Wywiady biznesowe

  • Wywiadu udzieliła Pani Liliana Poszumska, właścicielka sieci franczyzowej La Mancha.

    Pani Liliano, na początek proszę przybliżyć specyfikę Państwa branży.

    Nasza branża, szkół językowych, charakteryzuje się kilkoma istotnymi cechami. Po pierwsze, jest mocno sezonowa. Najwięcej pracy jest okresach września/października oraz stycznia, przed początkiem nowych semestrów.

    Ponadto, obserwujemy rosnącą popularność nauki różnych języków: na tym rynku pojawiają się różne trendy i trzeba umieć sobie z tym poradzić. Przykładowo, mało kto obecnie już uczy się niemieckiego czy rosyjskiego, a jest boom na hiszpański czy włoski.

    Do tego częsta rotacja lektorów, bo w tym zawodzie szybko można się wypalić. Native speakerzy czasem przyjeżdżają na rok czy kilka lat do Polski, wtedy nauczają języka, a potem ruszają gdzieś dalej na kolejne przygody. Charakterystyczną cechą jest duża różnorodność klientów, obejmująca zarówno dorosłych, dzieci, przedsiębiorców, studentów, jak i emerytów. Dzięki temu nasza oferta musi być elastyczna i dostosowana do różnych potrzeb oraz oczekiwań naszych klientów.

  • Wywiadu udzielił Pan Szymon Pankowski, Dyrektor Operacyjny (COO) sieci salonów franczyzowych Perfect Look Clinic.

    Panie Szymonie, na początek proszę przybliżyć specyfikę branży w kontekście Państwa działalności.

    Nasza branża charakteryzuje się dużą różnorodnością i konkurencją. Obejmuje ona szeroki zakres usług związanych z pielęgnacją ciała, urodą i relaksem. Warto zaznaczyć, że cała branża beauty w Polsce cały czas intensywnie się rozwija.

    Gabinety kosmetyczne oferują różnorodne zabiegi, takie jak depilacje, dermomasaże, mezoterapie, kriolipolizy czy presoterapie. Większość z tych zabiegów jest dostępna zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn.

    Bardzo ważne znaczenie w branży kosmetycznej ma profesjonalizm personelu. Klienci poszukują doświadczonych kosmetologów, którzy dostosują się do ich indywidualnych potrzeb i preferencji. Dlatego też nasza sieć zapewnia pełne wsparcie szkoleniowe w całym okresie współpracy. Zależy nam, żeby wszystkie salony pod marką Perfect Look Clinic wyróżniały się pełnym profesjonalizmem w stosunku do klienta.

  • Wywiadu udzielił Pan Bartłomiej Kołodziejek, dyrektor operacyjny 36 MINUT - ogólnopolskiej sieci franczyzowej butikowych klubów treningowych.

    Panie Bartłomieju, na początek proszę przybliżyć specyfikę branży w kontekście Państwa działalności.

    36 MINUT to największa w Polsce sieć butikowych klubów treningowych, oferujących unikatowy model pracy z klubowiczami, gdzie nowoczesne rozwiązania idą w parze ze spersonalizowaną opieką nad podopiecznymi.

    Chcąc przypisać to rozwiązanie do konkretnej branży, należy mieć na uwadze, że w działalności klubów naszej sieci łączymy wiedzę z zakresu medycyny, fizjoterapii i kultury fizycznej – nie reprezentujemy więc klasycznie rozumianego fitnessu, lecz jego szczególny kierunek: medical fitness.

    Klub 36 MINUT to miejsce idealne dla tych, którzy chcą ćwiczyć świadomie, w pełni bezpiecznie, w komfortowych warunkach i butikowej atmosferze.

  • Wywiadu udzieliła Pani Iwona Naculak, Retail Network Development Specialist z Mail Boxes Etc. - sieci centr logistycznych oferujących kompleksowe usługi dla MŚP; od przesyłek, przez poligrafię, aż po usługi administracyjne i marketingowe. 

    Pani Iwono, na początek proszę przybliżyć specyfikę branży e-commerce w kontekście Państwa działalności.

    Rynek e-commerce w Polsce dynamicznie się rozwija. W ostatnich latach pandemia zmusiła firmy do digitalizacji a konsumentów skierowała po zakupy do sieci.

    Według ekspertów (raport PwC) w ciągu najbliższych 5 lat rynek e-commerce w Polsce osiągnie wartość 162 mld zł. Szacuje się , że do 2026 r. średnioroczny wzrost będzie wynosił aż 12%.

    W MBE jesteśmy na to przygotowani! Już dziś oferujemy naszym klientom, nie tylko tym z branży e-commerce, autorskie rozwiązania technologiczne, takie jak platforma do realizacji wysyłek, ale również wtyczka, która łączy sklepy internetowe naszych klientów z naszymi systemami. W najbliższych miesiącach udostępnimy również połączoną ze wspomnianymi wcześniej narzędziami aplikację do kompleksowego zarządzania magazynem i fulfillmentem.

    Zorientowanie strategii Grupy MBE na branżę e-commerce potwierdza też niedawne przejęcie jednej z wiodących platform – PrestaShop.

    Centra Mail Boxes Etc. oferują profesjonalne rozwiązania outsourcingowe dla MŚP i klientów indywidualnych. Oprócz kompleksowego zarządzania przesyłkami kurierskimi realizujemy również usługi logistyczne dla sektora e-commerce oraz zlecenia poligraficzne, a także usługę wirtualnego biura i wynajem skrytek adresowych

  • Wywiadu udzielił Pan Radosław Wanat, Doradca Techniczny z Auto Gamma - największej firmy w Polsce zajmującej się wszelkimi usługami dotyczącymi regeneracji i adaptacji reflektorów.

    Panie Radosławie, na początek proszę przybliżyć specyfikę usługi detailingu w kontekście Państwa działalności.

    Firma Auto Gamma powstała w 1993 roku. Chcieliśmy wprowadzić usługi, które by nas wyróżniały na tle innych warsztatów samochodowych, wypełnić lukę. Stąd też pomysł, aby rozwinąć nasz salon. Wiele warsztatów oferuje usługi związane z detailingiem, gdzie można m. in. wypolerować lampy. W naszym warsztacie Klient może więcej - począwszy od polerowania, po całkowitą regenerację, przełomowym momentem umożliwiającym kilkukrotne zwiększenie natężenie światła w stosunku do fabrycznego było, gdy wprowadziliśmy ich modyfikacje na reflektory wykorzystujące technologie LED.

    Jesteśmy liderem i największa firmą w Polsce zajmującą się wszelkimi usługami dotyczącymi regeneracji i adaptacji reflektorów. Jesteśmy również bezpośrednim importerem części i elementów typu klosze, obudowy, reflektory ; wszystkiego co związane z oświetleniem samochodowym.

    Poza oświetleniem samochodowym zajmujemy się również naprawą szyb - wszelkiego rodzaju odpryski od kamieni oraz usuwaniem wgnieceń na karoserii metodą PDR np po gradobiciu, parkingówki, przygotowanie pod lakier. Te usługi również wprowadzone są do systemu franczyzowego.

  • Wywiadu udzielił Pan Olivier Jeske, Dyrektor Działu Franczyz Salonty - sieci przestrzeni typu premium z przeznaczeniem na bezobsługowy wynajem na zamknięte wydarzenia grupowe.

    Panie Olivierze, na początek proszę przybliżyć specyfikę usługi bezobsługowego wynajmu w kontekście Państwa działalności.

    Sieć Salonty polega na bezobsługowym wynajmie przestrzeni typu premium na zamknięte wydarzenia grupowe. Wynajmujący może w lokalu zorganizować dowolny typ wydarzenia, od urodzin, ceremonii i uroczystości rodzinnych po spotkania firmowe, integracje, warsztaty oraz imprezy tematyczne.

    Bezobsługowość to przede wszystkim wygoda i swoboda dla klienta oraz bezpieczeństwo dla placówki. Dzięki takiemu rozwiązaniu franczyzobiorca nie martwi się przekazywaniem kluczy, ponieważ cały proces rezerwacji odbywa się w 100% zdalnie, a klient otrzymuje swój unikalny kod dostępu do placówki aktywny przez cały czas trwania wydarzenia drogą mailową oraz telefoniczną.

  • Wywiadu udzieliła Pani Martyna Cieśluk, Dyrektor Operacyjny C2 Galerie Alkoholi Świata - sieci specjalistycznych sklepów z alkoholami oraz profesjonalnym doradztwem.

    Pani Martyno, na początek proszę przybliżyć specyfikę Państwa branży.

    Branża alkoholowa charakteryzuje się ciągłym ruchem, zmianami. Ciągle powstają nowe trunki, rodzaje, smaki, limitowane edycje. Nasi konsumenci są coraz bardziej świadomi, wiedzą czego chcą i szukają konkretnych produktów, często bardzo unikatowych, a my staramy się podążać za trendami, nowościami i sprostać ich oczekiwaniom. Jako sklepy profesjonalne musimy ciągle rozszerzać swoją wiedzę, dlatego stawiamy na szkolenia i stały rozwój.

  • Wywiadu udzieliła Pani Anna Urbańska, Master Trener STRUCTOGRAM® - systemu treningowego, który wykorzystuje wiedzę oraz najnowsze badania nad mózgiem ludzkim, opartego o genetykę i biologię.

    Pani Anno, na początek proszę przybliżyć specyfikę Państwa branży.

    Od 1998 roku działamy w branży szkoleniowej, a obecnie spora część naszych aktywności z powodzeniem odbywa się w przestrzeni online. Specjalizujemy się w szkoleniach opartych na wiedzy o mózgu, która przekłada się na wszystkie aspekty naszego codziennego funkcjonowania, od relacji z innymi po sukcesy zawodowe. 

    Zaznajamiamy naszych klientów z niezwykle skutecznym systemem treningowym STRUCTOGRAM®, który sprowadziliśmy do Polski ze Szwajcarii w 2011 roku. Kierując się tą intuicyjną, a zarazem udowodnioną naukowo wiedzą, wyjaśniamy uczestnikom naszych szkoleń, czym są 3 kolory mózgu, pracujemy z nimi nad ich biznesem, produktami czy usługami oraz budujemy ich zespoły.

  • Wywiadu udzieliła Pani Katarzyna Santos, Manager ds. Rozwoju Sieci Franczyzowej epaka.pl - lidera na rynku kurierskim pod względem stacjonarnych punktów nadań i odbioru przesyłek. 

    Pani Katarzyno, proszę przybliżyć specyfikę i potencjał branży kurierskiej w kontekście Państwa działalności.

    Firma epaka.pl działa w branży kurierskiej i zajmuje się odsprzedażą usług takich firm jak m.in. InPost, DHL, DPD. Branża opiera się na handlu w internecie, co w dobie pandemii ma szczególne znaczenie, ponieważ nasz serwis epaka.pl funkcjonuje non stop i każdego dnia obsługuje tysiące zamówień Klientów.

    Branża kurierska posiada ogromny potencjał oraz wiele możliwości na rozwój. Firmy kurierskie ułatwiają zarówno nadania, jak i odbiory dla swoich Klientów poprzez chociażby wprowadzanie automatów paczkowych czy aplikacji mobilnych. Nasze punkty nadań i odbioru przesyłek są kompleksowe, ponieważ dają możliwość przygotowania, zapakowania przesyłki do transportu, a także doboru firmy kurierskiej do konkretnej paczki.

    W roku 2021 rozpoczęliśmy współprace między innymi z Allegro, UPS, Orlen Paczka, GLS Szybka Paczka, FedEx. Pokazuje to jaki trend wykształcił się przez ostatnie lata. Zakupy internetowe stają się coraz bardziej popularne, a co za tym idzie – branża kurierska stara się sprostać wymaganiom Klientów. Wyzwanie w naszej branży to na pewno czas dostawy, każdy dąży do jak najszybszego doręczenia paczki do rąk Klienta.

  • Wywiadu udzielił Pan Robert Kuc, CEO & Founder Zdrowa Krowa - franczyzowej sieci restauracji, która tworzy jedzenie w duchu “slow food fast”.

    Panie Robercie, proszę przybliżyć specyfikę oraz potencjał branży, w której Państwo działacie.

    Zdrowa Krowa to sieć restauracji działająca w modelu franczyzowym w dobrze każdemu znanej branży gastronomicznej. 

    W mojej opinii potencjał branży gastronomicznej jest ogromny i wciąż niewykorzystany. Co chwile powstają nowe koncepty i miejsca, a to oznacza, że rynek wciąż nie jest nasycony.

    Trendem, który obserwuje jest z całą pewnością rozszerzenie menu o pozycje stworzone w oparciu o dietę roślinną. Coraz więcej miejsc proponuje swoim gościom wegańskie i wegetariańskie odpowiedniki dań.

  • Wywiadu udzielił Pan Bartłomiej Kołodziejek, Chief Operating Officer (COO) ogólnopolskiej sieci franczyzowej klubów treningowych 36 MINUT.

    Panie Bartłomieju, na początek proszę przybliżyć specyfikę Państwa branży.

    36 MINUT działa na pograniczu branży sportowej i medycznej. Butikowe kluby treningowe 36 MINUT oferują trening siłowo-wytrzymałościowy, wykorzystujący 12 maszyn firmy Milon. Cechą charakterystyczną jest personalna opieka fizjoterapeuty, który towarzyszy klubowiczowi przez całą podróż związaną z treningami, obejmująca stały monitoring postępów oraz holistyczne wsparcie w zakresie zdrowego stylu życia.

  • Wywiadu udzielił Pan Michał Mołdrzyk, Sales Manager Bike Café - największej w Polsce sieci rowerowych kawiarni obecnej na rynku od 9 lat.

    Panie Michale, proszę przybliżyć specyfikę Państwa branży.

    Działamy w branży mobilnej gastronomii opartej na kawiarniach rowerowych. Jesteśmy wszędzie tam, gdzie potrzeba dobrej kawy. Mobilność naszych punktów pozwala nam na docieranie do miejsc, które są nieosiągalne dla lokali stacjonarnych, zaś autonomiczność sprzętu (nie wymaga stałego dostępu do mediów) daje nam przewagę operacyjną – jesteśmy w stanie działać wszędzie, niezależnie od dostępnej infrastruktury.

    Branża ta zyskuje na popularności. Wpisując się w trend eco & healthy lifestyle cieszymy się dużym zainteresowaniem w miastach oraz podczas eventów. Udowodniliśmy też wysoką odporność na lockdown – działając w modelu coffee-to-go, zdecydowana większość naszych punktów nie odczuła negatywnych skutków pandemii.

  • Wywiadu udzielił Pan Bartłomiej Stanek, Dyrektor ds. Rozwoju Sieci Franczyzowej Studio Synergy - sieci butikowych studiów EMS z najdłuższym doświadczeniem w Polsce.

    Panie Bartłomieju, proszę przybliżyć specyfikę treningu EMS w kontekście Państwa działalności.

    Trening EMS to innowacyjna metoda treningowa w branży fitness. Ta forma aktywności wywodzi się z fizjoterapii, a została spopularyzowana w Niemczech.

    Dzięki elektrostymulacji, podczas treningu pracuje 90% mięśni. Ta usługa ma bardziej kameralny charakter niż tradycyjny trening na siłowni. Podczas sesji EMS obecne są maksymalnie dwie osoby trenujące.

  • Agencja ubezpieczeniowa jako pomysł na biznes

    • Wywiady biznesowe

    Wywiadu udzielił Pan Mariusz Długołęcki, Koordynator ds. Rozwoju Sieci Sprzedaży Domu Ubezpieczeniowego Spectrum - ogólnopolskiej multiagencji sieciowej funkcjonującej od 2006 roku. 

    Panie Mariuszu, proszę pokrótce przybliżyć Państwa branżę?

    Działamy w ubezpieczeniach – to stabilna branża, którą napędzają przede wszystkim obowiązkowe ubezpieczenia OC, np. dla właścicieli pojazdów, rolników czy określonych zawodów. Nasze doświadczenie pokazuje, że rośnie też zainteresowanie ochroną zdrowia i majątku – potwierdzają to coroczne raporty Polskiej Izby Ubezpieczeń.

    Dom Ubezpieczeniowy Spectrum to multiagencja o ogólnopolskim zasięgu. Reprezentujemy ponad 30 towarzystw, a klienci przychodzą do nas, aby sprawdzić i porównać oferty ubezpieczeń. Mogą przy tym liczyć na obiektywną poradę eksperta i pomoc w dopasowaniu wariantu polisy do swoich potrzeb.

  • Wywiadu udzielił Pan Paweł Aksamit, Współzałożyciel i Prezes zarządu Stava - lidera profesjonalnych usług gastro-kurierskich w Polsce oraz pierwszej franczyzy w tej branży w Europie.

    Panie Pawle, proszę przybliżyć specyfikę branży gastronomicznej w kontekście Państwa działalności oraz nakreślić przyszłe trendy i wyzwania.

    Stava działa na rynku dowozów jedzenia z restauracji i zakupów ze sklepów. 

    Cała gastronomia zdecydowanie coraz bardziej rozwija się w kierunku delivery. Jak pokazuje raport Stava o rynku dowozów jedzenia, w 2020 roku ten rynek urósł aż o 42% i jest w tej chwili wart prawie 9,5 mld złotych. Restauratorzy coraz bardziej świadomie podchodzą do dowozów. Coraz więcej spośród nich wie, ile tak naprawdę kosztują ich dostawy, jakie wyzwania się z tym wiążą i jak powinna wyglądać optymalna logistyka w kanale delivery.

  • Wywiadu udzieliła Pani Ewa Mak, Autoryzowany Trener Szkoły Pamięci SPW - największej i najstarszej w Polsce sieci placówek edukacyjnych, specjalizujących się w prowadzeniu zajęć z zakresu: treningu pamięci, koncentracji uwagi oraz nowoczesnych metod uczenia się.

    Pani Ewo, rynek edukacyjny w Polsce to temat rzeka, dlatego proszę w kilku zdaniach przybliżyć specyfikę branży edukacyjnej w kontekście Państwa działalności.

    Rynek edukacyjny jest bardzo różnorodny pod względem prowadzonych zajęć. Każda specjalizacja w branży, czy to nauka języków, zajęcia sportowe, czy zajęcia z efektywnego nauczania dają dzieciom (i nie tylko, bo dorosłym również) narzędzia i zdolności, których nie zagwarantuje lub nie zagwarantowała im szkoła.

  • Wywiadu udzielił Pan Sebastian Oliszewski, Menedżer Rozwoju Sieci Wyłącznej w PZU SA - największej firmy ubezpieczeniowej w Polsce

    Panie Sebastianie, większości Polakom ubezpieczenia kojarzą się z firmą PZU, proszę zatem przybliżyć branżę ubezpieczeniową w kontekście Państwa działalności.

    PZU jest największą firmą ubezpieczeniową w Polsce. Wychodząc naprzeciw wymaganiom zmieniającego się rynku ubezpieczeniowego, postanowiliśmy jeszcze skuteczniej docierać do klientów w całym kraju i tak powstało 1500 profesjonalnych biur agentów ubezpieczeniowych. Dzięki nim nasi klienci doświadczają najwyższych standardów obsługi, a agenci mogą z naszym wsparciem rozwijać swój biznes.

  • Wywiadu udzielił Pan Kamil Miciałkiewicz, Manager ds. rozwoju sieci marki DepilConcept - największej sieci salonów trwałej depilacji w Polsce.

    Panie Kamilu, na początek proszę przybliżyć specyfikę branży beauty w Polsce.

    Branża beauty w Polsce intensywnie się rozwija. Pandemia zweryfikowała jednak rynek (wiele drobnych gabinetów nie przetrwało tego trudnego okresu) i umocniła pozycję silnych marek oraz sieci m.in.: naszej marki DepilConcept, odnotowaliśmy 40% wzrost wyników sprzedaży!

    Rynek w Polsce charakteryzuje się dużym rozdrobnieniem pojedynczych działalności, są to małe gabinety świadczące głównie wszystkie zabiegi medycyny estetycznej, salony bez konkretnej specjalizacji, z dużą konkurencyjnością, często z bardzo drogimi urządzeniami do wykonywania zabiegów, co znacząco wpływa na wysokie ceny zabiegów oraz na niską dochodowość biznesu (wysokie koszty leasingu i serwisu), szczególnie w okresie Pandemii.

  • Wywiadu udzielił Pan Daniel Pięciak, franczyzodawca marki Sensi Hemp - największej w Polsce sieci prozdrowotnych sklepów konopnych.

    Panie Danielu, proszę pokrótce przybliżyć specyfikę branży konopnej w Polsce.

    Branża konopna w Polsce rozwija się bardzo dynamiczne, wraz z tym przybywa klientów. Co więcej, klient staje się bardziej świadomy, który stawia na sprawdzone, wysoko jakościowe produkty.

    Jaki jest potencjał w Państwa branży?

    Potencjał rynku jest ogromny, produkty konopne docierają do coraz większej grupy odbiorców, którzy bardzo chętnie zastępują nimi środki farmaceutyczne.

    Jakie jest nasilenie konkurencji w branży konopnej?

    Dzięki mocnemu naciskowi na własną linię produktów prozdrowotnych oraz wieloletniej budowy świadomości marki stworzyliśmy niszową sieć sklepów, odporną na "konkurencję", często skupioną wokół sprzedaży akcesoriów dla palaczy marihuany. 

  • Wywiadu udzielił Pan Michał Dorszewski, Dyrektor Rozwoju Franczyzy IWG w regionie CEE - największego na świecie operatora elastycznych przestrzeni do pracy.

    Panie Michale, proszę przybliżyć specyfikę sektora przestrzeni do pracy w kontekście Państwa firmy.

    IWG jest największym na świecie operatorem elastycznych przestrzeni do pracy, z ponad 7 milionami użytkowników wśród, których są zarówno cieszący się sukcesami przedsiębiorcy, osoby indywidualne i znane duże korporacje.

    Przy pomocy portfolio naszych marek, takich jak Regus, Spaces, HQ i Signature, jesteśmy w stanie dostarczyć rozwiązania pasujące do każdego rodzaju biznesu i stylu pracy.

  • Wywiadu udzielił Pan Michał Reczyński, Business Development Manager marki Bobby Burger - pierwszej i największej polskiej sieci burgerowni.

  • Wywiadu udzieliła Pani Sabina Frąckowiak, Manager ds. punktów franczyzowych marki NeoNail - lidera lakierów hybrydowych w Polsce.

  • Wywiadu udzielił Pan Zbigniew Macion, Prezes Zarządu spółki JumpWorld Sp. z o.o. Sp. k. - największej sieci Parków Trampolin w Polsce.

    Proszę przybliżyć specyfikę działalności Parków Trampolin JumpWorld?

    Sieć Parków Trampolin JumpWorld powstała jako odpowiedź na zapotrzebowanie polskiego rynku dla idei „fun fitness”, czyli osoby w każdym wieku jednocześnie bawią się i ćwiczą. JumpWorld oferuje doskonałą i zdrową zabawę dla klientów indywidualnych, jak i grup zorganizowanych. Dajemy dzieciom radość i możliwość wyczerpania nadmiaru energii podczas wyskakanych urodzin, wycieczek szkolnych i odwiedzin z rodzinami. Każdy park posiada wiele atrakcji, z których mogą korzystać osoby w każdym wieku.

  • Wywiadu udzieliła Pani Dorota Cacek, Wiceprezes Zarządu Sfinks Polska S.A. - spółki zarządzającej siecią restauracji Fabryka Pizzy.

    Sfinks to bardzo doświadczony gracz na rynku usług gastronomicznych, proszę zatem przybliżyć branżę, w której spółka działa od wielu lat.

    Rodzimy rynek gastronomiczny jest dość mocno rozdrobniony. Według danych GUS na koniec 2017 roku w Polsce funkcjonowało ponad 71 tys. placówek. Klienci mogą wybierać między lokalami sieciowymi i nienależącymi do sieci, z obsługą kelnerską lub samoobsługowe, które oferują kuchnie z różnych części świata i posiłki na każdą okazję, od śniadań po wieczorne spotkania przy barze w gronie znajomych. Oferta jest więc szeroka, dlatego by zdobyć i utrzymać klienta na dłużej trzeba umiejętnie dostosowywać się do jego potrzeb, nie tylko śledzić i podążać za trendami, ale też najlepiej samemu je kreować.

    Wiele pojedynczych lokali nie posiada odpowiedniego know-how w zakresie prowadzenia biznesu restauracyjnego, przez co nie potrafi utrzymać się na rynku i upada nawet w krótkim czasie po otwarciu. W tym kontekście bezpieczna może okazać się franczyza Fabryka Pizzy, szczególnie gdy wybierze się solidnego partnera i sprawdzoną, popularną wśród klientów markę.

  • Wywiadu udzielił Pan Sebastian Zadrożny, Dyrektor Zarządzający Siecią Zewnętrzną w firmie Superpolisa Ubezpieczenia Sp. z o. o.

    Proszę pokrótce przybliżyć działalność Superpolisy

    Działamy w branży ubezpieczeniowej, ale bardziej precyzyjnie należy wskazać, że jesteśmy multiagencją ubezpieczeniową. Oznacza to, że swoją aktywnością obejmujemy te obszary rynku, które dotyczą doradztwa i sprzedaży polis klientom indywidualnym i przedsiębiorcom. W swojej ofercie mamy blisko 200 produktów ubezpieczeniowych czołowych Ubezpieczycieli. Specyficzną cechę branży multiagencyjnej opisałbym w ten sposób: dać klientowi możliwość wyboru spośród jak największej liczby dostępnych na rynku produktów. I to właśnie robimy.

  • Wywiadu udzieliła Pani Urszula Sypniewska, Dyrektor Działu Sprzedaży i Marketingu w firmie Golden Rose Sp. z o.o. - jedynego dystrybutora produktów Erkul Cosmetics na terenie Polski. 

  • Wywiadu udzielił Pan Wojciech Kiestrzyń, Prezes Zarządu spółki Sklepy Komfort S.A. -  lidera sprzedaży podłóg i drzwi w Polsce.

  • Wywiadu udzieliła Pani Angelika Pranke, Development Director w firmie GPoland Sp. z o.o. - największej agencji modowej na polskim rynku.

  • Wywiadu udzieliła Pani Anna Gocałek, Dyrektor Handlowy firmy Organique - producenta kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała.

    Proszę przybliżyć specyfikę branży kosmetycznej?

    Branża kosmetyczna charakteryzuje się dużym skoncentrowaniem na jakości produktów, ich składach i sposobie prezentacji. Dla Klientów tej branży istotne jest pochodzenie składowych produktu, a także proces produkcyjny. Dlatego z wielką starannością wybieramy surowce. Branża kosmetyczna jest również bardzo czuła na trendy i nowinki ze świata. Istotnym jest, aby stale podążać za oczekiwaniami Klienta, a często nawet je wyprzedzać. Co więcej, jest to branża, w której konsumentki są ze sobą w stałym kontakcie, tak więc informacja zwrotna na temat produktów, czy customer service pojawia się bardzo szybko.

    Branża kosmetyczna, ponieważ w dużej mierze kierowana jest do kobiet, charakteryzuje się dużą subtelnością. Bardzo ważny jest sposób komunikacji misji marki oraz jej wartości.

  • Wywiadu udzielił Pan Grzegorz Tokarczyk, Dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju w firmie PBH S.A. – właściciela marki QUIOSQUE.

  • Wywiadu udzielił Pan Marek Kaczmarek, CEO sieci Teletorium - lidera rynku retailowego w branży GSM.

  • Wywiadu udzielił Pan Łukasz Nowakowski, CFO firmy Xtreme Fitness Gyms - prężnie rozwijającej się sieci franczyzowej w branży fitness.

  • Wywiadu udzielili: Pani Agata Korzeniewska, Dyrektor sieci franczyzowej oraz Pan Marcin Jańczuk, Dyrektor marketingu i PR z firmy Metrohouse.

  • Wywiadu udzielił Pan Piotr Andrzejewski, Dyrektor Generalny firmy Fonny Funny, która prowadzi sieć stoisk franczyzowych w centrach handlowych, z pokrowcami, etui, nakładkami oraz foliami i szkłami ochronnymi na telefony komórkowe.

  • Wywiadu udzielił Pan Piotr Przedlacki, Prezes Zarządu Fines S.A. - największego niezależnego operatora sieci agencji kredytowych w Polsce.

  • Wywiadu udzielił Pan Krzysztof Łoś, Dyrektor ds. rozwoju sieci w Football Academy - największej w Polsce organizacji sportowej oferującej zajęcia piłkarskie dla dzieci.

  • Wywiadu udzielił Pan Grzegorz Aksamit, Wiceprezes firmy Stava - pierwszej w Europie franczyzy gastro-kurierskiej.

  • Wywiadu udzielił Pan Mariusz Kajzer, Dyrektor Marketingu Domu Finansowego QS - najdłużej działającego pośrednika finansowego w branży consumer finance w Polsce.

  • Cześć,

    Nazywam się Maciej Makowski i w ramach cyklu "Własny biznes i trzy pytania do kwadratu..." przeprowadzam wywiady z właścicielami firm oraz osobami odpowiedzialnymi za rozwój zewnętrznej sieci sprzedaży.

Gotowe pomysły na biznes