Biuro ubezpieczeniowe PZU jako pomysł na biznes. Wywiad z Sebastianem Oliszewskim

Wywiadu udzielił Pan Sebastian Oliszewski, Menedżer Rozwoju Sieci Wyłącznej w PZU SA - największej firmy ubezpieczeniowej w Polsce

Panie Sebastianie, większości Polakom ubezpieczenia kojarzą się z firmą PZU, proszę zatem przybliżyć branżę ubezpieczeniową w kontekście Państwa działalności.

PZU jest największą firmą ubezpieczeniową w Polsce. Wychodząc naprzeciw wymaganiom zmieniającego się rynku ubezpieczeniowego, postanowiliśmy jeszcze skuteczniej docierać do klientów w całym kraju i tak powstało 1500 profesjonalnych biur agentów ubezpieczeniowych. Dzięki nim nasi klienci doświadczają najwyższych standardów obsługi, a agenci mogą z naszym wsparciem rozwijać swój biznes.

Dbamy o kierunek rozwoju branży i najwyższe standardy jakości. Wdrożyliśmy program Agent 3.0, który wpływa na zadowolenie klientów i zwiększa dostępność naszych agentów. Regularnie otrzymywane przez nas wyróżnienia, takie jak „Instytucja Roku” w kategorii „Jakość obsługi w placówce”, potwierdzają kierunek jaki obraliśmy. Można z nami otworzyć własną placówkę ubezpieczeniową i oferować produkty całej Grupy PZU.

Jaki jest potencjał branży ubezpieczeniowej?

Potencjał branży jest ogromny, dziś niemal każdy ma potrzeby ubezpieczeniowe. Jako największy ubezpieczyciel w kraju, wyznaczamy trendy i czujemy się odpowiedzialni za wyznaczanie kierunku, w którym rozwijają się ubezpieczenia. Stawiamy na szeroką dostępność i najwyższą jakość produktów oraz obsługi klienta.

A jak wygląda kwestia konkurencji?

Na rynku jest wiele firm ubezpieczeniowych, jednak PZU jest liderem w tej branży, co przemawia na korzyść firmy przy współpracy z nami.

Jakie produkty może oferować Agent PZU?

Mamy bardzo szeroki wachlarz produktów. Nasi agenci mogą sprzedawać ubezpieczenia majątkowe, np. domu, auta, firmy, wakacyjne, a także życiowe i zdrowotne.

OTWÓRZ WŁASNą agencję UBEZPIECZENIOWą PZU

wlasne biuro ubezpieczeniowe pzu

Jaka jest Państwa grupa docelowa?

Naszymi klientami są tak naprawdę wszyscy. Ubezpieczamy dzieci, dorosłych, zwierzęta, zdrowie i życie, majątki osób prywatnych i firm. Dziś ubezpieczenia potrzebuje niemal każdy.

Jakie korzyści oferują Państwo swoim klientom?

Dzięki ubezpieczeniom nasi klienci śpią spokojniej. Mamy bogatą ofertę ubezpieczeniową, a także najwyższą, wielokrotnie nagradzaną jakość obsługi. Z naszymi produktami stoi znana, marka ciesząca się zaufaniem klientów.

Jakie możliwości współpracy oferuje firma PZU?

Można zacząć jako agent terenowy, bez biura – wiele osób nawiązuje z nami współpracę na zasadzie pracy dodatkowej i po jakimś czasie widząc potencjał, zaczyna poświęcać tej pracy 100% czasu, często decydując się też na własne biuro.

Nasz program przewiduje trzy poziomy, charakteryzujące się różną formą wsparcia oferowanego przez PZU. Dopasowaliśmy je na miarę potrzeb i możliwości agentów w małych i dużych miejscowościach. Zapewniamy perspektywę rozwoju naszym doświadczonym partnerom, a początkującym chcemy ułatwić start w biznesie.

Nie pobieramy żadnych opłat franczyzowych na początku współpracy ani w okresie jej trwania. Zapewniamy profesjonalne szkolenia i wsparcie. Przez cały proces prowadzi dedykowany koordynator i kierownik sprzedaży. Po więcej informacji zapraszamy na stronę: agentpzu.pl

Jakie kryteria należy spełnić, aby nawiązać z Państwem współpracę?

Aby zostać agentem PZU, należy mieć średnie wykształcenie, zaświadczenie o niekaralności i założoną działalność gospodarczą. Doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutem, ale nie jest ono konieczne, gdyż przygotowujemy do zawodu od podstaw, zapewniamy świetne szkolenia i wsparcie zespołu sprzedażowego. Istotne jest, że aby iść o krok dalej i otworzyć z nami biuro, należy mieć odpowiednie doświadczenie sprzedażowe i/lub zbudowaną bazę klientów oraz lokal.

Dlaczego warto otworzyć agencję ubezpieczeniową PZU?

Prowadząc agencję ubezpieczeniową PZU nie trzeba budować marki od początku. Siłą PZU jest świetna rozpoznawalność i zaufanie klientów. Niezwykle istotne jest to, że nie pobieramy żadnych opłat franczyzowych od naszych partnerów, co więcej, zapewniamy darmowe wyposażenie lokalu w meble i oznakowanie wewnętrzne i zewnętrzne. Na początku współpracy oferujemy specjalne wsparcie finansowe dla nowych agentów.

Agenci, którzy decydują się na otwarcie placówki, otrzymują dodatkowe premie. Oferujemy wsparcie merytoryczne, szkoleniowe i marketingowe. Nasi agenci dostają darmową stronę internetową, wizytówkę google, czy profesjonalny fanpage na facebooku.

Więcej informacji na temat współpracy można uzyskać na naszym profilu 👉 Agencja ubezpieczeniowa PZU - franczyza.

 

Dziękuję bardzo za rozmowę!
Rozmawiał Maciej Makowski, twórca portalu WlasnyBiznes.pl

Gotowe pomysły na biznes

Wywiady z cyklu własny biznes...

Więcej
  • Wywiadu udzielił Pan Michał Mołdrzyk, Sales Manager Bike Café - największej w Polsce sieci rowerowych kawiarni obecnej na rynku od 9 lat. Panie Michale, proszę przybliżyć specyfikę Państwa branży. Działamy w branży mobilnej gastronomii opartej na kawiarniach rowerowych. Jesteśmy wszędzie tam, gdzie potrzeba dobrej kawy. Mobilność naszych punktów pozwala nam na docieranie do miejsc, które są nieosiągalne dla lokali stacjonarnych, zaś autonomiczność sprzętu (nie wymaga stałego dostępu do mediów) daje nam przewagę operacyjną – jesteśmy w stanie działać wszędzie, niezależnie od dostępnej infrastruktury. Branża ta zyskuje na popularności. Wpisując się w trend eco & healthy lifestyle cieszymy się dużym zainteresowaniem w miastach oraz podczas eventów. Udowodniliśmy też wysoką odporność na lockdown – działając w modelu coffee-to-go, zdecydowana większość naszych punktów nie odczuła negatywnych skutków pandemii.

  • Wywiadu udzielił Pan Bartłomiej Stanek, Dyrektor ds. Rozwoju Sieci Franczyzowej Studio Synergy - sieci butikowych studiów EMS z najdłuższym doświadczeniem w Polsce. Panie Bartłomieju, proszę przybliżyć specyfikę treningu EMS w kontekście Państwa działalności. Trening EMS to innowacyjna metoda treningowa w branży fitness. Ta forma aktywności wywodzi się z fizjoterapii, a została spopularyzowana w Niemczech. Dzięki elektrostymulacji, podczas treningu pracuje 90% mięśni. Ta usługa ma bardziej kameralny charakter niż tradycyjny trening na siłowni. Podczas sesji EMS obecne są maksymalnie dwie osoby trenujące.

  • Agencja ubezpieczeniowa jako pomysł na biznes

    • Wywiady biznesowe

    Wywiadu udzielił Pan Mariusz Długołęcki, Koordynator ds. Rozwoju Sieci Sprzedaży Domu Ubezpieczeniowego Spectrum - ogólnopolskiej multiagencji sieciowej funkcjonującej od 2006 roku.  Panie Mariuszu, proszę pokrótce przybliżyć Państwa branżę? Działamy w ubezpieczeniach – to stabilna branża, którą napędzają przede wszystkim obowiązkowe ubezpieczenia OC, np. dla właścicieli pojazdów, rolników czy określonych zawodów. Nasze doświadczenie pokazuje, że rośnie też zainteresowanie ochroną zdrowia i majątku – potwierdzają to coroczne raporty Polskiej Izby Ubezpieczeń. Dom Ubezpieczeniowy Spectrum to multiagencja o ogólnopolskim zasięgu. Reprezentujemy ponad 30 towarzystw, a klienci przychodzą do nas, aby sprawdzić i porównać oferty ubezpieczeń. Mogą przy tym liczyć na obiektywną poradę eksperta i pomoc w dopasowaniu wariantu polisy do swoich potrzeb.

  • Wywiadu udzielił Pan Paweł Aksamit, Współzałożyciel i Prezes zarządu Stava - lidera profesjonalnych usług gastro-kurierskich w Polsce oraz pierwszej franczyzy w tej branży w Europie. Panie Pawle, proszę przybliżyć specyfikę branży gastronomicznej w kontekście Państwa działalności oraz nakreślić przyszłe trendy i wyzwania. Stava działa na rynku dowozów jedzenia z restauracji i zakupów ze sklepów.  Cała gastronomia zdecydowanie coraz bardziej rozwija się w kierunku delivery. Jak pokazuje raport Stava o rynku dowozów jedzenia, w 2020 roku ten rynek urósł aż o 42% i jest w tej chwili wart prawie 9,5 mld złotych. Restauratorzy coraz bardziej świadomie podchodzą do dowozów. Coraz więcej spośród nich wie, ile tak naprawdę kosztują ich dostawy, jakie wyzwania się z tym wiążą i jak powinna wyglądać optymalna logistyka w kanale delivery.

  • Wywiadu udzieliła Pani Ewa Mak, Autoryzowany Trener Szkoły Pamięci SPW - największej i najstarszej w Polsce sieci placówek edukacyjnych, specjalizujących się w prowadzeniu zajęć z zakresu: treningu pamięci, koncentracji uwagi oraz nowoczesnych metod uczenia się. Pani Ewo, rynek edukacyjny w Polsce to temat rzeka, dlatego proszę w kilku zdaniach przybliżyć specyfikę branży edukacyjnej w kontekście Państwa działalności. Rynek edukacyjny jest bardzo różnorodny pod względem prowadzonych zajęć. Każda specjalizacja w branży, czy to nauka języków, zajęcia sportowe, czy zajęcia z efektywnego nauczania dają dzieciom (i nie tylko, bo dorosłym również) narzędzia i zdolności, których nie zagwarantuje lub nie zagwarantowała im szkoła.

  • Wywiadu udzielił Pan Sebastian Oliszewski, Menedżer Rozwoju Sieci Wyłącznej w PZU SA - największej firmy ubezpieczeniowej w Polsce Panie Sebastianie, większości Polakom ubezpieczenia kojarzą się z firmą PZU, proszę zatem przybliżyć branżę ubezpieczeniową w kontekście Państwa działalności. PZU jest największą firmą ubezpieczeniową w Polsce. Wychodząc naprzeciw wymaganiom zmieniającego się rynku ubezpieczeniowego, postanowiliśmy jeszcze skuteczniej docierać do klientów w całym kraju i tak powstało 1500 profesjonalnych biur agentów ubezpieczeniowych. Dzięki nim nasi klienci doświadczają najwyższych standardów obsługi, a agenci mogą z naszym wsparciem rozwijać swój biznes.

.