fit cake franczyza logo

Dane firmy
4 You sp. z o.o.
ul. Przepiórcza 8
16-001 Księżyno
www.fitcake.pl

  • Kontakt ws. współpracy
  • Rafał Kościuk
  • (+48) 506 110 030
  •  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

POZNAJ NAS I OTWÓRZ WŁASNą nie-cukiernię fit cake!

O firmie

Fit Cake to największa polska sieć niecukierni, która rozwija się nawet wtedy, gdy inni plajtują. Rok do roku odnotowuje 100 proc. przyrost. Znalazła też sposób na pandemiczny kryzys – Fit Cake FLEX czyli elastyczny system franczyzowy, dopasowany do potrzeb i portfela inwestorów. Zostań partnerem sieci i weź udział w rewolucji, która zmienia nawyki żywieniowe Polaków na zdrowsze. Fit Cake jest także dla Ciebie!

Dewizą Fit Cake, sieci ponad 50 kawiarni oferujących autorskie ciasta bez cukru i fit desery, jest hasło „No sugar, no problem”. Firma powstała w 2016 roku w Białymstoku. Jej założyciele: Ewelina Choińska i Rafał Kościuk wypowiedzieli wtedy wojnę wszechobecnemu w naszej diecie cukrowi, który odpowiada za wiele chorób cywilizacyjnych. Przez kolejne lata do swoich priorytetów, obok: „bez cukru”, dopisali jeszcze: "bez glutenu", "bez laktozy", „keto”, "dla wegan".

Jeśli myślisz podobnie, że cukier nie krzepi tylko szkodzi dołącz do ekipy Fit Cake. Otwórz własną kawiarnię o jakiej zawsze marzyłeś. Pracuj w zgodzie ze swoimi przekonaniami. Nie tylko przyczynisz się do zmiany stylu życia sąsiadów na zdrowszy, ale też szybko zaczniesz dobrze zarabiać. Jesteśmy biznesmenami i wiemy, jak dochodzić do pieniędzy.

Podstawa sukcesu - autorskie fit słodycze Fit Cake

Sieć niecukierni Fit Cake oferuje szeroki asortyment fit słodyczy, w tym przede wszystkim: ciacho bez cukru, torty bezglutenowe, batony funkcjonalne, nowatorskie desery w słoiczkach, wegańskie lody, bezcukrowe czekolady, smakowe owsianki i jaglanki czy koktajle warzywno-owocowe.

Zero cukru - misja społeczna Fit Cake

Fit Cake pro publico bono współpracuje z fundacjami opiekującymi się diabetykami i osobami z celiakią, prowadzi warsztaty dla dzieci chorych na cukrzycę. Jest w stałym kontakcie z oddziałem diabetologicznym Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Białymstoku. Dla jego pacjentów opracowała wraz z Fundacją Miś w Fartuchu specjalny baton „Czekoladowy Miś” – brownie na bazie czerwonej fasoli.

W sierpniu 2021 sieć powołała do życia Fundację Fit Cake " BEZCUKROWI ". Jej celem jest pomoc dzieciom chorym na cukrzycę i poprawa warunków życia i leczenia małych pacjentów. Edukujemy głównie rodziców, uświadamiając im, że cukrzyca to nie koniec świata, a ich pociechy mogą sięgać po bezpieczne dla nich słodkości bez obawy o pogorszenie zdrowia.

Sieć sprzedaży

    • Jednostki własne: 1 + 1 w budowie 
    • Jednostki franczyzowe: 54 + 14 w budowie w Polsce oraz 5 za granicą 

Nowy system franczyzowy - koszyk Fit Cake FLEX

W odpowiedzi na pandemię, która zdemolowała branżę gastro w 2021 roku, wymyśliliśmy bezpieczny system franczyzowy, w którym franczyzobiorca sam decyduje w co inwestuje i płaci tylko za to co wybrał z opcji proponowanych przez naszą markę.

Do tej pory oferowaliśmy system gradacyjny, w którym przedsiębiorca piął się od najniższego poziomu do wyższego. Teraz kupując tylko pakiet podstawowy z bogatą gamą ciast bez cukru i fit deserów - za niewygórowaną kwotę 19 tys. zł - ma dostęp do całego koszyka dodatkowych opcji. Może z niego wybierać wedle uznania.

Aktualnie w koszyku znajdują się takie dodatkowe opcje jak:

  • Keto Cake, czyli słodkości bez cukru w wydaniu keto. To dieta, która zdobywa coraz większą popularność. Polega na eliminacji węglowodanów;
  • Fit Śniadania mogą być na słodko lub nie, ale zawsze bez cukru i zdrowo. Każdy posiłek jest tak zbilansowany, by dostarczyć energii na wiele godzin, nie powodując skoku glikemicznego;
  • Fit Ice Cream to opcja skierowana do vegan; oferta lodów stworzona została tylko na bazie roślinnych składników. Oczywiście nie zawierają cukru.
  • Gwarancja terytorialna zapewnia inwestorowi możliwość niekrępowanego rozwoju na określonym obszarze (miasteczku do ok. 20 tys. mieszkańców lub dużej dzielnicy w metropolii)
  • Konsumpcja na sali to wariant dla tych, którzy chcą mieć klasyczną kawiarnię ze stolikami; zawiera koncepcję aranżacji wnętrza, zasady obsługi klientów i organizacji sprzedaży.

Biznes spersonalizowany - układamy puzzle Fit Cake

Każda opcja na swoją cenę, ale inwestor może wybrać tylko te, które pasują do jego profilu, są na jego kieszeń i sprawdzą się w tym konkretnym miejscu, w którym zmierza uruchomić biznes.

Na uruchomienie Fit Cake można wydać 30 tys. zł lub 100 czy 150 tys. Wybór odpowiednich, dopasowanych do specyfiki miejsca i klientów opcji franczyzowych może inwestorom wchodzącym do sieci zaoszczędzić nawet 30-40 tysięcy złotych.

Koszty zależą od Twojej decyzji!

Przewaga systemu franczyzowego Fit Cake nad innymi konceptami

  • Spersonalizowany, dopasowany do specyficznych warunków i portfela inwestora system franczyzowy Fit Cake Flex
  • Wiarygodność, wynikająca z tego, że marka nie jest nowicjuszem na rynku, zna jego realia, a wszystkie lokale franczyzowe utrzymały się mimo niesprzyjających warunków gospodarczych
  • Odporność na kryzysy - Fit Cake ma świetnie rozwinięty system dowozów, aplikację do zamówień online i system lojalnościowy
  • Niewysoki koszt inwestycji – pakiet podstawowy kosztuje jedynie 19 tys. zł przy średniej wartości obrotów w miesiącu od 30 do 60 tys. zł (w przypadku uruchamiania lokalu z konsumpcją trzeba się liczyć z kosztem adaptacji w wysokości 1 tys. zł za 1 m powierzchni)
  • Możliwość dokupowanie kolejnych modułów wzbogacających ofertę w dogodnym czasie
  • Księga autorskich przepisów na fit desery i ciasta bez cukru, regularnie odświeżana i wzbogacana, możliwość uzyskania certyfikatu „gluten free” (franczyzobiorcy przechodzą w tej kwestii bardzo szczegółowe przeszkolenie)
  • Wsparcie marketingowe (sieć obsługuje medianie profesjonalna agencja PR, co zapewnia jej dobrą pozycję w sieci)
  • Podręcznik operacyjny w którym znajdziesz wszystkich dostawców, zdjęcia, porady
  • Podręcznik HACCP – niezbędny i wymagany przez Sanepid
  • Projekt technologiczny, zgodnie z którym będzie tworzona placówka, oraz dzięki któremu wykorzystamy w 100% możliwości lokalu 
  • Motywujący system nagród dla najlepszych franczyzobiorców
  • Elastyczne podejście do każdego inwestora i pomoc na wszystkich etapach zakładania biznesu, a potem stała ewaluacja i wsparcie rozwoju

Oferowane wsparcie

  • Na każdym etapie współpracy zapewniamy wszechstronną i aktywną pomoc opiekuna w prowadzeniu restauracji pod silną i rozpoznawalną marką w oparciu o sprawdzony przez wiele lat w sieci własnej model biznesowy
  • Kompleksowe szkolenia produktowe, operacyjne i techniczne oraz warsztaty dla cukierników
  • Aktualizowany przez cały okres trwania umowy „podręcznik operacyjny”- lista przepisów
  • Biznesowa ocena lokalizacji, projekt aranżacji wnętrza restauracji (rozwiązania minimalizujące koszty wystroju), dobór wyposażenia lokalu
  • Procedury BHP, instrukcje
  • Opatentowana marka + know how
  • Silne lokalne i ogólnopolskie wsparcie marketingowe
  • Współpraca reklamowa w zakresie produkcji etykiet oraz opakowań (gwarancja niskiej ceny)
  • Współpraca na preferencyjnych warunkach ze wskazanymi, sprawdzonymi dostawcami produktów i usług niezbędnymi do funkcjonowania lokalu
  • Dostęp do nowoczesnych technik i urządzeń wspierających sprzedaż i obsługę
  • Gwarancja terytorialna

Podstawowe wymagania

  • Minimalna liczba mieszkańców: 20 tys.
  • Punkt w łatwo dostępnej, dobrze skomunikowanej lokalizacji, w przypadku kawiarni z salą konsumpcyjna powinno to być miejsce, gdzie panuje duże natężenie ruchu pieszego, przy ulicach handlowych, na dużych osiedlach lub w galeriach handlowych, witryny od strony ulicy
  • Minimalna powierzchnia lokalu to 30 m2 w przypadku pracowni z ladą wydawniczą i 70 m2 na lokal z konsumpcją
  • Od franczyzobiorcy nie wymagamy doświadczenia w gastronomii

Przewidywana suma inwestycji

  • Minimalna kwota inwestycji 19 tys. zł netto
  • Koszt każdej dokupionej opcji zgodny z cennikiem   
  • Możliwość wykonania wstępnej koncepcji technologii wybranego lokalu przed podpisaniem umowy franczyzowej, co pozwala na dokładne oszacowanie kosztów adaptacji pomieszczeń (z doświadczenia wiemy, że trzeba liczyć się z kosztem 1 tys. zł za metr kwadratowy, choć trzeba mieć na uwadze inflacje i rosnące ceny w budowlance)
  • Miesięczna opłata franczyzowa ustalana indywidualnie lub stała kwota 500 zł netto
  • NIE POBIERAMY ŻADNEGO PROCENTU (%) OD OBROTU FRANCZYZOIBORCY - Państwa obroty są naszą dumą i nie szukamy w nich dodatkowych zysków!
  • Opłaty w sieci Fit Cake są czytelne i bez kombinacji

Galeria

Najpopularniejsze franczyzy