jacks bar

Dane firmy
Jack's Bar & Restaurant
ul. Okrężna 5
05-506 Magdalenka
www.jacksbar.pl

  • Kontakt ws. współpracy
  • Jacek Czauderna
  • (+48) 600 204 403
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

O firmie

Firma działa na rynku od 2011 r. Od października 2014 roku korzysta z opatentowanego znaku firmowy The Legendary Jacks Bar & Restaurant przez założyciela firmy Jacek Czauderna Spółka komandytowo–akcyjna. Według wyceny wartości znaku przeprowadzonej w czerwcu 2017 roku wartość znaku została oszacowana na 6,83 Mio PLN. Zarząd Jacek Czauderna SKA zamierza przeprowadzać aktualizację wyceny znaku co 4 lata. Następna wycena znaku będzie miała miejsce w czerwcu 2021 r.

Strategicznymi partnerami sieci Jack's są:

  1. Brown& Forman (marka Jack Daniels i Finlandia)
  2. Frito Lay (marka Pepsi)
  3. Kompania Piwowarska (marka Tyskie, Grolsh, Kozel)
  4. Advance Media Crew sp. z o.o. (działalność marketingowa całej sieci i oferta franczyzy The LegendaryJacksBar&Restaurant)
  5. Philipp Moris (marka IQOOS)
  6. Eurocash S.A. (dostawy alkoholi i żywności)
  7. Makro Cash & Carry (dostawy żywności)
  8. Jax (dostawa chemii)

Strategiczne partnerstwa mają na celu zapewnienie właściwych cen zakupu i optymalizację zysku przedsiębiorstwa. Firma posiada umowy handlowe z producentami takimi jak Jack Daniels i Finlandia, Pepsi, Tyskie. Umowy bazują na targetach zakupów, gwarancji najniższej ceny zakupu i sponsoringach finansowych ze strony producentów przy równoczesnym zagwarantowaniu przez sieć preferencji sprzedaży produktów w/w producentów, a także eksponowaniu znaków firmowych producentów w lokalach, na ubiorach personelu i w portalach społecznościowych zgodnie z przepisami prawa.

Głównym konkurentem firmy są amerykańskie restauracje w Polsce. Główny konkurent to sieć Jeff’s, która nie ma lokali w Gdańsku. Nasza sieć ma spójną ofertę gastronomiczną i komunikacji z konsumentami – własny portal muzyczny Jacks Music.tv, własną telewizje JacksBar.tv oraz program artystyczno-sportowy (koncerty muzyczne i transmisje telewizyjne największych wydarzeń sportowych). Te elementy wyróżniają sieć Jacks na tle konkurencji. Konsekwentna realizacja strategii marketingowej i sprzedażowej ma odzwierciedlenie w dynamice sprzedaży spółki, która prowadzi nowe inwestycje wyłącznie ze środków własnych, nie posiada żadnych kredytów inwestycyjnych

Sieć lokali Jack's:

  • Jednostki własne: 5
  • Jednostki franczyzowe: 1

Franczyza Jack's Bar & Restaurant

Mamy przyjemność zaprezentować Państwu The Legendary Jacks Bar & Restaurant, amerykańską sieć restauracji i barów z akcentami polskich smaków.

  • Jack's jest wielofunkcyjnym lokalem restauracyjnym albo barowym wyposażonym w profesjonalne multimedia, oświetlenie i nagłośnienie, dzięki czemu możemy organizować w nim dyskoteki, spotkania biznesowe, imprezy okolicznościowe oraz prezentacje publiczne. Również palacze tytoniu znajdą wydzielone miejsce w palarni.
  • Jack's posiada własny koncept muzyczny JACKS MUSIC.tv, autorski program telewizji reklamowej i rozrywkowej JACKS BAR.tv, repertuar koncertów live, wspólne oglądanie wydarzeń sportowych, spotkania świąteczne i okolicznościowe, konferencje i szkolenia połączone ze smacznym posiłkiem i przerwami kawowymi.
  • Jack's zapewnia indywidualne podejście, pełną elastyczność w opracowaniu projektu miejsca, oferty gastronomicznej i eventowej oraz pełne, pro-aktywne zaangażowanie całego naszego zespołu, który tworzy niepowtarzalną atmosferę naszych lokali!
  • Jack's posiada sprawdzone rozwiązania i model zyskownego prowadzenia biznesu gastronomicznego w zaakceptowanych przez właścicieli lokalizacjach.

Oferowane wsparcie i korzyści dla franczyzobiorcy

  • Promocje sprzedaży
  • Wystrój lokalu
  • Karta menu
  • Kontent muzyczny
  • Event management
  • Mistery shopping
  • Audyty jakościowe
  • Headhunting załogi
  • Centrum szkoleniowe staffu
  • Po akceptacji lokalizacji gwarantowany obrót i zysk netto

Podstawowe wymagania i koszt inwestycji

  • Minimum 5 letnie doświadczenie w gastronomii
  • Lokalizacje, w których można otworzyć lokal:
    Kraków - Rynek Główny
    Wrocław - Rynek Główny
  • Budżet na remont:
    Restaurant & Bar – od 600 do  800 tys (metraż min. 300 m2 front)
    Bar – od 250 do 350 tys (metraż min. 200 m2 front)
  • Wstępna opłata licencyjna:
    Restaurant & Bar - 60 tys.
    Bar - 45 tys.
  • Fee od obrotu (łącznie 6%):
    Franchise – 3,5%
    Marketing – 2,5%

Proces otwarcia lokalu Jack's Bar & Restaurant

  1. Akceptacja lokalizacji
  2. Zawarcie umowy najmu
  3. Zawarcie umowy franczyzy
  4. Wpłata opłaty wstępnej
  5. Nadzór nad remontem
  6. Otwarcie ciche
  7. Running team – 1 miesiąc połączony ze szkoleniami
  8. Offcial opening po 3 miesiącach „cichego” otwarcia

Galeria

Najpopularniejsze franczyzy

.