greenpoint

Dane firmy
Greenpoint S.A.
Ul. Domagały 3
30-741 Kraków
www.greenpoint.pl

  • Kontakt ws. współpracy
  • Tomasz Nowicki
  • (+48) 668 215 677
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

O firmie

Greenpoint to polska marka odzieżowa dla kobiet istniejąca na rynku od 1992 roku. Obecnie w Polsce działa ponad 149 salonów marki, a także sklep internetowy greenpoint.pl. Kolekcje Greenpoint kierowane są do kobiet nowoczesnych, aktywnych zawodowo, które lubią ubrania kobiece, eleganckie i jednocześnie funkcjonalne. Od ekstrawaganckich, jednosezonowych trendów wolą bardziej uniwersalne kroje i fasony, które sprawdzą się w różnych sytuacjach i o różnych porach dnia: w pracy, na mieście czy podczas imprezy towarzyskiej.

Sieć sprzedaży:

  • Jednostki własne: 97
  • Jednostki franczyzowe: 56

Franczyza Greenpoint

Współpraca z firmą Greenpoint to gwarancja stałych zysków i rozwoju, poparta wieloletnim doświadczeniem w branży odzieżowej i na różnych polach aktywności biznesowej. Marka chętnie dzieli się znajomością branży odzieżowej i przekazuje je franczyzobiorcom. Posiada kompletną wiedzę na temat swoich odbiorców, dlatego doskonale wie jakiego produktu oczekują.

Korzyści ze współpracy

  • Za zatowarowanie sklepu odpowiada Greenpoint - Franczyzobiorca nie ponosi kosztów związanych z zakupem towarów
  • Podstawą zarobków Franczyzobiorcy jest prowizja od sprzedaży, która jest cały czas stała, także w okresie wyprzedaży i ogólnopolskich akcji promocyjnych
  • Greenpoint pomaga w dobrze odpowiedniego lokalu a także dostarcza jego projekt i aranżację spójną z określonymi standardami marki
  • Zapewnia wsparcie w doborze odpowiednio wykwalifikowanego personelu oraz oferuje szkolenia dla Kierowników i Sprzedawców
  • Pokrywa koszt zakupu sprzętu komputerowego, drukarki fiskalnej oraz terminala a także zapewnia nowoczesny system informatyczny pozwalający sprawnie zarządzać sprzedażą
  • Oferuje bezpłatne dostawy towarów

Oferowane wsparcie dla franczyzobiorcy

  • Stały monitoring stanów towarowych sklepu umożliwiający szybką reakcję na ewentualne braki lub nadwyżki towarów
  • Stała pomoc Regionalnego Kierownika Sprzedaży w trakcie prowadzenia działalności, opieka profesjonalnych Visual Merchandiserów przy ułożeniu i ekspozycji towaru a także przy aranżacji witryn
  • Kompleksowe przeszkolenie personelu
  • Zwiększona pomoc przy finansowaniu otwarcia sklepu związaną z wyposażeniem wnętrza oraz z doborem odpowiednio wykwalifikowanych wykonawców
  • Wsparcie marketingowe na wszystkich płaszczyznach aktywności oraz dedykowane akcje promocyjne i eventy, bezpłatne materiały promocyjne
  • Efekt synergii – szereg korzyści płynących z działań reklamowych i promocyjnych prowadzonych przez firmę Greenpoint przekładających się bezpośrednio także na Franczyzobiorcę

Wymagania

  • Lokal o powierzchni od 70 m2
  • Miasto powyżej 30 000 mieszkańców
  • Atrakcyjne położenie lokalu: centrum handlowe lub główna ulica handlowa o dużym przepływie klientów (lokal na parterze z witryną i wejściem od strony głównego ciągu komunikacyjnego)
  • Posiadanie prawa do prowadzenia działalności handlowej w lokalu (umowa najmu)
  • Odpowiednie zaplecze finansowe do prowadzenia działalności
  • Dostosowanie lokalu do wymogów sieci
  • Zaangażowanie i profesjonalizm w prowadzeniu biznesu

Środki na inwestycje wyliczane są każdorazowo przed rozpoczęciem inwestycji, brak opłat wstępnych oraz kaucji.

Galeria

Najpopularniejsze franczyzy

.