Dane firmy
Greenpoint S.A.
Ul. Domagały 3
30-741 Kraków
www.greenpoint.pl
- Kontakt ws. współpracy
- Tomasz Nowicki
- (+48) 668 215 677
- Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
O firmie
Greenpoint to polska marka odzieżowa dla kobiet istniejąca na rynku od 1992 roku. Obecnie w Polsce działa ponad 149 salonów marki, a także sklep internetowy greenpoint.pl. Kolekcje Greenpoint kierowane są do kobiet nowoczesnych, aktywnych zawodowo, które lubią ubrania kobiece, eleganckie i jednocześnie funkcjonalne. Od ekstrawaganckich, jednosezonowych trendów wolą bardziej uniwersalne kroje i fasony, które sprawdzą się w różnych sytuacjach i o różnych porach dnia: w pracy, na mieście czy podczas imprezy towarzyskiej.
Sieć sprzedaży:
- Jednostki własne: 97
- Jednostki franczyzowe: 56
Franczyza Greenpoint
Współpraca z firmą Greenpoint to gwarancja stałych zysków i rozwoju, poparta wieloletnim doświadczeniem w branży odzieżowej i na różnych polach aktywności biznesowej. Marka chętnie dzieli się znajomością branży odzieżowej i przekazuje je franczyzobiorcom. Posiada kompletną wiedzę na temat swoich odbiorców, dlatego doskonale wie jakiego produktu oczekują.
Korzyści ze współpracy
- Za zatowarowanie sklepu odpowiada Greenpoint - Franczyzobiorca nie ponosi kosztów związanych z zakupem towarów
- Podstawą zarobków Franczyzobiorcy jest prowizja od sprzedaży, która jest cały czas stała, także w okresie wyprzedaży i ogólnopolskich akcji promocyjnych
- Greenpoint pomaga w dobrze odpowiedniego lokalu a także dostarcza jego projekt i aranżację spójną z określonymi standardami marki
- Zapewnia wsparcie w doborze odpowiednio wykwalifikowanego personelu oraz oferuje szkolenia dla Kierowników i Sprzedawców
- Pokrywa koszt zakupu sprzętu komputerowego, drukarki fiskalnej oraz terminala a także zapewnia nowoczesny system informatyczny pozwalający sprawnie zarządzać sprzedażą
- Oferuje bezpłatne dostawy towarów
Oferowane wsparcie dla franczyzobiorcy
- Stały monitoring stanów towarowych sklepu umożliwiający szybką reakcję na ewentualne braki lub nadwyżki towarów
- Stała pomoc Regionalnego Kierownika Sprzedaży w trakcie prowadzenia działalności, opieka profesjonalnych Visual Merchandiserów przy ułożeniu i ekspozycji towaru a także przy aranżacji witryn
- Kompleksowe przeszkolenie personelu
- Zwiększona pomoc przy finansowaniu otwarcia sklepu związaną z wyposażeniem wnętrza oraz z doborem odpowiednio wykwalifikowanych wykonawców
- Wsparcie marketingowe na wszystkich płaszczyznach aktywności oraz dedykowane akcje promocyjne i eventy, bezpłatne materiały promocyjne
- Efekt synergii – szereg korzyści płynących z działań reklamowych i promocyjnych prowadzonych przez firmę Greenpoint przekładających się bezpośrednio także na Franczyzobiorcę
Wymagania
- Lokal o powierzchni od 70 m2
- Miasto powyżej 30 000 mieszkańców
- Atrakcyjne położenie lokalu: centrum handlowe lub główna ulica handlowa o dużym przepływie klientów (lokal na parterze z witryną i wejściem od strony głównego ciągu komunikacyjnego)
- Posiadanie prawa do prowadzenia działalności handlowej w lokalu (umowa najmu)
- Odpowiednie zaplecze finansowe do prowadzenia działalności
- Dostosowanie lokalu do wymogów sieci
- Zaangażowanie i profesjonalizm w prowadzeniu biznesu
Środki na inwestycje wyliczane są każdorazowo przed rozpoczęciem inwestycji, brak opłat wstępnych oraz kaucji.