bobby burger

Dane firmy
Bobby Burger Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 185
02-222 Warszawa
www.bobbyburger.pl

Dane kontaktowe
  • Kontakt ws. współpracy
  • Michał Reczyński
  • (+48) 570 994 134
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

O firmie

Bobby Burger to pierwsza i zarazem największa polska sieć burgerowni. Marka, która w zaledwie 7 lat istnienia rozwinęła się z jednego food trucka do 40 lokali znajdujących się w dużych miastach, m.in. w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Łodzi, czy Wrocławiu. Obecnie pod logo Bobby Burger funkcjonuje 16 lokali własnościowych i 24 franczyzowe.

Każdy nowy lokal stanowi rezultat intensywnej pracy wielu osób, które łączy jeden cel – tworzyć miejsca oferujące najwyższej jakości burgery ze 100 proc. wołowiny, drobiowe i wegetariańskie ze świeżymi warzywami, autorskimi sosami oraz niecodziennymi dodatkami, a także przestrzeń do wspólnego spędzania czasu ze znajomymi czy rodziną. Od początku istnienia, marce przyświeca hasło: REAL FOOD, REAL PEOPLE – prawdziwe jedzenie dla prawdziwych ludzi.

Sieć sprzedaży:

  • Jednostki własne: 16
  • Jednostki franczyzowe: 24

Dlaczego franczyza Bobby Burger?

  • Posiadamy duże doświadczenie w skalowaniu biznesu gastronomicznego opartego o lokale własne i sprawnie działający model franczyzowy.
  • Rozwijamy naszą sieć punktów w dwóch systemach: burgerowni mających powyżej 100 m2 w dużych miastach i lokali w mobilnych kontenerach – Bobby Smart Cube, który wymagają niższego nakładu finansowego i prowadzone są sezonowo.
  • Po otwarciu lokalu stała opłata franczyzowa to 8% od miesięcznego obrotu netto.

Oferowane wsparcie

Zapewniamy pełne wsparcie Franczyzobiorcy w obszarach: szkoleniowym, logistyki dostaw, menu, operacyjnym czy marketingowym. Podejmując współpracę z siecią Bobby Burger, nawet niedoświadczony przedsiębiorca ma szansę z powodzeniem prowadzić burgerownię. A to wszystko dzięki naszemu wszechstronnemu wsparciu:

  • wspieramy operacyjnie na każdym etapie inwestycji, przed i po otwarciu lokali Bobby Burger;
  • wskazujemy, w jaki sposób optymalnie zarządzać placówką gastronomiczną;
  • przekazujemy know-how w zakresie prowadzenia lokalu Bobby Burger;
  • przeprowadzamy szkolenia dla pracowników restauracji oraz Franczyzobiorców w oparciu o standardy kompetencyjne Bobby Burger;
  • opracowujemy i wdrażamy ogólnokrajowe kampanie marketingowe;
  • przekazujemy Franczyzobiorcy projekty graficzne i materiały marketingowe, które umożliwiają działania Franczyzobiorcy w ramach marketingu lokalnego;
  • dedykujemy sprawdzonych dostawców.

Korzyści ze współpracy franczyzowej

  • Zostanie częścią marki, której zaufały już miliony klientów - Bobby Burger jest najbardziej rozpoznawalną marką w swojej kategorii.
  • BobbyBurger to największa sieć burgerowni w Polsce – 150 tys. osób co miesiąc stołuje się w 40 lokalach w całym kraju.
  • Cały czas rośniemy - tylko w 2018 r. pod marką BobbyBurger otworzyliśmy 5 nowych lokali, obsłużyliśmy ponad 1 mln Klientów, a nasze przychody przekroczyły 37 mln zł, co daje wzrost o 23 proc. r/r.
  • Dofinansowanie do 100 000 zł dla nowego franczyzobiorcy.
  • Pełna stopa zwrotu z inwestycji nawet po pierwszym roku.
  • Bobby Burger jest Członkiem Polskiej Organizacji Franczyzodawców POF, spełniając wymogi Europejskiego Kodeksu Etyki Udzielania Franczyzy. Należy więc do grona wiarygodnych marek franczyzowych.

Wymagania

W ramach współpracy oczekujemy:

  • Posiadanie kapitału do zainwestowania (kwota inwestycji potrzebna do otwarcia lokalu Bobby Burger uzależniona jest od stanu technicznego i wielkości lokalu).
  • Posiadanie lub bycie w stanie pozyskać lokal odpowiedni pod działalność gastronomiczną (sugerowana wielkość lokalu w dużych miastach to od 100-140 m2, w mniejszych miastach od 80 m2).
  • Stosowanie określonych produktów żywnościowych i napoi.
  • Przestrzeganie ustalonych receptur.
  • Stosowanie określonych procedur produkcji i kontroli oraz zasad prowadzenia rachunkowości.

Profil Franczyzobiorcy

Franczyzobiorca chcący rozpocząć współpracę z naszą siecią powinien być osobą przedsiębiorczą, dynamiczną i otwartą. Zależy nam na współpracy z osobami ambitnymi i nastawionymi na sukces. Franczyzobiorca musi znać lokalny rynek gastronomiczny i być bezwzględnym w kwestii egzekwowania najwyższej jakości produktów oraz poziomu obsługi Klienta. Dodatkowym atutem na pewno będzie także umiejętność współpracy z siecią franczyzową. Idealny franczyzobiorca to osoba, która sama aktywnie wspiera swój zespół, aktywnie uczestniczy w szkoleniach i codziennej pracy lokalu, jasno stawia, komunikuje i egzekwuje cele swoim pracownikom.

Koszty inwestycji

Obecnie w ramach sieci Bobby Burger oferujemy lokale stacjonarne oraz burgerownie w nowoczesnym systemie kontenerowym.

Jaka jest kwota całkowita kwota inwestycji?

  • Lokal stacjonarny. Kwota inwestycji potrzebna do otwarcia lokalu Bobby Burger uzależniona jest od stanu technicznego i wielkości lokalu: gotowy lokal po innej gastronomii to koszt inwestycji już od 50 tys. zł; nowy lokal, przygotowywany od podstaw, to koszt inwestycji od 200 tys. zł. Co ważne, w tym modelu współpracy franczyzowej, w zależności od nakładów inwestycyjnych Franczyzobiorcy, Bobby Burger partycypuje w poniesionych kosztach nawet do 100 tys. zł.
  • System kontenerowy. Uzależniona jest od wielkości inwestycji. Przybliżony koszt inwestycji to ok. 120 tys. zł, bez wyposażenia - 70 tys. zł. W przypadku korzystania z leasingu koszt inwestycji to ok. 30 tys. zł netto.

W jakiej kwocie zamykają się szacunkowe koszty remontu, adaptacji, wyposażenia lokalu?

  • Lokal stacjonarny. W zależności od stanu lokalu oraz jego wielkości: lokal po gastronomii już od 50 tys. zł, zaś lokal w stanie deweloperskim to koszt ok. 200 tys. zł netto.
  • System kontenerowy. W przypadku systemu kontenerowego mówimy o kwocie ok. 50 tys. zł.

Ile wynoszą opłaty: wstępna licencyjna, bieżąca franczyzowa, marketingowa?

  • Lokal stacjonarny. Opłata wstępna: 19 900 zł (projekt architektoniczny, szkolenia, system sprzedażowy). Stała opłata franczyzowa to 8% od miesięcznego obrotu netto.
  • System kontenerowy. Opłata wstępna (system sprzedażowy, szkolenie franczyzobiorcy oraz załogi, weryfikacja lokalizacji) 9 900 zł. Stała opłata franczyzowa 8% od obrotu miesięcznego netto.

Jaki jest szacowany okres zwrotu z inwestycji?

  • Lokal stacjonarny. 12-18 miesięcy
  • System kontenerowy. 6-12 miesięcy

Aby dowiedzieć się więcej, skontaktuj się z nami. Business Development Manager marki Bobby Burger – Michał Reczyński udzieli Ci wszystkich informacji na temat franczyzy Bobby Burger.

Galeria

.