Czy warto zlecić pozycjonowanie strony WWW agencji SEO/SEM?

czy warto współpracować z agencją SEO

Dostałeś od agencji SEO wiadomość dotyczącą pozycjonowania Twojego sklepu internetowego lub strony www, która zaczyna się tak…

Dzień dobry, 
szukając informacji na pewien interesujący mnie temat, przypadkiem trafiłem na Państwa stronę. Słowa „przypadkiem" używam tutaj nie bez przyczyny: obawiam się, że Państwa witryna nie jest w Internecie widoczna tak dobrze, jak mogłaby być.

albo tak:

Dzień dobry, 
trafiłem na bardzo ciekawy przypadek Państwa strony: z jednej strony poziom widoczności w sieci strony jest całkiem niezły, z drugiej strony ilość błędów w optymalizacji jest bardzo duża. Oznacza to, że po ich wyeliminowaniu istnieje ogromna szansa na to, żeby większość fraz z TOP50 zaindeksować w TOP10 lub nawet w TOP3.

 

Okazuje się, że Twoja strona internetowa ma olbrzymi potencjał, ale go nie wykorzystujesz. Siedzisz na żyle złota, ale tego nie widzisz! 🙉 🙈

Powyższe przykładowe maile to wierzchołek góry lodowej, ponieważ działania sprzedażowe dopiero nabierają rozpędu... 

Ekspert ds. SEO chce Ci bezinteresownie pomóc, dlatego wysyła bezpłatny audyt strony internetowej. Przecież nie ma żadnych podstaw, aby w obecnych czasach nie wierzyć w dobre intencje drugiego człowieka... Przy okazji warto podkreślić, że szczegółowy audyt SEO to kilkadziesiąt godzin pracy, więc nikt nie zrobi tego porządnie za darmo. 

Wyniki bezpłatnego audytu jednoznacznie wskazują, że nie jest dobrze! ⛔️ Twój nowy "Przyjaciel" wyszczególnia Ci błędy na Twojej stronie, które musisz koniecznie poprawić! Mimo, że nie masz bladego pojęcia, czy to są faktycznie poważne problemy. 

Jeśli się zastanawiasz i masz wątpliwości, to przedstawiciel agencji SEO „uspokaja” Cię, że to sprawa „na wczoraj” i trzeba szybko naprawić błędy, a on wie jak to zrobić.

Co więcej, "gwarantuje" Ci widoczność na pierwszej stronie w Google i super szybkie efekty! 🤑

Wystarczy, że podpiszesz umowę na X miesięcy 📆 (najlepiej na 24 miesiące bez możliwości wcześniejszego wypowiedzenia) i będziesz płacić stały abonament w wysokości X tysięcy.

Wówczas agencja SEO / SEM zaopiekuje się Twoją stroną internetową, dzięki czemu będziesz widoczny w Internecie i zarabiał mnóstwo pieniędzy! 💰💰💰

 

Brzmi znajomo?

To uciekaj! 🚴‍♂️

 

Czy to oznacza, że nie należy współpracować z agencją SEO/SEM? 

NIE!!! Ważne, aby wiedzieć jak wybrać dobrą agencję i rozliczać jej efekty pracy!

Towarzysz Stalin mawiał "Kontrola najwyższą formą zaufania". 😉 Jeśli współpracujesz z agencją SEO lub zarządzasz pracownikami od pozycjonowania, to ważne, abyś wiedział jak oszacować ich realny czas pracy (zakres odpowiedzialności, priorytetyzacja zadań) oraz potrafił skontrolować ich efektywność.

Zgodnie z zasadą: jak skutecznie obronić się przed technikami manipulacji? Należy poznać techniki manipulacji!

Szkolenie SEO dla Firm - Właścicieli i Pracowników sklepów internetowych oraz stron www

Jeżeli chcesz poznać proces SEO i wypozycjonować domenę internetową, to zapraszam Cię na szkolenie SEO dla Firm.

Ponadto zachęcam do skorzystania z oferty osoby, które zastanawiają się, czy zlecić pozycjonowanie strony www agencji, czy robić samodzielnie...

  • Jeśli zlecić agencji w ramach outsourcingu lub już to zrobiono, to jak wybrać dobrą i skuteczną agencję SEO oraz jak rozliczać jej efekty?
  • Jeśli robić samodzielnie, to jakich potrzebuję zasobów oraz kompetencji w ramach własnej firmy?

Dlaczego organizuję szkolenie SEO?

Niestety, niektóre agencje SEO/SEM psują rynek, ponieważ wykorzystują niewiedzę swoich klientów i ich oszukują. 

Te szkolenie wpisuje się w misję portalu WlasnyBiznes.pl, tj. dzielenie się wiedzą biznesową oraz doświadczeniem, aby ułatwić prowadzenie firmy i wspierać przedsiębiorców.

Czy jestem specjalistą ds. pozycjonowania?

Tak, z tematyką SEO związany jestem od blisko dziesięciu lat. Co więcej, osobiście zajmuję się pozycjonowaniem portalu WlasnyBiznes.pl i tworzę Content Marketing. Ponadto ukończyłem wiele specjalistycznych szkoleń z digital marketingu.

Moje działania dają realne efekty, ponieważ według oficjalnych źródeł, m.in. SENUTO, roczny ekwiwalent Google Ads portalu WlasnyBiznes.pl wynosi 3652800 złotych, tj. roczny budżet jaki musiałbyś wydać na reklamy w Google, aby uzyskać taki sam ruch organiczny jak portal WlasnyBiznes.pl. Źródło: wyniki z dnia 28.06.2021 r.

Czy te szkolenie jest płatne?

Tak, ponieważ mam do zaoferowania cenne doświadczenie i wiedzę, czyli tzw. know-how, dzięki któremu zaoszczędzisz pieniądze.

Z informacji, które są ogólnodostępne wynika, że firmy specjalizujące się w SEO w modelu abonamentowym zazwyczaj pobierają opłatę od 1000 zł netto miesięcznie za pozycjonowanie lokalne, zaś SEO ogólnopolskie to koszt minimum 2000-2500 zł netto miesięcznie.

To oznacza, że w wyniku nieefektywnej współpracy z agencją SEO możesz stracić dużo pieniędzy, ale nie tylko... Oprócz finansów jest jeszcze kwestia odpowiedzialności, gdyż niekompetentna osoba lub niedozwolone praktyki mogą spowodować, iż Twoja strona zostanie usunięta z wyników wyszukiwania w Google.

Aby uniknąć przykrych konsekwencji zainwestuj w 👉 szkolenie SEO dla Firm

szkolenie SEO dla firm e-sklepów stron www

 

Jeśli uważasz, że niniejszy artykuł jest wartościowy to udostępnij go proszę (na dole znajdują się przyciski udostępnienia w mediach społecznościowych 👇). Dzięki Twojej pomocy dotrze on do większej liczby osób.

Autor: Maciej Makowski, twórca portalu WlasnyBiznes.pl

Gotowe pomysły na biznes

Artykuły o własnym biznesie, które mogą Cię zainteresować:

Więcej
  • Nie jest łatwo wpaść na genialny pomysł, ale jak już znajdziesz ciekawą koncepcję biznesową to koniecznie ją przetestuj przed wdrożeniem, co pozwoli Ci wyeliminować wiele błędów. Warto to zrobić zamiast ślepo wierzyć w swoją intuicję.   Pamiętaj, że weryfikacja koncepcji biznesowej nie polega na obwieszczaniu całemu światu, co dokładnie chcesz zrobić, tylko na skontaktowaniu się z wytypowaną grupą ludzi, z którą skonfrontujesz swoje założenia i potwierdzisz, czy są słuszne, czy nie.

  • Nie ma co ukrywać, że proces weryfikacji pomysłu na biznes jest dość żmudny i nie należy do najłatwiejszych zadań. W poprzednich artykułach z cyklu Jak otworzyć własny biznes? otrzymałeś niezbędne wskazówki oraz narzędzia dotyczące testowania pomysłu. Teraz czas na podjęcie decyzji. 😉

  • Świadomość, że przedsiębiorca musi znać się na wszystkim, jest przytłaczająca i niejednej osobie może podciąć skrzydła. Nie bez kozery mówi się, że przedsiębiorca to człowiek orkiestra i coś w tym jest. 😉

  • Dostałeś od agencji SEO wiadomość dotyczącą pozycjonowania Twojego sklepu internetowego lub strony www, która zaczyna się tak… Dzień dobry, szukając informacji na pewien interesujący mnie temat, przypadkiem trafiłem na Państwa stronę. Słowa „przypadkiem" używam tutaj nie bez przyczyny: obawiam się, że Państwa witryna nie jest w Internecie widoczna tak dobrze, jak mogłaby być. albo tak: Dzień dobry, trafiłem na bardzo ciekawy przypadek Państwa strony: z jednej strony poziom widoczności w sieci strony jest całkiem niezły, z drugiej strony ilość błędów w optymalizacji jest bardzo duża. Oznacza to, że po ich wyeliminowaniu istnieje ogromna szansa na to, żeby większość fraz z TOP50 zaindeksować w TOP10 lub nawet w TOP3.   Okazuje się, że Twoja strona internetowa ma olbrzymi potencjał, ale go nie wykorzystujesz. Siedzisz na żyle złota, ale tego nie widzisz! 🙉 🙈

  • Polska jest jednym z najszybciej rosnących rynków e-commerce w Europie. Biznes online rozwija się bardzo dynamicznie, dlatego na otwarcie sklepu internetowego decydują się zarówno przedsiębiorcy, którzy do tej pory prowadzili biznes tradycyjny, jak i osoby, które dopiero rozpoczynają działalność gospodarczą i e-commerce jest dla nich najlepszym pomysłem na biznes. Jeśli należysz do takich osób to dobrze się składa, ponieważ napisałem praktyczny poradnik, w którym przedstawiam krok po kroku jak założyć sklep internetowy. Wskazuje konkretne: rozwiązania technologiczne, oprogramowania dla sklepów internetowych, narzędzia internetowe przydatne w rozwoju biznesu online. Dodam, że wszystkie narzędzia, o których wspominam w niniejszym poradniku dostępne są w języku polskim (🇵🇱), czyli panel programu (interfejs), biuro obsługi klienta oraz wsparcie techniczne.

  • Istnieją różne strategie rozwoju przedsiębiorstw. Można postawić na mozolny rozwój organiczny lub na szybką ekspansję poprzez akwizycje i przejmowanie już istniejących podmiotów na rynku, co pozwala uzyskać znaczną przewagę konkurencyjną. Drugi wariant dostarcza wielu emocji i nierzadko znajduje odzwierciedlenie na okładkach popularnych magazynów biznesowych. Miliardowe transakcje są przedmiotem uznania w świecie biznesu. Wystarczy przypomnieć sobie największe akwizycje, które miały miejsce w Polsce w latach ubiegłych, typu: Polkomtel (18,6 mld zł), Allegro (12,7 mld zł), Pekao (11,2 mld zł) czy Kompania Piwowarska (11 mld zł).

.