jeta logo

Dane firmy
Przedsiębiorstwo Handlowe
JETA Sp. z o. o.
Ul. Gorzycka 34/A
63-400 Ostrów Wielkopolski
www.jeta.pl

  • Kontakt ws. współpracy
  • Maciej Świątek
  • (+48) 604103909
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

O firmie

Firma JETA została zarejestrowana 7 sierpnia 1990 roku, jako spółka prawa handlowego. Od samego początku nasza firma była firmą z kapitałem polskim działającą na lokalnym rynku. W roku 2002 firma zmieniła swój status na firmę kapitałową z ograniczoną odpowiedzialnością. Dziś działamy jako sieć salonów łazienkowych, dostarczając dla naszego klienta rozwiązania i produkty potrzebne do remontu i budowy łazienki.

Sieć sprzedaży:

  • Jednostki własne: 17
  • Jednostki franczyzowe: 4
  • Jednostki partnerskie: 50

Franczyza JETA

Salony łazienkowe JETA mają na celu zapewnienie swoim klientom zarówno kompleksowej obsługi w zakresie projektu i wizualizacji łazienek, jak i dostarczeniu wysokiej jakości materiałów potrzebnych do wykonania remontu takiej łazienki.

Optymalna wielkość handlowa takiego salonu to około 300m². W naszych salonach oprócz wspomnianego projektu klient będzie mógł zaznajomić się z ofertą handlową polskich renomowanych marek, takich jak: Tubądzin, Cerrad, Paradyż, a także marek włoskich, hiszpańskich, czy kolekcji własnych JETA.

Oferowane wsparcie dla franczyzobiorcy

Osoby przystępujące do naszej franczyzy mogą liczyć na wsparcie swojego nowego biznesu przez firmę JETA. Wsparcie obejmuje całkowite przygotowanie salonu łazienkowego do funkcjonowania na lokalnym rynku, polega na:

  • przygotowaniu biznesplanu w oparciu o istniejące salony łazienkowe i wielkopowierzchniowe markety na tle potencjalnych klientów,
  • wyliczeniu bieżących/miesięcznych kosztów w oparciu o aktualne dane na bazie aktywnych jednostek sprzedażowych,
  • wsparcie w zakresie przygotowania i organizacji modelu wynagrodzeń i premii dla przyszłych handlowców salonu,
  • wykonanie projektu wizualnego salonu łazienkowego,
  • przygotowanie i wykonanie salonu łazienkowego,
  • projekt i realizacja reklamy salonu łazienkowego (obrendowanie salonu – neon świetlny – plakaty -reklama…)
  • przekazanie jednego programu do projektowania łazienek CAD DECOR,
  • przeszkolenie personelu w zakresie znajomości towarów, obsługi klienta, projektowania łazienek,
  • wsparcie i prowadzenie akcji reklamowo-marketingowej na otwarcie salonu łazienkowego,
  • bieżąca pomoc handlowców JETA na czas otwarcia salonu łazienkowego,
  • aktywne zatowarowanie salonu łazienkowego – w przypadku “nietrafionych” zakupów – wymiana towaru na rotujący,
  • wsparcie w procesach reklamacyjnych,
  • realizacja bieżących zamówień w internetowym systemie zamówień elektronicznych B2B,
  • transport zamówionego towaru na koszt JETA bezpośrednio do salonu łazienkowego,
  • bieżące uaktualnianie oferty handlowej,

Korzyści ze współpracy

  • Gwarancja najlepszej i najbardziej aktualnej oferty płytek ceramicznych i armatury sanitarnej
  • Gwarancja najgłębszych dostępnych rabatów na rynku branżowym
  • Wyjątkowa i indywidualna oferta handlowa przystosowana pod dany rynek
  • Dostępność towarów bezpośrednio od producenta

Wymagania

Od przyszłego Partnera wymagamy:

  • podpisania umowy franczyzowej,
  • wpłaty początkowej na poczet wykonania salonu łazienkowego (wpłata zostanie w 100% przeznaczona na otwarcie salonu),
  • zobowiązanie się do zakupów towarów (płytki ceramiczne, armatura sanitarna), tylko i wyłącznie od grupy zakupowej JETA,
  • posiadanie długoletniego prawa do dysponowania przyszłym lokalem handlowym,
  • zarejestrowanie firmy,
  • przygotowania lokalu (odmalowania ścian, przygotowania oświetlenia, położenie wykładziny), według standardów JETA,
  • zakupienie środka transportu do dostawy towaru dla klienta – min. 3,5 T (ładowność optymalna),
  • zlecenie wykonania stanowiska kasowego według standardów JETA,
  • zakupienie: kasy fiskalnej, komputera do sprzedaży, drukarki i innych urządzeń biurowych potrzebnych do prowadzenia działalności handlowej, programu sprzedażowo/magazynowego – (ze stałym dostępem do Internetu), laptopa do obsługi CAD CECORA dla projektanta,

Koszt inwestycji

  • Środki wymagane na otwarcie salonu łazienkowego to 40 000 zł netto
  • Średnia wartość towarów na magazynie Partnera to 100 000 zł netto
  • Opłata marketingowa miesięczna to 1000 zł netto

Środki na otwarcie jak i opłata marketingowa jest w całości przeznaczana na otwarcie i funkcjonowanie salonu łazienkowego Partnera.

Proces nawiązania współpracy

  1. Rozmowy inicjacyjne zakończone podpisaniem umowy franczyzowej
  2. Prace projektowe nad rozmieszczeniem poszczególnych elementów ekspozycyjnych salonu
  3. Prace budowlane
  4. Otwarcie salonu łazienkowego JETA

Okres od rozpoczęcia rozmów do otwarcia salonu to minimum 3 miesiące.

Galeria

.