carrefour franczyza logo

Dane firmy
Carrefour Polska Sp. z o.o.
ul. Targowa 72
03-734 Warszawa
www.carrefour.pl

  • Kontakt ws. współpracy
  • (+48) 519 014 567 / 502 456 201
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

O firmie

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa obecnie w Polsce prawie 950 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklep internetowy

 

Sieć sprzedaży:

  • Prawie 700 sklepów convenience, z czego ponad 80% franczyzowych

Franczyza Carrefour Express

Oferta franczyzowa Carrefour jest dopasowana do potrzeb i oczekiwań klientów i partnerów, a także do lokalizacji.

Sklepy osiedlowe i sklepy convenience są najbardziej dynamicznie rozwijającym się segmentem polskiego rynku. Carrefour dostrzega te trendy i inwestuje w rozwój tego formatu. Naszym partnerom oferujemy modele współpracy, które skutecznie odpowiadają na potrzeby klientów i zwiększają sprzedaż. Dla osób chcących zacząć przygodę z biznesem, ale potrzebują silnego wsparcia i nie dysponują własnym lokalem, możliwe jest nawiązanie współpracy na zasadach ajencji.

Carrefour rozwija także sieć sklepów przy stacjach benzynowych, które wpisują się w najnowsze tendencje na rynku dystrybucji i cieszą wielkim zainteresowaniem.

Koncept Carrefour Express Minimarket jest ofertą dla osoby dysponującej sklepem powierzchni sprzedaży od 250 do 500 m2. Koncept przeznaczony jest do lokalizacji miejskich i wiejskich. Carrefour Express Minimarket to sklepy samoobsługowe ze stoiskiem tradycyjnej sprzedaży mięs i wędlin oraz bogatym asortymentem produktów świeżych.

Oferowane wsparcie dla franczyzobiorcy

  • Wizualizacja zewnętrzna i wewnętrzna sklepu
  • Część wyposażenia sklepu
  • System i sprzęt informatyczny
  • Wsparcie ekipy otwarciowej
  • Katalogi z promocjami na otwarcie oraz plakaty otwarciowe
  • Dobrze zorganizowana logistyka
  • Wsparcie marketingowe
  • Zdefiniowany asortyment
  • Dostęp do produktów marki własnej Carrefour
  • Doradztwo opiekuna regionalnego
  • Pakiet szkoleń

Korzyści ze współpracy

  • Rozpoznawalna marka
  • Skuteczny koncept handlowy
  • Aranżacja sklepu
  • Dostęp do szerokiego asortymentu (w tym do marki własnej)
  • Pakiet otwarciowy w postaci części lub całości wyposażenia (w przypadku express convenience jest to 100% wyposażenia)
  • Katalogi z promocjami na otwarcie oraz plakaty otwarciowe
  • Wizualizacja wewnętrzną i zewnętrzna sklepu
  • System i sprzęt informatyczny (w tym kasy)
  • Profesjonalna logistyka
  • Wsparcie marketingowe
  • Doradztwo opiekuna regionalnego
  • Pakiet szkoleń
  • Wsparcie ekipy otwarciowej
  • Dostęp do innowacj

Podstawowe wymagania i koszt inwestycji

Profil franczyzobiorcy:

  • Posiadanie lokalu, który zostanie pozytywnie zweryfikowany przez Carrefour (firma pomaga również w znalezieniu lokalu).
  • Odpowiednie fundusze na prace adaptacyjne – jeśli stan lokalu tego wymaga.
  • Pierwsze zatowarowanie sklepu może zostaćrozłożone na płatność w ratach nawet na pół roku. Zamówienia bieżące (tzw. kredyt kupiecki) są zabezpieczane rożnego rodzaju produktami finansowymi (np. gwarancja bankowa lub kaucja).
  • Chęć do współpracy oraz prowadzenia sklepu zgodnie z konceptem handlowym Carrefour.

Profil ajenta:

  • Chęć do współpracy oraz prowadzenia sklepu zgodnie z konceptem handlowym Carrefour.

Wymagane środki na inwestycje wynikające z zatowarowania:

  • Zabezpieczenia na zatowarowanie – 1600 zł x powierzchnia sklepu
  • Zabezpieczenia bieżące – w zależności od potencjału lokalizacji liczone indywidualnie do każdego projektu
  • Zakupu drukarek fiskalnych (około 6000 zł)

Proces otwarcia sklepu Carrefour Express Minimarket

Dział rozwoju

  • analiza i badanie potencjału rynku dla lokalizacji

Ekipy otwarciowe

  • szkolenia ludzi – aktywny udział pracowników w przygotowaniu sklepu
  • dobór asortymentu
  • montaż wyposażenia
  • towarowanie sklepu
  • otwarcie sklepu
  • szkolenie personelu po otwarciu sklepu

Dział Operacji

  • wsparcie managera regionalnego przez cały okres współpracy

Galeria

Najpopularniejsze franczyzy