Dane firmy
36minut.pl Sp. z o.o.
ul. Promienista 83
60-141 Poznań
www.36minut.pl
- Kontakt ws. współpracy
- Rafał Huebner
- (+48) 501 042 206
- Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
O firmie
Firma istnieje od 2011 r., pozyskując kolejnych klientów i rozszerzając spektrum działalności, która obecnie obejmuje dystrybucję najnowszej generacji sprzętu do ćwiczeń niemieckiej marki Milon, budowanie sieci franczyzowej klubów treningowych w opracowanym przez nas koncepcie 36 MINUT oraz działalność klubów własnych.
Sieć sprzedaży
- Jednostki własne: 7
- Jednostki franczyzowe: 45
Franczyza 36 MINUT
36 MINUT to rewolucyjna koncepcja kompleksowego i zoptymalizowanego czasowo treningu wytrzymałościowo-wydolnościowego z gwarancją efektu.
Klubowicze dwa razy w tygodniu przez 36 minut wykonują ćwiczenia na sprzęcie niemieckiej marki Milon pod okiem wykwalifikowanych fizjotrenerów. Co ważne, wśród ćwiczących są zarówno osoby na co dzień aktywne fizycznie, jak i seniorzy, pacjenci w procesie rehabilitacji czy leczenia onkologicznego – dla jednych 36 minut w tygodniu to fundament aktywności, dla innych wymagane minimum, które zapewnia holistyczny trening całego ciała.
Budowana przez nas od 2011 roku sieć butikowych klubów treningowych opiera się na modelu franczyzowym, a innowacyjność oferty wraz z rozpoznawalnym wizerunkiem marki przyciąga kolejnych partnerów.
W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie w 2019 r. wprowadziliśmy nową strategię, a przy wsparciu inwestora – od 2020 r. – realizujemy nową strategię finansowania partnerów, co znacząco przełożyło się na rozwój sieci. Przewidujemy, że w 2023 r. pod szyldem 36 MINUT będzie działać 100 placówek (głównie w Wielkopolsce, na Pomorzu i Mazowszu).
Dołączając do sieci, partner zyskuje kompleksowe i długofalowe wsparcie ze strony centrali, obejmujące pomoc logistyczną, ekonomiczną, marketingową, sprzedażową i szkoleniową na każdym etapie funkcjonowania klubu. Regularnie organizowane spotkania z partnerami to możliwość integracji społeczności naszych franczyzobiorców oraz rozwijania nowych kompetencji.
Kameralna atmosfera klubu idzie w parze z najnowszą technologią – klubowicze mają do dyspozycji najnowocześniejszy sprzęt marki Milon, właściciela ponad 200 patentów i laureata wielu nagród (m.in. Red Dot Award). Urządzenia są wyposażone w silnik elektryczny (a więc pozbawione fizycznych obciążeń), a także komputer i wyświetlacz LCD. Aplikacja webowa przystosowana do wyświetlania na urządzeniach mobilnych pozwala dostosowywać poziom treningu do indywidualnych potrzeb i możliwości ćwiczącego, obserwować efektywność aktywności i monitorować postępy. Opiekę nad klubowiczami sprawuje wysoko wykwalifikowana kadra fizjotrenerów, służąc wsparciem na każdym etapie treningowej aktywności. Maszyny do ćwiczeń są banalnie proste w obsłudze, całkowicie bezpieczne i niekontuzjogenne.
Nasza marka została uznana za lidera w swojej branży przez European Health & Fitness Market report Deloitte 2020. Jesteśmy też zdobywcą Diamentów Miesięcznika “Forbes” 2020.
W 2022 r. sieć 36 MINUT zdobyła tytuł "Lidera efektywnych treningów" w XV edycji konkursu Polish Businesswoman Awards jako marka wspierająca przedsiębiorczość kobiet.
Oferowane wsparcie dla franczyzobiorcy
Przed otwarciem klubu
- Pomoc w wyborze i dostosowaniu lokalu oraz sprzętu
- Udostępnienie założeń polityki cenowej, sprzedażowej i marketingowej, dostosowanie ich do warunków rynkowych danej lokalizacji
- Sformułowanie indywidualnych wskazówek dotyczących funkcjonowania klubu i współpracy z lokalnymi partnerami
- Współorganizacja akcji otwarciowej
- Wsparcie marketingowe (klasyczne i onlinowe)
- Szkolenia dla kadry
Po otwarciu klubu
- Konsulting
- Cykliczne spotkania partnerów
- Wymiana doświadczeń w celu ciągłego usprawniania działalności placówki i planowanie działań zgodnie z trendami
- Analiza raportów
- Cykliczna ocena klubu pod kątem utrzymywania jakości usług i obsługi klienta (tajemniczy klient)
- Akademia Milon – szkolenia i integracja
Korzyści ze współpracy
- Udział w biznesie wpisującym się w najnowsze trendy
- Stabilna i mocno osadzona na rynku marka
- Sprawdzony model biznesowy i wypracowany, rozpoznawalny wizerunek
- Wsparcie franczyzodawcy na każdym etapie funkcjonowania klubu - profesjonalny consulting oparty na wiedzy i doświadczeniu
- Najnowocześniejsza technologia
- Szkolenia dla właścicieli, managerów i kadry trenerskiej
Podstawowe wymagania i koszt inwestycji
- Dojrzałość biznesowa
- Doświadczenie w zarządzaniu
- Postawa „can-do”
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Znajomość MS Office
Koszt inwestycji: 200 000 zł netto (szacowana kwota inwestycji, w zależności od lokalizacji)