carrefour express

Dane firmy
Carrefour Polska Sp. z o.o.
ul. Targowa 72
03-734 Warszawa
www.carrefour.pl

Dane kontaktowe
  • Kontakt ws. współpracy
  • Michał Florkiewicz
  • Dyrektor Sklepów Convenience
  • (+48) 22 517 25 09 / 22 517 28 19
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

O firmie

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa obecnie w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklep internetowy

Sieć sprzedaży:

  • Ponad 650 sklepów convenience, z czego ponad 80% franczyzowych

Franczyza Carrefour Express Convenience

Oferta franczyzowa Carrefour jest dopasowana do potrzeb i oczekiwań klientów i partnerów, a także do lokalizacji.

Sklepy osiedlowe i sklepy convenience są najbardziej dynamicznie rozwijającym się segmentem polskiego rynku. Carrefour dostrzega te trendy i inwestuje w rozwój tego formatu. Naszym partnerom oferujemy modele współpracy, które skutecznie odpowiadają na potrzeby klientów i zwiększają sprzedaż. Dla osób chcących zacząć przygodę z biznesem, ale potrzebują silnego wsparcia i nie dysponują własnym lokalem, możliwe jest nawiązanie współpracy na zasadach ajencji.

Carrefour rozwija także sieć sklepów przy stacjach benzynowych, które wpisują się w najnowsze tendencje na rynku dystrybucji i cieszą wielkim zainteresowaniem.

Koncept Carrefour Express Convenience jest przeznaczony dla sklepów o powierzchni do 250 m2 i lokalizacji o dużym natężeniu ruchu, np. w centrum dużych miast. Sklep samoobsługowy express convenience doskonale wpisuje się w oczekiwania i szybkie tempo życia mieszkańców, którzy chcą wygodnie i szybko zrobić zakupy spożywcze blisko domu lub pracy. W ofercie sklepów Carrefour Express Convenience znajduje się, między innymi, szeroki asortyment dań gotowych oraz jedzenia na wynos.

Oferowane wsparcie dla franczyzobiorcy

  • 100 procent wyposażenia sklepu
  • System i sprzęt informatyczny
  • Wizualizację zewnętrzną i wewnętrzną sklepu
  • Wsparcie ekipy otwarciowej
  • Katalogi z promocjami na otwarcie oraz plakaty otwarciowe
  • Dobrze zorganizowana logistyka
  • Wsparcie marketingowe
  • Dostęp do asortymentu
  • Dostęp do produktów marki własnej Carrefour
  • Doradztwo opiekuna regionalnego
  • Pakiet szkoleń

Korzyści ze współpracy

  • Rozpoznawalna marka
  • Skuteczny koncept handlowy
  • Aranżacja sklepu
  • Dostęp do szerokiego asortymentu (w tym do marki własnej)
  • Pakiet otwarciowy w postaci części lub całości wyposażenia (w przypadku express convenience jest to 100% wyposażenia)
  • Katalogi z promocjami na otwarcie oraz plakaty otwarciowe
  • Wizualizacja wewnętrzną i zewnętrzna sklepu
  • System i sprzęt informatyczny (w tym kasy)
  • Profesjonalna logistyka
  • Wsparcie marketingowe
  • Doradztwo opiekuna regionalnego
  • Pakiet szkoleń
  • Wsparcie ekipy otwarciowej
  • Dostęp do innowacj

Podstawowe wymagania i koszt inwestycji

Profil franczyzobiorcy:

  • Posiadanie lokalu, który zostanie pozytywnie zweryfikowany przez Carrefour (firma pomaga również w znalezieniu lokalu).
  • Odpowiednie fundusze na prace adaptacyjne – jeśli stan lokalu tego wymaga.
  • Pierwsze zatowarowanie sklepu może zostaćrozłożone na płatność w ratach nawet na pół roku. Zamówienia bieżące (tzw. kredyt kupiecki) są zabezpieczane rożnego rodzaju produktami finansowymi (np. gwarancja bankowa lub kaucja).
  • Chęć do współpracy oraz prowadzenia sklepu zgodnie z konceptem handlowym Carrefour.

Profil ajenta:

  • Chęć do współpracy oraz prowadzenia sklepu zgodnie z konceptem handlowym Carrefour.

Wymagane środki na inwestycje wynikające z zatowarowania:

  • Zabezpieczenia na zatowarowanie – 1600 zł x powierzchnia sklepu
  • Zabezpieczenia bieżące – w zależności od potencjału lokalizacji liczone indywidualnie do każdego projektu
  • Zakupu drukarek fiskalnych (około 6000 zł)

Proces otwarcia sklepu Carrefour Express Convenience

Dział rozwoju

  • analiza i badanie potencjału rynku dla lokalizacji

Ekipy otwarciowe

  • szkolenia ludzi – aktywny udział pracowników w przygotowaniu sklepu
  • dobór asortymentu
  • montaż wyposażenia
  • towarowanie sklepu
  • otwarcie sklepu
  • szkolenie personelu po otwarciu sklepu

Dział Operacji

  • wsparcie managera regionalnego przez cały okres współpracy

Galeria

.