Dane firmy
Dobrze sp. z o.o. sp.k.
Ul. Dobra 54/41
00-312 Warszawa
www.krowarzywa.pl
- Kontakt ws. współpracy
- Krzysztof Bożek
- Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
POZNAJ NAS I OTWÓRZ
WŁASNĄ RESTAURACJĘ KROWARZYWA
O firmie
Krowarzywa to najbardziej rozpoznawalna wegańska marka w Polsce. Jesteśmy też największą wegańską firmą w branży gastronomicznej w tej części Europy. Działamy od 2013 roku.
Od samego początku wzbudzaliśmy ogromne zainteresowanie klientów i mediów w Polsce i na świecie, a nasze restauracje co roku wygrywają w rankingach na najlepsze burgery, pokonując nawet te mięsne.
Od czytelników Gazety Wyborczej otrzymaliśmy tytuł najlepszego miejsca street food w Warszawie. Najbardziej popularny wśród turystów z całego świata portal TripAdvisor kolejny rok z rzędu przyznał nam Certyfikat Jakości. Pisali o nas m. in. angielski National Georgaphic, francuskie magazyny lifestylowe, Forbes i The Economist, włoscy blogerzy kulinarni, a japońska telewizja nakręciła o nas reportaż. O naszych burgerach opowiadaliśmy wielokrotnie również w telewizji i stacjach radiowych. Mamy już ponad 100 tysięcy fanów na Facebooku i prawie 40 tysięcy na Instagramie i ciągle przybywa nowych.
Sieć sprzedaży
- Jednostki własne: 1
- Jednostki franczyzowe: 19
Franczyza KROWARZYWA
Nasi klienci to w większości osoby, które na co dzień jedzą mięso, a nasze produkty traktują jako zdrową i smaczną odmianę. Spotkasz u nas: studentów i uczniów, pracowników firm, rodziców z dziećmi, a także osoby starsze.
Naszych klientów obsługujemy na miejscu, na wynos i w dostawie. Delivery to od 30 % do nawet 90% sprzedaży w poszczególnych lokalach. Budzimy pozytywne emocje, bo nasze jedzenie jest przyrządzane z pasją, naturalne, zdrowe i modne.
Misja Krowarzywa:
ROŚLINNE JEDZENIE DLA WSZYSTKICH
Nagrody
- 2013 Best Vegetarian - Warsaw Insider
- 2013 Najlepsza Burgerownia w Warszawie - Example.pl
- 2014 Warszawska Pyza - Najlepszy Lokal Street Food - Gazeta Wyborcza
- 2014 Restauracja Roku - Warszawiaki
- 2016 Najlepsze Miejsce dla Wegetarian - Zomato
- 2017 Ulubione Wegańskie Jedzenie w dostawie - UberEats
- 2018 Warszawiaki - Bar Roku 2018 Best Place Kraków - Local Life
- 2018 Best Vegan Restaurant Poland Franchise – Food&Drink Awards - Londyn
- 2019 Bar roku - Warszawiaki
- 2019 Ulubione wegańskie jedzenie użytkowników ubereats 2018
- 2019 Debiut Roku - Franchising Awards
- 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020 Certyfikat Jakości - TripAdvisor
- 2019 Najlepsze burgery w Warszawie 2019 - Ranking czytelników Nasze Miasto
- 2019 Najlepsza restauracja wegańska/wegetariańska - Food Business Awards
- 2019 Najlepszy Roślinny Debiut Gastronomiczny (Beyond Burger) - Roślinniejemy
- 2020 Best Vegan Restaurant – Poland - Food&Drink Awards - Londyn
- 2020 Zwycięzca edycji specjalnej konkursu - Food Business Awards
- 2020 Happy Cow - Top Rated
Oferowane wsparcie dla franczyzobiorcy
Co zapewniamy?
- Znaną i stabilną markę, cieszącą się niesłabnącym zainteresowaniem i popularnością w mediach
- Know How - podręcznik operacyjny
- Większość produktów oraz sprawdzonych dostawców
- Pełną pomoc przy otwarciu lokalu i wsparcie na początku jego działania
- Pakiet szkoleń dla właścicieli i pracowników
- Udział we wspólnym systemie informatycznym
- Identyfikację graficzną oraz strategię komunikacji
- Promocję, reklamę i marketing
- Wizualizację lokalu
- Wyłączność terytorialną
- Udział we własnym systemie delivery
- Współpraca sieciowa z agregatorami delivery
Podstawowe wymagania i koszt inwestycji
Czego potrzebujesz by otworzyć swoją restaurację?
- Lokal od 30-130 m2
- Inwestycja w lokal, czyli remont i wyposażenie od 80 tys. zł
- Opłata wstępna: od 9,9 tys. zł netto
- Zapał i chęci do pracy
- Aktywne zaangażowanie w funkcjonowanie restauracji
Lokal stacjonarny (lokal oferujący możliwość jedzenia na miejscu oraz delivery)
Przewidywana suma inwestycji i jej zwrot
- Opłata wstępna: 9,9 tys. zł (Warszawa – 19,9 tys. zł)
- Inwestycja w lokal, czyli remont i wyposażenie: od 80 tys. zł
- Przewidywany zwrot kosztów inwestycji: ok. 18 miesięcy
- Próg rentowności: 3 miesiące
- Stała opłata: 6% netto od obrotu (Warszawa – 7%. netto od obrotu)
- Opłata marketingowa: 0,5% od obrotu netto
Plany rozwoju sieci franczyzowej
Poszukujemy franczyzobiorców i multifranczyzobiorców w: Warszawie, Katowicach, Lublinie, Trójmieście, Poznaniu, Wrocławiu, Białymstoku, Częstochowie i Zakopanem.