Dane firmy
Carrefour Polska Sp. z o.o.
ul. Targowa 72
03-734 Warszawa
www.carrefour.pl
- Kontakt ws. współpracy
- (+48) 519 014 567 / 502 456 201
- Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
O firmie
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa obecnie w Polsce prawie 950 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklep internetowy
Sieć sprzedaży:
- Prawie 700 sklepów convenience, z czego ponad 80% franczyzowych
Franczyza Carrefour Express
Oferta franczyzowa Carrefour jest dopasowana do potrzeb i oczekiwań klientów i partnerów, a także do lokalizacji.
Sklepy osiedlowe i sklepy convenience są najbardziej dynamicznie rozwijającym się segmentem polskiego rynku. Carrefour dostrzega te trendy i inwestuje w rozwój tego formatu. Naszym partnerom oferujemy modele współpracy, które skutecznie odpowiadają na potrzeby klientów i zwiększają sprzedaż. Dla osób chcących zacząć przygodę z biznesem, ale potrzebują silnego wsparcia i nie dysponują własnym lokalem, możliwe jest nawiązanie współpracy na zasadach ajencji.
Carrefour rozwija także sieć sklepów przy stacjach benzynowych, które wpisują się w najnowsze tendencje na rynku dystrybucji i cieszą wielkim zainteresowaniem.
Koncept Carrefour Express Minimarket jest ofertą dla osoby dysponującej sklepem powierzchni sprzedaży od 250 do 500 m2. Koncept przeznaczony jest do lokalizacji miejskich i wiejskich. Carrefour Express Minimarket to sklepy samoobsługowe ze stoiskiem tradycyjnej sprzedaży mięs i wędlin oraz bogatym asortymentem produktów świeżych.
Oferowane wsparcie dla franczyzobiorcy
- Wizualizacja zewnętrzna i wewnętrzna sklepu
- Część wyposażenia sklepu
- System i sprzęt informatyczny
- Wsparcie ekipy otwarciowej
- Katalogi z promocjami na otwarcie oraz plakaty otwarciowe
- Dobrze zorganizowana logistyka
- Wsparcie marketingowe
- Zdefiniowany asortyment
- Dostęp do produktów marki własnej Carrefour
- Doradztwo opiekuna regionalnego
- Pakiet szkoleń
Korzyści ze współpracy
- Rozpoznawalna marka
- Skuteczny koncept handlowy
- Aranżacja sklepu
- Dostęp do szerokiego asortymentu (w tym do marki własnej)
- Pakiet otwarciowy w postaci części lub całości wyposażenia (w przypadku express convenience jest to 100% wyposażenia)
- Katalogi z promocjami na otwarcie oraz plakaty otwarciowe
- Wizualizacja wewnętrzną i zewnętrzna sklepu
- System i sprzęt informatyczny (w tym kasy)
- Profesjonalna logistyka
- Wsparcie marketingowe
- Doradztwo opiekuna regionalnego
- Pakiet szkoleń
- Wsparcie ekipy otwarciowej
- Dostęp do innowacj
Podstawowe wymagania i koszt inwestycji
Profil franczyzobiorcy:
- Posiadanie lokalu, który zostanie pozytywnie zweryfikowany przez Carrefour (firma pomaga również w znalezieniu lokalu).
- Odpowiednie fundusze na prace adaptacyjne – jeśli stan lokalu tego wymaga.
- Pierwsze zatowarowanie sklepu może zostaćrozłożone na płatność w ratach nawet na pół roku. Zamówienia bieżące (tzw. kredyt kupiecki) są zabezpieczane rożnego rodzaju produktami finansowymi (np. gwarancja bankowa lub kaucja).
- Chęć do współpracy oraz prowadzenia sklepu zgodnie z konceptem handlowym Carrefour.
Profil ajenta:
- Chęć do współpracy oraz prowadzenia sklepu zgodnie z konceptem handlowym Carrefour.
Wymagane środki na inwestycje wynikające z zatowarowania:
- Zabezpieczenia na zatowarowanie – 1600 zł x powierzchnia sklepu
- Zabezpieczenia bieżące – w zależności od potencjału lokalizacji liczone indywidualnie do każdego projektu
- Zakupu drukarek fiskalnych (około 6000 zł)
Proces otwarcia sklepu Carrefour Express Minimarket
Dział rozwoju
- analiza i badanie potencjału rynku dla lokalizacji
Ekipy otwarciowe
- szkolenia ludzi – aktywny udział pracowników w przygotowaniu sklepu
- dobór asortymentu
- montaż wyposażenia
- towarowanie sklepu
- otwarcie sklepu
- szkolenie personelu po otwarciu sklepu
Dział Operacji
- wsparcie managera regionalnego przez cały okres współpracy