal gastronomiczny, którzy nie są zadowoleni z osiąganych obecnie wyników i chcieliby zwiększyć dochody otwierając Pijalnię Wódki i Piwa.

Wsparcie dla franczyzobiorcy

Wszystkie Pijalnie franczyzowe otrzymują dedykowane wsparcie w prowadzeniu biznesu. Franczyzobiorcy otrzymują opiekę Franchise Business Coacha, który na co dzień kontaktuje z menadżerami Pijalni i regularnie daje informację zwrotną w celu zwiększenia efektywności i zyskowności biznesu.

Oferujemy:

  • DOŚWIADCZENIE - wsparcie dla franczyzobiorcy od momentu podpisania umowy.
  • PROCEDURY - koordynacja przy projektach technicznych i technologicznych.
  • LOKALIZACJA - pomoc - doradztwo „non stop” – dobre porady przez telefon i osobiście dotyczące wyboru koncepcji i lokalizacji.
  • RENTOWNOŚĆ - rozwiązania minimalizujące koszty wystroju.
  • LEASING - pomoc w uzyskaniu wsparcia finansowego na budowę lub zakup wyposażenia.
  • MODEL FINANSOWY - atrakcyjny model finansowy, szybki zwrot z inwestycji.
  • PROJEKT I BUDOWA - wsparcie w zaprojektowaniu i budowie Pijalni.
  • PODRĘCZNIK OPERACYJNY - przekazanie receptur naszych dań oraz drinków
  • KNOW HOW - prawo do prowadzenia lokalu pod marką Pijalnia Wódki i Piwa.
  • ROZWÓJ - szkolenia dla franczyzobiorcy i jego kadry kierowniczej.
  • WSPARCIE I COACHING - ciągłe wsparcie i coaching w zakresie kluczowych procesów i wyzwań biznesowych.
  • WYMIANA DOŚWIADCZEŃ - przynależność do forum franczyzowego
  • MARKETING - współpraca marketingowa na poziomie centralnym i lokalnym.
  • PARTNERZY SIECI - stałe zniżki u dostawców na cały asortyment alkoholi oraz napoi.

Franczyza Pijalni Wódki i Piwa to prowadzenie własnego lokalu we współpracy z doświadczonym operatorem restauracji, firmą Mex Polska. Wypracowany zysk z prowadzenia restauracji w całości zostaje u franczyzobiorcy.

Przewidywana suma inwestycji

  • UMOWA FRANCZYZOWA: 5 lat z możliwością przedłużenia
  • OPŁATA WSTĘPNA: 5 000 PLN (jednorazowa)
  • OPŁATA FRANCZYZOWA: 2% comiesięcznego obrotu, nie mniej niż 1000 zł miesięcznie (opłata miesięczna)

INWESTYCJA:

Franczyza Pijalni Wódki i Piwa wiąże się z koniecznością poniesienia jednorazowego kosztu od 75 000 PLN do 140 000 PLN w zależności od wielkości lokalu i jego przystosowania do potrzeb gastronomii oraz lokalizacji.

Z naszego doświadczenia estymujemy następujący poziom inwestycji:

  • Od 75 tys. zł netto
    *ORIENTACYJNA cena modernizacji lokalu o powierzchni ok. 60 m2 i charakterze gastronomicznym. Idealne dla małych miejscowości 30-40 tys. mieszkańców.
  • Od 110-140 tys. zł netto
    *ORIENTACYJNA cena modernizacji lokalu o powierzchni ok. 100 m2 i charakterze gastronomicznym.

Podstawowe wymagania sieci

Idealny Franczyzobiorca to osoba zmotywowana, pełna pasji do prowadzenia biznesu gastronomicznego i przedsiębiorcza. Poszukujemy osób, które są otwarte, gotowe do zdobywania nowej wiedzy. Doświadczenie w branży gastronomicznej jest dużym atutem kandydata, aczkolwiek każda zaangażowana osoba, po odpowiednim przeszkoleniu może prowadzić Pijalnie Wódki i piwa na wysokim poziomie.

Pijalnia Wódki i Piwa musi posiadać salą konsumpcyjną, która oferuje naszym Obywatelom dedykowaną przestrzeń do dzielenia się naszymi pysznymi smakołykami.

  • Lokalizacja na poziomie ulicy, miejsce z witryną lub oknami na ulicę.
  • Wejście od głównej ulicy
  • Duży ruch pieszy
  • Lokalizacje w centrum miasta
  • Miejsca na ogródek sezonowy dla gości i dostawców
  • Docelowa powierzchnia od 60 do 120 m2 (nie więcej niż 150m2)

Zapraszamy do współpracy

franczyza pwip lokal

Najpopularniejsze franczyzy