pzu logo

Dane firmy
36minut.pl Sp. z o.o.
ul. Promienista 83
60-141 Poznań
www.36minut.pl

  • Kontakt ws. współpracy
  • Bartłomiej Kołodziejek
  • (+48) 501336600
  •  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

O firmie

Firma istnieje od 2011 r., pozyskując kolejnych klientów i rozszerzając spektrum działalności, która obecnie obejmuje dystrybucję najnowszej generacji sprzętu do ćwiczeń niemieckiej marki Milon, budowanie sieci franczyzowej klubów treningowych w opracowanym przez nas koncepcie 36 MINUT oraz działalność klubów własnych.

Sieć sprzedaży

  • Jednostki własne: 14
  • Jednostki franczyzowe: 30

Franczyza 36 MINUT

36 MINUT to rewolucyjna koncepcja kompleksowego i zoptymalizowanego czasowo treningu wytrzymałościowo-wydolnościowego z gwarancją efektu.

Klubowicze dwa razy w tygodniu przez 36 minut wykonują ćwiczenia na sprzęcie niemieckiej marki Milon pod okiem wykwalifikowanych fizjotrenerów. Co ważne, wśród ćwiczących są zarówno osoby na co dzień aktywne fizycznie, jak i seniorzy, pacjenci w procesie rehabilitacji czy leczenia onkologicznego – dla jednych 36 minut w tygodniu to fundament aktywności, dla innych wymagane minimum, które zapewnia holistyczny trening całego ciała.

Budowana przez nas od 2011 roku sieć butikowych klubów treningowych opiera się na modelu franczyzowym, a innowacyjność oferty wraz z rozpoznawalnym wizerunkiem marki przyciąga kolejnych partnerów.

W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie w 2019 r. wprowadziliśmy nową strategię, a przy wsparciu inwestora – od 2020 r. – realizujemy nową strategię finansowania partnerów, co znacząco przełożyło się na rozwój sieci. Przewidujemy, że w 2023 r. pod szyldem 36 MINUT będzie działać 100 placówek (głównie w Wielkopolsce, na Pomorzu i Mazowszu).

Dołączając do sieci, partner zyskuje kompleksowe i długofalowe wsparcie ze strony centrali, obejmujące pomoc logistyczną, ekonomiczną, marketingową, sprzedażową i szkoleniową na każdym etapie funkcjonowania klubu. Regularnie organizowane spotkania z partnerami to możliwość integracji społeczności naszych franczyzobiorców oraz rozwijania nowych kompetencji.

Kameralna atmosfera klubu idzie w parze z najnowszą technologią – klubowicze mają do dyspozycji najnowocześniejszy sprzęt marki Milon, właściciela ponad 200 patentów i laureata wielu nagród (m.in. Red Dot Award). Urządzenia są wyposażone w silnik elektryczny (a więc pozbawione fizycznych obciążeń), a także komputer i wyświetlacz LCD. Aplikacja webowa przystosowana do wyświetlania na urządzeniach mobilnych pozwala dostosowywać poziom treningu do indywidualnych potrzeb i możliwości ćwiczącego, obserwować efektywność aktywności i monitorować postępy. Opiekę nad klubowiczami sprawuje wysoko wykwalifikowana kadra fizjotrenerów, służąc wsparciem na każdym etapie treningowej aktywności. Maszyny do ćwiczeń są banalnie proste w obsłudze, całkowicie bezpieczne i niekontuzjogenne.

Nasza marka została uznana za lidera w swojej branży przez European Health & Fitness Market report Deloitte 2020. Jesteśmy też zdobywcą Diamentów Miesięcznika “Forbes” 2020.

Oferowane wsparcie dla franczyzobiorcy

Przed otwarciem klubu

  • Pomoc w wyborze i dostosowaniu lokalu oraz sprzętu
  • Udostępnienie założeń polityki cenowej, sprzedażowej i marketingowej, dostosowanie ich do warunków rynkowych danej lokalizacji
  • Sformułowanie indywidualnych wskazówek dotyczących funkcjonowania klubu i współpracy z lokalnymi partnerami
  • Współorganizacja akcji otwarciowej
  • Wsparcie marketingowe (klasyczne i onlinowe)
  • Szkolenia dla kadry

Po otwarciu klubu

  • Konsulting
  • Cykliczne spotkania partnerów
  • Wymiana doświadczeń w celu ciągłego usprawniania działalności placówki i planowanie działań zgodnie z trendami
  • Analiza raportów
  • Cykliczna ocena klubu pod kątem utrzymywania jakości usług i obsługi klienta (tajemniczy klient)
  • Akademia Milon – szkolenia i integracja

Korzyści ze współpracy

  1. Udział w biznesie wpisującym się w najnowsze trendy
  2. Stabilna i mocno osadzona na rynku marka
  3. Sprawdzony model biznesowy i wypracowany, rozpoznawalny wizerunek
  4. Wsparcie franczyzodawcy na każdym etapie funkcjonowania klubu - profesjonalny consulting oparty na wiedzy i doświadczeniu
  5. Najnowocześniejsza technologia
  6. Szkolenia dla właścicieli, managerów i kadry trenerskiej

Podstawowe wymagania i koszt inwestycji

  • Dojrzałość biznesowa
  • Doświadczenie w zarządzaniu
  • Postawa „can-do”
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Znajomość MS Office

Koszt inwestycji: 150 000 zł brutto.

Galeria

Najpopularniejsze franczyzy

.