Dane firmy
Brown Sugar Esthetical
Kamionka, ul. Zaleśna 1J
05-502 Piaseczno
www.depilconcept-franczyza.pl
www.depilconcept.pl/franczyza
- Kontakt ws. współpracy
- Mariusz Włoczkowski
Dyrektor ds. rozwoju sieci - (+48) 694 737 025
- Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Kamil Miciałkiewicz
Manager ds. rozwoju sieci - (+48) 600 026 759
- Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
POZNAJ NAS I OTWÓRZ WŁASNY SALON DEPILACJI DEPILCONCEPT
Gala 10-lecia DepilConcept Polska
Salon DepilConcept
Twój pomysł na biznes
O firmie
Gładki biznes! DepilConcept to największa sieć salonów trwałej depilacji w Polsce - 56 specjalistycznych gabinetów. Oferowane usługi: trwała depilacja, fototerapia twarzy i ciała oraz fotoodmładzanie w wyjątkowych cenach: 80 zł za każdą strefę ciała.
Dodatkowo prowadzona jest sprzedaż kosmetyków marki własnej ConceptPlus. Jako jedyna sieć trwałej depilacji wystawiamy Klientom Certyfikat Gwarancji potwierdzający wysoką jakość i skuteczność naszych usług.
W ramach systemu pracuje blisko 200 specjalistek (kosmetyczek i kosmetolożek) oraz franczyzobiorców. Miesięcznie z zabiegów korzysta ponad 14 000 klientów.
Międzynarodowa Marka DepilConcept jest już od 10 lat obecna w Polsce, 15 lat na świecie! Salony funkcjonują w 7 krajach, m.in.: w Portugalii, Brazylii, Serbii, Czechach, na Słowacji oraz w Irlandii.
Biznes odporny na kryzys gospodarczy! Sytuacja związana z pandemią COVID pokazała, że biznes trwałej depilacji jest odporny na kryzys – wynika to ze stałego zapotrzebowania na usługi beauty oraz know-how biznesu DepilConcept.
Poznaj nas bliżej! Historia marki DepilConcept na świecie!
DepilConcept powstał w 2007 roku w Portugalii, w celu udostępnienia wszystkim trwałych zabiegów depilacji i fototerapii, które rozwiązują problemy z owłosieniem i skórą. DepilConcept rozpoczął franczyzę w 2008 roku i wykazał szybki rozwój sieci klinik nie tylko w Portugalii, ale także w sześciu innych krajach. W Polsce marka pojawiła się w 2011 roku – obecna jest już od 10 lat! W 2017 roku DepilConcept wdrożył własną markę kosmetyczną Concept+, która zapewniła wyższą jakość świadczonych usług. Rok 2018 upłynął pod znakiem rebrandingu DepilConcept i zmieniliśmy nasz wizerunek na bardziej świeży i nowoczesny, co pozwala nam dotrzeć do większego rynku.
Nagrody i wyróżnienia
Jesteśmy jedyną marką zajmującą się fotodepilacją, która została wyróżniona nagrodą „Best Support to the Network”przyznawaną przez IFF - Instytut Informacji Franczyzowej. Tytuł „Kobiecej Marki Roku” 2017, 2018. Dodatkowo w 2021 roku otrzymaliśmy nagrodę „Lidera franczyzy dla kobiet w branży kosmetycznej” Polish BusinessWomen Awards.
Nowoczesna koncepcja biznesowa DepilConcept oparta jest na 3 zasadach:
- PRECYZJA I SZYBKOŚĆ
DepilConcept oferuje wyłącznie zabiegi depilacji i fototerapii. Tak wąska specjalizacja oraz profesjonalna obsługa to gwarancja precyzji i szybkości świadczonych usług. - JAKOŚĆ I PRZYSTĘPNA CENA
Wysoką jakość usług zapewniają nowoczesne urządzenia, kosmetyki oraz profesjonalizm pracowników, dzięki temu DepilConcept oferuje najatrakcyjniejszą na rynku relację pomiędzy ceną, jakością i zakresem usług. - RENTOWNOŚĆ
Biznes musi przynosić zyski, dlatego koncepcja biznesowa DepilConcept została tak opracowana, aby umożliwić osiągnięcie rentowności już od pierwszego miesiąca działalności.
Dodatkowo:
- WYŁĄCZNOŚĆ TERYTORIALNA
Wybierając DepilConcept otrzymujesz wyłączność na określonym terenie dla usług trwałej depilacji salonu oraz prowadzenia lokalnych działań marketingowych. - TRWAŁA DEPILACJA DOSTĘPNA DLA WSZYSTKICH!
DepilConcept obala mit skutecznej i trwałej depilacji jako produktu luksusowego dostępnego tylko zamożnym klientom.
Sieć sprzedaży
- Jednostki własne: 1
- Jednostki franczyzowe: 56
Franczyza DepilConcept
DepilConcept to największa sieć salonów trwałej depilacji w Polsce - 56 specjalistycznych gabinetów - obecna na polskim runku od 10 lat.
Oferowane usługi:
- trwała depilacja,
- depilacja woskiem,
- fotoodmładzanie,
- fototerapia twarzy i ciała (leczenie trądziku, redukcja przebarwień i naczynek, ujędrnianie ciała),
- kosmetyki marki własnej ConceptPlus.
Trwała depilacja w konkurencyjnej cenie 80 zł za strefę, w salonach przy wyborze pakietu rabaty do 45%. Jako jedyna sieć trwałej depilacji wystawiamy Klientom Certyfikat Gwarancji potwierdzający wysoką jakość i skuteczność naszych usług. Grupa docelowa: kobiety i mężczyźni w wieku od 14 do 65 roku życia.
Korzyści dla Klientów:
- Trwała depilacja w przystępnej cenie -strefa już za 80 zł, rabaty w pakietach do 45%
- Redukcja owłosienia do 30% już po pierwszym zabiegu
- Certyfikat Gwarancji efektów
- Program Lojalnościowy
- Program Rekomendacyjny za polecenie
- Program zniżek i rabatów dla Klientów DepilConcept
- Konsultacje i monitoring efektów
- Wysoka jakość i standardy obsługi
Trwała depilacja znacząco wpływa na:
- codzienny komfort życia (klienci zyskują wolność),
- pozbycie się niechcianego owłosienia,
- brak kompleksów.
Branża
Depilacja to aktualnie bardzo pożądana i poszukiwana usługa realizowana na szerokim segmencie rynku (dla kobiet i mężczyzn w wieku od 14 do 65 roku życia). Rynek również ma tendencje rosnące wśród mężczyzn np.: sportowców. Trwała depilacja ma przewagę rynkową – jest skuteczna i bezbolesna.
Szansą na rynku beauty są rosnące dochody wśród Polaków (+5,4% r/r), coraz większa świadomość na temat zabiegów medycyny estetycznej, w tym depilacji. Szacuje się że globalny rynek medycyny estetycznej na świecie wzrośnie do 2025 roku aż o 10,9%.
Dodatkowo pandemia wskazała, że rynek depilacji jest odporny na globalną pandemię – każdy Klient chce się poczuć lepiej psychicznie i salon kosmetyczny jest idealnym miejscem na relaks przy zachowaniu maksymalnej higieny i bezpieczeństwa.
Pandemia miała duży wpływ na branżę kosmetyczną. Umocniła się na rynku pozycja silnych marek i sieci, które dla klientów są bezpieczniejszą alternatywą niż pojedyncze, samodzielne gabinety. Widać to m.in. po wynikach sieci DepilConcept, które w 2021 roku wzrosły aż o ok. 40 proc.
Oferowane wsparcie dla franczyzobiorcy
- Wsparcie w osiągnięciu zysku już w pierwszym miesiącu,
- Wspólny wyboru lokalu,
- Wsparcie operacyjne – funkcjonowanie gabinetu,
- Rekrutacja pracowników,
- Kompleksowe szkolenia franczyzobiorcy oraz specjalistek,
- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów dla gabinetu,
- Wsparcie lokalnych działań marketingowych,
- Kampanie reklamowe realizowane dla salonu przez specjalistów marketingu centralnego,
- Wsparcie działu marketingu,
- Strategia marketingowa,
- Wsparcie graficzne w przygotowaniu materiałów reklamowych,
- Kampanie centralne,
- Dostęp do innowacyjnych technologii oraz narzędzi marketingowych,
- Bieżące wsparcie w zakresie obsługi klienta i sprzedaży,
- Specjaliści z zakresu kosmetologii, sprzedaży, finansów,
- Cykliczne szkolenia,
- Własny serwis urządzeń,
- Urządzenie zastępcze na czas napraw.
Korzyści ze współpracy
- Gwarancja rentowności,
- Szybki zwrot z inwestycji,
- Duży potencjał rynku,
- Sprawdzony koncept biznesowy,
- Brak doświadczenia biznesowego, oraz znajomości branży kosmetycznej nie jest przeszkodą,
- Udział w jednej z najbardziej innowacyjnych sieci salonów kosmetycznych na świecie,
- Doradztwo w bieżącym prowadzeniu salonu i lokalnej strategii marketingowej,
- Możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji i kształcenia,
- Wyłączność działania na wybranym obszarze.
Wymagania
- Pasja, ambicja, energia, optymizm, duch przedsiębiorczości,
- Umiejętność twórczego działania w ramach reguł i standardów systemu DepilConcept,
- Umiejętność zarządzania zespołem,
- Zdolności przywódcze i profesjonalizm w działaniu,
- Łatwość budowania relacji z pracownikami oraz umiejętności interpersonalne,
- Znajomość zagadnień finansowych,
- Akceptacja ryzyka towarzyszącego prowadzeniu działalności gospodarczej na własny rachunek,
- Dążenie do sukcesu ze świadomością, że mogą występować lata lepsze i gorsze,
- Otwartość na potrzeby klientek i Klientów salonów trwałej depilacji DepilConcept,
- Doświadczenie w branży kosmetycznej nie jest wymagane.
Koszt inwestycji
Od 120 do 210 tys. złotych – w zależności od wybranej opcji inwestycji. Środki finansowe lub zdolność kredytowa potrzebna do otwarcia nowego gabinetu DepilConcept.
1. Opcje inwestycji
- Rental: 79 700 zł netto - opcja z urządzeniem SHR w leasingu lub wynajmie.
- Standard: 119 700 zł netto - opcja z zakupionym 1 urządzeniem SHR,
- Dynamic: 149 700 zł netto - opcja z zakupieniem 2 urządzeń SHR.
2. Adaptacja lokalu
To inwestycja od 30 do 60 tys. złotych, w zależności o stanu lokalu (warunków najmu).
3. Opłaty miesięczne:
- miesięczna opłata franczyzowa: 1 500 zł netto,
- miesięczna opłata marketingowa: 1 500 zł netto,
- miesięczna za 2 urządzenie w salonie: 500 zł netto.
Dodatkowe informacje:
- Lokal o powierzchni od 60 m2 do 80 m2, najlepiej na parterze z witryną, niekoniecznie wchodzący w skład głównego ciągu handlowego,
- 2 gabinety około 12 mkw.,
- Miejscowość powyżej 40 tys. mieszkańców,
- Doświadczenie w branży kosmetycznej nie jest wymagane,
- Przestrzeganie strategii prowadzenia biznesu DepilConcept.
Proces nawiązania współpracy
- Zgłoszenie - Wybierz miasto i wyślij do nas swoje zgłoszenie, aby otrzymać informacje inwestycyjne.
- Spotkanie - Przyjedź do nas, chcemy Cię lepiej poznać, opowiedzieć o zasadach współpracy i dostarczyć Ci wszelkie niezbędne informacje do podjęcia decyzji.
- Umowa - Podejmij decyzję dotyczącą współpracy z nami i podpisz umowę.
- Przygotowanie salonu – znalezienie najkorzystniejszej lokalizacji, remont i przystosowanie lokalu do projektu, wyposażenie, rekrutacja pracowników oraz szkolenie wstępne (teoria i praktyka) przed otwarciem gabinetu (wsparcie operacyjne i marketingowe).
- Otwarcie salonu DepilConcept
Dodatkowe informacje:
Przez cały okres trwania współpracy franczyzobiorca otrzymuje wsparcie operacyjne (prowadzenie biznesu, szkolenia dla managerów i pracowników) w zakresie m.in.: zabiegów praktycznych, obsługi klienta, sprzedaży, lokalnego marketingu itp., analizy miesiąca (wyniki sprzedażowe), spotkania dla franczyzobiorców) oraz marketingowe (projekty graficzne, materiały martektingowe, akcje specjalne, promocje oraz dodatkowo prowadzenie skutecznych kampanii reklamowych w celu pozyskania nowych Klientów dla salonu). Rocznie z tytułu wsparcia operacyjnego, marketingowego oraz serwisowego franczyzobiorca zyskuje blisko 300 000 zł wartości dodanej z tytułu obecności w sieci franczyzowej w DepilConcept.
Raz w roku organizowana jest dla wszystkich franczyzobiorców, managerów oraz pracowników salonów Gala (połączona ze szkoleniami) podczas której nagradzane są najlepsze osiągnięcia, wyniki oraz progres i zaangażowanie w biznes.