Butikowy klub treningowy jako pomysł na biznes. Wywiad z Bartłomiejem Kołodziejkiem, COO sieci 36minut.pl

klub treningowy 36 MINUT jako pomysł na bizn

Wywiadu udzielił Pan Bartłomiej Kołodziejek, Chief Operating Officer (COO) ogólnopolskiej sieci franczyzowej klubów treningowych 36 MINUT.

Panie Bartłomieju, na początek proszę przybliżyć specyfikę Państwa branży.

36 MINUT działa na pograniczu branży sportowej i medycznej. Butikowe kluby treningowe 36 MINUT oferują trening siłowo-wytrzymałościowy, wykorzystujący 12 maszyn firmy Milon. Cechą charakterystyczną jest personalna opieka fizjoterapeuty, który towarzyszy klubowiczowi przez całą podróż związaną z treningami, obejmująca stały monitoring postępów oraz holistyczne wsparcie w zakresie zdrowego stylu życia.

Jaki jest potencjał branży sportowo-medycznej w Polsce?

Potencjał dla usług prozdrowotnych jest ogromny. Polacy są coraz bardziej świadomi kluczowej roli aktywności fizycznej i kształtowania zdrowych nawyków dla zdrowia oraz utrzymania wysokiej jakości życia. Badania pokazują, że mamy coraz większą potrzebę dbania o swoją kondycję fizyczną, jednocześnie oczekujemy treningów bezpiecznych i skutecznych, a także najwyższej jakości spersonalizowanych usług. To wszystko zapewnia trening w systemie 36 MINUT.

A jak wygląda kwestia konkurencji?

36 MINUT to odpowiedź na bolączki współcześnie żyjących ludzi: siedzący tryb życia, brak czasu i regularnej aktywności fizycznej oraz stres. Koncept łączący sport z medycyną budzi duże zainteresowanie, ale dzięki zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań przy wsparciu certyfikowanych fizjotrenerów i szkoleniowców staje się unikatową propozycją w skali kraju.

Jakie usługi oferują kluby treningowe 36 MINUT?

Nasza oferta to indywidualny trening siłowo-wytrzymałościowy. Każdy klubowicz ma własną, spersonalizowaną kartę z ustawionym programem treningowym uwzględniającym jego potrzeby, cele oraz możliwości.

Filozofia 36 MINUT zakłada holistyczne podejście do zdrowia, dlatego każdy klubowicz otrzymuje wytyczne dotyczące innych aspektów zdrowia, w tym rekomendacje związane z racjonalnym odżywianiem i regeneracją. W efekcie oferujemy klubowiczom rozwiązanie skrojone na miarę, zoptymalizowane czasowo i bezpieczne, również dla osób w procesie powrotu do formy po urazach czy zabiegach.

otwórz własny BUTIKOWY KLUB TRENINGOWY 36 MINUT

franczyza 36 minut

Kim jest Państwa klient?

80% naszych klubowiczów to kobiety w wieku od 35 do 50 lat. Zakładamy jednak, że w grupie docelowej jest każdy, kto chce w bezpieczny sposób zadbać o swoje zdrowie.

Jakie korzyści oferują Państwo swoim klientom?

Do każdego klubowicza podchodzimy indywidualnie. Ludzie mają różne potrzeby – od redukcji masy ciała przez poprawę parametrów (np. spadek poziomu cholesterolu czy cukru) po pozbycie się dolegliwości bólowych. Wiedza fizjoterapeuty wspomagana technologią to nasz przepis na poprawę kondycji, zdrowia, a przede wszystkim samopoczucia, bo z przeprowadzanych wywiadów wynika, że nasi klubowicze po regularnych treningach czują się szczęśliwsi.

Wystarczą dwa 36-minutowe treningi, by pobudzić do pracy najważniejsze partie mięśniowe, a tym samym zapewnić sobie sprawność. Warto wiedzieć, że ćwiczenia wykonywane w systemie 36 MINUT są o 30% bardziej efektywne niż w klasycznej siłowni. Naszym kluczem do sukcesu jest jednak stała opieka specjalisty, który nadzoruje przebieg treningu, dbając o jego bezpieczeństwo i efektywność.

Proszę pokrótce opisać plany rozwoju sieci 36 MINUT.

Obecnie posiadamy 45 klubów w Polsce, do 2023 roku planujemy otworzyć 100 placówek.

Jakie wymagania trzeba spełnić, aby nawiązać z Państwem współpracę?

Budujemy sieć butikowych klubów z ludźmi, dla których zdrowie jest wartością. Wymagania to otwarta głowa, chęć uczenia się, umiejętność pracy zespołowej, odpowiedzialność i dojrzałość biznesowa.

Dlaczego warto otworzyć franczyzę 36 MINUT?

Nasza propozycja z pewnością zainteresuje tych, którzy szukają bezpiecznych, stabilnych biznesowo pomysłów na inwestycję i uzyskanie samodzielności przy stałym dostępie do sprawdzonych rozwiązań.

Przystępując do sieci, franczyzobiorca staje się naszym partnerem. W relacjach z nim stawiamy na transparentność i otwartość. Dostarczamy nowoczesną technologię oraz pomysł na biznes z misją, który cieszy się dużym zainteresowaniem.

Zapewniamy też wszechstronne wsparcie na każdym etapie działalności klubu – od wyboru lokalu i prace adaptacyjne po bezpłatne doradztwo oraz cykliczne szkolenia dla kadry w ramach Akademii 36 MINUT. Regularnie analizujemy raporty z działalności klubów, poddając je ocenie pod kątem utrzymywania jakości usług zgodnie z wytycznymi sieci i rentowności. Realizowanie tych standardów to gwarancja dochodowości placówki.

Otwierając klub, właściciel zyskuje również bezpłatny transport i serwis maszyn, pakiet materiałów promocyjnych i silne wsparcie marketingowe.

Więcej informacji na temat współpracy można uzyskać na naszym profilu 👉 36 MINUT - oferta franczyzy.

 

Dziękuję bardzo za rozmowę!
Rozmawiał Maciej Makowski, twórca portalu WlasnyBiznes.pl

Gotowe pomysły na biznes

Wywiady z cyklu własny biznes...

Więcej
  • Wywiadu udzielił Pan Radosław Wanat, Doradca Techniczny z Auto Gamma - największej firmy w Polsce zajmującej się wszelkimi usługami dotyczącymi regeneracji i adaptacji reflektorów. Panie Radosławie, na początek proszę przybliżyć specyfikę usługi detailingu w kontekście Państwa działalności. Firma Auto Gamma powstała w 1993 roku. Chcieliśmy wprowadzić usługi, które by nas wyróżniały na tle innych warsztatów samochodowych, wypełnić lukę. Stąd też pomysł, aby rozwinąć nasz salon. Wiele warsztatów oferuje usługi związane z detailingiem, gdzie można m. in. wypolerować lampy. W naszym warsztacie Klient może więcej - począwszy od polerowania, po całkowitą regenerację, przełomowym momentem umożliwiającym kilkukrotne zwiększenie natężenie światła w stosunku do fabrycznego było, gdy wprowadziliśmy ich modyfikacje na reflektory wykorzystujące technologie LED. Jesteśmy liderem i największa firmą w Polsce zajmującą się wszelkimi usługami dotyczącymi regeneracji i adaptacji reflektorów. Jesteśmy również bezpośrednim importerem części i elementów typu klosze, obudowy, reflektory ; wszystkiego co związane z oświetleniem samochodowym. Poza oświetleniem samochodowym zajmujemy się również naprawą szyb - wszelkiego rodzaju odpryski od kamieni oraz usuwaniem wgnieceń na karoserii metodą PDR np po gradobiciu, parkingówki, przygotowanie pod lakier. Te usługi również wprowadzone są do systemu franczyzowego.

  • Wywiadu udzielił Pan Olivier Jeske, Dyrektor Działu Franczyz Salonty - sieci przestrzeni typu premium z przeznaczeniem na bezobsługowy wynajem na zamknięte wydarzenia grupowe. Panie Olivierze, na początek proszę przybliżyć specyfikę usługi bezobsługowego wynajmu w kontekście Państwa działalności. Sieć Salonty polega na bezobsługowym wynajmie przestrzeni typu premium na zamknięte wydarzenia grupowe. Wynajmujący może w lokalu zorganizować dowolny typ wydarzenia, od urodzin, ceremonii i uroczystości rodzinnych po spotkania firmowe, integracje, warsztaty oraz imprezy tematyczne. Bezobsługowość to przede wszystkim wygoda i swoboda dla klienta oraz bezpieczeństwo dla placówki. Dzięki takiemu rozwiązaniu franczyzobiorca nie martwi się przekazywaniem kluczy, ponieważ cały proces rezerwacji odbywa się w 100% zdalnie, a klient otrzymuje swój unikalny kod dostępu do placówki aktywny przez cały czas trwania wydarzenia drogą mailową oraz telefoniczną.

  • Wywiadu udzieliła Pani Martyna Cieśluk, Dyrektor Operacyjny C2 Galerie Alkoholi Świata - sieci specjalistycznych sklepów z alkoholami oraz profesjonalnym doradztwem. Pani Martyno, na początek proszę przybliżyć specyfikę Państwa branży. Branża alkoholowa charakteryzuje się ciągłym ruchem, zmianami. Ciągle powstają nowe trunki, rodzaje, smaki, limitowane edycje. Nasi konsumenci są coraz bardziej świadomi, wiedzą czego chcą i szukają konkretnych produktów, często bardzo unikatowych, a my staramy się podążać za trendami, nowościami i sprostać ich oczekiwaniom. Jako sklepy profesjonalne musimy ciągle rozszerzać swoją wiedzę, dlatego stawiamy na szkolenia i stały rozwój.

  • Wywiadu udzieliła Pani Anna Urbańska, Master Trener STRUCTOGRAM® - systemu treningowego, który wykorzystuje wiedzę oraz najnowsze badania nad mózgiem ludzkim, opartego o genetykę i biologię. Pani Anno, na początek proszę przybliżyć specyfikę Państwa branży. Od 1998 roku działamy w branży szkoleniowej, a obecnie spora część naszych aktywności z powodzeniem odbywa się w przestrzeni online. Specjalizujemy się w szkoleniach opartych na wiedzy o mózgu, która przekłada się na wszystkie aspekty naszego codziennego funkcjonowania, od relacji z innymi po sukcesy zawodowe.  Zaznajamiamy naszych klientów z niezwykle skutecznym systemem treningowym STRUCTOGRAM®, który sprowadziliśmy do Polski ze Szwajcarii w 2011 roku. Kierując się tą intuicyjną, a zarazem udowodnioną naukowo wiedzą, wyjaśniamy uczestnikom naszych szkoleń, czym są 3 kolory mózgu, pracujemy z nimi nad ich biznesem, produktami czy usługami oraz budujemy ich zespoły.

  • Wywiadu udzieliła Pani Katarzyna Santos, Manager ds. Rozwoju Sieci Franczyzowej epaka.pl - lidera na rynku kurierskim pod względem stacjonarnych punktów nadań i odbioru przesyłek.  Pani Katarzyno, proszę przybliżyć specyfikę i potencjał branży kurierskiej w kontekście Państwa działalności. Firma epaka.pl działa w branży kurierskiej i zajmuje się odsprzedażą usług takich firm jak m.in. InPost, DHL, DPD. Branża opiera się na handlu w internecie, co w dobie pandemii ma szczególne znaczenie, ponieważ nasz serwis epaka.pl funkcjonuje non stop i każdego dnia obsługuje tysiące zamówień Klientów. Branża kurierska posiada ogromny potencjał oraz wiele możliwości na rozwój. Firmy kurierskie ułatwiają zarówno nadania, jak i odbiory dla swoich Klientów poprzez chociażby wprowadzanie automatów paczkowych czy aplikacji mobilnych. Nasze punkty nadań i odbioru przesyłek są kompleksowe, ponieważ dają możliwość przygotowania, zapakowania przesyłki do transportu, a także doboru firmy kurierskiej do konkretnej paczki. W roku 2021 rozpoczęliśmy współprace między innymi z Allegro, UPS, Orlen Paczka, GLS Szybka Paczka, FedEx. Pokazuje to jaki trend wykształcił się przez ostatnie lata. Zakupy internetowe stają się coraz bardziej popularne, a co za tym idzie – branża kurierska stara się sprostać wymaganiom Klientów. Wyzwanie w naszej branży to na pewno czas dostawy, każdy dąży do jak najszybszego doręczenia paczki do rąk Klienta.

  • Wywiadu udzielił Pan Robert Kuc, CEO & Founder Zdrowa Krowa - franczyzowej sieci restauracji, która tworzy jedzenie w duchu “slow food fast”. Panie Robercie, proszę przybliżyć specyfikę oraz potencjał branży, w której Państwo działacie. Zdrowa Krowa to sieć restauracji działająca w modelu franczyzowym w dobrze każdemu znanej branży gastronomicznej.  W mojej opinii potencjał branży gastronomicznej jest ogromny i wciąż niewykorzystany. Co chwile powstają nowe koncepty i miejsca, a to oznacza, że rynek wciąż nie jest nasycony. Trendem, który obserwuje jest z całą pewnością rozszerzenie menu o pozycje stworzone w oparciu o dietę roślinną. Coraz więcej miejsc proponuje swoim gościom wegańskie i wegetariańskie odpowiedniki dań.