patrizia pepe logo

Dane firmy
GPoland Sp. z o.o.
Ul. Połczyńska 104
01-302 Warszawa
www.gpoland.com.pl

  • Kontakt ws. współpracy
  • Monika Szurgot
  • (+48) 603 456 500
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

O firmie

GPoland to wyłączny agent topowych marek z segmentu premium, denim, fast fashion oraz footwear&accessories. O ugruntowanej pozycji na rynku i renomie GPoland jako agenta świadczy fakt, iż działa na polskim rynku od końca lat 90. XX wieku. Obecnie posiada w swojej ofercie franczyzowej ponad 40 doskonale znanych i poważanych brandów.

Kompetentny zespół doradców biznesowych i pasjonatów mody przez duże „M” ma na uwadze w szczególności dobre interesy swoich Partnerów, realizując tym samym filozofię firmy i stanowiąc jej solidny trzon.

Franczyza

Historia tej florenckiej marki narodziła się w 1993 r. z pasji Patrizii Bambi (dyrektor kreatywnej) i przedsiębiorczości Claudio Orrea (CEO). Patrizia Pepe jest skierowana do kobiet nowoczesnych – dynamicznych, eleganckich i zmysłowych. Cechują ją oryginalność, minimalizm, dbałość o szczegóły i włoskie krawiectwo w najlepszym wydaniu.

Obecnie marka posiada ponad 60 salonów na świecie, m.in. we Francji, Kanadzie, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, oraz 7 salonów franczyzowych w Polsce.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku, oferujemy dopracowany system franczyzowy polegający na prowadzeniu działalności gospodarczej w myśl obowiązujących w Polsce przepisów prawa, przy jednoczesnym wykorzystaniu standardów odwzorowywanych przez współpracujące podmioty gospodarcze, działające pod wspólną nazwą handlową „Patrizia Pepe”, oraz pod wspólnym oznaczeniem graficznym.

Franczyza Patrizia Pepe jest konceptem sprzedaży opartym na ścisłej i ciągłej współpracy pomiędzy indywidualnym przedsiębiorcą , prawnie i finansowo niezależnym - zwanym Franczyzobiorcą, a marką Patrizia Pepe. Kluczem tego systemu jest prowadzenie działalności zgodnie z koncepcją oraz ściśle wg wyznaczonego standardu, określonego przez markę w Pakiecie Franczyzowym.

Oferowane wsparcie i korzyści

Franczyzodawca GPoland zapewnia swoim franczyzobiorcom:

  • Pełny asortyment towarowy
  • Brak opłat wstępnych i licencyjnych, nie pobieramy prowizji
  • Know-how niezbędne do prowadzenia salonu odzieżowego
  • Pomoc i doradztwo przy wyborze kolekcji, lokalizacji, negocjacjach warunków najmu oraz przy rekrutacji personelu
  • Gotowy projekt salonu
  • Wsparcie Brand Managerów, Visual Merchandiserów, IT
  • Bezpłatne i regularne szkolenia z zakresu obsługi Klienta, sprzedaży oraz VM
  • Własnościowy system zatowarowania
  • Stałe zaplecze produktowe i efektywna rotacja towaru
  • Brak opłat spedycyjnych
  • Profesjonalne i kompleksowe wsparcie marketingowe.

Wymagania

  • Wybrane miasta powyżej 200 tys. mieszkańców
  • Galerie handlowe o odpowiadającym profilu bądź handlowe centra miast
  • Lokal o powierzchni 80 – 120 m2
  • Otoczenie, sąsiedztwo salonów wyżej pozycjonowanych marek

Dla Partnerów zainteresowanych sprzedażą kolekcji Patrizi Pepe w mniejszych miastach przygotowaliśmy stosowną ofertę współpracy w formie multibrandu Made in G lub autorskiego butiku multimarkowego.

Galeria

Najpopularniejsze franczyzy

.