dom ubezpieczeniowy spectrum logo franczyza

Dane firmy
Dom Ubezpieczeniowy Spectrum Sp. z o.o.
ul. Kwiatka 15/1
09-400 Płock
www.dus.net.pl

  • Kontakt ws. współpracy
  • Mariusz Długołęcki
  • (+48) 505 998 000
  •  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum to multiagencja ubezpieczeniowa z ogólnopolską siecią przedstawicieli. Nasza oferta obejmuje ponad 30 towarzystw działających w Polsce i zawiera wszystkie rodzaje ubezpieczeń. Jako lider innowacji na rynku wyróżniamy się nowatorskim podejściem do technologii i tworzymy zaawansowane narzędzia informatyczne dla doradców ubezpieczeniowych.

Skontaktuj się z nami, jeśli:

  • chcesz otworzyć nowoczesną multiagencję ubezpieczeniową,
  • chcesz poszerzyć ofertę swojej obecnej działalności o ubezpieczenia,
  • szukasz pracy, którą możesz wykonywać zdalnie.

Oferujemy elastyczny model współpracy.

system franczyzowy spectrum dus

Sieć sprzedaży:

  • Jednostki własne: 8 oddziałów plus Biuro Zdalne obsługujące klientów w przestrzeni wirtualnej
  • Jednostki franczyzowe: 225

Wsparcie dla Franczyzobiorcy

Wsparcie na start dla nowych Partnerów sieci Dom Ubezpieczeniowy Spectrum:

  • pomoc organizacyjna w założeniu działalności i zdobyciu uprawnień doradcy ubezpieczeniowego (w tym wpis do rejestru Komisji Nadzoru Finansowego),
  • eksperckie szkolenie o wartości 6000 zł (bezpłatne dla Partnerów),
  • 3-miesięczny start-up, który pomaga rozkręcić działalność,
  • prowizja 120% w pierwszych miesiącach współpracy,
  • zaprojektowanie oznakowania i aranżacji biura.

Narzędzia dla doradcy ubezpieczeniowego i inne rozwiązania informatyczne:

  • system SADUS All in #1 – innowacyjna platforma, która zawiera liczne funkcje potrzebne na co dzień w pracy doradcy ubezpieczeniowego, m. in.:

    • porównywarka ubezpieczeń z możliwością bezpośredniego wystawienia polisy,
    • inteligentna baza klientów – automatyczne przypomnienia SMS, cyfrowa archiwizacja zgód itp.),
    • uproszczony system rozliczeń – wystarczy wygenerować jeden raport miesięczny, wpłacić składki na jedno konto i przekazać całą dokumentację kurierowi w ramach jednej przesyłki),
    • moduł APK z elektroniczną archiwizacją – dzięki niemu wypełnienie prawnego obowiązku związanego z przeprowadzeniem analizy potrzeb klienta (APK) jest znacznie prostsze,
    • centrum wiedzy – baza dokumentów prawnych i ubezpieczeniowych, które jednym kliknięciem można przesłać na SMS/mail klienta, zarchiwizowane webinary i szkolenia oraz inne przydatne źródła informacji,
  • aplikacja dla doradcy ubezpieczeniowego SADUS mobile – umożliwia m. in. załączanie zdjęć dokumentów z telefonu i skanowanie kodu AZTEC z dowodu rejestracyjnego pojazdu, dzięki czemu dane do kalkulacji ubezpieczenia uzupełniają się samoczynnie,
  • bezpłatna aplikacja ubezpieczeniowa SPECTRUM mobile z narzędziami dla klientów i przydatnymi funkcjami dla wszystkich użytkowników,
  • sklep z ubezpieczeniami online – platforma umożliwia klientowi zdalny zakup polisy za pośrednictwem agenta.

Ponadto zapewniamy naszym Partnerom:

  • wsparcie merytoryczne ze strony praktyków ubezpieczeń, instruktorów i menedżerów,
  • dostęp do materiałów marketingowych,
  • możliwość uczestnictwa w profesjonalnych szkoleniach poruszających tematykę ubezpieczeniową, biznesową i prawną.

Przewidywana suma inwestycji

W przypadku włączenia ubezpieczeń do aktualnie prowadzonej działalności lub pracy zdalnej inwestycja ma charakter symboliczny (dotyczy np. przygotowania wizytówek i pieczątki). Partner otwierający placówkę ponosi koszty wyposażenia i oznakowania lokalu, które najczęściej zamykają się w kwocie od kilku do kilkunastu tysięcy złotych (zależnie od ilości stanowisk oraz powierzchni reklamowej). Nie pobieramy innych opłat.

Podstawowe wymagania sieci

Do każdego zgłoszenia podchodzimy indywidualnie. Nie wymagamy doświadczenia w branży ubezpieczeniowej. Liczy się zaangażowanie, przedsiębiorczość oraz gotowość do działania.

W przypadku uruchamiania placówki bierzemy pod uwagę warunki lokalu – położenie, powierzchnię, dostęp do parkingu, widoczność i możliwość oznakowania. 

Galeria

Najpopularniejsze franczyzy