made in g denim logo

Dane firmy
GPoland Sp. z o.o.
Ul. Połczyńska 104
01-302 Warszawa
www.gpoland.com.pl

  • Kontakt ws. współpracy
  • Monika Szurgot
  • (+48) 603 456 500
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

O firmie

GPoland to wyłączny agent topowych marek z segmentu premium, denim, fast fashion oraz footwear&accessories. O ugruntowanej pozycji na rynku i renomie GPoland jako agenta świadczy fakt, iż działa na polskim rynku od końca lat 90. XX wieku. Obecnie posiada w swojej ofercie systemy franczyzowe ponad 40 doskonale znanych i poważanych brandów.

Kompetentny zespół doradców biznesowych i pasjonatów mody przez duże „M” ma na uwadze w szczególności dobre interesy swoich Partnerów, realizując tym samym filozofię firmy i stanowiąc jej solidny trzon.

Franczyza

Franczyza Made in G Denim to unikalny na polskim rynku projekt sieci multibrandowych salonów oferujących produkty największych europejskich marek z kategorii Denim / Casual. Sklep o powierzchni ok. 150 m² charakteryzuje się wyjątkową elastycznością w dostosowaniu oferty do potrzeb lokalnego rynku, a także unikalnym designem i wieloma niekonwencjonalnymi rozwiązaniami.

Główną zaletą projektu jest jego elastyczność. Oferta każdej marki będzie uzależniona od potrzeb lokalnego rynku. Lista brandów nie jest zamknięta, prowadzimy rozmowy z kilkoma kolejnymi podmiotami. Zawsze możemy również poszerzyć ofertę salonu o którąś z marek premium dostępnych w portfolio GPoland.

Marki dostępne w ramach projektu Made in G Denim:

  • BENCH jest marką, która powstała w Wielkiej Brytanii w 1989 roku. Oferuje modne, a zarazem funkcjonalne ubrania dla mężczyzn i kobiet w 34 krajach na terenie Europy i Ameryki Północnej. Marka charakteryzuje się unikatowym podejściem do projektowania, skupiając się na doborze tkanin oraz krojów dla całodobowego stylu życia.
  • TOM TAILOR podkreśla swoją dewizę "Życie jest grą, więc graj, bądź pewny siebie, miej styl". Dzięki tej nowej strategii marka przyciąga klientów, którzy dbają o indywidualność, pewność siebie i aktywność, a zarazem żyją dynamicznie w środowisku miejskim. TOM TAILOR wspiera „Urban Player” z autentycznym i pewnym siebie wyglądem. Oferowane są dwie linie Toma Tailora – Casual i Denim.
  • BLEND to prawdziwe rzemiosło prosto z Danii. Marka prezentuje potężny wybór współczesnych europejskich trendów oraz starannie zaprojektowane dżinsy stworzone do życia w mieście. Kolekcje marki Blend odnoszą się do młodzieńczego wolnego ducha.
  • S.OLIVER jest dużą rodzinną firmą. Łączy w sobie różne style życia, wyrażone w etykietach s.Oliver RED LABEL, s.Oliver BLACK LABEL, Q / S designed by. Inspiruje ludzi na całym świecie dzięki swojej międzynarodowej modzie.

Oferowane wsparcie i korzyści

Zapewniamy kompleksowe wsparcie ze strony marek, a także naszej agencji w zakresie oferty produktowej, wyposażenia salonu, działań marketingowych, szkoleń, rozwiązań IT itp. Dzięki specjalnym warunkom współpracy (m.in. atrakcyjny poziom marż, zwroty inwestycji, wsparcie marketingowe) wynegocjowanym wyłącznie dla partnerów Made in G Denim jesteśmy w stanie zaoferować Państwu wyjątkową koncepcję biznesową, opartą na prostych zasadach, nie wymagającą znaczących nakładów inwestycyjnych, o potencjalnie wysokim poziomie opłacalności i efektywności.

Wymagania

Oferta skierowana jest do partnerów poszukujących atrakcyjnego, bezpiecznego i nowoczesnego rozwiązania salonu multibrandowego ze znanymi i pewnymi markami odzieżowymi. Salony będą powstawały w dużych i średnich miastach oraz w wiodących galeriach handlowych. Powierzchnia lokalu od 140 – 250 m2. Mile widziane doświadczenie w branży odzieżowej.

Inwestycja

  • Ok. 300 tys. – 400 tys. w zależności od stanu i wielkości lokalu
  • Brak opłat licencyjnych

Galeria

Najpopularniejsze franczyzy

.