finup sg

Dane firmy
FinUp Sp. z o.o.
Ul. Powązkowska 15
01-797 Warszawa
www.finup.pl

Dane kontaktowe
  • Kontakt ws. współpracy
  • 801 001 005
  •  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

O firmie

FinUp Sp. z o.o. istnieje od 2011 roku i jest częścią Sales Group Sp. z o.o. Specjalizujemy się w sprzedaży usług finansowych dla każdego segmentu rynku. Jako firma stawiamy sobie za cel doradztwo finansowe na najwyższym poziomie. Współpracujemy z kluczowymi instytucjami finansowymi. Jesteśmy jednym z największych Integratorów Pośredników Finansowych w Polsce. W naszej sieci mamy blisko 2000 Agentów, do których obsługi dedykowaliśmy nasze wykwalifikowane kadry. W 2018 roku skupiamy się na rozbudowie własnej sieci oddziałów i prowadzonych w modelu współpracy franczyzowej - Centra Rozwoju Biznesu FinUp.

Sieć sprzedaży:

  • Jednostki partnerskie / agenci: 2000
  • Placówki franczyzowe: 8

Oferta franczyzy

Współpraca z FinUp, to nie tylko stawki prowizyjne, ale przede wszystkim pomoc naszym Partnerom w ich bieżącej pracy. Placówki prowadzone w modelu franczyzowym współpracują z naszą Centralą Operacyjną z dedykowanym Zespołem Wsparcia, który po zbadaniu potencjału klienta, pozwala na dokładniejsze dobranie oferty dla klienta i eliminuje ryzyko błędu. Kontakt z naszą Centralą odbywa się poprzez dedykowaną temu celowi infolinię.

Każdemu z Partnerów oferujemy:

  • Pomoc przy wyborze odpowiedniej lokalizacji oddziału i rekrutacji doradców
  • Wsparcie marketingowe
  • Szeroką ofertę produktową
  • Szkolenie wprowadzające oraz szkolenia okresowe
  • Miękkie szkolenia sprzedażowe
  • Dedykowany Zespół Wsparcia + pomoc przez infolinię
  • Dostęp do kalkulatorów i aplikacji kredytowych
  • Dostęp do platformy sprzedażowej - organizacja i kontrola pracowników, zarządzanie planowanymi spotkaniami
  • Dostęp do platformy wiedzy i szkoleń - bieżące informacje o ofertach partnerów
  • Dostęp do kalkulatorów i aplikacji kredytowych
  • Opiekę Dyrektora Sieci Oddziałów

Dbamy i wspieramy naszych Partnerów poprzez:

  • Dodatkową gratyfikację z Programu Lojalnościowego Sales+, np. najem samochodu, sprzętu IT, zwrot kosztów paliwa.
  • Wsparcie Działu Marketingu poprzez opracowanie materiałów reklamowych na zlecenie Partnera zgodnie z wyznaczonym standardem FinUp.
  • Program flotowy - samochód dla Partnera - im większa sprzedaż w ciągu 3 miesięcy, tym lepszy samochód do dyspozycji Partnera na okres 12 miesięcy.
  • Wsparcie działań sprzedażowych - Zespół Call Center do dyspozycji Partnera. Dofinansowanie nakładów poniesionych na otwarcie placówki, m.in. meble, drukujące urządzenie wielofunkcyjne.
  • Dofinansowanie nakładów poniesionych na otwarcie placówki, m.in. meble, drukujące urządzenie wielofunkcyjne.
  • Oznakowanie placówki: kaseton zewnętrzny + logo wewnętrzne.

Podstawowe wymagania sieci

  • Doświadczenie w sprzedaży produktów bankowych.
  • Możliwość najmu lub posiadania lokalu o powierzchni 25-50 m2

Koszty inwestycji

  • Brak opłaty wstępnej i licencyjnej!
  • 8-10 tys. zł na adaptację i wyposażenie placówki

Galeria

.