Butikowy klub treningowy jako pomysł na biznes. Wywiad z Bartłomiejem Kołodziejkiem, COO sieci 36minut.pl

klub treningowy 36 MINUT jako pomysł na bizn

Wywiadu udzielił Pan Bartłomiej Kołodziejek, Chief Operating Officer (COO) ogólnopolskiej sieci franczyzowej klubów treningowych 36 MINUT.

Panie Bartłomieju, na początek proszę przybliżyć specyfikę Państwa branży.

36 MINUT działa na pograniczu branży sportowej i medycznej. Butikowe kluby treningowe 36 MINUT oferują trening siłowo-wytrzymałościowy, wykorzystujący 12 maszyn firmy Milon. Cechą charakterystyczną jest personalna opieka fizjoterapeuty, który towarzyszy klubowiczowi przez całą podróż związaną z treningami, obejmująca stały monitoring postępów oraz holistyczne wsparcie w zakresie zdrowego stylu życia.

Jaki jest potencjał branży sportowo-medycznej w Polsce?

Potencjał dla usług prozdrowotnych jest ogromny. Polacy są coraz bardziej świadomi kluczowej roli aktywności fizycznej i kształtowania zdrowych nawyków dla zdrowia oraz utrzymania wysokiej jakości życia. Badania pokazują, że mamy coraz większą potrzebę dbania o swoją kondycję fizyczną, jednocześnie oczekujemy treningów bezpiecznych i skutecznych, a także najwyższej jakości spersonalizowanych usług. To wszystko zapewnia trening w systemie 36 MINUT.

A jak wygląda kwestia konkurencji?

36 MINUT to odpowiedź na bolączki współcześnie żyjących ludzi: siedzący tryb życia, brak czasu i regularnej aktywności fizycznej oraz stres. Koncept łączący sport z medycyną budzi duże zainteresowanie, ale dzięki zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań przy wsparciu certyfikowanych fizjotrenerów i szkoleniowców staje się unikatową propozycją w skali kraju.

Jakie usługi oferują kluby treningowe 36 MINUT?

Nasza oferta to indywidualny trening siłowo-wytrzymałościowy. Każdy klubowicz ma własną, spersonalizowaną kartę z ustawionym programem treningowym uwzględniającym jego potrzeby, cele oraz możliwości.

Filozofia 36 MINUT zakłada holistyczne podejście do zdrowia, dlatego każdy klubowicz otrzymuje wytyczne dotyczące innych aspektów zdrowia, w tym rekomendacje związane z racjonalnym odżywianiem i regeneracją. W efekcie oferujemy klubowiczom rozwiązanie skrojone na miarę, zoptymalizowane czasowo i bezpieczne, również dla osób w procesie powrotu do formy po urazach czy zabiegach.

otwórz własny BUTIKOWY KLUB TRENINGOWY 36 MINUT

franczyza 36 minut

Kim jest Państwa klient?

80% naszych klubowiczów to kobiety w wieku od 35 do 50 lat. Zakładamy jednak, że w grupie docelowej jest każdy, kto chce w bezpieczny sposób zadbać o swoje zdrowie.

Jakie korzyści oferują Państwo swoim klientom?

Do każdego klubowicza podchodzimy indywidualnie. Ludzie mają różne potrzeby – od redukcji masy ciała przez poprawę parametrów (np. spadek poziomu cholesterolu czy cukru) po pozbycie się dolegliwości bólowych. Wiedza fizjoterapeuty wspomagana technologią to nasz przepis na poprawę kondycji, zdrowia, a przede wszystkim samopoczucia, bo z przeprowadzanych wywiadów wynika, że nasi klubowicze po regularnych treningach czują się szczęśliwsi.

Wystarczą dwa 36-minutowe treningi, by pobudzić do pracy najważniejsze partie mięśniowe, a tym samym zapewnić sobie sprawność. Warto wiedzieć, że ćwiczenia wykonywane w systemie 36 MINUT są o 30% bardziej efektywne niż w klasycznej siłowni. Naszym kluczem do sukcesu jest jednak stała opieka specjalisty, który nadzoruje przebieg treningu, dbając o jego bezpieczeństwo i efektywność.

Proszę pokrótce opisać plany rozwoju sieci 36 MINUT.

Obecnie posiadamy 45 klubów w Polsce, do 2023 roku planujemy otworzyć 100 placówek.

Jakie wymagania trzeba spełnić, aby nawiązać z Państwem współpracę?

Budujemy sieć butikowych klubów z ludźmi, dla których zdrowie jest wartością. Wymagania to otwarta głowa, chęć uczenia się, umiejętność pracy zespołowej, odpowiedzialność i dojrzałość biznesowa.

Dlaczego warto otworzyć franczyzę 36 MINUT?

Nasza propozycja z pewnością zainteresuje tych, którzy szukają bezpiecznych, stabilnych biznesowo pomysłów na inwestycję i uzyskanie samodzielności przy stałym dostępie do sprawdzonych rozwiązań.

Przystępując do sieci, franczyzobiorca staje się naszym partnerem. W relacjach z nim stawiamy na transparentność i otwartość. Dostarczamy nowoczesną technologię oraz pomysł na biznes z misją, który cieszy się dużym zainteresowaniem.

Zapewniamy też wszechstronne wsparcie na każdym etapie działalności klubu – od wyboru lokalu i prace adaptacyjne po bezpłatne doradztwo oraz cykliczne szkolenia dla kadry w ramach Akademii 36 MINUT. Regularnie analizujemy raporty z działalności klubów, poddając je ocenie pod kątem utrzymywania jakości usług zgodnie z wytycznymi sieci i rentowności. Realizowanie tych standardów to gwarancja dochodowości placówki.

Otwierając klub, właściciel zyskuje również bezpłatny transport i serwis maszyn, pakiet materiałów promocyjnych i silne wsparcie marketingowe.

Więcej informacji na temat współpracy można uzyskać na naszym profilu 👉 36 MINUT - oferta franczyzy.

 

Dziękuję bardzo za rozmowę!
Rozmawiał Maciej Makowski, twórca portalu WlasnyBiznes.pl

Gotowe pomysły na biznes

Wywiady z cyklu własny biznes...

Więcej
  • Wywiadu udzieliła Pani Liliana Poszumska, właścicielka sieci franczyzowej La Mancha. Pani Liliano, na początek proszę przybliżyć specyfikę Państwa branży. Nasza branża, szkół językowych, charakteryzuje się kilkoma istotnymi cechami. Po pierwsze, jest mocno sezonowa. Najwięcej pracy jest okresach września/października oraz stycznia, przed początkiem nowych semestrów. Ponadto, obserwujemy rosnącą popularność nauki różnych języków: na tym rynku pojawiają się różne trendy i trzeba umieć sobie z tym poradzić. Przykładowo, mało kto obecnie już uczy się niemieckiego czy rosyjskiego, a jest boom na hiszpański czy włoski. Do tego częsta rotacja lektorów, bo w tym zawodzie szybko można się wypalić. Native speakerzy czasem przyjeżdżają na rok czy kilka lat do Polski, wtedy nauczają języka, a potem ruszają gdzieś dalej na kolejne przygody. Charakterystyczną cechą jest duża różnorodność klientów, obejmująca zarówno dorosłych, dzieci, przedsiębiorców, studentów, jak i emerytów. Dzięki temu nasza oferta musi być elastyczna i dostosowana do różnych potrzeb oraz oczekiwań naszych klientów.

  • Wywiadu udzielił Pan Szymon Pankowski, Dyrektor Operacyjny (COO) sieci salonów franczyzowych Perfect Look Clinic. Panie Szymonie, na początek proszę przybliżyć specyfikę branży w kontekście Państwa działalności. Nasza branża charakteryzuje się dużą różnorodnością i konkurencją. Obejmuje ona szeroki zakres usług związanych z pielęgnacją ciała, urodą i relaksem. Warto zaznaczyć, że cała branża beauty w Polsce cały czas intensywnie się rozwija. Gabinety kosmetyczne oferują różnorodne zabiegi, takie jak depilacje, dermomasaże, mezoterapie, kriolipolizy czy presoterapie. Większość z tych zabiegów jest dostępna zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn. Bardzo ważne znaczenie w branży kosmetycznej ma profesjonalizm personelu. Klienci poszukują doświadczonych kosmetologów, którzy dostosują się do ich indywidualnych potrzeb i preferencji. Dlatego też nasza sieć zapewnia pełne wsparcie szkoleniowe w całym okresie współpracy. Zależy nam, żeby wszystkie salony pod marką Perfect Look Clinic wyróżniały się pełnym profesjonalizmem w stosunku do klienta.

  • Wywiadu udzielił Pan Bartłomiej Kołodziejek, dyrektor operacyjny 36 MINUT - ogólnopolskiej sieci franczyzowej butikowych klubów treningowych. Panie Bartłomieju, na początek proszę przybliżyć specyfikę branży w kontekście Państwa działalności. 36 MINUT to największa w Polsce sieć butikowych klubów treningowych, oferujących unikatowy model pracy z klubowiczami, gdzie nowoczesne rozwiązania idą w parze ze spersonalizowaną opieką nad podopiecznymi. Chcąc przypisać to rozwiązanie do konkretnej branży, należy mieć na uwadze, że w działalności klubów naszej sieci łączymy wiedzę z zakresu medycyny, fizjoterapii i kultury fizycznej – nie reprezentujemy więc klasycznie rozumianego fitnessu, lecz jego szczególny kierunek: medical fitness. Klub 36 MINUT to miejsce idealne dla tych, którzy chcą ćwiczyć świadomie, w pełni bezpiecznie, w komfortowych warunkach i butikowej atmosferze.

  • Wywiadu udzieliła Pani Iwona Naculak, Retail Network Development Specialist z Mail Boxes Etc. - sieci centr logistycznych oferujących kompleksowe usługi dla MŚP; od przesyłek, przez poligrafię, aż po usługi administracyjne i marketingowe.  Pani Iwono, na początek proszę przybliżyć specyfikę branży e-commerce w kontekście Państwa działalności. Rynek e-commerce w Polsce dynamicznie się rozwija. W ostatnich latach pandemia zmusiła firmy do digitalizacji a konsumentów skierowała po zakupy do sieci. Według ekspertów (raport PwC) w ciągu najbliższych 5 lat rynek e-commerce w Polsce osiągnie wartość 162 mld zł. Szacuje się , że do 2026 r. średnioroczny wzrost będzie wynosił aż 12%. W MBE jesteśmy na to przygotowani! Już dziś oferujemy naszym klientom, nie tylko tym z branży e-commerce, autorskie rozwiązania technologiczne, takie jak platforma do realizacji wysyłek, ale również wtyczka, która łączy sklepy internetowe naszych klientów z naszymi systemami. W najbliższych miesiącach udostępnimy również połączoną ze wspomnianymi wcześniej narzędziami aplikację do kompleksowego zarządzania magazynem i fulfillmentem. Zorientowanie strategii Grupy MBE na branżę e-commerce potwierdza też niedawne przejęcie jednej z wiodących platform – PrestaShop. Centra Mail Boxes Etc. oferują profesjonalne rozwiązania outsourcingowe dla MŚP i klientów indywidualnych. Oprócz kompleksowego zarządzania przesyłkami kurierskimi realizujemy również usługi logistyczne dla sektora e-commerce oraz zlecenia poligraficzne, a także usługę wirtualnego biura i wynajem skrytek adresowych

  • Wywiadu udzielił Pan Radosław Wanat, Doradca Techniczny z Auto Gamma - największej firmy w Polsce zajmującej się wszelkimi usługami dotyczącymi regeneracji i adaptacji reflektorów. Panie Radosławie, na początek proszę przybliżyć specyfikę usługi detailingu w kontekście Państwa działalności. Firma Auto Gamma powstała w 1993 roku. Chcieliśmy wprowadzić usługi, które by nas wyróżniały na tle innych warsztatów samochodowych, wypełnić lukę. Stąd też pomysł, aby rozwinąć nasz salon. Wiele warsztatów oferuje usługi związane z detailingiem, gdzie można m. in. wypolerować lampy. W naszym warsztacie Klient może więcej - począwszy od polerowania, po całkowitą regenerację, przełomowym momentem umożliwiającym kilkukrotne zwiększenie natężenie światła w stosunku do fabrycznego było, gdy wprowadziliśmy ich modyfikacje na reflektory wykorzystujące technologie LED. Jesteśmy liderem i największa firmą w Polsce zajmującą się wszelkimi usługami dotyczącymi regeneracji i adaptacji reflektorów. Jesteśmy również bezpośrednim importerem części i elementów typu klosze, obudowy, reflektory ; wszystkiego co związane z oświetleniem samochodowym. Poza oświetleniem samochodowym zajmujemy się również naprawą szyb - wszelkiego rodzaju odpryski od kamieni oraz usuwaniem wgnieceń na karoserii metodą PDR np po gradobiciu, parkingówki, przygotowanie pod lakier. Te usługi również wprowadzone są do systemu franczyzowego.

  • Wywiadu udzielił Pan Olivier Jeske, Dyrektor Działu Franczyz Salonty - sieci przestrzeni typu premium z przeznaczeniem na bezobsługowy wynajem na zamknięte wydarzenia grupowe. Panie Olivierze, na początek proszę przybliżyć specyfikę usługi bezobsługowego wynajmu w kontekście Państwa działalności. Sieć Salonty polega na bezobsługowym wynajmie przestrzeni typu premium na zamknięte wydarzenia grupowe. Wynajmujący może w lokalu zorganizować dowolny typ wydarzenia, od urodzin, ceremonii i uroczystości rodzinnych po spotkania firmowe, integracje, warsztaty oraz imprezy tematyczne. Bezobsługowość to przede wszystkim wygoda i swoboda dla klienta oraz bezpieczeństwo dla placówki. Dzięki takiemu rozwiązaniu franczyzobiorca nie martwi się przekazywaniem kluczy, ponieważ cały proces rezerwacji odbywa się w 100% zdalnie, a klient otrzymuje swój unikalny kod dostępu do placówki aktywny przez cały czas trwania wydarzenia drogą mailową oraz telefoniczną.