depilconcept logo

Dane firmy
Brown Sugar Esthetical
Kamionka, ul. Zaleśna 1J
05-502 Piaseczno

www.depilconcept-franczyza.pl
www.depilconcept.pl/franczyza

  • Kontakt ws. współpracy
  • Mariusz Włoczkowski
    Dyrektor ds. rozwoju sieci
  • (+48) 694 737 025
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  • Kamil Miciałkiewicz
    Manager ds. rozwoju sieci
  • (+48) 600 026 759
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

POZNAJ NAS I OTWÓRZ WŁASNY SALON DEPILACJI DEPILCONCEPT

Gala 10-lecia DepilConcept Polska


Salon DepilConcept


Twój pomysł na biznes

O firmie

Gładki biznes! DepilConcept to największa sieć salonów trwałej depilacji w Polsce - 56 specjalistycznych gabinetów. Oferowane usługi: trwała depilacja, fototerapia twarzy i ciała oraz fotoodmładzanie w wyjątkowych cenach: 80 zł za każdą strefę ciała.

Dodatkowo prowadzona jest sprzedaż kosmetyków marki własnej ConceptPlus. Jako jedyna sieć trwałej depilacji wystawiamy Klientom Certyfikat Gwarancji potwierdzający wysoką jakość i skuteczność naszych usług.

W ramach systemu pracuje blisko 200 specjalistek (kosmetyczek i kosmetolożek) oraz franczyzobiorców. Miesięcznie z zabiegów korzysta ponad 14 000 klientów.

Międzynarodowa Marka DepilConcept jest już od 10 lat obecna w Polsce, 15 lat na świecie! Salony funkcjonują w 7 krajach, m.in.: w Portugalii, Brazylii, Serbii, Czechach, na Słowacji oraz w Irlandii.

Biznes odporny na kryzys gospodarczy! Sytuacja związana z pandemią COVID pokazała, że biznes trwałej depilacji jest odporny na kryzys – wynika to ze stałego zapotrzebowania na usługi beauty oraz know-how biznesu DepilConcept.

Poznaj nas bliżej! Historia marki DepilConcept na świecie!

DepilConcept powstał w 2007 roku w Portugalii, w celu udostępnienia wszystkim trwałych zabiegów depilacji i fototerapii, które rozwiązują problemy z owłosieniem i skórą. DepilConcept rozpoczął franczyzę w 2008 roku i wykazał szybki rozwój sieci klinik nie tylko w Portugalii, ale także w sześciu innych krajach. W Polsce marka pojawiła się w 2011 roku – obecna jest już od 10 lat! W 2017 roku DepilConcept wdrożył własną markę kosmetyczną Concept+, która zapewniła wyższą jakość świadczonych usług. Rok 2018 upłynął pod znakiem rebrandingu DepilConcept i zmieniliśmy nasz wizerunek na bardziej świeży i nowoczesny, co pozwala nam dotrzeć do większego rynku.

Nagrody i wyróżnienia

Jesteśmy jedyną marką zajmującą się fotodepilacją, która została wyróżniona nagrodą „Best Support to the Network”przyznawaną przez IFF - Instytut Informacji Franczyzowej. Tytuł „Kobiecej Marki Roku” 2017, 2018. Dodatkowo w 2021 roku otrzymaliśmy nagrodę „Lidera franczyzy dla kobiet w branży kosmetycznej” Polish BusinessWomen Awards.

Nowoczesna koncepcja biznesowa DepilConcept oparta jest na 3 zasadach:

  1. PRECYZJA I SZYBKOŚĆ
    DepilConcept oferuje wyłącznie zabiegi depilacji i fototerapii. Tak wąska specjalizacja oraz profesjonalna obsługa to gwarancja precyzji i szybkości świadczonych usług.
  2. JAKOŚĆ I PRZYSTĘPNA CENA
    Wysoką jakość usług zapewniają nowoczesne urządzenia, kosmetyki oraz profesjonalizm pracowników, dzięki temu DepilConcept oferuje najatrakcyjniejszą na rynku relację pomiędzy ceną, jakością i zakresem usług.
  3. RENTOWNOŚĆ
    Biznes musi przynosić zyski, dlatego koncepcja biznesowa DepilConcept została tak opracowana, aby umożliwić osiągnięcie rentowności już od pierwszego miesiąca działalności.

Dodatkowo:

  • WYŁĄCZNOŚĆ TERYTORIALNA
    Wybierając DepilConcept otrzymujesz wyłączność na określonym terenie dla usług trwałej depilacji salonu oraz prowadzenia lokalnych działań marketingowych.
  • TRWAŁA DEPILACJA DOSTĘPNA DLA WSZYSTKICH!
    DepilConcept obala mit skutecznej i trwałej depilacji jako produktu luksusowego dostępnego tylko zamożnym klientom.

Sieć sprzedaży

  • Jednostki własne: 1
  • Jednostki franczyzowe: 56

Franczyza DepilConcept

DepilConcept to największa sieć salonów trwałej depilacji w Polsce - 56 specjalistycznych gabinetów - obecna na polskim runku od 10 lat.

Oferowane usługi:

  • trwała depilacja,
  • depilacja woskiem,
  • fotoodmładzanie,
  • fototerapia twarzy i ciała (leczenie trądziku, redukcja przebarwień i naczynek, ujędrnianie ciała),
  • kosmetyki marki własnej ConceptPlus.

Trwała depilacja w konkurencyjnej cenie 80 zł za strefę, w salonach przy wyborze pakietu rabaty do 45%. Jako jedyna sieć trwałej depilacji wystawiamy Klientom Certyfikat Gwarancji potwierdzający wysoką jakość i skuteczność naszych usług. Grupa docelowa: kobiety i mężczyźni w wieku od 14 do 65 roku życia.

Korzyści dla Klientów:

  • Trwała depilacja w przystępnej cenie -strefa już za 80 zł, rabaty w pakietach do 45%
  • Redukcja owłosienia do 30% już po pierwszym zabiegu
  • Certyfikat Gwarancji efektów
  • Program Lojalnościowy
  • Program Rekomendacyjny za polecenie
  • Program zniżek i rabatów dla Klientów DepilConcept
  • Konsultacje i monitoring efektów
  • Wysoka jakość i standardy obsługi

Trwała depilacja znacząco wpływa na:

  • codzienny komfort życia (klienci zyskują wolność),
  • pozbycie się niechcianego owłosienia,
  • brak kompleksów.

Branża

Depilacja to aktualnie bardzo pożądana i poszukiwana usługa realizowana na szerokim segmencie rynku (dla kobiet i mężczyzn w wieku od 14 do 65 roku życia). Rynek również ma tendencje rosnące wśród mężczyzn np.: sportowców. Trwała depilacja ma przewagę rynkową – jest skuteczna i bezbolesna.

Szansą na rynku beauty są rosnące dochody wśród Polaków (+5,4% r/r), coraz większa świadomość na temat zabiegów medycyny estetycznej, w tym depilacji. Szacuje się że globalny rynek medycyny estetycznej na świecie wzrośnie do 2025 roku aż o 10,9%.

Dodatkowo pandemia wskazała, że rynek depilacji jest odporny na globalną pandemię – każdy Klient chce się poczuć lepiej psychicznie i salon kosmetyczny jest idealnym miejscem na relaks przy zachowaniu maksymalnej higieny i bezpieczeństwa.

Pandemia miała duży wpływ na branżę kosmetyczną. Umocniła się na rynku pozycja silnych marek i sieci, które dla klientów są bezpieczniejszą alternatywą niż pojedyncze, samodzielne gabinety. Widać to m.in. po wynikach sieci DepilConcept, które w 2021 roku wzrosły aż o ok. 40 proc. 

Oferowane wsparcie dla franczyzobiorcy

  • Wsparcie w osiągnięciu zysku już w pierwszym miesiącu,
  • Wspólny wyboru lokalu,
  • Wsparcie operacyjne – funkcjonowanie gabinetu,
  • Rekrutacja pracowników,
  • Kompleksowe szkolenia franczyzobiorcy oraz specjalistek,
  • Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów dla gabinetu,
  • Wsparcie lokalnych działań marketingowych,
  • Kampanie reklamowe realizowane dla salonu przez specjalistów marketingu centralnego,
  • Wsparcie działu marketingu,
  • Strategia marketingowa,
  • Wsparcie graficzne w przygotowaniu materiałów reklamowych,
  • Kampanie centralne,
  • Dostęp do innowacyjnych technologii oraz narzędzi marketingowych,
  • Bieżące wsparcie w zakresie obsługi klienta i sprzedaży,
  • Specjaliści z zakresu kosmetologii, sprzedaży, finansów,
  • Cykliczne szkolenia,
  • Własny serwis urządzeń,
  • Urządzenie zastępcze na czas napraw.

Korzyści ze współpracy

  • Gwarancja rentowności,
  • Szybki zwrot z inwestycji,
  • Duży potencjał rynku,
  • Sprawdzony koncept biznesowy,
  • Brak doświadczenia biznesowego, oraz znajomości branży kosmetycznej nie jest przeszkodą,
  • Udział w jednej z najbardziej innowacyjnych sieci salonów kosmetycznych na świecie,
  • Doradztwo w bieżącym prowadzeniu salonu i lokalnej strategii marketingowej,
  • Możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji i kształcenia,
  • Wyłączność działania na wybranym obszarze.

Wymagania 

  • Pasja, ambicja, energia, optymizm, duch przedsiębiorczości,
  • Umiejętność twórczego działania w ramach reguł i standardów systemu DepilConcept,
  • Umiejętność zarządzania zespołem,
  • Zdolności przywódcze i profesjonalizm w działaniu,
  • Łatwość budowania relacji z pracownikami oraz umiejętności interpersonalne,
  • Znajomość zagadnień finansowych,
  • Akceptacja ryzyka towarzyszącego prowadzeniu działalności gospodarczej na własny rachunek,
  • Dążenie do sukcesu ze świadomością, że mogą występować lata lepsze i gorsze,
  • Otwartość na potrzeby klientek i Klientów salonów trwałej depilacji DepilConcept,
  • Doświadczenie w branży kosmetycznej nie jest wymagane. 

Koszt inwestycji

80-100 tys. złotych - środki finansowe lub zdolność kredytowa potrzebna na otwarcia gabinetu DepilConcept.

1. Opcje inwestycji

  • Rental: 59 700 zł netto - opcja z urządzeniem SHR w leasingu,
  • Standard: 99 700 zł netto - opcja z 1 urządzeniem SHR,
  • Dynamic: 129 700 zł netto - opcja z 2 urządzeniami SHR.

2. Adaptacja lokalu

  • Inwestycja od 5 do 30 tys. złotych, w zależności o stanu lokalu.

3. Opłaty miesięczne

  • Miesięczna opłata franczyzowa: 1 tys. zł netto,
  • Miesięczna opłata marketingowa: 1 tys. zł netto.

Dodatkowe informacje:

  • Lokal o powierzchni od 40m2 do 60m2, najlepiej na parterze z witryną, niekoniecznie wchodzący w skład głównego ciągu handlowego,
  • 2 gabinety około 12 m2,
  • Miejscowość powyżej 40 tys. mieszkańców,
  • Oświadczenie w branży kosmetycznej nie jest wymagane,
  • Przestrzeganie strategii prowadzenia biznesu DepilConcept.

Proces nawiązania współpracy

  1. Zgłoszenie - Wybierz miasto i wyślij do nas swoje zgłoszenie, aby otrzymać informacje inwestycyjne.
  2. Spotkanie - Przyjedź do nas, chcemy Cię lepiej poznać, opowiedzieć o zasadach współpracy i dostarczyć Ci wszelkie niezbędne informacje do podjęcia decyzji.
  3. Umowa - Podejmij decyzję dotyczącą współpracy z nami i podpisz umowę.
  4. Przygotowanie salonu – znalezienie najkorzystniejszej lokalizacji, remont i przystosowanie lokalu do projektu, wyposażenie, rekrutacja pracowników oraz szkolenie wstępne (teoria i praktyka) przed otwarciem gabinetu (wsparcie operacyjne i marketingowe).
  5. Otwarcie salonu DepilConcept

Dodatkowe informacje:

Przez cały okres trwania współpracy franczyzobiorca otrzymuje wsparcie operacyjne (prowadzenie biznesu, szkolenia dla managerów i pracowników) w zakresie m.in.: zabiegów praktycznych, obsługi klienta, sprzedaży, lokalnego marketingu itp., analizy miesiąca (wyniki sprzedażowe), spotkania dla franczyzobiorców) oraz marketingowe (projekty graficzne, materiały martektingowe, akcje specjalne, promocje oraz dodatkowo prowadzenie skutecznych kampanii reklamowych w celu pozyskania nowych Klientów dla salonu). Rocznie z tytułu wsparcia operacyjnego, marketingowego oraz serwisowego franczyzobiorca zyskuje blisko 300 000 zł wartości dodanej z tytułu obecności w sieci franczyzowej w DepilConcept.

Raz w roku organizowana jest dla wszystkich franczyzobiorców, managerów oraz pracowników salonów Gala (połączona ze szkoleniami) podczas której nagradzane są najlepsze osiągnięcia, wyniki oraz progres i zaangażowanie w biznes. 

Galeria

Najpopularniejsze franczyzy

.