Dane firmy
Mex Polska S.A.
ul. P.O.W. 25
90-248 Łódź
www.pwip.com.pl
- Kontakt ws. współpracy
- Tomasz Klujew
- Manager ds. rozwoju sieci PWiP
- (+48) 693 034 110
- Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Franczyza Pijalni Wódki i Piwa
OBYWATELU, WEŹ SPRAWY W SWOJE RĘCE I OTWÓRZ KULTOWĄ PIJALNIĘ WÓDKI I PIWA W SWOIM MIEŚCIE
Pijalnia Wódki i Piwa to marka, która w Polsce działa od 2010 roku i obecnie posiada ponad 36 lokalizacji. Od początku pod szyldem Mex Polska S.A. spółki notowanej na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Pijania Wódki i Piwa jest najszybciej rozwijającym się konceptem drink bary w segmencie bistro w Polsce. Zostań franczyzobiorcą i stań się częścią dynamicznej organizacji z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży restauracyjnej.
Ideą tego pomysłu jest, aby w niecodziennej scenerii, przez 24 godziny na dobę oferować swoim gościom, po bardzo przystępnych cenach, typowe dla tamtych czasów, proste przekąski takie jak: zimne nóżki, śledzik czy tatar oraz wybrane rodzaje napojów alkoholowych i bezalkoholowych.
NAJBARDZIEJ IKONICZNA MARKA DRINK BAR W SEGMENCIE BISTRO NA RYNKU W POLSCE
- Nasze lokale zna ponad 80% dorosłych Polaków
- Jesteśmy obecni na Polskim rynku gastronomicznym ponad 15 lat
- 95% Gości ocenia naszą cytrynówkę jako najlepszą.
NOWOCZESNA MARKA, KTÓRA UMIE ZNALEŻĆ POŁĄCZENIE Z HISTORIĄ
- Wyjątkowy wystrój jak i specjalnie wyszkolony personel umożliwia konsumentom odbycie niezwykłej podróży w czasie i cofnięcie się do lat 60-tych XX w., tj. do Polski z okresu PRL.
- Rozwijamy się najszybciej w rosnącym segmencie rynku barów bistro.
- Budujemy sprzedaż dzięki centralnym i lokalnym kampaniom marketingowym. Wsparcie dla Twojej restauracji uszyjemy na miarę.
JESTEŚMY CZĘŚCIĄ GRUPY MEX POLSKA S. A.
- Dostarczymy Ci standardy, szkolenia teoretyczne i praktyczne przygotowujące do samodzielnego prowadzenia Pijalni Wódki i Piwa.
- Zapewniamy najlepsze produkty alkoholowe oraz piwo w najlepszych cenach, dzięki sprawnej sieci dystrybucyjnej i certyfikowanym partnerom.
DYNAMICZNY I BEZPIECZNY MODEL BIZNESOWY
- W ciągu ostatnich trzech lat sieć naszych lokalizacji powiększyła się o ponad 90%! Pijalnia Wódki i Piwa w Polsce to obecnie 36 Pijalni.
- Niezależnie od tego jaką dużą powierzchnią dysponujesz, dostosujemy się do Ciebie
- Szukamy lokalizacji w miastach liczących powyżej 30 tysięcy mieszkańców na terenie całej Polski.
Aktualnie rozszerzamy swoją ofertę i poszukujemy osób, które dopiero chcą zacząć swoją przygodę z gastronomią, ale także przedsiębiorców prowadzących już lokal gastronomiczny, którzy nie są zadowoleni z osiąganych obecnie wyników i chcieliby zwiększyć dochody otwierając Pijalnię Wódki i Piwa.
Wsparcie dla franczyzobiorcy
Wszystkie Pijalnie franczyzowe otrzymują dedykowane wsparcie w prowadzeniu biznesu. Franczyzobiorcy otrzymują opiekę Franchise Business Coacha, który na co dzień kontaktuje z menadżerami Pijalni i regularnie daje informację zwrotną w celu zwiększenia efektywności i zyskowności biznesu.
Oferujemy:
- DOŚWIADCZENIE - wsparcie dla franczyzobiorcy od momentu podpisania umowy.
- PROCEDURY - koordynacja przy projektach technicznych i technologicznych.
- LOKALIZACJA - pomoc - doradztwo „non stop” – dobre porady przez telefon i osobiście dotyczące wyboru koncepcji i lokalizacji.
- RENTOWNOŚĆ - rozwiązania minimalizujące koszty wystroju.
- LEASING - pomoc w uzyskaniu wsparcia finansowego na budowę lub zakup wyposażenia.
- MODEL FINANSOWY - atrakcyjny model finansowy, szybki zwrot z inwestycji.
- PROJEKT I BUDOWA - wsparcie w zaprojektowaniu i budowie Pijalni.
- PODRĘCZNIK OPERACYJNY - przekazanie receptur naszych dań oraz drinków
- KNOW HOW - prawo do prowadzenia lokalu pod marką Pijalnia Wódki i Piwa.
- ROZWÓJ - szkolenia dla franczyzobiorcy i jego kadry kierowniczej.
- WSPARCIE I COACHING - ciągłe wsparcie i coaching w zakresie kluczowych procesów i wyzwań biznesowych.
- WYMIANA DOŚWIADCZEŃ - przynależność do forum franczyzowego
- MARKETING - współpraca marketingowa na poziomie centralnym i lokalnym.
- PARTNERZY SIECI - stałe zniżki u dostawców na cały asortyment alkoholi oraz napoi.
Franczyza Pijalni Wódki i Piwa to prowadzenie własnego lokalu we współpracy z doświadczonym operatorem restauracji, firmą Mex Polska. Wypracowany zysk z prowadzenia restauracji w całości zostaje u franczyzobiorcy.
Przewidywana suma inwestycji
- UMOWA FRANCZYZOWA: 5 lat z możliwością przedłużenia
- OPŁATA WSTĘPNA: 5 000 PLN (jednorazowa)
- OPŁATA FRANCZYZOWA: 2% comiesięcznego obrotu, nie mniej niż 1000 zł miesięcznie (opłata miesięczna)
INWESTYCJA:
Franczyza Pijalni Wódki i Piwa wiąże się z koniecznością poniesienia jednorazowego kosztu od 75 000 PLN do 140 000 PLN w zależności od wielkości lokalu i jego przystosowania do potrzeb gastronomii oraz lokalizacji.
Z naszego doświadczenia estymujemy następujący poziom inwestycji:
- Od 75 tys. zł netto
*ORIENTACYJNA cena modernizacji lokalu o powierzchni ok. 60 m2 i charakterze gastronomicznym. Idealne dla małych miejscowości 30-40 tys. mieszkańców. - Od 110-140 tys. zł netto
*ORIENTACYJNA cena modernizacji lokalu o powierzchni ok. 100 m2 i charakterze gastronomicznym.
Podstawowe wymagania sieci
Idealny Franczyzobiorca to osoba zmotywowana, pełna pasji do prowadzenia biznesu gastronomicznego i przedsiębiorcza. Poszukujemy osób, które są otwarte, gotowe do zdobywania nowej wiedzy. Doświadczenie w branży gastronomicznej jest dużym atutem kandydata, aczkolwiek każda zaangażowana osoba, po odpowiednim przeszkoleniu może prowadzić Pijalnie Wódki i piwa na wysokim poziomie.
Pijalnia Wódki i Piwa musi posiadać salą konsumpcyjną, która oferuje naszym Obywatelom dedykowaną przestrzeń do dzielenia się naszymi pysznymi smakołykami.
- Lokalizacja na poziomie ulicy, miejsce z witryną lub oknami na ulicę.
- Wejście od głównej ulicy
- Duży ruch pieszy
- Lokalizacje w centrum miasta
- Miejsca na ogródek sezonowy dla gości i dostawców
- Docelowa powierzchnia od 60 do 120 m2 (nie więcej niż 150m2)