olimp

Dane firmy
GastromallGroup
Ul. Przykopy 5, Kraków 30-612
www.gastromallgroup.pl
www.olimprest.pl

  • Kontakt ws. współpracy
  • Piotr Beltrani
  • (+48) 517 398 225
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

O firmie

Grupa Gastromall jest jednym z największych operatorów restauracji typu fast casual dining w Polsce. Od 1993 roku budujemy portfolio dobrze rozpoznawalnych marek, takich jak Restauracja Olimp, City Break, Isto, Polski Stół, Deli Sandwich czy City Kebab w oparciu o solidną franczyzę i partnerstwo.

Dziś GastromallGroup prowadzi ponad 120 restauracji w najbardziej prestiżowych centach biurowych i galeriach handlowych w Polsce. Każdego dnia ponad 2 tysiące pracowników Grupy Gastromall w trzydziestu polskich miastach zapewnia pożywne, pyszne, wysokiej jakości jedzenie i wyjątkową obsługę.

Z dumą informujemy, że zostaliśmy nominowani do SFC RetailerAwards 2019. Jesteśmy również zwycięzcą jedenastej dorocznej nagrody EuropaProperty CEE Retail Awards 2019.

Nasza siła opiera się na innowacji, funkcjonalności i elastyczności w stosunku do oczekiwań klientów. Nastawieni na ekspansję, każdego roku otwieramy od kilkunastu do kilkudziesięciu restauracji.

Sieć sprzedaży:

  • Jednostki własne: 55
  • Jednostki franczyzowe: 68

Franczyza Olimp

Sieć Restauracji Olimp to dojrzały, rozbudowany koncept u którego podstaw leżą 3 filary: świeże jedzenie przygotowane od podstaw na miejscu przez doświadczonych kucharzy, prosty system sprzedaży – samoobsługa pozwalająca Gościom na własne komponowanie posiłku, oraz cena – ujednolicona za 100 gramów jedzenia.

Sieć liczy obecnie 88 restauracji Olimp, dynamika otwarć utrzymuje się na poziomie kilkunastu rocznie. Przybywa lokali pod marką Olimp w obiektach handlowych i biurowych w całej Polsce, choć początkowo GastromallGroup inwestował głównie w Krakowie, Katowicach i Warszawie.

System samoobsługowy oraz ujednolicona cena okazały się trwałą, mocną i niezmienną podstawą konceptu. Pomimo zmian – wizerunkowych, organizacyjnych a przede wszystkim ewolucji menu – te dwie cechy pozostały niezmienne. Jest to ogromna przewaga konkurencyjna sieci w miejscach gdzie klienci galerii handlowych czy pracownicy centrów biurowych mają niewiele czasu na dobrej jakości obiad. W Restauracji Olimp obsługa jednego Klienta przy kasie trwa ok 30 sek.

W minionym roku koncept przeszedł rewolucję; lokale gruntownie zmieniły wizerunek, wystrój nawiązuje do najnowszych trendów w designie; wykorzystuje naturalne drewno, elementy świeżej roślinności filtrującej powietrze. Komunikację marketingową z wartościowym contentem przeniesiono na ekrany zarządzane zdalnie z centrali. Proces zmian objął także restauracje franczyzowe.

Menu tworzone jest z rytmem pór roku, na bazie najlepszych sezonowych produktów i składników. Uwzględniono w nim opcje wegańskie, zgodnie ze zmieniającymi się nawykami żywieniowymi Polaków i rosnącym zapotrzebowaniem na dania roślinne.

Olimp to najbardziej egalitarny koncept GastromallGroup – łączy i równa pokolenia, upodobania kulinarne, przyciąga różnorodnością menu, nieformalną, luźną atmosferą, prostym, zrozumiałym systemem obsługi i rozliczania. Marka zdobyła nominację w konkursie Retailers’ Awards 2019 w kategorii F&B Expansion Shopping Center Forum 2019 Exhibition&Awards. W tym roku planowane jest otwarcie 20 nowych restauracji.

Korzyści ze współpracy

  • Zapewnienie atrakcyjnego sprzedażowo menu wraz z kompletem sprawdzonych receptur
  • Udostępnienie sprawnego centralnego systemu dostaw produktów po konkurencyjnych cenach
  • Udostępnienie systemu informatycznego, który wspomaga zarządzanie restauracyjną
  • Dostarczenie gotowych procedur HACCP – bezpieczeństwo żywności to priorytet
  • Cykliczne szkolenia i warsztaty dla Szefów Kuchni
  • Możliwość dalszego rozwoju biznesu dzięki zróżnicowanemu portfelowi innych konceptów gastronomicznych
  • Miesięczny, stały dochód
  • Możliwość udziału Restauracji w Programie Lojalnościowym
  • Inwestycja z wysoką stopą zwrotu

Wymagania

Profil franczyzobiorcy

GastromallGroup od lat tworzą ludzie z pasją i dzięki swojemu zaangażowaniu rozwijają jedną z największych sieci restauracyjnych w Polsce. Jesteśmy zespołem i wspólnie pracujemy nad rozwojem firmy.

Osobę decydującą się zostać naszym franczyzobiorcą musi cechować chęć współpracy w zespole – jesteśmy ogólnopolskim Team’em! A ponadto rzetelność i chęć nauki. Nie wymagamy wcześniejszego doświadczenia w branży gastronomicznej, ponieważ przed otwarciem zapewniamy szereg szkoleń zarówno dla właścicieli, jak i pracowników.

Koszt inwestycji

  • Wstępna opłata licencyjna: 4920 zł brutto
  • Przewidywany koszt inwestycji, w zależności od lokalizacji (biurowiec, galeria handlowa) mieści się w przedziale od około 400 000 do 800 000 zł brutto

Proces nawiązania współpracy

  1. Kontakt ze Specjalistą ds. Rozwoju sieci – w celu zdobycia informacji odnośnie marki i konceptu oraz zapoznanie się z katalogiem franczyzowym.
  2. Spotkanie informacyjne – przedstawiające zasady i mechanizm współpracy.
  3. Znalezienie lokalizacji w centrum biurowym/handlowym lub w lokalu niezależnym.
  4. Indywidualna analiza biznesowa uwzględniająca analizę konkurencji, kosztów wynajmu lokalu, wynagrodzenie pracowników, przybliżonego zwrotu z inwestycji etc.
  5. Podpisanie umowy franczyzowej
  6. Przygotowanie punktu gastronomicznego zawierającego: opracowanie projektu architektonicznego, zakup sprzętu, przygotowanie pełnej dokumentacji, szkolenia personelu, działania marketingowe.
  7. Uruchomienie lokalu i działania promocyjne

Galeria

Najpopularniejsze franczyzy

.